Značajke korisničkog samoposlužnog portala
1. Baza znanja
Baza znanja je jedna od ključnih značajki bilo kojeg korisničkog softvera za samoposluživanje. Pri postavljanju baze znanja možete kreirati kategorije na temelju svojih proizvoda, usluga ili vrsta kupaca, a zatim dodati članke iz baze znanja unutar tih kategorija. Možete dalje odabrati hoće li kategorija biti javno dostupna ili će ostati interna. Interna je vidljiva samo vašem timu za korisničku podršku na panelu za agente. Članci će također imati mogućnost da budu ili „javni“ ili „privatni“. To u osnovi znači da možete stvoriti baze znanja i za svoje korisnike i za zaposlenike.
Javno dostupna baza znanja pruža korisnicima i potencijalnim klijentima brzi pristup informacijama koje su im potrebne i mogućnost da samostalno riješe probleme s proizvodima ili uslugama prije nego što zatrebaju bilo kakvu daljnju pomoć predstavnika tvrtke.
Posjedovanje interne baze znanja izvrstan je način za tvrtke da svojim agentima za podršku pruže lako dostupne informacije koje mogu ubrzati njihove odgovore u interakciji s korisnicima, kao i pojednostaviti komunikaciju između odjela, štedeći njihovo vrijeme i povećavajući produktivnost agenata.
2. Višestruka baza znanja
Višestruka baza znanja je napredna funkcionalnost. Ona omogućuje stvaranje više zasebnih baza znanja na različitim domenama unutar jednog računa. Svaka zasebna baza znanja imat će svoj vlastiti jedinstveni dizajn, sadržaj i postavke. Značajka korisničkog samoposlužnog portala je korisna za one tvrtke koje žele izdvojiti svoje portale za korisničku podršku između različitih proizvoda ili usluga. Time će svojim kupcima pružiti bolje iskustvo samoposluživanja.
3. Korisnički forum
Forumi su značajka korisničkog portala koja tvrtkama pruža priliku da grade zajednice sa svojim korisnicima. Time omogućuju korisnicima interakciju i međusobno pomaganje odgovaranjem na međusobna pitanja i razmjenom najboljih praksi. To može agentima za podršku uštediti puno vremena. Korisnici mogu dobiti pomoć od drugih korisnika zajednice koji su imali sličan problem i pronašli korisno rješenje.
Svi unosi na forumu pretvaraju se u tikete. Kao rezultat toga, agenti za podršku uvijek mogu biti na vrhu važnih razgovora i pružati pravovremenu pomoć. Prilikom stvaranja foruma možete dodati ključne riječi za bolju SEO optimizaciju. Štoviše, možete odabrati odjel koji će biti odgovoran za obradu prijava na forumu.
4. Povratne informacije i prijedlozi
Cilj ove značajke korisničkog portala je potaknuti korisnike da podijele svoje povratne informacije s tvrtkama. To bi također mogle biti ideje za budući razvoj proizvoda ili samo poboljšanje. Svaki put kada posjetitelj pošalje povratnu informaciju, kreira se novi tiket. Dakle, agenti su odmah obaviješteni i mogu odgovoriti ako je potrebno.
Osim povratnih informacija, ona omogućuje tvrtkama stvaranje prijedloga (nove značajke proizvoda); a istovremeno pokazuje napredak u njihovoj provedbi. Jednom kada izradite prijedlog, korisnik će moći da ga vidi u bazi znanja. Dakle, moći će glasati za to ili dodati svoje komentare. Korisnici također mogu dodati prijedloge. Oni će se također pretvoriti u tikete kako bi agenti mogli odgovoriti ako je potrebno.
5. Widgeti za pretraživanje
Postavljanje widgeta za pretraživanjena web stranicu omogućava posjetiteljima da traže potrebne informacije. Stoga mogu lako pronaći odgovarajuće članke iz baze znanja, forume i ploče s prijedlozima. To pomaže korisnicima da brže i lakše pronađu odgovore na svoja pitanja. Nije potrebno ručno pretraživati sav sadržaj na korisničkom portalu – uštedite vrijeme i trud.
Dok korisnici tipkaju u widget za pretraživanje, prijedlozi dostupnog sadržaja u vezi s upitom prikazivat će se u stvarnom vremenu. Nakon što se prikažu rezultati pretraživanja, posjetitelji mogu kliknuti na odgovarajuću poveznicu i vidjeti odgovarajući sadržaj na korisničkom portalu. Također je moguće omogućiti više widgeta koji će pretraživati samo u određenim kategorijama korisničkog portala.
6. Predaja tiketa
Predaja tiketa je značajka korisničkog portala koja omogućava korisnicima da stupe u kontakt s timom za podršku tvrtke, ako nisu mogli sami pronaći odgovore na svoja pitanja u člancima o bazi znanja i forumu zajednice. Odjeljak omogućava korisnicima da:
- podnijesu zahtjeve za podršku
- sami upravljaju svojim tiketima
- pročitajte povijest tiketa
- vidite status
- pratite napredak svakog tiketa
Ovisno o tome kako je korisnički portal postavljen, od korisnika se može ali i ne mora tražiti da se prijave ili registriraju da bi predali tikete za podršku. Funkcija predaje tiketa uključena je u većinu korisničkih samoposlužnih portala.
Čimbenici koje treba uzeti u obzir pri odabiru softvera korisničkog portala
Kad je riječ o odabiru softvera korisničkog portala za samoposluživanje za vaše poslovanje, treba razmotriti mnogo kritičnih stvari. Kao na primjer, potrebne značajke i one koje je ‘lijepo imati’. Stvaranje popisa zahtjeva bilo bi korisno u ocjenjivanju različitih alata i sužavanju vašeg pretraživanja. Pri odabiru dobavljača uzmite u obzir sljedeće važne čimbenike:
- Skup dostupnih značajki i funkcionalnosti koji odgovaraju vašim poslovnim zahtjevima
- Jednostavna postavka i prilagodba u skladu s potrebama vaših korisnika
- Jednostavnost upotrebe i za vaše korisnike i za službenika za podršku
- Intuitivno sučelje za jednostavnu navigaciju stranicama portala
- Sigurnost kako biste zaštitili osjetljive podatke svojih kupaca
- Pristup brzoj i kvalitetnoj korisničkoj podršci
- Razumijevanje svih povezanih troškova kao dodavanje napredne funkcije može zahtijevati dodatne troškove
Otkrijte sami
Discover on your own!
Knowledge is important, but only when put into practice. Test everything in our academy right inside the LiveAgent.
Email predlošci za korisnički portal
Iskoristite naše email predloške za pozivanje korisnika na pridruživanje vašem korisničkom portalu, resetiranje lozinke, pružanje povratnih informacija i više.