Da li vam nedostaje vremena i resursa za dosljedan e-mail marketing angažman?
Isporuka nedosljednog ili nedovoljnog marketinga putem e -maila može na kraju uništiti vaše poslovanje.
Jeste li znali da…
Tvrtke koje šalju automatizirane e-mailove imaju 133% veće šanse da šalju relevante poruke svojim korisnicima u njihovom ciklusu kupnje.
Alati za automatizaciju e -maila najbolji su način za poboljšanje učinkovitosti zaposlenika, a istodobno povećavaju prodaju.
Što je e-mail i marketing automatizacija?
Što je marketinška automatizacija?
Automatizacija marketinga sustav je koji vam omogućuje automatiziranje zadataka koji poboljšavaju vašu prodaju. Najvažnija korist je što trgovci mogu odrediti prioritete drugim zadacima, istovremeno osiguravajući da svaki kupac prolazi kroz isti marketinški tok.
Jedan od primjera učinkovite marketinške automatizacije je automatiziranje poruka e -pošte za isporuku željene poruke cijelom vašoj e-mail listi. Automatizacija e -pošte naširoko se koristi u svim vrstama industrija, osobito u poslovima e -trgovine. Na primjer, platforme e -trgovine uključuju alate za automatizaciju e -pošte i integracije za robne marke e -trgovine kako bi potaknule ponavljajuće ponašanje i izgradile bazu lojalnih kupaca. Pogledajmo pobliže što je automatizacija e-maila.
Što je automatizacija e-maila?
Automatizacija e-maila je proces u kojem možete slati unaprijed pripremljene e-mailove svojoj publici u pravo vrijeme dok radite na drugim zadacima. Budući da se e-mailovi šalju automatski, možete iskoristiti mnogo potencijala koji iz njih proizlaze. Slanje automatiziranih e -poruka u nizu marketinška je strategija koja cilja ljude prema njihovom ponašanju pri kupnji, prodaji i potrebama s dinamičnim sadržajem.
Općenito, bitan čimbenik automatizacije marketinga e-mailom je isporuka e -pošte relevantnog sadržaja. Kao rezultat toga, tijekom vremena možete ostvariti ogromne prednosti, poput lojalnosti kupaca, zadržavanja kupaca i povećane prodaje.
Zašto biste trebali automatizirati marketinške e-mailove?
Prednosti e-mail marketinga uključuju;
Zadržavanje kupaca
Slanje e-maila u pravo vrijeme ciljanoj publici može eksponencijalno povećati prodaju koja se ponavlja. Na primjer, e-mail za situacije s napuštenim košaricama ili s ponudama izvrsne su za ponavljajuću prodaju e -trgovine.
Vjernost kupca
E-mailovi su pametan način da se poboljša upravljanje odnosima s kupcima. Na primjer, slanje e-maila na rođendan klijenta način je za poboljšanje odnosa i jačanje veze klijenta s robnom markom. Također, e-mailovi s povratnim informacijama, e-mailovi s anketama, posebne najave – sve te jednostavni emailovi mogu stvoriti vjerne klijente.
Poboljšani marketinški tokovi rada
Automatizacija e-mail marketinga je odličan način za poboljšanje marketinških poslova. Vaša tvrtka može isporučiti poruke vašoj bazi korisnika dok radi na drugim zadacima jer je proces automatski. Tako možete osigurati kvalitetno putovanje kupaca i korisničko iskustvo.
Povećana prodaja
Jeste li znali da vaša tvrtka može postići veći prihod korištenjem e-mailova? To je zato što automatizacija e-pošte može stvoriti svijest za potencijalne kupce i pretvoriti potencijalne kupce u korisnike.
Kako započeti s automatizacijom e-mailova
Prvo što trebate odrediti je alat ili softver koji je najprikladniji za vašu tvrtku. Stoga svakako razmislite o prilagodbi, cijeni, naprednim značajkama i jednostavnosti korištenja pri određivanju pravog alata koji osigurava vašim klijentima prolazak kroz marketinški lijevak po vašem izboru.
Kao što smo ranije naveli, ključno je odabrati pravi sustav za svoju tvrtku; stoga preporučujemo korištenje platformi za pregled kako biste suzili popis alata koji će povećati stope konverzije vaše e -pošte. Nadalje, iskoristite besplatne probne verzije kako biste stekli dojam o načinu rada alata.
Ako tražite cjelovitu platformu za korisničku podršku koja vam omogućuje automatizaciju e -pošte za marketing i usluge podrške, tada je LiveAgent pravi izbor.
Što je LiveAgent?
LiveAgent je help desk softver koji prikuplja upite korisnika s više kanala, poput e-maila, live chata, telefona, foruma, Facebook, Instagram, Viber, Twitter itd. Štoviše, stvara sveobuhvatna izvješća, tako da vaši menadžeri mogu na vrijeme i lako uočiti sve probleme. Osim toga, automatizira dnevne zadatke korisničke podrške radi poboljšane učinkovitosti. Sustav uključuje pozivni centar, ticketing, bazu znanja, forum, korisnički portal, chat uživo i drugo. Kako biste saznali više, slobodno pogledajte video ispod.
Jeste li zainteresirani za LiveAgent? LiveAgent nudi 14-dnevno besplatno probno razdoblje za sve pretplate. Zato isprobajte odmah.
Kako automatizirati e-mailove putem LiveAgneta?
LiveAgent nudi više od 180 integracija kako bi većina informacija bila dostupna s jednog sučelja. Na primjer, možete integrirati ActiveCampaign ili Clickfunnels. Obje ove integracije koje automatiziraju e-mailove mogu dugoročno poboljšati konverzije.
Pročitajte o email marketing integracijama u LiveAgentu za još više aktivnosti koje povećavaju konverziju.
Vrste e-mailova poslanih pomoću alata za automatizaciju
Razni alati za marketing putem e -maila osiguravaju povećanje mjernih podataka, poput stope kupnje i prihoda. U nastavku pogledajte primjere automatiziranih e -mailova kako biste dobili inspiraciju.
- E-mailovi dobrodišlice
- Personalizirani e-mailovi – npr. rođendanska čestitka
- E-mailovi za dostavu
- E-mailovi za prikupljanje povratnih informacija
- E-mailovi za napuštene košarice
- Behavior email-ovi s popustima
- E-mail s preporukama
- E-mail za ponovni angažman
- E-mail za premium pretplate
- E-mail s novostima o brandu
- E-mail s korisnim sadržajem
- E-mail zahvale
- E-mail potvrde za pretplatu
- E-mail s informacijama o narudžbi
- E-mail s specijalnim ponudama
- E-mail za godišnjicu
- Transakcijski emailovi
- E-mail s anketama
- Newsletter e-mail
- E-mail za istek probne verzije
- E-mail za otkazivanje pretplate
- E-mail sa specijalnim novostima
- E-mail s nagradnim igrama
- E-mail s uputama za početnike
Kada ne koristiti automatizirane e-mailove
Iako automatizirane e-mailovi imaju mnoge prednosti, trebali biste ih koristiti umjereno. Određene situacije zahtijevaju pažnju agenata vaše službe za korisnike. Na primjer, robne marke ne bi trebale automatizirati odgovore na upite kupaca. Klijent obično treba hitan odgovor i očekuje ljudsku intervenciju. Automatizirana e -pošta ne može riješiti svaki upit jer je svaki slučaj drugačiji. Previše automatizacije može oduzeti ljudski element vašem brendu.
Besplatni softver za upravljanje kupcima
Implementacija robusnog besplatnog softvera za upravljanje korisnicima ključna je ako želite da vaše poslovanje uspije. Saznajte o prednostima i najboljim praksama.
Softver za upravljanje emailovima
Efikasnije upravljajte velikom količinom e-mailova sa softverom za upravljanje emailovima. Saznajte više o sustavu za upravljanje e-mailovima te njegovim prednostima, značajkama i više!
Empatija u službi za korisnike
Saznajte o empatiji u službi za korisnike i načinima na koje možete poboljšati ukupnu korisničku uslugu/podršku uključivanjem izjava o empatiji.