Live chat je postao preferirani kanal korisničke usluge za sve veći broj onlajn korisnika. Stoga je posjedovanje widgeta za live chat za web stranicu nužnost za tvrtke svih veličina u bilo kojoj industriji. Omogućuje Vam pružanje brze i pravodobne pomoći korisnicima. Štoviše, kada se koristi strateški, to može uvelike pridonijeti: povećanom angažmanu, potaknutom zadovoljstvu korisnika i poboljšanoj prodaji, istovremeno smanjujući troškove korisničke podrške.
Kako dodati live chat na svoju web stranicu?
1. Odaberite davatelja usluga live chat softvera
S obzirom na utjecaj live chata na kvalitetu Vaše korisničke usluge i prihoda, vrijedi uložiti malo vremena u istraživanje opcija. Stoga, naučite što više o raznim davateljima uslugalive chat softvera prije nego što odaberete alat koji: zadovoljava Vaše poslovne potrebe i dodaje ga na Vašu web stranicu. Neki od čimbenika koje treba uzeti u obzir uključuju: set značajki, lako ukrcavanje i prilagodba, integracija softvera trećeg lica, sigurnost, mobilnu kompatibilnost, cijene, i korisničku podršku.
2. 2. Prijavite se na uslugu
Vjerojatno ste suzili svoje izbore koji odgovaraju Vašim zahtjevima i proračunu. Još uvijek niste spremni kupiti pretplatu? Možete započeti s besplatnim probnim razdobljem. Većina davatelja usluga live chat softvera nudi besplatne probne verzije sa svim dostupnim značajkama proizvoda kako bi potencijalnim korisnicima omogućili da testiraju svu funkcionalnost ili mogućnost zahtjevanja demonstracije. Prijavljivanje za probno razdoblje obično traje najviše nekoliko minuta i ne zahtijeva podatke o kreditnoj kartici.
3. Dodajte gumb za live chat na svoju web stranicu
Nakon prijave morate odabrati gumb za chat. Nakon toga jednostavno zalijepite kratki HTML kôd u tijelo svoje stranice za implementaciju live chata. Nakon što ugradite chat na web stranicu, možete početi razgovarati sa svojim korisnicima i potencijalnim klijentima u stvarnom vremenu. Kad god posjetitelj klikne gumb za live chat koji se obično prikazuje u desnom donjem kutu web stranice, pojaviće se prozor za razgovor. Klikom dalje na ovaj prozor, posjetitelj započinje razgovor s predstavnikom tvrtke, koji je trenutno na mreži i dostupan za preuzimanje zahtjeva za chat.
4. Prilagodite widget za live chat
Davatelji usluga softvera za live chat obično nude širok raspon prilagodbi alata. To može uključivati dotjerivanje dizajna onlajn (kad je chat dostupan) i oflajn(kada chat nije dostupan) gumbova i prozora za chat kako bi izgledao prirodno za Vašu web stranicu, kao i promjenu jezika i tekstova. Također možete odabrati hoće li klik gumba za chat odmah započeti chat ili otvoriti obrazac prije chata koji će posjetitelj ispuniti. Dizajn obrazaca prije chata i obrazaca za kontakt (koji se prikazuju ako nijedan agent nije na mreži) također se obično može prilagoditi Vašim potrebama.
5. Omogućite proaktivne pozivnice za chat
Proaktivni chat uobičajena je značajka koju nudi većina davatelja usluga live chatova. Pozivnice za proaktivni chat mogu se prikazati na svakoj stranici web stranice ili na određenim stranicama. Na primjer, stranice za cijene ili plaćanje na kojima će korisnici najvjerojatnije trebati pomoć uživo. Pozivnice se obično mogu pokretati ručno ili automatski na temelju unaprijed definiranih pravila,kao što su: informacije o posjetiteljima i razne metrike ponašanja; zemljopisni položaj, trenutna stranica, referalna stranica, vrijeme provedeno na web stranici, vrijeme posjeta itd.
6. Stvorite popis unaprijed pripremljenih odgovora
Stvaranje unaprijed pripremljenih poruka važan je dio postavljanja widgeta za chat na Vašoj web stranici i dobijanje maksimuma od toga. To su unaprijed definirani odgovori na često postavljana pitanja korisnika. Omogućuju ubrzanje vremena odgovora i povećavanje učinkovitosti agenata jer tako neće morati tipkati prilagođene poruke na pitanja koja se ponavljaju i na koja se može odgovoriti jednostavnim slanjem ispravnog unaprijed napisanog odgovora u nekoliko klikova. Unaprijed pripremljene poruke posebno su korisne ako agenti moraju istovremeno obrađivati više zahtjeva za chat.
Najbolji postupci za postavljanje podrške za live chat
Naučiti kako integrirati live chat na web stranicu samo je prvi korak. Evo nekoliko savjeta i najboljih postupaka za optimizaciju Vašeg alata za live chat kako biste bili sigurni da donosi koristi i Vašem poslovanju i Vašim klijentima:
Omogućite ga na pravim stranicama
Iako se gumb za live chat može dodati na svaku stranicu web stranice, možda ćete htjeti da bude dostupan samo na određenim stranicama. U tom slučaju razmislite o odabiru stranica na kojima je vjerojatnije da će Vaši korisnici i posjetitelji web stranice imati pitanja. To su obično cijene, proizvod, kontakt, često postavljana pitanja i odredišne stranice.
Strateški koristite proaktivni chat
Kada omogućavate automatizirane proaktivne pozivnice za chat, pobrinite se da se ne pojave u prvih nekoliko sekundi prije nego što posjetitelji uopće imaju priliku istražiti web stranicu. Također, nemojte pozivati posjetitelje na chat više puta, posebno one koji su već jednom odbili Vašu pozivnicu za chat. To bi ih moglo samo živcirati.
Neka posjetiteljima bude jasan status dostupnosti na mreži
Ako ne planirate upravljati svojim live chatom 24/7, pokažite jasno svojim posjetiteljima kad podrška uživo nije dostupna. To se može učiniti postavljanjem gumba za oflajn chat koji će se prikazivati kad Vaši agenti nisu na mreži i kada ne mogu prihvatiti zahtjeve za chat. Također ima smisla odrediti radno vrijeme Vašeg chata na stranici za kontakt.
Osigurajte ispravnu upotrebu unaprijed pripremljenih odgovora
Iako unaprijed pripremljene poruke mogu znatno poboljšati vrijeme odgovora, ako se neprimjereno koriste, ponekad mogu nanijeti više štete nego koristi. Pravilo broj jedan s pripremljenim odgovorima glasi da se oni uvijek moraju modificirati i personalizirati u skladu sa situacijom korisnika i njihovim posebnim potrebama.
Uložite u trening agenta za chat
Iznad svega ostalog, kvalitet Vaše podrške za chat nije samo pravi softver s naprednom funkcionalnošću. Radi se više o ljudima koji rade s live chatom. Uložite u odgovarajući trening za svoje agente za chat. To uključuje podučavanje za korištenje alata za chat na najučinkovitiji način – međutim, to također može poboljšati njihove meke vještine.
Otkrijte sami
Discover on your own!
Knowledge is important, but only when put into practice. Test everything in our academy right inside the LiveAgent.
Live chat za obrazovne i nevladine organizacije
Otvorite vrata poboljšane komunikacije s korisnicima uz Live chat za obrazovne i nevladine organizacije. Otkrijte kako ovaj moćan alat može unaprijediti vašu marketinšku strategiju, povećati ROI i omogućiti učinkovito upravljanje računima. Iskoristite prednosti brze, efikasne i prilagodljive podrške kako biste povećali zadovoljstvo korisnika i stvorili dugoročne veze. Saznajte više i modernizirajte svoju korisničku službu već danas!
20 najboljih widgeta za chat za vašu web stranicu
Otkrijte 20 najboljih widgeta za chat koji poboljšavaju korisničku podršku, generiraju potencijalne klijente i povećavaju zadovoljstvo kupaca na vašoj web stranici. Saznajte više o prednostima korištenja chat widgeta i pronađite idealno rješenje za vaš biznis.