Postoji mnogo načina na koje poduzeće može prikupiti recenzije od svojih kupaca, ali nije ih uvijek jednostavno iskoristiti u svakoj prilici. Evo nekoliko načina koji će Vam pomoći da zatražite feedback od svojih kupaca i usput naučite više o usavršavanju Vaših proizvoda i usluga.
1. Imajte odjeljak s recenzijama na svojoj web stranici
Prvo što biste trebali učiniti da biste mogli prikupljati kritike koje želite je da na svojoj web stranici imate odjeljak ili obrazac u koji će ljudi moći lako poslati svoje recenzije. Osim prikazivanja korisničkih recenzija ispod Vaših proizvoda i usluga, trebali biste osigurati da Vaši kupci mogu ostaviti i neke općenitije recenzije u vezi s Vašim brendom i ukupnim uslugama.
Upravo zato će vam biti od pomoći posebno mjesto na Vašoj web stranici, jer ćete lako imati svoje korisničke recenzije na jednom mjestu. Povrh toga, korisničke recenzije koje uglavnom govore o Vašem brendu i korisničkim uslugama umjesto o određenim proizvodima / uslugama koje pružate pomoći će Vam da dobijete bolji uvid u to kako Vaše mušterije razmišljaju.
2. Učinite svoje trenutne recenzije javnima
Još jedna stvar koju biste trebali razmotriti jest osigurati da Vaši kupci uvijek budu dostupni svim korisnicima da ih pronađu i pročitaju. To znači da bi sve recenzije korisničke službe koje dobijate trebale biti automatski prenesene u odjeljak za pregled koji se nalazi ispod vaših proizvoda / usluga na Vašem web mjestu, moguće u odjeljak s povratnim informacijama korisnika.
To može motivirati i druge kupce da i oni ostave recenziju, pogotovo ako vide da odvajate vrijeme za odgovor i pomažete ljudima na koji god način možete. Bez obzira je li recenzija pozitivna ili negativna, svejedno Vam može pomoći da poboljšate sebe i svoje usluge, pa se nemojte bojati objaviti je na mreži.
3. Koristite ankete za korisničke povratne informacije
Stvaranje dobre ankete o korisnicima možda nije najlakše, jer postoji mnogo čimbenika koje ćete morati uzeti u obzir. Prije svega, toliko je različitih pitanja koja biste mogli postaviti svojim kupcima i odgovora koje možete očekivati. Ali u svakom slučaju morat ćete dobro razmisliti što biste trebali pitati.
Vaše bi ankete također trebale biti dulje od samo nekoliko iskačućih prozora na cijeloj web stranici. Na taj način možete postaviti više specijaliziranih pitanja i dobiti bolje i ujednačenije rezultate.
Ovisno o tome poslujete li širom svijeta ili ne, trebali biste se pobrinuti da uvijek pratite takve podatke svih svojih mušterija. Ne samo da biste trebali stvoriti lokaliziranu anketu za svaku zemlju s kojom radite, već biste trebali i prevesti recenzije koje primate iz cijelog svijeta na odabrani jezik. Najbolji način za rješavanje obje ove stvari je suradnja s profesionalnim prevoditeljem ili profesionalnom uslugom prevođenja kao što je PickWriters , koji će Vam pomoći da lokalizirate sadržaj svoje ankete bez ikakvih pogrešaka i drugih problema.
4. Pratite e-poštu
Nakon što kupac izvrši narudžbu, trebali biste ga uvijek kontaktirati e-poštom; zahvaljujući mu na kupnji i dajući mu do znanja da ste tu kako biste mu pomogli u svemu što bi mu moglo zatrebati na putu. U ovom je slučaju automatizacija Vaše e-pošte izvrstan način za prikupljanje recenzija nakon završetka prodaje. Pomoći će Vam da na vrijeme pratite sve aktivnosti svojih kupaca.
Ne samo da će im taj e-mail potvrditi kupnju u njihovim očima, već će ih i podstaći da ulože više povjerenja u Vašem brendu i budu otvoreniji prema povratnim informacijama nakon što prime robu.
Kako bismo Vam pomogli da bolje razumijete kako svoju e-poštu s povratnim informacijama možete učiniti uljudnom, prijateljskom i korisnom; evo primjera predloška:
Hi {Name},
Thanks for shopping at our {store name} online store. You have got a terrific flair for beauty, and your choice of products reflects that. The products in your shopping cart impressed us. We would love to know your opinion about the products you picked from our store as we are trying to learn from our customer’s experience.
Would you be willing to share your advice? Here is a link to share your thoughts as a quick review.
Appreciate your honesty!
{Customer agent’s name}
Ako želite saznati više, pročitajte Primjere povratnih informacija putem e-pošte.
Povratne informacije putem e-pošte vrlo su korisna taktika i ovaj zahtjev za pregled izvrsno je nadopuniti. Ona koja Vam zaista može pomoći da pratite potrebe kupaca i ujedno im pokazati da ste tu za svaki dio njihovog iskustva s Vašim brendom. Takve interakcije pomoći će Vašim kupcima da se osjećaju puno bolje u povratku s korisnim povratnim informacijama.
5. Stvorite ankete na svojim računima na društvenim mrežama
Platforme društvenih medija imaju veliku moć i mogu Vam doista pomoći u pojednostavljivanju postupka primanja povratnih informacija. Platforme kao što su; Facebook i Twitter daju svojim korisnicima mogućnost da organiziraju ankete s vremenskim ograničenjem, gdje mogu vrlo lako postavljati pitanja i primati odgovore.
Ankete Vam mogu pomoći da prikupite povratne informacije o pitanjima ili problemima koji se mogu pojaviti u vezi s bilo kojom temom Vaših poslovnih aktivnosti. Na primjer, možete pitati bilo što od “Kako pronaći postupak otpreme?” na “Koje biste još proizvode željeli da stvaramo u budućnosti?” Na oba ova pitanja lako ćete odgovoriti putem stranica na društvenim mrežama i mogu Vam pomoći poboljšati usluge koje pružate svojim korisnicima.
6. Koristite testove upotrebljivosti
Testovi upotrebljivosti mogu zvučati složeno i teško ih je postići, ali u stvarnosti nadoknađuju vrlo jednostavnu metodu prikupljanja povratnih informacija o uslugama / proizvodima koje nudite. Da biste to učinili lakšim za razumijevanje, testovi iskoristivosti u osnovi su besplatna ispitivanja ili Vaši proizvodi i usluge koje ćete podijeliti potencijalnim kupcima i svojoj ukupnoj ciljnoj publici.
Korištenjem Vaših proizvoda / usluga besplatno (na određeno vrijeme), ljudima će biti jasnije jesu li uživali u njima ili ne. Jedino što ćete od njih očekivati, na kraju, bit će iskrena korisnička recenzija proizvoda. Na ovaj način možete lako i brzo prikupljati recenzije za svoje poslovanje.
U većini slučajeva ljudi će biti zadovoljni ovim besplatnim probnim razdobljima i više će vjerojatno na kraju željeti nastaviti koristiti Vaše proizvode i usluge dugoročno. Uz to, veća je vjerojatnost da će svoje iskustvo podijeliti na svojim računima na društvenim mrežama, na taj način dovodeći više zainteresiranih.
Ne potkupljujte ljude za pozitivnu ocjenu
Prikupljanje dobrih kritika od svojih sljedbenika trebalo bi biti iskreno, a ne prisilno. Poanta dobivanja povratnih informacija je otvorenost za kritiku i prihvaćanje da neće svi biti zadovoljni onim što im nudite. Podmićivanje ljudi zbog pozitivne ocjene nikada Vam neće pomoći da riješite stvarne probleme koje bi Vaši proizvodi / usluge mogli imati. Tako ćete na kraju imati manje prodaja i mnogo beskorisnih, a opet pozitivnih kritika.
Dobre recenzije korisničkih usluga trebale bi doći prirodno i nikada se ne biste trebali truditi dobiti internetske recenzije, posebno ako su plaćene. Čak i ako ustanovite da imate neke negativne kritike na Yelp-u ili čak na svojoj web stranici, trebali biste ih koristiti na pozitivan način.
Saznajte sami
Znanje je važno, ali samo kada se provodi u praksi. Testirajte sve u našoj akademiji unutar LiveAgent-a.
Try out LiveAgent for FREE
Handle all customer inquiries from one interface. Start improving your customer service with a 14-day free trial right away!
Predlošci za odgovor na pozitivnu recenziju na društvenim medijima
Discover templates for responding to positive social media reviews to strengthen customer relationships and enhance brand loyalty. This page offers examples and emphasizes the importance of thanking clients, optimizing products, and making informed business decisions. Visit to improve your customer interaction strategy!
Predlošci e-pošte za odgovor korisnika
Poboljšajte korisničko iskustvo uz 10 besplatnih predložaka e-pošte za odgovor na povratne informacije. Povećajte zadovoljstvo klijenata!
Kako dizajnirati stranicu za najčešća pitanja
Najčešća pitanja (FAQ) su najčešće korištena samoposlužna opcija u današnje vrijeme. Kada se koristi strateški, stranica s najčešćim pitanjima može uistinu pružiti vrijednost vašim klijentima.