Efikasan pozivni centar ima specifičan mjerljiv kriterij izvedbe. To mogu biti određeni ustanovljeni procesi, tijekovi rada, procedure i napuci koje agenti trebaju slijediti. Važno je provoditi periodičnu reviziju pozivnog centra. To osigurava da je pozivni centar i dalje u potpunosti optimiziran za maksimalnu efektivnost i efikasnost.
Cilj revizije je dobiti potpuni pregled onoga što se događa u pozivnom centru. To služi vašoj kompaniji da razumije procese, tehnologije i više. Tako vaša kompanija može s lakoćom identificirati praznine u izvedbi pozivnog centra. Koristite prikupljene podatke i poduzmite potrebne akcije kako bi popunili te praznine. Ispod imamo osnovnu kontrolnu listu revizije pozivnog centra koju možete iskoristiti u vlastitom procesu revizije.
1. Izvedba pozivnog centra
Kada procjenjujete cjelokupnu izvedbu pozivnog centra, iduće metrike centra trebate uzeti u obzir:
- Prosjek poziva po agentu: ako agenti dobivaju više poziva nego što ih mogu riješiti, to je znak da trebate zaposliti više osoblja
- Trošak po pozivu: prikazuje ukupne troškove uključene u rješavanje poziva kroz određeno vrijeme. Također pruža uvid u ROI uključenih troškova.
- Stupanj usluge: izravno vezan za kvalitetu korisničke usluge i izvedbu pozivnog centra za dolazne pozive. Pokazuje ima li pozivni centar dovoljno resursa za brzo rješavanje korisničkih problema.
- Prosječna brzina odgovora: ako je metrika visoka, to također znači da trebate zaposliti dodatno osoblje kako bi zadržali zadovoljstvo klijenata.
- Prosječno vrijeme rješavanja: visoko prosječno vrijeme rješavanja znači da klijenti predugo čekaju između odgovora. To je često znak da agenti trebaju dodatni trening.
- Stopa napuštanja: visoka stopa napuštanja može rezultirati u nezadovoljnim klijentima i gubitku šanse za prodaju.
- Točnost predviđanja: ako je količina stvarnih poziva veća od predviđene, tim vjerojatno radi pod pritiskom. Ako imamo manje poziva nego što predviđanje pokazuje, agenti nisu dovoljno iskorišteni
Ako želite saznati više, pročitajte – Metrike pozivnog centra koje biste trebali upravo mjeriti.
2. Efikasnost agenta
Kada je u pitanju analiza individualne efikasnosti agenata pozivnog centra, iduće metrike bi mogle biti korisne:
- Pridržavanje rasporeda: visoka stopa znači da se agent drži svog rasporeda i time nudi korisničku uslugu kada se to i očekuje od njega.
- Stopa maksimalne zauzetosti: određuje koliko su zauzeti agenti i ima li pozivni centar višak ili manjak zaposlenika
- Rješavanje u prvom pozivu: visok FCR znači visoku produktivnost jer agentu treba manje interakcija da riješi probleme.
- Osiguranje kvalitete: pokazuje kvalitetu poziva, to jest, koliko je agent dobar u rukovanju pozivom, rješavanju problema, pridržavanju skripti, slijeđenju protokola i korištenju prikladnog bontona pozivnog centra.
3. Procesi i procedure
Kada procjenjujete operacije pozivnog centra, verificirajte sve procedure, politike i procese korisničke službe. Sve to bi trebalo biti jasno definirano, jasno dokumentirano, razumljivo i lako dostupno svima u vašem timu pozivnog centra. Za više dubinske analize, procijenite jesu li svi koraci u procesima i procedurama potrebni i bitni. Plus može li ijedan od njih biti kombiniran s nekim drugim ili eliminiran.
4. Skripte pozivnog centra
Pregledajte skripte vašeg pozivnog centra kako bi osigurali da pružaju točne informacije vašim klijentima i da nema mjesta dvosmislenosti u njima. Uvjerite se da su ih vaši agenti sposobni koristiti ispravno i efikasno kako bi zadržali visoku razinu zadovoljstva korisnika. Sljedeća pitanja vam mogu pomoći u procjeni:
- Jesu li vaše skripte poziva dobro sastavljene koristeći jezik vaše ciljane publike?
- Osvježavate li svoje skripte kada se nešto promijeni unutar vaše kompanije?
- Ohrabrujete li svoje agente da se ne pridržavaju slijepo skripti u ovisnosti od prikladnosti situacije?
5. Regrutacija pozivnog centra
Kako bi osigurali stalan dotok kvalificiranih kandidata, vaša strategija regrutacije treba biti robusna, efikasna i prilagođena potrebama vaše organizacije. Kada revidirate svoj proces regrutacije, procijenite efektivnost, točnost i bitnost sljedećih aspekata:
- Vaš kriterij zapošljavanja uključujući set vještina korisničke službe i potrebne kvalifikacije za svaku poziciju.
- Opis posla za svaku poziciju i odgovara li on stvarnim zaduženjima i odgovornostima agenata.
- Vaše procjene prije zapošljavanja, provjera pozadine kandidata, struktura intervjua i pitanja.
6. Uključivanje i trening agenta
Kako bi u potpunosti iskoristili resurse vašeg pozivnog centra, trebate imati dobar proces uključivanja i treniranja agenata. Pregledajte vaše procedure uključivanja zaposlenika te analizirajte njihovu učinkovitost u predstavljanju politika, praksi, softvera i korisnih informacija vašim novim zaposlenicima.
Kada je u pitanju trening agenata, revizija bi trebala identificirati je li vaš program treninga usmjeren na prave potrebe. Nadalje, koliko efikasno on može biti prilagođen potrebama i nedostacima vještine pojedinih agenata.
7. Angažman zaposlenika
Revidirajte angažman zaposlenika i internu komunikaciju u vašem pozivnom centru odgovarajući na ova osnovna pitanja:
- Prepoznajete li i nagrađujete najbolje agente?
- Motiviraju li nagrade izvedbu agenata?
- Možete li lako identificirati lošu izvedbu? Postoje li procesi za poboljšanje vještina lošijih agenata?
- Pružate li šansu agentima da uče, razvijaju se i rastu?
- Imaju li agenti osjećaj da je njihovo mišljenje uvaženo i bitno?
- Osjećaju li agenti pritisak na radnom mjestu?
8. Upravljanje radnom snagom
Napravite reviziju upravljanja radnom snagom. To osigurava da je pravi broj agenata s pravim setom vještina zaposlen u pravo vrijeme. Osim analiziranja točnosti predviđanja, revidirajte način kreiranja rasporeda te uzimaju li se preference agenata u razmatranje. Odredite sve probleme koji mogu utjecati na efikasnost procesa raspoređivanja i dodjele smjena agentima.
9. Kretanje agenata
Izračunajte stopu osipanja agenata (kretanja zaposlenika). Visok broj obično predstavlja visoke troškove ponovne regrutacije i treninga zamjenskih zaposlenika. Kao dodatak tome, niža produktivnost novih/neiskusnih zaposlenika također ima negativan utjecaj na razinu pružene usluge. Kako je vaša stopa kretanja visoka, trebate provesti dublju reviziju da odredite razloge.
10. Zadovoljstvo korisnika
Mjerite zadovoljstvo korisnika u svom pozivnom centru. Svede se na mjerenje ovih, najkorištenijih metrika:
- Zadovoljstvo korisnika: ne zanemarujući činjenicu da rezultat zadovoljstva korisnika može varirati u ovisnosti od vrste postavljenog CSAT pitanja. Što je broj bliži 100%, to bolje
- Vjerojatnost preporuke: NPS rezultat može varirati između -100 and +100. Rezultat bliži +100 je dobar, dok negativan rezultat znači da vas klijenti vjerojatno neće preporučiti
- Korisnički trud: prosječan rezultat je negdje između 1 i 5. Što je broj niži, to bolje. To znači da klijenti ne moraju pretjerano truditi.
Otkrijte sami
Znanje je važno, ali samo kada ga koristite. Testirajte sve što ste naučili u našoj akademiji izravno iz LiveAgent-a.
Try out LiveAgent for FREE
Handle all customer inquiries from one interface. Start improving your customer service with a 14-day free trial right away!
Kontrolni popis za odredišnu stranicu
Otkrijte kako optimizirati svoju odredišnu stranicu uz naš kontrolni popis! Naučite kreirati jasan sadržaj, privlačne CTA gumbe, koristiti slike i video, te poboljšati UX za više konverzija. Posjetite LiveAgent za detaljne smjernice i maksimizirajte uspjeh vaše stranice!
Kontrolni popis za obuku agenata korisničke službe
Otkrijte kako osposobiti svoje agente korisničke službe uz naš kontrolni popis! Naučite najbolje savjete za pružanje izvrsne usluge, rješavanje pritužbi i praćenje napretka. Poboljšajte zadovoljstvo kupaca i osigurajte da vaši agenti budu spremni za svaki izazov.
Kontrolni popis za reviziju web stranice
Explore our comprehensive website audit checklist on LiveAgent to ensure your site is functional and engaging. This guide covers visitor tracking, sitemap and robots.txt verification, security, content quality, page speed, mobile compatibility, and accessibility. Regular audits will enhance user experience and maintain high standards for your business's online presence. Visit now to optimize your website performance and attract more visitors!
Kontrolni popis za regrutiranje službenika korisničke službe
Otkrijte sve ključne korake za regrutiranje idealnog službenika korisničke službe uz naš kontrolni popis. Od postavljanja uvjeta i objave oglasa do testiranja vještina i komunikacijskih sposobnosti, sveobuhvatno pratite HR politiku i objektivne kriterije izbora kako biste osigurali uspješnu regrutaciju. Posjetite stranicu za detaljne smjernice i pronađite savršenog kandidata za vašu tvrtku!