Definicija sukladnosti pozivnog centra
Dakle, koja je definicija sukladnosti pozivnog centra? Sukladnost znači poštivanje seta pravila/naredbi. Dakle, ti znači poštivanje određenih pravila pozivnog centra. Na primjer, sigurnost pozivnog centra i PCI sukladnost.
Sigurnost pozivnog centra
Sigurnosne komponente softvera za pozivni centar su vrlo važne. Ne želimo da nam se dogodi ranjivost ni u jednom dijelu, posebno sustavu za upravljanje znanjem, portalima zaposlenika i emailu. Važno je da pozivni centar uvijek ima zadnju generaciju sigurnosnih protokola. Na taj način, moguće je spremiti podatke kompanije u virtualnu sobu za podatke. Zauzvrat, to pomaže u podizanju produktivnosti i manjim operativnim troškovima.
Prijetnje osobnim podacima
Postoje proboji koji se dogode različitim kompanijama, kao što su pružatelji zdravstvenih usluga, financijske institucije, pa čak i kompanije za korisničku službu. Međutim, ti proboji su tek naknadna prijetnja za pozivne centre. Pozivni centri obično imaju osobne identifikacijske informacije (PII) za dvostruku provjeru kredencijala pozivatelja. Ako se detalji, koji sadrže informacije o bankovnim karticama, email adresama i datumu rođenja, iscurili negdje prije, tek onda postoji opasnost ranjivosti detalja korisnika pozivnog centra.
Interna prijetnja
Postojiu puno internih prijetnji sigurnosnim politikama pozivnog centra. Mogu biti različite:
Privremeni zaposlenici
Svaka institucija ima set privremenih zaposlenika koji možda žele iskoristiti ono malo vremena što će provesti radeći za kompaniju prije napuštanja pozicije.
Slučajni klikovi
Pojedinci mogu nenamjerno izložiti podatke korisnika, koji su osjetljivi, klikom na zlonamjerne linkove.
Zaposlenici s neprijateljstvom
Ova prijetnja dolazi od zaposlenika koji gaje mržnju prema nekome, te se često uspoređuju s trojanskim konjem kada pokušavaju pristupiti podacima.
Interni haker
Ove prijetnje najčešće dolaze iz IT odjela. Pametan haker bi krenuo odatle kako bi manipulirao s ranjivošću ili izloženim sekcijama centra za podatke.
Obični čistač
Ove prijetnje dolaze od ljudi koji koriste USB stickove kako bi postavili keyloggere i ostali zloćudni softver za krađu privatnih podataka.
Eksterna prijetnja
U posljednje vrijeme primjećuje se porast eksternih prijetnji. One traže način iskorištavanja novih tehnoloških ranjivosti unutar kompanije. Kriminalci stalno smišljaju nove načine za zaobilazak pristupnih točki i tehnologije za mrežnu sigurnost, te su uspješni zadnjih par godina. Na primjer, rastuće značajke sigurnosti za debitne i kreditne kartice su dovele do porasta direktnih mobilnih prevara.
Razlozi za unapređenje sigurnosti pozivnog centra
Postoji više razloga za popravak sigurnosnog stanja pozivnog centra.
Uobičajeni razlozi su:
- Izbjegavanje gubljenja reputacije koju ste gradili godinama
- Potencijal privlačenja kazni za nepoštivanje sigurnosnih standarda
- Loše korisničko iskustvo može rezultirati gubitkom poslovanja
- Nemogućnost da zadržite osoblje ili povećate poslovanje
- Potencijal da budete žrtveno janje na društvenim medijima
PCI sukladnost – pozivni centar
Vidjeli smo digitalnu transformaciju svih industrija, ali je i ostavila rupe u pogledu cybersigurnosti. PCI-DSS (sigurnosni standard podataka industrije platnih kartica) je našao način za poboljšanje skladištenja podataka o plaćanju. Ova sukladnost je veoma važna u našem poslovanju. PCI standard je primjenjiv za sve sektore koji spremaju podatke vlasnika kartice. Važan je za postizanje sukladnosti pozivnog centra. Ako je ne dobijete, reputacija će vam biti narušena, postoji šansa gubitka poslovanja i čak i kazni koje počinju od $5000 mjesečno.
Promjene koje je donijela PCI sukladnost
Moramo postići šest ciljeva kako bi bili jedni od najboljih u pogledu rukovanja podacima. Vijeće za sigurnosni standard stoji iza ovih ciljeva, a oni su:
Gradnja i održavanje sigurne mreže
Svaka osjetljiva informacija se sprema iza snažnih firewalla i sigurnosnih mjera. To osigurava zaštitu od znatiželjnih očiju.
Razvijanje programa upravljanja ranjivostima
Softverski programi trebaju biti ažurirani s antivirusnim programom
Zaštititi podatke vlasnika kartice
Enkripcija informacija klijenta je jedan od prvih koraka prije spremanja podataka u naš sustav. Više nije prihvatljivo pisati podatke na papir.
Korištenje snažnih mjera kontrole pristupa
Podacima vlasnika kartice se ne bi trebalo moći fizički pristupiti. Svaki agent pozivnog centra bi trebao imati unikatni ID prije pristupa bilo kom računalu.
Korištenje politike sigurnosti informacija
Ovaj fokus je na pružanju informacija ugovornim stranama i zaposlenicima na siguran način
Prakse koje treba izbjegavati – PCI sukladnost
Postoje stvari koje pozivni centri rade koje kompromitiraju sigurnost – uključujući i ideju čitanja osjetljivih podataka. Postoje određene prakse koje treba iskorijeniti koristeći PCi sukladnost za pozivne center. Te prakse su:
Glasovna transakcija bez enkripcije
Ne savjetuje se prikupiti podatke vlasnika kartice preko telefona. Ako se situacija ne može izbjeći, važno je koristiti tehnologiju enkripcije.
Pružanje pristupa informacijama o plaćanju
Ovo se ne smije raditi čak i kad je klijent na telefonu
Dijeljenje podataka vlasnika kartice
Nijedan agent ne smije dobiti pristup tim informacijama bez pravih sigurnosnih mjera i opravdane svrhe.
Zapisivanje osjetljivih informacija
Podaci vlasnika kartice ne smiju biti zapisani na papir ni pod kojim uvjetima.
Upotreba mobilnih uređaja
To je dobar način za povećati šansu curenja informacija
Završne misli
Vođenje posla je zahtjevna avantura, a briga o klijentima na pravi način je još zahtjevnija nego što neki misle. Pozivni centri su definitivno pravi put za poduzeće. Ali sigurnosne politike i moćne strategije sukladnosti su obavezne za bilo koga tko pobjeđuje izazove na pametan način. Ovaj članak je, nadamo se, poslužio kao snažna referenca za rukovoditelje koji traže kvalitetne informacije.
Otkrijte sami
Znanje je važno, ali samo kada ga koristite. Testirajte sve što ste naučili u našoj akademiji izravno iz LiveAgent-a.
Try out LiveAgent for FREE
Handle all customer inquiries from one interface. Start improving your customer service with a 14-day free trial right away!
Predlošci pozivnog centra koje grade čvrste odnose s korisnicima
Unaprijedite korisničko iskustvo s našim skriptama pozivnog centra koje osiguravaju dosljednu, visoko kvalitetnu komunikaciju. Naučite kako izraditi učinkovit pozdrav, smireno rješavati probleme i graditi čvrste odnose s korisnicima. Isprobajte LiveAgent besplatno i transformirajte svoju korisničku podršku danas!