E-pošta ili pismo zahvale?
S obzirom na veličinu i vrstu posla koji vodite, kao i na broj kupaca kojima želite izraziti zahvalnost, možete se obratiti e-poštom ili ispisati zahvalnice (poslane običnom poštom). Prilikom odabira između ova dva faktora potrebno je uzeti u obzir sljedeće čimbenike:
- Vrijeme isporuke: Tradicionalno pismo stiže najranije dan nakon što ga pošaljete. Ako vrijeme nije kritično, možete poslati pismo. No, kad je potrebno brzo praćenje – poput zahvale kupcu na kupnji – e-pošta će biti prikladnija.
- Stupanj formalnosti : Budući da se e-pošta u poslovnom svijetu smatra manje formalnom od pisma ako radije održavate formalnu komunikaciju s korisnicima – odlučite se za pisma.
- Sadržaj poruke : E-pošta omogućuje dodavanje grafika, slika, videozapisa, veza ili dodavanje datoteka – ako želite da vaša poruka zahvale bude kreativnija od običnog ispisanog teksta, e-pošta je put kojim treba ići.
- Proračunska ograničenja : Slanje e-pošte je jeftinije, slanje pisama zahtijeva dodatne troškove (papir, tisak, pristojbe poštanskih usluga). Za globalno poslovanje koje ima klijente širom svijeta e-pošta bi mogla biti jedina razumna opcija.
Kako napisati zahvalnicu kupcu
Svako
1. Upotrijebite odgovarajući pozdrav
Odabir pravog pozdrava za zahvalnice ovisi o vašem odnosu s kupcem. Još je bolje koristiti formalnije pozdrave poput; “ Poštovani gospodine / gospođo. Carter “, ili” Dragi Ivane , “. Neformalni pozdrav poput; Treba izbjegavati “ Zdravo “, “ Pozdrav ” ili “ Zdravo “. Također provjerite pravopis imena primatelja, jer u protivnom riskirate ostaviti loš dojam od samog početka.
2. Držite se svrhe pisma
Jedina svrha pisma zahvale trebala bi biti iskazivanje zahvalnosti i izražavanje zahvalnosti vjernim kupcima. Odolite iskušenju da ponovno pomenete svoje poslovanje. Nemojte spominjati predstojeće rasprodaje, posebne ponude, nove proizvode ili bilo što drugo što se može smatrati oglasom, budući da bi to moglo odvratiti pažnju kupca od vaše početne poante.
3. Dodajte nekoliko popratnih redaka
Nakon što zahvalite klijentu na poslu, razmislite o dodavanju dodatne izjave koja pokazuje da ste pažljivi prema potrebama korisnika. Moglo bi se spomenuti da ste uvijek na raspolaganju ako imate bilo kakvih pitanja ili nedoumica u vezi s vašim proizvodima ili uslugama. Ili jednostavno pitajte možete li učiniti nešto kako biste povećali njihovo zadovoljstvo.
4. Uključite svoju robnu marku
Da bi pismo izgledalo profesionalno, svakako koristite zaglavlje koje može sadržavati naziv vaše tvrtke, logotip ili druge podatke o robnoj marki. Dobro osmišljeno zaglavlje čini da pismo izgleda jedinstveno, osigurava vidljivost vašeg branda, pomaže u provjeri autentičnosti primatelja i stvara cjelokupni profesionalni dojam.
5. Upotrijebite pravi zaključak pismu
Prilikom zatvaranja pisma zahvale važno je upotrijebiti primjereno poštovanje i stručnost riječi ili izraza. Možete odabrati najčešće korištene “ S poštovanjem ” ili “ Pozdrav ” ili nešto osobnije “ Srdačan pozdrav ”, “ Vaš s poštovanjem ”,„ Najljepše želje ”,„ S poštovanjem ”ili„ Zahvalno ”. Zatvaranja poput “ Uvijek “, “ Nazdravlje “, “ S ljubavlju ” ili “ Čuvajte se ” smatraju se previše neformalnim za poslovna pisma i treba ih izbjegavati.
6. Završite s potpisom
Učiniti pisma zahvale osobnima može biti izazov za velika poduzeća, pa dodavanje potpisa na dnu pisma može pomoći u dodavanju barem neke razine personalizacije. Iako možda nije uvijek moguće dodati rukopisni potpis, čak će i ispisani potpis izgledati bolje od jednostavnog upisanog imena.
Primjeri zahvalnica korisnicima
1. Zahvaljivanje dugogodišnjim kupcima na lojalnosti
Dear Mr. ****,
We want you to know how much we appreciate your business since you have been our loyal customer for the last three years. We understand that you have many options in the marketplace, and are pleased that you have still made (Company Name) your premier choice.
It is customers like you that help keep our lights on, and we couldn’t be more grateful!
Your honest suggestions and feedback is a vital part of our growth. If there is anything we can do to make your experience with us better, please let us know.
Best regards,
****
2. Obilježavanje miljokaza tvrtke
Dear ****,
This year (Company Name) is celebrating the 10th anniversary, and we would like to thank you for making this happened! The growth and success we’ve experienced over all these years are because of customers like you, who faithfully support our business.
Speaking on behalf of the company, we hope that you have enjoyed the enhanced quality of our services. We will continue our efforts to meet your requirements and expectations in the future as well.
We truly appreciate your trust, and we’ll do our best to continue to give you the kind of service you deserve.
Gratefully,
****
3. Iskazivanje zahvalnosti na kraju godine
Dear Ms. ****,
As the year winds down, we would like to take this chance to say thank you for choosing our business! You are one of our most highly valued customers and it has been a sincere pleasure serving you this year.
We always strive to exceed our customers’ expectations and meet their requirements. Let us know if there is anything we can ever do to assist you further.
From all of us at (Company Name), we wish you and your loved ones a safe and happy New Year!
With appreciation,
****
Otkrijte sami
Znanje je važno, ali samo ako se primijeni u praksi. Testirajte sve u našoj akademiji izravno u
Try out LiveAgent for FREE
Handle all customer inquiries from one interface. Start improving your customer service with a 14-day free trial right away!
Predlošci obrazaca help desk zahtjeva
Otkrijte predloške obrazaca za help desk zahtjeve na LiveAgent-u! Pružite višekanalnu podršku i poboljšajte korisničko iskustvo kroz jednostavne i učinkovite obrasce. Naučite kako bolje razumjeti svoje kupce, sakupljati korisne uvide te unaprijediti produktivnost vaših agenata. Posjetite nas i isprobajte besplatno!
Darovi zahvalnosti za korisnike
U današnje vrijeme financijska stabilnost gotovo svake tvrtke uvelike ovisi o zadovoljstvu kupaca. Saznajte više o darovima zahvalnosti kupaca.