Umorni ste od vaših trenutnih alata za podršku i tokova rada? Vrijeme je da se prebacite na alternativu za pozivne centre! Otkrijte bogate mogućnosti integracije, profesionalne značajke i odlične uštede.
Naša će detaljna usporedba osvijetliti najpopularnije alternative za pozivne centre, njihove značajke i ocjene korisnika kako bismo vam pomogli odabrati pravo rješenje za vaše poslovanje i industriju.
Značajke | Liveagent
Besplatno isprobajte najbolji softver za pozivne centre! Kreditna kartica nije potrebna.
|
AirCall
Usporedi AirCall Inc. i LiveAgent.
|
RingCentral | TalkDesk | Zendesk Talk
Usporedi Zendesk Talk i LiveAgent.
|
---|---|---|---|---|---|
Ukupna ocjena
Ukupne ocjene softvera od provjerenih korisnika na sustavu Capterra.
|
4.7
LiveAgent je dobio ukupnu ocjenu 4.7 od 5 od provjerenih korisnika na sustavu Capterra.
|
4.2
AirCall je dobio ukupnu ocjenu 4.2 od 5 od provjerenih korisnika na sustavu Capterra.
|
4.3
RingCentral je dobio ukupnu ocjenu 4.3 od 5 od provjerenih korisnika na sustavu Capterra.
|
4.5
TalkDesk je dobio ukupnu ocjenu 4.5 od 5 od provjerenih korisnika na sustavu Capterra.
|
4.3
Zendesk Talk je dobio ukupnu ocjenu 4.3 od 5 od provjerenih korisnika na sustavu Capterra.
|
Jednostavnost korištenja
Ocjene za jednostavnost korištenja od provjerenih korisnika na sustavu Capterra.
|
4.6
LiveAgent je dobio ocjenu 4.6 od 5 za jednostavnost korištenja od provjerenih korisnika na sustavu Capterra.
|
4.4
AirCall je dobio ocjenu 4.4 od 5 za jednostavnost korištenja od provjerenih korisnika na sustavu Capterra.
|
4.3
RingCentral je dobio ocjenu 4.3 od 5 za jednostavnost korištenja od provjerenih korisnika na sustavu Capterra.
|
4.7
TalkDesk je dobio ocjenu 4.7 od 5 za jednostavnost korištenja od provjerenih korisnika na sustavu Capterra.
|
4.3
Zendesk Talk i je dobio ocjenu 4.3 od 5 za jednostavnost korištenja od provjerenih korisnika na sustavu Capterra.
|
Korisnička podrška
Ocjene korisničke podrške od provjerenih korisnika na sustavu Capterra.
|
4.7
LiveAgent je dobio ocjenu 4.7 od 5 za korisničku podršku od provjerenih korisnika na sustavu Capterra.
|
4.2
AirCall je dobio ocjenu 4.2 od 5 za korisničku podršku od provjerenih korisnika na sustavu Capterra.
|
4.4
RingCentral je dobio ocjenu 4.4 od 5 za korisničku podršku od provjerenih korisnika na sustavu Capterra.
|
4.6
TalkDesk je dobio ocjenu 4.6 od 5 za korisničku podršku od provjerenih korisnika na sustavu Capterra.
|
4.2
Zendesk Talk je dobio ocjenu 4.2 od 5 za korisničku podršku od provjerenih korisnika na sustavu Capterra.
|
Vrijednost za novac
Ocjene vrijednosti za novac od provjerenih korisnika na sustavu Capterra.
|
4.7
LiveAgent je dobio ocjenu 4.7 od 5 za omjer vrijednosti za novac proizvoda od provjerenih korisnika na sustavu Capterra.
|
4.0
AirCall je dobio ocjenu 4.0 od 5 za omjer vrijednosti za novac proizvoda od provjerenih korisnika na sustavu Capterra.
|
4.0
RingCentral je dobio ocjenu 4.0 od 5 za omjer vrijednosti za novac proizvoda od provjerenih korisnika na sustavu Capterra.
|
4.5
TalkDesk je dobio ocjenu 4.5 od 5 za omjer vrijednosti za novac proizvoda od provjerenih korisnika na sustavu Capterra.
|
4.1
Zendesk Talk je dobio ocjenu 4.1 od 5 za omjer vrijednosti za novac proizvoda od provjerenih korisnika na sustavu Capterra.
|
Cijena
Cijena softvera u američkim dolarima po agentu mjesečno.
|
$39/mjesečno/agent
Cjenovni rang dostupnih tarifa. Sve se tarife naplaćuju mjesečno u američkim dolarima. Prikazana cijena odgovara cijeni za jednog agenta mjesečno.
|
$30-$50/mjesečno/agent
Cjenovni rang dostupnih tarifa. Sve se tarife naplaćuju mjesečno u američkim dolarima. Prikazana cijena odgovara cijeni za jednog agenta mjesečno.
|
$19.99-$49.99/mjesečno/agent
Cjenovni rang dostupnih tarifa. Sve se tarife naplaćuju mjesečno u američkim dolarima. Prikazana cijena odgovara cijeni za jednog agenta mjesečno.
|
Treba zatražiti ponudu
TalkDesk nudi prilagođene cijene svakom korisniku. Potrebno je podnijeti zahtjev za ponudu na njihovoj web stranici.
|
$49-$99/mjesečno/agent
Cjenovni rang dostupnih tarifa. Sve se tarife naplaćuju mjesečno u američkim dolarima. Prikazana cijena odgovara cijeni za jednog agenta mjesečno.
|
Integrirani pozivni centar
Pozivni centar koji se može koristiti za uspostavljanje i primanje poziva korištenjem automatske raspodjele poziva.
|
LiveAgent nudi integrirani pozivni centar.
|
AirCall nudi integrirani pozivni centar.
|
RingCentral nudi integrirani pozivni centar.
|
TalkDesk nudi integrirani pozivni centar.
|
Zendesk Talk nudi integrirani pozivni centar.
|
Zapisivanje poziva
Prikupljanje i analiza obujma poziva, informacije o pozivatelju te ishodi poziva.
|
LiveAgent nudi zapisivanje poziva.
|
AirCall nudi zapisivanje poziva.
|
RingCentral nudi zapisivanje poziva.
|
TalkDesk nudi zapisivanje poziva.
|
Zendesk Talk nudi zapisivanje poziva.
|
Snimanje poziva
Snimanje svakog uspostavljenog i zaprimljenog poziva i reprodukcija zapisa bilo kada.
|
LiveAgent nudi snimanje poziva.
|
AirCall nudi snimanje poziva.
|
RingCentral nudi snimanje poziva.
|
TalkDesk nudi snimanje poziva.
|
Zendesk Talk nudi snimanje poziva.
|
Upravljanje eskalacijama
Upozorenja i eskalacije za pozive na temelju prioriteta iz Ugovora o razini usluge.
|
LiveAgent nudi upravljanje eskalacijama.
|
AirCall ne nudi upravljanje eskalacijama.
|
RingCentral nudi upravljanje eskalacijama.
|
TalkDesk nudi upravljanje eskalacijama.
|
Zendesk Talk nudi upravljanje eskalacijama.
|
Ulazni pozivni centar
Pozivni centar koji je opremljen za zaprimanje dolaznih korisničkih poziva.
|
LiveAgent ima ulazni pozivni centar.
|
AirCall ima ulazni pozivni centar.
|
RingCentral ima ulazni pozivni centar.
|
TalkDesk ima ulazni pozivni centar.
|
Zendesk Talk ima ulazni pozivni centar.
|
Interaktivni glasovni odgovor (IVR)
Tehnologija koja omogućava pozivateljima kretanje kroz telefonski sustav prije razgovora sa stvarnim operaterom.
|
LiveAgent nudi značajke IVR.
|
AirCall nudi značajke IVR.
|
RingCentral nudi značajke IVR.
|
TalkDesk nudi značajke IVR.
|
Zendesk Talk nudi značajke IVR.
|
Ručno biranje
Ručni brojčanik koji agenti koriste za ručno biranje brojeva korisnika, jedan nakon drugog.
|
LiveAgent nudi ručno biranje.
|
AirCall nudi ručno biranje.
|
RingCentral nudi ručno biranje.
|
TalkDesk nudi ručno biranje.
|
Zendesk Talk nudi ručno biranje.
|
Izlazni pozivni centar
Pozivni centar koji je opremljen za izlazne pozive (od agenata korisnicima).
|
LiveAgent nudi izlazni pozivni centar.
|
AirCall nudi izlazni pozivni centar.
|
RingCentral nudi izlazni pozivni centar.
|
TalkDesk nudi izlazni pozivni centar.
|
Zendesk Talk nudi izlazni pozivni centar.
|
Prediktivno biranje
Prediktivno biranje automatski poziva brojeve dok ne otkrije vezu i zatim preusmjerava poziv agentu.
|
LiveAgent ne nudi prediktivno biranje.
|
AirCall ne nudi prediktivno biranje.
|
RingCentral nudi prediktivno biranje.
|
TalkDesk nudi prediktivno biranje.
|
Zendesk Talk nudi prediktivno biranje.
|
Progresivno biranje
Progresivno biranje je automatizirani sustav biranja koji prikazuje kontaktne informacije korisnika agentu prije biranja telefonskog broja.
|
LiveAgent ne nudi progresivno biranje.
|
AirCall ne nudi progresivno biranje.
|
RingCentral nudi progresivno biranje.
|
TalkDesk nudi progresivno biranje.
|
Zendesk Talk nudi progresivno biranje.
|
Upravljanje redovima čekanja
Sustav koji se koristi za upravljanje redovima čekanja poziva.
|
LiveAgent nudi upravljanje redovima čekanja poziva.
|
AirCall nudi upravljanje redovima čekanja poziva.
|
RingCentral nudi upravljanje redovima čekanja poziva.
|
TalkDesk nudi upravljanje redovima čekanja poziva.
|
Zendesk Talk nudi upravljanje redovima čekanja poziva.
|
Čavrljanje u stvarnom vremenu
Nativni widget za čavrljanje uživo koji se može postaviti na vašu stranicu i koristiti za komunikaciju u stvarnom vremenu s posjetiteljima vaše web stranice.
|
LiveAgent nudi čavrljanje u stvarnom vremenu.
|
AirCall ne nudi čavrljanje u stvarnom vremenu.
|
RingCentral nudi čavrljanje u stvarnom vremenu.
|
TalkDesk nudi čavrljanje u stvarnom vremenu.
|
Zendesk Talk nudi čavrljanje u stvarnom vremenu.
|
Izvještavanje/Analitika
Analitička upravljačka ploča koja vam omogućava generiranje izvještaja o učinkovitosti.
|
LiveAgent nudi izvještavanje i analitiku.
|
AirCall nudi izvještavanje i analitiku.
|
RingCentral nudi izvještavanje i analitiku.
|
TalkDesk nudi izvještavanje i analitiku.
|
Zendesk Talk nudi izvještavanje i analitiku.
|
LiveAgent-ov pozivni centar temeljen na webu je štedljivo rješenje za lokalne i međunarodne dolazne i odlazne pozive. Nema skrivenih naknada za korištenje ili dodatnih troškova.
Neprestano dodajemo nove značajke i poboljšavamo naš softver kako bi vaš virtualni pozivni centar uvijek bio opremljen najnovijom tehnologijom — besplatno.
Prebacite se već danas na naš softver za automatizaciju pozivnog centra. Započnite s uspostavljanjem i primanjem poziva u samo nekoliko minuta. Jednostavno odaberite pružatelja VoIP usluge, instalirajte uređaje svojih agenata i spremni ste za rad. Toliko je lako.
Tko kaže da alternative za pozivne centre ne mogu biti profesionalne? LiveAgent nudi bogate mogućnosti integracije, najbolju razinu zaštite i profesionalne značajke kao što su IVR, ACD, praćeno prebacivanje poziva i automatske povratne pozive.
LiveAgent je idealna alternativa za pozivne centre za samostalne poduzetnike, kompanije u nastajanju, male i velike tvrtke, pa čak i korporacije. Softver za kontakt centar je moguće 100 % prilagoditi i skalirati prema vašim potrebama bilo da ga koristite za internu podršku ili udaljenu prodaju. Naš softver za pozivni centar je industrijski lider te nudi preko 179 značajki i preko 40 integracija za ispunjenje svih vaših potreba.
Dosta vam je toga da baš svaki alat stoji cijelo bogatstvo? Platite samo za korištenje u stvarnom vremenu! Bez skrivenih naknada, nema dodatnih troškova po minuti, nema naknada za pohranu. To je način na koji LiveAgent radi!
Pomozite svojim agentima podrške pomoću besprijekornih prelazaka između odgovaranja na pozive i pronalaska važnih korisničkih podataka. LiveAgent olakšava pronalazak svih kontekstualnih informacija o rješavanju korisničkog problema od početka do kraja zahvaljujući našem ugrađenom CRM sustavu.
Najbolje alternative za pozivne centre nude intuitivan UI s unificiranom radnom površinom za agenta koja lijepo organizira komunikaciju s korisnicima s različitih komunikacijskih kanala kao što su live chat, društvene mreže, email (Outlook i Gmail alternative) i korisnički portali.
Želite li se dodatno potruditi za svoje korisnike? Uradite to! Naša značajka video poziva vam omogućava da vodite svoje klijente kroz složene probleme kombiniranjem live chata, videa te online nadzora posjetitelja. E to je korisnička usluga!
Naša alternativa za pozivne centre nudi besplatan chat unutar aplikacije i pozive. Nazovite kolegu kad god je vam je potrebna pomoć ili imate kratko pitanje.
LiveAgent nudi Facebook, Instagram, Messenger, Twitter i Viber integracije.
Pogledajte kakav je učinak LiveAgent softvera za pozivni centar u odnosu na konkurenciju i pronađite pravo rješenje za pozive za vaše poduzeće
Tražite alternativu za Channels?
Discover why LiveAgent is the best alternative to Channels with no setup fees, 24/7 customer service, and no credit card needed. Enjoy seamless communication through email, live chat, social media, and an extensive knowledge base. Try LiveAgent for free and elevate your help desk experience with the fastest live chat widget on the market.
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Naša web stranica koristi kolačiće (cookie). Ukoliko nastavite, smatramo kako ste dopustili korištenje cookie-a kako je i napisano i našoj Politika privatnosti i cookie pravila.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team