S LiveAgent-om to ne mora biti izazov. Dodajte svoj telefonski broj u LiveAgent i počnite upućivati i primati pozive putem preglednika, hardverskog telefona ili mobilnih aplikacija. Pohranite neograničene snimke poziva u LiveAgent i koristite ih za obuku ili u pravne svrhe.
Već danas započnite povećavati razinu zadovoljstva kupaca i produktivnost agenta s našim besplatnim softverom za pozivni centar.
The FREE account is free forever, but it comes with limited features.
Implementirajte besplatni softver za call centar i steknite ove prednosti:
Besplatne ticketing značajke pomažu vam umanjiti ukupno vrijeme provedeno na rješavanju problema s kupcem.
Vaš tim za podršku može na jednom mjestu obrađivati sve zahtjeve kupaca s više kanala.
Upravljajući svim kanalima podrške na jednom mjestu, vaši agenti troše manje vremena na rješavanje problema.
Besplatni softver call centra LiveAgent štedi vam mnogo vremena i povećava produktivnost agenata. Oslobodite svoje agente potrebe rukovanjem s više uređaja i telefonskih aplikacija. Pomoću LiveAgent-ovog besplatnog call centra softvera možete upućivati pozive i odgovarati na sve vaše pozive na nadzornoj ploči LiveAgent ili u našoj LiveAgent aplikaciji. Naš besplatni softver pozivnog centra također podržava interne pozive među vašim agentima. Još jedna ključna prednost je naša značajka snimanja poziva. Ova značajka omogućuje vam pohranu i reprodukciju vaših snimaka poziva u svrhu obuke i u pravne svrhe.
Poboljšajte interakciju s kupcima pomoću našeg besplatnog softvera pozivnog centra. Osim značajki call centra, dobit ćete i besplatni univerzalni inbox ticketa, live chat , bazu znanja i mogućnost dodavanja neograničenog broja agenata. Naš besplatni call centar softver zauvijek je besplatan, ali ima ograničenja poput 7-dnevnog povijest pretraživanja ticketa, 1 adresa e-pošte, 1 telefonski broj i 1 gumb za live chat. Ako vas zanimaju naprednije značajke pogledajte naše plaćene planove.
12% Amerikanaca kaže kako im najveću frustraciju s korisničkom podrškom izaziva “sporost”. Statista
72% ispitanika smatra kako je loš znak kada moraju njihov problem objasniti više puta/agenata. Dimensional Research
72% korisnika izjavilo je kako kada kontaktiraju korisničku podršku očekuju da agenti “znaju tko su, što su prije kupili i sl.” Microsoft
LiveAgent je najrecenziraniji i najbolje ocijenjen softver za pomoć korisnicima za MSP-ove u 2020. Započnite s našim besplatnim rješenjem za live chat i nadogradite na verziju koja se plaća u bilo kojem trenutku da biste dobili neograničenu povijest ticketa, više funkcija i bez ograničenja broja gumbova za chat, e-mail adresa, telefonskih brojeva i obrazaca za kontakt.
Recite zbogom nejasnoćama uz softver za interakciju s korisnicima
Počnite koristiti softver za interakciju s korisnicima već danas. Budite u toku sa svim zahtjevima kupaca i poboljšajte korisničko iskustvo na svim kanalima.
Pružite odličnukorisničku uslugu.
Odlična korisnička usluga počinje s boljim help desk softverom. Pogledajte prednosti LiveAgent-a i započnite s upotrebom za 5 minuta.
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Naša web stranica koristi kolačiće (cookie). Ukoliko nastavite, smatramo kako ste dopustili korištenje cookie-a kako je i napisano i našoj Politika privatnosti i cookie pravila.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team