Na tržištu postoji mnogo pružatelja usluga e -pošte i alternativa e -pošte, svaki sa svojom jedinstvenom ponudom i značajkama. U ovom ćemo članku dublje proučiti koji su klijenti e -pošte najbolji i rasvijetliti alternative e -pošte koje vlasnici tvrtki mogu imati koristi.
Najbolji klijenti e -pošte i njihove značajke
Protonmail
Protonmail je manje poznat od Gmaila ili Outlooka, ali nudi bolje uvjete i odredbe od svojih uobičajenih kolega. Protonmail nudi end-to-end enkripciju, ima bolja pravila o privatnosti i nudi prilagođene domene e-pošte, kao i pregledavanje e-pošte bez oglasa.
Umjesto da nudi „besplatnu“ e-poštu i ruda vaše podatke, ovaj ne-mainstream klijent e-pošte naplaćuje svojim korisnicima malu mjesečnu naknadu (5,00 EUR) za svoje usluge e-pošte.
BESPLATNE značajke Protonmail-a
- 500MB skladištenje
- 150 poruka dnevno
- Ograničena podrška
Značajke Protonmail PLUS
- 5 GB prostora za pohranu
- Do 1000 poruka dnevno
- Naljepnice, prilagođeni filtri i mape
- End-to-end enkripcija prema vanjskim primateljima
- Prilagođena domena (npr: john@smith.com)
- Do 5 pseudonima e -pošte
- Prioritetna korisnička podrška
Nedostaci protonske pošte
- Ograničenje dnevnih poruka e -pošte na besplatnom planu
Tutanota
Tutanota is similar to Protonmail in that it offers better privacy, security, and terms and conditions than its mainstream counterparts. Tutanota’s users can enjoy ad-free email browsing, custom domains, multi-user access, end-to-end email encryption, as well as an encrypted calendar for just €1.20 a month.
Tutanota FREE
- Jedan korisnik
- 1 GB prostora za pohranu
- Samo domene Tutanota
- Ograničeno pretraživanje
- Jedan kalendar
Tutanota PREMIUM
- Dodaj korisnika (12 €)
- 1 GB prostora za pohranu
- Prilagođene domene
- Neograničeno pretraživanje
- Više kalendara
- 5 pseudonima
- Pravila pristigle pošte
- Podrška putem e-pošte
- Kalendar poziva
Nedostaci Tutanote
- Korisničko sučelje
- Bez integracije s trećim stranama
Gmail
Gmail je jedan od najpoznatijih i korištenih klijenata e -pošte s više od milijardu aktivnih korisnika mjesečno. Korisnici Gmaila mogu stvoriti oznake i kategorije za svoje e -poruke te označiti najvažnije e -poruke zvjezdicom kako bi se istaknuli u pretrpanoj pristigloj pošti.
Gmail je opremljen dvofaktorskom provjerom autentičnosti i omogućuje korisnicima da iskoriste njegove mogućnosti kalendara i dokumenata.
Značajke Gmaila
- 15 GB besplatne zajedničke pohrane na Google disku, Gmailu i Google fotografijama (više prostora za pohranu već od 1,99€)
- Zakazivanje e -pošte
- Zakazivanje e -pošte
- Prilagodba teme i izgleda
- Pošaljite otkaz do 30 sekundi
- Automatsko ispravljanje, pravopisni i gramatički prijedlozi
- Pametni odgovori
Protiv Gmail -a
- Nema end-to-end enkripcije
- Oglasi u pristigloj pošti
Outlook
Outlook je drugi najpopularniji klijent e -pošte koji se koristi u cijelom svijetu. Izvrstan je za izradu popisa zadataka, zakazivanje sastanaka i spremanje kontakata. Outlook je besplatan za korištenje, međutim, za pristup sučelju bez oglasa, prilagođenim domenama, poboljšanim sigurnosnim opcijama i 1 TB prostora za pohranu u oblaku, morate imati pretplatu na Microsoft 365 (69,99 USD-99,99 USD godišnje).
Značajke Outlooka
- 5 GB besplatnog prostora za pohranu
- Naljepnice i mape
- Dostupan je prikaz e-pošte na zasebnoj kartici
- Podržava pseudonime e-pošte
- Pametno filtriranje
Mane Outlook-a
- Nema mnogo mogućnosti prilagođavanja
Yahoo! Pošta
Yahoo! Mail, prije poznat kao Hotmail, treći je najčešće korišteni klijent e -pošte s više od 225 milijuna aktivnih mjesečnih korisnika. Yahoo! Mail svojim korisnicima nudi prikaz razgovora u pristigloj pošti, podršku za više korisnika i zamjenske e-adrese. Yahoo pruža šifrirani prijenos e-pošte (TLS), ali nema end-to-end enkripciju ili prilagođene domene.
Yahoo! Značajke pošte
- 1 TB prostora za pohranu
- 500 adresa za jednokratnu upotrebu
- Yahoo kalendar
- Mape
Mane Yahoo! pošte
- Oglasi u pristigloj pošti
- Nekoliko filtera i pravila pristigle pošte
AOL Pošta
AOL Mail, također poznat kao AIM, kupio je Verizon 2015. AOL Mail ima mnoštvo prilagodljivih tema i nudi zaštitu od virusa. Međutim, ne nudi end-to-end enkripciju ili napredna pravila pristigle pošte za automatizaciju.
AOL značajke
- Neograničena pohrana
- Provjera pravopisa
- Mape
- Kalendar
- Import kontakata
AOL mane
- Oglasi u pristigloj pošti
iCloud Pošta
iCloud je Appleova imenovana usluga e -pošte. Sinhronizira se sa svim Apple uređajima, koristi end-to-end enkripciju i nudi iskustvo bez oglasa. Ima vrlo moderno i čisto korisničko sučelje, međutim nedostaju mu značajke suradnje, pravila pristigle pošte i predlošci e -pošte.
Značajke iCloud pošte
- 5 GB prostora za pohranu
- Mape i podmape
- Pametna pretraga
- Pseudonimi e-pošte
iCloud Mail mane
- Samo za Apple-ove korisnike
Zoho Pošta
Zoho Mail opremljen je end-to-end enkripcijom i nudi iskustvo bez oglasa. Primljena pošta Zoho Mail prilagodljiva je i olakšava dobivanje prilagođene e -pošte domene za vaše poslovanje. Također korisnicima omogućuje izradu predložaka e -pošte.
Zoho Mail features
- Streamovi e -pošte (sviđanja i komentari u stilu društvenih medija)
- Besplatna Zoho CRM integracija
- 5 GB prostora za pohranu
- Mape i naljepnice
- Dijeljenje mapa
- Podsjetnici putem e-pošte
- Zakazivanje e -pošte
- Zadaci, bilješke, popisi obaveza i kalendari
Zoho Mail nedostaci
- Nema uvoza kontakata s društvenih medija
Thunderbird
Thunderbird je Mozillin otvoreni izvorni kôd, visoko prilagodljiv klijent e-pošte koji svojim korisnicima nudi zaštitu od krađe identiteta i end-to-end šifriranje. Ima opcije za označavanje e-pošte i adresar jednim klikom.
Thunderbird značajke
- 5 GB prostora za pohranu
- Pametne mape
- Kartice e-pošte
- Adresar jednim klikom
- Podsjetnici na privitke
- Brza pretraga
- End-to-end enkripcija
Thunderbird mane
- Bez kalendara
- Zastarjeli izgled
Mail.com
Mail.com je besplatni davatelj usluga e -pošte koji svojim korisnicima omogućuje odabir naziva domene s opsežnog popisa. Svojim korisnicima nudi zaštitu od virusa, end-to-end šifriranje, neograničeno skladište i integraciju Facebooka. Međutim, ne nudi autentifikaciju s 2 faktora ili iskustvo bez oglasa. Nedostaju i pravila za automatsku poštu u pristigloj pošti.
Značajke Mail.com
- Naljepnice
- Prilagođene domene e -pošte
- Zaštita od virusa
- Facebook integracija
- Značajka sakupljača pošte
- 2 GB prostora za pohranu
- Mrežni kalendar
Mail.com cons
- Oglasi u pristigloj pošti
- Nema autentifikacije u 2 faktora
Koje su prednosti alternativa e -pošte u usporedbi s tradicionalnim klijentima e -pošte?
Budimo iskreni, što se tiče suradnje i organizacije, osnovni klijenti e -pošte počeli su posustajati, a alternative e -pošte su u porastu. Outlook, Gmail ili čak Yahoo jednostavno više ne režu.
Gmail i Yahoo pretrpani su oglasima što otežava fokusiranje na ono što je važno. Outlook otežava da više ljudi odgovori na e -poštu s istog računa. A to je tek početak.
Postoje i sigurnosni problemi, neželjena pošta i nedostatak naprednih značajki filtriranja i automatizacije. U usporedbi s alternativnim mogućnostima e -pošte poput prodaje karata ili softvera za pomoć, jasno je zašto se sve više tvrtki mijenja.
Zajednički poštanski sandučić
Korištenje alternativnih adresa e -pošte, poput prodaje karata ili softvera za pomoć omogućuje vam suradnju s neograničenim brojem kolege. Svaki agent ima svoju jedinstvenu prijavu u sustav, dopuštajući svakom pojedincu da radi zajedno zajedno.
Saznajte više o zajedničkom poštanskom sandučiću.
Oznake
Saznajte više o oznakama.
Odjeli
Alternative e -pošte poput službe za pomoć i softvera za prodaju karata omogućuju vam stvaranje više odjela za bolju organizaciju e -pošte i raspodjelu odgovornosti. Na primjer, sve dolazne e -poruke s riječima “reset” i “lozinka” mogu se automatski preusmjeriti u IT odjel i dodijeliti namjenskom predstavniku IT podrške.
Saznajte više o odjelima.
Odgovornosti
Osiguravanjem da se svaka dolazna e-pošta automatski dodijeli najbolje opremljenom agentu, tvrtkama se štedi mnogo vremena i uklanja zabuna. Kod tradicionalnih klijenata e -pošte često se događa da se e -poruke ne dodjeljuju određenim osobama, što dovodi do zanemarenih poruka bez odgovora jer se nitko ne osjeća odgovornim za njih. To može stvoriti negativna korisnička iskustva i dugoročno naštetiti vašem poslovanju.
Saznajte više o odgovornostima.
Napredna pravila automatizacije
Napredna pravila automatizacije omogućuju korisnicima automatiziranje brojnih zadataka-od automatskog dodavanja oznaka u e-poštu, dodjeljivanja e-poruka odjelima i agentima, do slanja unaprijed formatiranih naknadnih e-poruka nakon što je prošlo određeno vrijeme od vašeg zadnjeg kontakta.
Saznajte više o pravilima.
Pripremljeni odgovori
Pripremljeni odgovori još su jedna izvrsna značajka koju nude alternative e-pošte. Omogućuju vam stvaranje odgovora na najčešće postavljana pitanja. Kad primite poruku e -pošte koja zahtijeva generički odgovor na često postavljano pitanje, možete uštedjeti vrijeme jednostavnim klikom na gumb predviđenog odgovora i odabirom željenog odgovora.
Saznajte više o pripremljenim odgovorima.
Customizable email templates
Alternative e -pošte za prodaju ulaznica omogućuju vam stvaranje potpuno prilagodljivih predložaka e -pošte koji se mogu koristiti za slanje biltena, e -poštu za poništavanje lozinke i još mnogo toga.
Saznajte više o predlošcima e -pošte.
Prilagođena polja CRM-a u ugrađenom CRM-u
Ugrađeni CRM koji je uvijek pri ruci omogućuje vam snimanje prilagođenih podataka o vašim klijentima i može vam pomoći u pružanju upućenijih i prilagođenih korisničkih usluga.
Saznajte više o CRM -u.
Interne bilješke
Interne bilješke omogućuju vam stvaranje privatnih bilješki koje mogu otkriti više informacija o datoj e -pošti, korisniku ili procesu rješavanja. Vaše kolege mogu vidjeti ove bilješke u bilo kojem trenutku dok rješavaju određenu e -poruku/upit.
Saznajte više o bilješkama.
Razdjeljivanje/spajanje ticketa
Ako dolazna e -poruka pokreće više problema i mora je riješiti više odjela (kao što su prodaja i IT), ulaznica se može podijeliti na dva dijela kako bi se osiguralo brže rješavanje. Alternativno, alternative putem e -pošte, poput softvera za prodaju ulaznica, također vam omogućuju spajanje više ulaznica u jednu. Na primjer, ako vam klijent šalje više e -poruka o istom problemu, karte se mogu spojiti kako bi se osiguralo da se ne gubi vrijeme na rješavanje problema koji je već riješen.
Saznajte više o podijeljenim kartama i spajanju.
Detekcija sudaranja agenata
Još jedna alternativna značajka e -pošte koja je izuzetno korisna je značajka otkrivanja sudara agenata. Osigurava da agenti upozorenja (dok pregledavaju kartu na kojoj se već radi) više puta ne odgovore na nijednu e -poruku ili upit da netko već sastavlja odgovor i omogućuje im da vide što se piše.
Saznajte više o otkrivanju sudara agenata.
Više kartica ulaznica
Značajka više kartica ulaznica omogućuje korisnicima otvaranje više ulaznica u isto vrijeme, omogućavajući agentima da s lakoćom odgovaraju na nekoliko ulaznica sa sličnim sadržajem, jednostavno umetanjem i ulaskom. Ova je značajka posebno korisna u kombinaciji s pripremljenim odgovorima/unaprijed definiranim odgovorima.
Saznajte više o više kartica ulaznica.
Integracije
Većina alternativa e-pošti nudi integracije trećih strana kako bi se osiguralo još učinkovitiji tijek rada. Integracije se mogu izvršiti s procesorima plaćanja, sustavima za upravljanje odnosima s klijentima, web stranicama, aplikacijama za društvene medije i drugim.
Ove integracije osiguravaju da se agenti ne moraju prijavljivati u aplikacije trećih strana i unositi podatke u 2 sustava. Umjesto toga, oni mogu učiniti sve unutar svoje službe za pomoć/sustava za prodaju karata, a podaci će se sinkronizirati s integracijom treće strane.
Pogledajte sve integracije.
Bonus: Pozivni centar, izvorni chat uživo, korisnički portal i integracije društvenih medija
Na kraju, ali ne i najmanje važno, alternative putem e -pošte, poput softvera za pomoć, nude dodatne značajke koje mogu napore korisničke podrške učiniti još učinkovitijima. Povezivanjem telefona, računa na društvenim medijima i postavljanjem izvornog chat uživo na vašoj web stranici, možete odgovoriti na sve dolazne pozive, razgovore, poruke/komentare na društvenim mrežama iz vašeg sustava za pomoć.
Pojednostavljivanje svih upita podrške na jedan dijeljeni račun osigurava ne samo da su vaše e -poruke organizirane i dodijeljene određenim predstavnicima podrške, ali i sve dolazne pozive, poruke na društvenim mrežama, chatove i upite s vašeg portala za podršku (koji možete izgraditi pomoću sustava za pomoć).
Koje su alternative za e -poštu trenutno dostupne?
Tiketing softver
Prva alternativa e -pošti je softver za prodaju karata. Softver za prodaju karata mogu besplatno koristiti i pojedinci i vlasnici tvrtki.
Pa zašto koristiti softver za prodaju ulaznica? Softver za prodaju karata nudi sljedeće prednosti:
- HTTPS šifriranje e -pošte
- Neograničena pohrana e -pošte
- Organizacija e -pošte prema prioritetu, SLA, datumu, vremenu i kanalu
- Email tags for searching, filtering, at a glance views
- Odgovornosti putem e -pošte
- Detekcija sudaranja agenata
- Predlošci e -pošte
- Pravila automatizacije
- Integracije trećih strana s drugim komunikacijskim kanalima i drugim alatima
- CRM (alati za upravljanje odnosima s klijentima) alati
- Pojednostavljivanje e -pošte s više računa u jednu zajedničku pristiglu poštu
- Više korisnih značajki ovisno o tome koji softver za prodaju karata odaberete
Softver za pomoć
Softver za pomoć još je jedna alternativa e -pošte koja se odlično koristi. To je poput softvera za prodaju karata, ali na steroidima. Međutim, softver za korisničku podršku ne preporučujemo za nekomercijalnu, individualnu uporabu. Bolje odgovara svima koji prodaju nešto na svojoj web stranici-od soloprenera i početnika do malih tvrtke, srednje tvrtke, pa čak i velika poduzeća. Evo zašto.
Prvo, softver za podršku pruža svojim korisnicima mogućnost integriranja više komunikacijskih kanala, poput e -pošte, chata uživo, društvenih medija, foruma, baza znanja i telefona, stvarajući pojednostavljeno rješenje za podršku.
To znači da korisnici službe za pomoć mogu odgovarati na telefonske pozive putem svog preglednika, odgovarati na poruke na društvenim mrežama bez prijavljivanja na svoje račune društvenih medija, razgovarajte u stvarnom vremenu sa posjetiteljima web stranice i odgovarati na e -poštu s jednog sučelja.
U osnovi, softver help desk -a oslobađa svoje korisnike od praćenja različitih računa, platformi i uređaja. Stoga je ovo promjena igre za one koji nastoje pružiti izvrsnu korisničku uslugu na svim komunikacijskim kanalima, ali se bore sa:
- Prevođenje na hrvatski: Sve veći broj komentara i poruka na društvenim medijima.
- Izgubljena, zaboravljena ili neodgovorena e -pošta
- Duga vremena čekanja na pozive
- Spora podrška
- Napuštena kolica
Zašto koristiti alternative e -pošti?
Poboljšani tijek rada
Klijenti e -pošte kao što su Gmail, Yahoo, Outlook, Zoho Mail i Thunderbird nude ograničenu organizaciju e -pošte. Naravno, možete stvoriti različite kategorije i oznake za e -poštu, ali to je gotovo sve.
Alternative e -pošte, poput karata i softvera za podršku, omogućuju vam dodavanje oznaka u e -poštu, što olakšava filtriranje i pretraživanje e -poruka uz pregled sadržaja svake e -pošte. Osim toga, alternative e -pošte stvaraju razinu prioriteta odgovora za svaku e -poštu u vašoj pristigloj pošti prema SLA i datumu primanja.
Na kraju, ali ne i najmanje važno, ove alternative e-pošte mogu se integrirati s mnoštvom aplikacija trećih strana, što vaš tijek rada čini učinkovitijim. Na primjer, umjesto da se morate prijaviti na drugu platformu da biste izdali povrat novca, to možete učiniti izravno sa svoje službe za pomoć ili softvera za prodaju karata (s obzirom na to da ste dva alata integrirali zajedno). Dugoročno, ovo vam štedi mnogo vremena i truda, a ujedno je i sigurnije jer zahtijeva manje dijeljenja prijave među različitim korisnicima.
Bolje mogućnosti suradnje i otkrivanje sudara
Što se tiče suradnje s kolegama i odgovaranja na više e -poruka s jednog računa, klijenti e -pošte ne mogu se natjecati s softverom za prodaju karata i službom za pomoć.
Sviđanja Outlooka onemogućuju dešifriranje odgovarate li na e -poruku istodobno s kolegom i brišete njihov rad u međuvremenu. Štoviše, klijenti e -pošte kao što je Gmail odjavljuju vas kada se druga osoba prijavi na vaš račun.
Kao takve, alternative nad e -poštom, poput prodaje karata i softvera za podršku, vladaju vrhunskim. Vlasnici tvrtki koji primaju mnogo e -poruka i imaju više odjela u svom poslu, poput odjeljenja za korisničku podršku ili prodaje i marketinga, imat će koristi od značajke otkrivanja sudara agenata, osiguravajući da se rad ne izgubi ili duplicira.
Štoviše, alternative e -poštom podržavaju više online korisnika izdavanjem svakom korisniku vlastite jedinstvene vjerodajnice za prijavu koja im omogućuje korištenje računa i odgovaranje na upite e -pošte.
Bez oglasa i neželjene pošte i više privatnosti
Korištenje alternativnih adresa e -pošte također je bolje za vašu privatnost. Mnogi misle da je korištenje klijenata e -pošte poput Gmaila, Outlooka ili Yahooa besplatno. Iako ne morate platiti mjesečnu cijenu, većina ljudi ne shvaća da proizvod plaćaju svojom privatnošću (što je gore od plaćanja male mjesečne naknade).
Tradicionalni klijenti e-pošte skeniraju vašu e -poštu i upite tražilice te stvaraju oglase na temelju onoga što pronađu. S alternativama e-pošte, poput helpdeska i softvera za prodaju karata, to nije slučaj.
Šifriranje i sigurnost
Jesu li Gmail, AOL, Yahoo! Pošaljite poštom najsigurnije klijente e -pošte? Mislili biste da je tako, s obzirom da su oni proizvodi tehnoloških divova s milijardama dolara vrijednih procjena. Međutim, to nije tako. Iako imaju neke sigurnosne mjere opreza, kao što je dvofaktorska autentifikacija i TLS, ne nude end-to-end enkripciju e-pošte.
Enkripcija e-pošte s kraja na kraj osigurava da su poruke koje šaljete šifrirane i nečitljive (kodirane) dok su u prijenosu do primatelja vaše poruke, osiguravajući njihovu sigurnost od znatiželjnih očiju hakera.
Budući da ti uobičajeni klijenti e-pošte ne pružaju end-to-end enkripciju, došlo je do nekoliko značajnih curenja podataka što je rezultiralo milijunskim gubicima.
Kao takvo, ulaganje u alternativne klijente e-pošte ili alternative e-pošte najbolji je izbor u smislu sigurnosti. Softver za prodaju karata i softver za podršku ponosni su na pružanje najsuvremenije enkripcije e-pošte putem HTTPS -a.
Softver za prodaju karata i helpdeska posebno je izrađen za B2B tržišta. Njihovi tvorci znali su da su za uspjeh morali stvoriti sigurne sustave koji bi štitili identitet klijenata njihovih klijenata.
Ugrađeni graditelji predložaka
Slanje biltena e -poštom nešto je što sve tvrtke rade redovito – bilo dnevno, tjedno ili mjesečno. Međutim, tradicionalni klijenti e -pošte kao što su Yahoo, Outlook, Gmail, pa čak i iCloud to su previdjeli.
Ne postoje predlošci e-pošte koje tvrtke mogu koristiti za izradu kampanja biltena putem e-pošte, pa su stoga svi vlasnici tvrtki prisiljeni prijaviti se za e-poštu platforme za automatizaciju marketinga kao što su Mailchimp ili Mailerlite.
Iako ovo nije veliki problem kao ostale gore spomenute točke, ipak je neučinkovit. Zašto se prijaviti za uslugu marketinga putem e-pošte treće strane, platiti premium značajke i pratiti više vjerodajnica za prijavu?
Alternative e-pošte, poput helpdeska i softvera za prodaju karata, nude ugrađene prilagodljive predloške e-pošte koji se mogu zakazati za automatsku implementaciju (baš kao što biste učinili u Mailchimpu ili drugoj platformi za automatizaciju marketinga e-poštom).
Neograničeno skladište/povijest
Alternative e -pošte kao što je LiveAgent nude neograničeno skladište e -pošte. Međutim, Gmail, Yahoo! Mail, Thunderbird, Zoho Mail, Outlook, pa čak i bolji, manje poznati klijenti e -pošte poput Tutanote i Protonmaila imaju ograničenja za pohranu.
Puno ograničenje prostora za pohranu u pristigloj pošti može dovesti do gubitka dolazne e -pošte i u biti zaglaviti u smislu vašeg tijeka rada. Gmail, Outlook, Zoho Mail, pa čak i ne-mainstream klijenti e-pošte nude dodatnu pohranu e-pošte koja se može kupiti uz mjesečnu naknadu, ali zašto plaćati za pohranu ako možete imati besplatan, neograničen prostor jednostavnim prelaskom na alternativu za e-poštu, poput službe za pomoć ili softver za prodaju karata?
Naravno, mogli biste izbrisati prethodne e -poruke kako biste oslobodili dio prostora za pohranu (što je zamoran i pravodoban zadatak koji zahtijeva strateško i analitičko razmišljanje), ali kao vlasnik tvrtke to nije preporučena praksa jer biste trebali zadržati svu komunikaciju s klijentima u pravne i osiguravajuće svrhe.
Koju alternativu e -pošte trebate isprobati?
LiveAgent izvrsna je alternativa e -pošti koja nudi besplatne i plaćene softvere za prodaju karata/help desk. Naš prijedlog je testirati sve što LiveAgent nudi s
Sveobuhvatno probno razdoblje omogućit će vam testiranje više od 180 ulaznica i značajki službe za kupnju karata, uključujući prilagodljive predloške e-pošte, otkrivanje sudara agenata, ulaznice odgovornosti i usmjeravanje te napredna pravila automatizacije (zasnovana na vremenu i na temelju radnji).
Izradite odjele i pozovite agente na svoj račun i gledajte kako naš sustav automatski usmjerava svaku dolaznu e-poštu u ispravan odjel i do ispravnog agenta na temelju unaprijed definiranih pravila. Suradnja iz jedne zajedničke pristigle pošte nikad nije bila lakša. Dodajte oznake, filtrirajte e -poštu ili isprobajte više od 50 integracija trećih strana.
Nakon što besplatno 30-dnevno probno razdoblje istekne , vaš će se račun automatski prebaciti na besplatnu verziju LiveAgent-a u kojoj i dalje možete organizirati ulaznice prema prioritetu i surađivati s neograničen broj agenata na vašem računu.
Međutim, ako vam ne trebaju sve posebne značajke koje plaćeni planovi mogu ponuditi, stvorite besplatni račun od početka.
Pogledajte više informacija o besplatnim računima LiveAgent.
Zaključak
Korištenje Yahooa, Gmaila, Outlooka ili iClouda za poslovnu e -poštu zastarjelo je. Vrijeme je da poboljšate učinkovitost svog tijeka rada i uživate u neograničenom besplatnom skladišnom prostoru u kombinaciji s najsuvremenijom sigurnošću.
Uštedite sebi i svom zaposleniku gomilu vremena i glavobolje i počnite se usredotočiti na ono što je važno s alternativama e -pošte kao što je LiveAgent.
Isprobajte LiveAgent besplatno već danas.
Podijelite ovaj članak
Tražite li boljualternativu za LivePerson?
Otkrijte zašto je LiveAgent najbolja alternativa za LivePerson! Iskoristite napredne alate i značajke za poboljšanje korisničke podrške bez troškova prijave ili kreditne kartice. Započnite besplatno probno razdoblje danas i uživajte u korisničkoj podršci 24/7. Pridružite se tisućama zadovoljnih tvrtki širom svijeta koje su prešle na LiveAgent.
Tražite alternativu za LiveHelpNow?
Tražite li pouzdanu alternativu za LiveHelpNow? LiveAgent nudi sveobuhvatno help desk rješenje s podrškom putem e-pošte, chata uživo, društvenih mreža i pozivnog centra. Iskoristite našu besplatnu probu i otkrijte kako naše značajke povećavaju produktivnost i zadovoljstvo korisnika. Pridružite se brojnim tvrtkama koje su već prešle na LiveAgent!
Tražite alternativu za Customerly?
Razmislite o prelasku na LiveAgent, vrhunsko višekanalno rješenje za korisničku podršku. S više od 175 značajki i 40+ integracija, omogućuje brzo i učinkovito rješavanje korisničkih upita putem e-maila, chata uživo, društvenih mreža i više. Isprobajte besplatno 14 ili 30 dana bez kreditne kartice!
Tražitealternativu za Rocket.Chat?
Otkrijte zašto je LiveAgent najbolja alternativa za Rocket.Chat: besplatno postavljanje, 24/7 podrška, besplatna proba. Prijavite se sada!