Sjajno je redovito analizirati svoje ocjene, prepoznati svoje snage i saznati svoje slabosti. Možete dobiti pristojan uvid u to što Vaša tvrtka dobro radi i što bi trebalo poboljšati. Što se tiče loših ocjena, rješenje je prilično očito. Probleme rješavate na temelju povratnih informacija Vaših korisnika.
Ali što je s pozitivnim povratnim informacijama? Tu se vjerojatno nema što popraviti. Pa, biste li trebali biti sretni i ne raditi ništa? Pa ne baš.
Net Promoter Score je mjerni podatak koji Vam omogućuje praćenje kupaca koji su voljni podijeliti svoja razmišljanja o Vašoj tvrtki i trenutno odgovoriti na njihove probleme ili brige. Pitajte kupca kolika je vjerojatnost da će Vašu tvrtku preporučiti prijatelju ili kolegi. NPS mjeri lojalnost koja postoji između Vaše tvrtke i Vaših kupaca. Kad dobijete negativne povratne informacije, koristite ih za poboljšanje. Ali, kad dobijete pozitivnu, upravo ste prepoznali promotora svoga brenda.
Ovi su ljudi oduševljeni Vašim proizvodom / uslugom i predstavljaju izvrsnu priliku za prikupljanje izjava kupaca!
Kada Vaši kupci na NPS anketi odaberu 9 ili 10, vjerojatnost je da će pet puta preporučiti Vašu tvrtku prijateljima i napisati pozitivne kritike o Vašioj tvrtki i proizvodima.
Postoji značajna šansa da vaši klijenti jednostavno još nisu razmišljali o pisanju recenzije za vaše poslovanje. Ne misle svi “Volim ovaj proizvod, dopustite mi da napišem recenziju o njemu!” Češće im je potreban podsticaj. Upravo zbog toga biste trebali redovito slati NPS ankete svojim kupcima i pratiti svoje promotore kako biste nakon toga prikupljali izjave.
Uvijek će postojati skupina kupaca koji neće odgovoriti. Moćan način da se to promijeni jest nuđenje poticaja za pisanje kritika i izjava. Sjajan način za to je nuđenje kupona za popularne web stranice, poput Amazona. Važno je navesti da očekujete da oni napišu iskrenu recenziju ili izjavu, ne nužno i pozitivnu. Poticaj također ni na koji način ne bi trebao biti povezan s pozitivnim karakterom recenzije.
Kako dobiti izjave klijenata?
Pogledajmo kako to učiniti u praksi. Za ovaj primjer koristit ćemo Nicereply-ove ankete s LiveAgent integracijom. Postoje dva načina za prikupljanje izjava putem NPS-a s Nicereply-om. Prvo ćemo objasniti kako dobiti izjave od klijenata putem NPS kampanja.
Preuzimajte izjave kupaca distribucijom “Campaign”
Počnite kreiranjem Vašeg Nicereply profila and follow-up with LiveAgent integration. Nakon toga spremni ste poslati svoju prvu NPS kampanju svojim kupcima. Idite na karticu NPS na svom računu i kliknite distribuciju “ Kampanje“.
Sada imenujete svoj popis kontakata i uvozite svoje LiveAgent kontakte s klijentima (ili ih zalijepite ili prenesite datoteku). Nakon toga možete urediti izgled kampanje tako da odgovara Vašem brendu.
Zatim idite na postavke kampanje gdje možete urediti ime predmeta ili pošiljatelja i zakazati kampanju.
Vaša NPS kampanja je sada zakazana i bit će poslana na Vaš popis kontakata u navedenom datumu i vremenu. Sve prikupljene ocjene i komentare možete vidjeti na Nicereply nadzornoj ploči.
Pogledajte ovo! Vaši su kupci odgovorili na NPS anketu i dali Vam pozitivne povratne informacije. Kao što vidite, pored imena kupca nalazi se mala ikona plave omotnice. Ova ikona omogućuje Vam da odgovorite na ocjenu jednim klikom.
Nakon što kliknete na omotnicu, nova e-pošta stvorit će se unutar vašeg zadanog klijenta e-pošte. Za ovu e-poštu već će biti definirana e-adresa primatelja.
Sve što trebate je stvoriti poruku koja će motivirati Vaše kupce da napišu izjavu za Vašu tvrtku. Na primjer, možete zatražiti pregled svoje tvrtke na popularnim web mjestima za usporedbu softvera kao što su; G2Crowd, Capterra ili GetApp. Ili možda zamolite svoje kupce da izravno napišu izjavu za Vaše web mjesto.
Predložak kampanje za izjave (primjer):
Hello {Name},
We would like to thank you for your recent rating. We are really glad that you like our company, and we would love you to spread the word. You’ve been using {product/service} for a while now and we are excited to have you with us.
This might be a perfect time, to sum up, your experience (good or bad) on the G2 Crowd.
LINK
Even a sentence or two would be very much appreciated. Awesome customers like you help us make {product/service} better. 🙂
Reply to this email after you submit a review and I will be glad to send you a {$10 Amazon Gift Card} as a thank you. Regardless of what the review says of course.
Have a great day.
Best regards,
{Employee Name}
Dobijte izjave klijenata s distribucijom “Triger”
Međutim, postoji još jedan način prikupljanja korisničkih izjava koji Vam također omogućuje automatizaciju slanja daljnjih poruka. Kreirajte svoj Nicereply račun , napravite integraciju s LiveAgent-om, a zatim idite na karticu NPS na svom računu i kliknite distribuciju “ Okidač “. Okidač je automatizirana e-pošta koja kupcu šalje anketu nakon što se riješi njegova/njena tiketa.
Na padajućem izborniku odaberite LiveAgent integraciju za upravljanje ponašanjem trigera u postavkama trigera. Možete promijeniti pošiljatelja i temu e-pošte, urediti broj sati nakon kojih će se poslati anketa i još mnogo toga. Prije nastavka morate spremiti promjene i aktivirati triger.
Nakon aktivacije NPS trigera, Nicereply će početi redovito skenirati status Vaših ulaznica i slati će NPS ankete (postavljene) satima nakon što se tikete riješe. Nakon što prikupite povratne informacije od kupaca, moći ćete ih vidjeti izravno unutar procijenjene tikete.
Nicereply automatski dodaje novu tiketnu oznaku i komentar navodeći vrijednost ocjene i komentar.
Sve što sada trebate je stvoriti novo Pravilo na svojem LiveAgent računu, tako da će se e-poruke s daljnjim praćenjem automatski slati promotorima Vašeg brenda. Na svom LiveAgent računu idite na Konfiguracije i kliknite Automatizacija – Pravila – Stvori. Smislite ime za svoje novo pravilo i definirate njegove uvjete. U ovom ćemo primjeru imenovati pravilo Nicereply NPS Izjava. Naše novo pravilo primijenit će se kada se promijene tiketne oznake, a grupa uvjeta je tiketna oznaka; Dodan Nicereply NPS 10. Ako želite, možete dodati još jednu grupu uvjeta za tiketnu oznaku NPS 9.
Posljednje što moramo učiniti je stvoriti akciju. Odaberite slanje e-pošte kao radnje koju treba izvršiti. Tada možete promijeniti e-poštu pošiljatelja i kome će e-pošta biti poslana (odaberite Podnositelj zahtjeva). Upotrijebit ćemo isti sadržaj predmeta i e-pošte kao u prvom primjeru. Kad završite s izradom e-pošte, jednostavno spremite novo pravilo i bit ćete spremni za početak prikupljanja korisničkih izjava!
Zaključak
Izjave su moćan način da na najčišći i „vjerodostojan“ način objasnite vrijednost koju vaša tvrtka donosi postojećim kupcima. Vaši su se kupci nekoć dvoumili oko kupnje Vaših proizvoda ili usluga i stoga mogu pružiti veliku pomoć onima koji su sada u ovoj situaciji. Jednom kada potencijalni novi kupac čuje nekoga s kime se zapravo može povezati – i nekoga čiji posao nije hvaliti Vašu tvrtku – vjerojatnije je da će obaviti kupnju.
Mnogo je vjerojatnije da će ljudi povjerovati vrijednosti koju kažete da pružate ako postoje dokazi tvrtki koje se suočavaju sa sličnim problemima. Izjave korisnika toliko su snažna zbog činjenice da omogućuju kupcima da budu u središtu pozornosti umjesto Vaše tvrtke. U stvari, postoji za 58% veća vjerojatnoća za prelazak potrošača koji su bili u kontaktu s recenzijom, pa ih počnite prikupljati što prije!
Saznajte sami
Znanje je važno, ali samo kada se provodi u praksi. Testirajte sve u našoj akademiji unutar LiveAgent-a.
Try out LiveAgent for FREE
Handle all customer inquiries from one interface. Start improving your customer service with a 14-day free trial right away!
Naučite kako učinkovito prikupljati recenzije korisnika s našim vodičem! Otkrijte strategije poput integracije recenzija na web stranicu, korištenja anketa za povratne informacije i slanja e-mail upita. Povećajte povjerenje kupaca i unaprijedite svoje poslovanje uz savjete za optimizaciju korisničkog feedbacka. Posjetite nas i otkrijte kako osigurati da Vaše recenzije rade za Vas!
Povećajte angažman s LiveAgent-om
Povećajte angažman klijenata s personaliziranom višekanalnom podrškom. Učinite da se vaši klijenti osjećaju dobro svaki put kada se susretnu s vašim poduzećem.