Olakšajte svakodnevni rad svojim agentima iz korisničke podrške i pružite najbolje iskustvo korisnicima s našim samouslužnim korisničkim portalom. Upotrijebite značajke LiveAgent baze znanja kako biste ponudili relevantne članke, vodiče i ostale korisne informacije koje su potrebne vašim kupcima. Isprobajte našu platformu baze znanja danas i uvjerite se kako može transformirati vašu korisničku podršku.
Demonstracija baze znanja /
Korisničkog portala
00:00/05:06
Softver za bazu znanja
Softver za bazu znanja centralizirana je platforma za stvaranje, upravljanje i dijeljenje informacija. Pojednostavljuje vaše interne resurse kao što su politike tvrtke i materijali za obuku, ali također zadovoljava potrebe korisnika zahvaljujući vanjskim resursima poput vodiča, priručnika i često postavljanih pitanja.
Uz LiveAgent, tvrtke mogu jednostavno stvarati i upravljati lako dostupnim bazama znanja, što pospješuje produktivnost tvrtke i poboljšava korisničku uslugu.
Iskusite razliku i isprobajte LiveAgent – svestrani softver za bazu znanja.
U današnjem užurbanom svijetu ključno je imati dobro strukturiranu bazu znanja. Uz LiveAgent možete stvoriti personalizirane baze znanja za svoj tim i korisnike.
Budući da 67% kupaca preferira samouslugu, pažljivo osmišljena eksterna baza znanja omogućuje brz pristup često postavljanim pitanjima, informacijama o proizvodu i vodičima, čime se unaprjeđuje zadovoljstvo korisnika. S druge strane, pojednostavljena interna baza znanja osigurava da članovi vašeg tima lako pronađu sve neophodne informacije, što povećava njihovu učinkovitost.
Poboljšajte upravljanje znanjem i pružite relevantne odgovore svima koji žele iskusiti izvrsnu korisničku uslugu.
Naš intuitivni softver za bazu znanja može vam pomoći upravljati znanjem tvrtke i učiniti ga dostupnim svakom korisniku. S dijeljenjem znanja možete riješiti probleme kupaca i tikete upućene korisničkoj podršci i fokusirati se na hitnija pitanja.
Samo dio onoga što vaši agenti mogu koristiti:
Naš softver za bazu znanja može vam pomoći smanjiti broj pristiglih tiketa pomoću samouslužne platforme za sve korisnike. Pružite još brže odgovore, informativne sadržaje i članke znanja na jednom mjestu kako bi vaši kupci bili zadovoljni.
Samo dio onoga što vaši kupci dobivaju:
S lakoćom odgovarajte na upite i skratite vrijeme potrebno za odgovor. Naš alat nudi različite baze znanja,
funkcije pretraživanja i značajke za suradnju.
Upravljanje sadržajem
Naš uređivač WYSIWYG (What you see is what you get – Ono što vidite, to i dobivate) može vam pomoći u stvaranju članaka, vodiča, uputa i odjeljaka s informacijama kako biste izgradili svoju bazu znanja. Zahvaljujući našem prekrasnom uređivaču, dijeljenje znanja je jednostavno. Formatirajte tekstove, dodajte slike ili iskoristite druge napredne funkcije koje vam stoje na raspolaganju. Uređivač također podržava HTML i CSS, što vam omogućuje stvaranje prilagođenih dizajna.
Saznajte više o uređivaču WYSIWYG
Praćenje posjetitelja
LiveAgent forum sastavni je dio vaše platforme za bazu znanja. Svaki kupac i član tima za korisničku podršku može sudjelovati u diskusiji na forumu. To vam omogućuje zajedničko rješavanje problema, davanje prijedloga i pronalaženje odgovora. Također možete koristiti interne forume za suradnju na internim problemima, a sve to putem jednog rješenja.
Saznajte više o forumu
Sretniji korisnici
Prikupljanje povratnih informacija i prijedloga kupaca pomaže u poboljšanju baze znanja i cjelokupnog poslovanja. Omogućuje vam da ponudite kvalitetniji sadržaj, a ako odlučite čitati i odgovarati na prijedloge kupaca, također ćete izgraditi bolje odnose s njima. Pružite svojim kupcima priliku da predlože promjene ili vam daju nove ideje za poboljšanje. Dodajte gumb za povratne informacije i prilagodite ga prema svojim željama.
Saznajte više o povratnim informacijama i prijedlozima
Napredno pretraživanje
Vaši kupci mogu koristiti okvir za pretraživanje kako bi brže pronašli odgovore ili određene teme u bazi znanja. Zahvaljujući moćnoj tražilici, naš je softver jednostavan za upotrebu, osobito kada postoji mnogo sadržaja. S jednostavnom funkcijom pretraživanja pomažete svojim korisnicima da pronađu relevantne članke i smanjujete broj tiketa upućenih podršci u vezi s uobičajenim problemima.
Saznajte više o widgetima za pretraživanje
Intuitivno sučelje
Imati učinkovitu bazu znanja znači pomoći klijentima s relevantnim sadržajem. Međutim, ne smijete zaboravite na svoje zaposlenike. Jednostavna nadzorna ploča alata za upravljanje znanjem još je jedna bitna značajka koja se često zapostavlja. LiveAgent sučelje omogućuje vašim agentima stvaranje novih članaka uz malo ili nimalo obuke. Spremni ste ga isprobati? Iskoristite besplatnu demonstraciju i uvjerite se sami.
Jednostavna organizacija
Svrha online baze znanja je olakšati pretraživanje. Međutim, što više sadržaja vaša tvrtka nudi, tim prije sve može postati kaotično. LiveAgent vam stoga omogućuje stvaranje kategorija za korisnike kako se ne biste izgubili u sadržaju. Stvorite različite kategorije za najčešće teme i podijelite informativne materijale kako želite.
Svjetski doseg
LiveAgent baza znanja izvrstan je način da ponudite opciju samousluge 24/7 u više zemalja. Vaša tvrtka treba samo izraditi osnovne članke i ponuditi ih na jezicima koji su potrebni vašim korisnicima. Ovo rješenje može poboljšati iskustvo korisnika, a time i njihovo zadovoljstvo. Izradite kategoriju za svaki jezik kako biste sadržaj svoje baze znanja prilagodili novoj publici.
Saznajte više o višejezičnoj podršci
Višestruka baza znanja
Višestruka baza znanja vrlo je korisna ako vaša tvrtka prodaje nekoliko proizvoda i brandova ili pruža više neovisnih usluga. Jedan LiveAgent račun daje vam priliku da stvorite neograničene baze znanja, pri čemu svaka od njih ima svoj jedinstveni dizajn, postavke i sadržaj. Pružite svojim korisnicima znanje koje žele sa zapanjujućim vodičima.
Saznajte više o višestrukoj bazi znanja
Korisnički priručnici
Napišite sveobuhvatne članke pune korisnih informacija i organizirajte ih tako da se mogu lako pronaći. Članke je vrlo jednostavno napisati pomoću LiveAgent uređivača WYSIWYG. Prenosite znanje i dopustite svojim korisnicima da sami pronađu rješenja. Želite educirati članove svog tima za korisničku podršku? Članci u internoj bazi znanja mogu poslužiti kao edukativni materijal i pomoći vašim agentima da brže rješavaju probleme.
Saznajte više o člancima
Podrška putem datoteka
Želite li svoje pisano znanje obogatiti privitcima? Uz softver za bazu znanja, tvrtke mogu jednostavno kreirati i učitati različite sadržaje u svoju bazu znanja, čime poboljšavaju cjelokupno korisničko iskustvo i povećavaju lojalnost brandu. Dodajte slike, snimke zaslona, fotografije i audio datoteke kao što su snimke ili video datoteke i videozapise s usluga poput YouTube-a.
Privitci mogu učiniti vaše članke lakšima za razumijevanje i čitanje ili ih učiniti zabavnijima. Dodajte video upute ili demonstracije svojim vodičima ili prikažite upute korak po korak sa snimkama zaslona proizvoda.
Saznajte više o privitcima
Isprobajte sve što nudimo uz besplatno 30-dnevno probno razdoblje
Vi najbolje poznajete svoje korisnike. Dajte im informacije koje su im potrebne i fokusirajte se na njihovo zadovoljstvo.
Dobro napisan članak u bazi znanja pruža vašim korisnicima najbržu podršku. Pripremite, dizajnirajte ili uredite sve članke u bazi znanja pomoću uređivača WYSIWYG.
Ako se kupci osjećaju izgubljeno možete ih izgubiti. Kako biste to spriječili, stvorite FAQ (često postavljana pitanja) i tehničke vodiče za proizvode u sklopu vašeg korisničkog portala.
Želite li pružiti prvoklasnu korisničku podršku s ograničenim resursima? Smanjite broj pristiglih e-poruka i chatova tako što ćete stvoriti bazu znanja.
Poboljšajte sve važne aspekte svog poslovanja i počnite ispunjavati očekivanja kupaca s pravim rješenjem za bazu znanja
Steknite prednost
Većina tvrtki svoje timove za korisničku podršku usmjerava isključivo na izravnu podršku. Budite korak ispred sa softverom za upravljanje bazom znanja i pružite prave resurse za samouslugu korisnika.
1%
tvrtki koristi baze znanja
Ne štedite na samousluzi i budite ispred konkurencije s bazom znanja za svoje korisnike. Pružite svojim kupcima pouzdanu opciju za samopomoć
Ispunite očekivanja
Kupci očekuju relevantne odgovore bez potrebe za kontaktiranjem korisničke podrške. Naše funkcionalno pretraživanje može vam pomoći pružiti trenutačne odgovore i smanjiti broj upita kupaca.
66%
kupaca preferira samouslugu
Većina kupaca samostalno pokušava riješiti problem prije nego što kontaktira službu za korisnike. Poboljšajte njihovo zadovoljstvo pružajući im moćne alate za samouslugu.
Stvorite lojalnost kupaca
Većina posjetitelja baze znanja postaju kupci zahvaljujući mnoštvu članaka koje tamo mogu pronaći. Pridobijte više kupaca s učinkovitim softverom za bazu znanja.
90%
kupaca dolazi preko baza znanja
Članci iz baze znanja mogu vam pomoći pridobiti više kupaca i povećati stopu njihova zadržavanja zahvaljujući korisnim i stručnim savjetima
Svjedočanstva
Pažljivo smo odabrali značajke u našim cjenovnim planovima kako biste mogli izabrati najpristupačniji plan s najboljom vrijednošću. Plaćajte samo ono što koristite bez prekoračenja budžeta.
Most Popular
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Naša web stranica koristi kolačiće (cookie). Ukoliko nastavite, smatramo kako ste dopustili korištenje cookie-a kako je i napisano i našoj Politika privatnosti i cookie pravila.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team