Zašto biste kupcu trebali slati zahvalnice?
customer appreciationE-mailovi su također sjajan način za iskazivanje zahvalnosti kupcima, e-mailovi se obično čitaju (ako se uopće čitaju) i brišu. Međutim, vjerojatnije je da će se dobro izrađena tiskana zahvalnica/rukom napisana zahvalnica čuvati barem neko vrijeme i poslužiti kao podsjetnik na vašu marku. To je učinkovita marketinška strategija koja može istinski impresionirati kupce, poboljšati njihovu lojalnost i generirati više preporuka za vaše poslovanje.
Pisan rukom ili tiskom?
Ovisno o vrsti i veličini vašeg poslovanja, možete razmotriti slanje tiskanih poslovnih zahvalnica ili rukom napisane zahvalnice. Za veliku organizaciju koja se želi zahvaliti preko 500 kupaca, tiskane čestitke prirodno bi imale više smisla. Rukom napisane bilješke prikladnije su za mala poduzeća, samostalne poduzetnike, osobne usluge i B2B tvrtke sa skromnom bazom kupaca.
Općenito, ako vrijeme, proračun i resursi dopuštaju, rukom napisana zahvalnica klijenta bila bi bolja opcija jer će uvijek imati veći utjecaj. Prava autentičnost rukom napisanih bilješki ono je što može učiniti da se kupci osjećaju doista posebno i emocionalno uloženo. A osjećaji se smatraju najvećim pokretačem lojalnosti u mnogim industrijama. Zapravo, studija tvrtke CapGemini otkrila je da 70% emocionalno angažiranih potrošača troše i do dva puta ili više na marke kojima su odani. Štoviše, 80% će promovirati marke kojima su odani među svojom obitelji i prijateljima.
Koliko dugo trebate čekati da pošaljete zahvalnice?
Ako vodite posao i želite zahvaliti svojim kupcima zahvalnicom/čestitkom, po mogućnosti je optimalno vrijeme odmah nakon događaja. Općenito, pravilo je nekoliko dana unutar događaja. Na primjer; kada kupac kupi proizvod/uslugu od vaše tvrtke. Međutim, čak i ako ne uspijete poslati zahvalnicu u roku, samo znajte da je ne poslati je puno gore.
Poslovne zahvalnice – Predlošci
Što da napišete u zahvalnici za kupca? Ispod su neke poslovne zahvalnice – predlošci koje možete koristiti kao osnovu za stvaranje vlastitih zahvalnica/bilješki.
Ako želite znati više, pročitajte Kako napisati zahvalnicu koju će vaši kupci cijeniti.
Zahvaljivanje na tome što je odani kupaci
Hi ****,
Just a note to say hello and to let you know how grateful we are for having you as our loyal customer for the past few years.
We truly enjoy working with entrepreneurs like you who are committed to growing their successful business and we wanted to thank you for letting us help you.
Best wishes,
****
Zahvaljujući kupcu na kupnji
Hey ****,
I’ve noticed your name come up quite a few times in recent months, so I just thought I’d take the time to personally thank you.
Judging by your purchases, I must admit you have an excellent taste in clothes! Remember that you can always swap them over if something doesn’t fit.
Take care,
****
Zahvaljujući klijentu na preporuci
Dear ****,
Over half of my business comes from repeat clients and referrals. I greatly appreciate you thinking of me and sending a new client my way. I am sure I can help your friend find that unique beachfront home he is looking for. I already have a few beautiful properties in mind to show him.
Thanks again for your trust!
All the best,
****
Drugi načini da izrazite zahvalnost prema svojim kupcima
Postoji nekoliko načina da izrazite zahvalnost svojim kupcima.
Zahvalnice i bilješke kupaca veliki su dio zahvalnosti kupaca.
Međutim, postoji mnogo drugih načina. Na primjer; kuponi, popusti, besplatni proizvodi/usluge i mnogi drugi.
Ako želite saznati više, pročitajte Ideje za zahvalnost kupcu.
Saznajte sami
Znanje je važno, ali samo kada se provodi u praksi. Testirajte sve u našoj akademiji upravo u LiveAgent-u.
Try out LiveAgent for FREE
Handle all customer inquiries from one interface. Start improving your customer service with a 14-day free trial right away!
Što je vrijednost za klijenta?
Saznajte kako stvoriti vrijednost za klijenta i zašto je to ključno za uspjeh u današnjem konkurentnom poslovnom okruženju. Otkrijte ključne prednosti, jednadžbu vrijednosti, i kako učinkovit prijedlog vrijednosti može povećati prodaju. Poznavanje stvarne vrijednosti koju proizvod nudi može biti vaša konkurentska prednost!
Darovi zahvalnosti za korisnike
U današnje vrijeme financijska stabilnost gotovo svake tvrtke uvelike ovisi o zadovoljstvu kupaca. Saznajte više o darovima zahvalnosti kupaca.
Vještine iz službe za korisnike
Otkrijte 10 ključnih vještina korisničke službe i zašto su meke vještine ključne za izvrsno korisničko iskustvo.