Aplikacije za trenutnu razmjenu poruka su u posljednje vrijeme vrlo popularne. WhatsApp je posebno iznimno popularan u području korisničke usluge i općenito u komunikaciji s klijentima. U ovom članku, razgovarat ćemo o tome kako mi u LiveAgent-u koristimo WhatsApp za poboljšanje komunikacije i poboljšanje ukupnog korisničkog iskustva.
Zašto LiveAgent-ova korisnička podrška koristi WhatsApp
Kada se koriste WhatsApp, Facebook Messenger ili slične aplikacije, klijenti imaju određena očekivanja kada je u pitanju stopa odgovora. Budući da je priroda interakcije zapravo instant razmjena poruka, klijenti opravdano očekuju brže odgovore nego kada se koristi email. S druge strane, većina klijenata razumije da je stopa odgovora sporija nego kada se komunikacija odvija putem live chata.
Na primjer, kada se dopisujete sa agentom za brigu o korisnicima putem emaila, morate napisati dugu poruku u kooj navodite što više informacija. Postoji šansa da ćete sve objasniti u prvom pokušaju, ali češće se dogodi da dobijete email u kojem se od vas traže specifični detalji za koje niste ni znali da mogu pomoći.
Instant razmjena poruka ima vrlo praktičnu svrhu u pogledu rješavanja upita korisnika. Ova vrsta komunikacije omogućuje klijentima razmjenu kratkih poruka s djelomičnim informacijama s predstavnicima podrške. Iako samo razgovor može sadržavati veći broj poruka, one teku prirodnije. Također su obično opuštenije i mnogima se čine prijateljskijima i pristupačnijima.
Ovaj vrlo poseban način komunikacije s klijentima mora biti uzet u obzir prilikom postavljanja aplikacija poput WhatsApp-a kao novog kanala podrške za korisnike.
Koja su ograničenja kanala?
Kroz WhatsApp integraciju možete primati i odgovarati na poruke klijenata unutar 24 sata. Međutim, neophodno je kreirati predloške WhatsApp poruka ako želite započinjati nove razgovore ili odgovarati na poruke nakon 24 sata.
- Poruka s istog broja (isti klijent) se uvijek šalje na isti tiket (isti postupak kao WhatsApp mobilna aplikacija), osim ako se stari tiket s prethodnom komunikacijom ne izbriše.
- Stranica (početni URL) s koje su započeli komunikaciju ili s koje su dobili naše kontakt podatke, nije specificirana (kao u slučaju chata ili izvornog widgeta za kontakt).
Evo kako mi to radimo
- Naša web stranica ima live chat widget, kao i WhatsApp i Facebook Messenger. Na taj način, klijenti mogu odlučiti koji komunikacijski kanal im više odgovara
Integrirali smo različite WhatsApp brojeve za prodajne odjele tako da klijenti uvijek znaju s kime komuniciraju.
- Agenti koji rade na chatovima sada mogu pregledati sve tikete stvorene putem WhatsApp kanala s jednim klikom na filter tiketa na zaslonu za tikete.
Kreirali smo zasebni SLA s vremenom od 1 sata za odgovor na prvi i sljedeći odgovor.
Kada WhatsApp tiket čeka odgovor duže od nekoliko sati, podešavamo vremensko pravilo kako bismo obavijestili online agente i održavali višu stopu odgovora te izbjegli prekoračenje 24-satnog limita.
Postavili smo predloške WhatsApp poruka, tako da u slučaju dostizanja ograničenja od 24 sata za neke tikete, još uvijek možemo kontaktirati klijenta koristeći predefinirane i odobrene predloške poruka. To može biti posebno korisno za podršku koja nema 24/7 pokrivenost kao što mi imamo.
Naš proces
- Budući da WhatsApp tiketi imaju kratak SLA, dolaze do agenta ranije nego tiketi s drugih izvora. Međutim, kada je tim neaktivan na chatovima, trebali bi pokupiti WhatsApp tikete koristeći filter tiketa (izvor = WhatsApp).
- Čim agent odgovori na WhatsApp tiket, trebao bi ga ostaviti otvorenim u kartici, tako da ako se klijent odgovori u kratkom vremenu, isti agent može odgovoriti. Kao rezultat, klijent doživljava višu razinu besprijekorne komunikacije.
Integrate WhatsApp with your help desk and improve response time
Build customer relationships and get a competitive edge with our WhatsApp integration. Try our free 30-day trial today and improve your help desk!
Podijelite ovaj članak
Imate poteškoća u pružanjudobre usluge u vrijeme COVID-a?
Optimizirajte korisničku podršku tijekom pandemije uz LiveAgent. Isprobajte naš softver za daljinski rad besplatno, bez obaveza i kreditne kartice. Osigurajte sigurnost zaposlenika i zadovoljstvo klijenata uz 24/7 podršku. Pridružite se liderima poput Forbesa i Airbusa. Započnite 14-dnevno besplatno probno razdoblje danas!
Viber kontakt korisničke podrške
Otkrijte kako kontaktirati korisničku podršku Vibera putem e-maila, baze znanja i društvenih mreža. Posjetite našu stranicu za brze i jednostavne korake kako biste stupili u kontakt s Viberovim predstavnicima i saznali više.
Integrirajte WhatsApp s LiveAgent-om i poboljšajte komunikaciju s klijentima! Naša integracija omogućuje brzo i učinkovito odgovaranje na poruke iz vaše upravljačke ploče, povećavajući zadovoljstvo klijenata i optimizirajući radne tokove. Isprobajte našu besplatnu integraciju i pružite izvrsnu korisničku uslugu već danas!