Dobrodošli u ovomjesečnu LiveAgent objavu ažuriranja! Uzbuđeni smo što možemo podijeliti s vama ažuriranja koja je LiveAgent lansirao u lipnju. Zadržavajući naše obećanje da neprestano poboljšamo vaše iskustvo, uveli smo nekoliko unaprjeđenja i poboljšanja koja vjerujemo da će znatno koristiti učinkovitosti vašeg tima i iskustvu vaših klijenata. Budite s nama dok uranjamo u svako od ovih ažuriranja.
Izvoz tiketa koristi vrijeme računa umjesto vremena agenta
Kada ste izvezli tiket u HTML ili PDF formatu, vremena u izvezenoj datoteci su bila netočna. To je bilo zato što su vremena bila izvezena na osnovu vremenske zone postavljene za račun u bazi podataka, dok su u panelu vremena bila ispravno prikazana prema vremenskoj zoni računala agenta koji je izvezao tiket. Ova ispravka je ponovo uskladila vremena tako da će isto vrijeme biti prikazano u panelu i izvezenom tiketu.
Poboljšan kontrast teksta u Material temi za poboljšanu čitljivost
Prethodni kontrast sivog teksta na sivoj pozadini u poruci agenta u Material temi nije bio dovoljno jak i primili smo nekoliko pritužbi od klijenata zbog slabog kontrasta. Od tada smo promijenili boju teksta da bude tamnija i vidljivija na sivoj pozadini.
Vremena u nekoliko odjeljaka panela su sada pravilno prikazana
Višestruki odjeljci LiveAgent panela, poput izvješća o rangiranju agenata ili dnevnika revizija, su prikazivali netočno vrijeme ili značajka zabrane nije ispravno funkcionirala zbog nepoštivanja vremenske zone računa. Naši razvojni programeri su riješili taj problem tako da se vremena ponovno ispravno prikazuju.
Dohvaćanje emaila sada pravilno stvara tikete
Emailovi koji su sadržavali naslov “Precedence: bulk” nisu se mogli dohvatiti u LiveAgent-u ili bi se dohvatili, a zatim stvarali prazne tikete zbog obrnutog logičkog zaključivanja u kodu postavki za dohvaćanje više emailova i nepoželjnih emailova. Naši razvojni programeri su to popravili i sada postavke Dohvati masovnu/nepoželjnu poštu u Konfiguraciji > E-mail> Email postavke ponovno ispravno rade.
Pozivi više ne zvone agentima koji su na pauzi
Agenti su imali problem jer im je poziv mogao zvoniti dok su na pauzi i samo odjavljivanje sa panela je pomoglo. Uzrok je bio metoda koja se koristila za ažuriranje statusa agenta u bazi podataka koja je pogrešno koristila zastarjeli online status agenta. Naš tim je identificirao i brzo riješio problem, osiguravajući da se agente više ne ometa dok su na pauzi.
Unaprijeđeni dizajn Bark Blue teme poboljšava vidljivost sadržaja
Klijenti koji koriste Dark Blue temu imali su poteškoće pri pregledavanju sadržaja koji je generirao prilagođeni plugin u odjeljku pojedinosti tiketa ako je sadržaj sadržavao samo tekst bez ikakve pozadine. Dodali smo zadanu nebesko plavu boju pozadine na iframe prilagođenog plugina.
Riješena oznaka pouzdanosti putem API-ja
Izvršavanje istog API v3 PUT zahtjeva api/v3/tickets/{ticketId} za dodavanjem oznaka je netočno dodavalo i uklanjalo oznake više puta pri svakom izvršavanju. Naši razvojni programeri su registrirali problem i riješili ga, time osiguravajući da API sada točno dodaje oznake na tikete, bez nenamjernog uklanjanja oznaka tijekom svakog izvršavanja.
Popravljena je interna greška servera u kodu tiketa
Korištenje koda tiketa (XXX-XXXXX-XXX) umjesto ID-ja tiketa (xx0xxx0x) u API v3 PUT /api/v3/tickets/{ticketId} je rezultiralo s greškom naziva 500 i ovom porukom: “Interna greška poslužitelja: nisu dohvaćene oznake tiketa”. Problem je riješen i korištenje koda tiketa je ponovno dostupno.
Riješen povrat spojenih tiketa
Postojao je problem kada korisnici nisu mogli dohvatiti poruke o tiketima putem API v1 kada su tiketi spojeni, primajući pogrešku “Jedan ili više parametara u rukovatelju su pogrešni”. Razvojni programeri su to od tada ispravili.
Potvrda o odbijanju ispravno dodana samo na povezane stavke tiketa
Greške o odbijenoj dostavi emaila neopravdano su dodane na nepovezane stavke tiketa kada je obavijest o odbijanju primljena kao odgovor na automatski poslan email koja nije vidljiv u tiketu. S obzirom na zbunjenost koju je to uzrokovalo, sada smo ispravili ovaj problem kako bi osigurali da obavijesti o odbijenoj dostavi emaila više nisu neopravdano dodane na nepovezane stavke tiketa.
Aktiviranje i povezivanje Facebook stranica je riješeno
Neki korisnici su imali poteškoća s aktiviranjem ili povezivanjem svojih Facebook stranica zbog grešaka “Facebook stranica nije aktivirana. Poruka: Pogreška odgovora Facebooka. Nedostaju obavezna polja: uspjeh” ili “Nije moguće učitati Facebook stranice. Poruka: Nedostaje obavezno polje: access_token”. Ovaj problem je riješen, a dodane su i drugi zapisi za praćenje takvih grešaka.
Pristupni podaci agenata i ažuriranje informacija/postavki su popravljeni
Neki agenti se nisu mogli prijaviti na svoje račune ili administratori nisu mogli ažurirati informacije/postavke svojih računa zbog greške “Usluga za agente nije pronađena”. Do problema je došlo zbog neispravnog dodavanja agenata u repozitorij agenata u bazi podataka. Naš tim je registrirao ovaj problem i riješio ga.
Poboljšana funkcionalnost privitaka u pluginu “Upravljanje privicima tiketa”
Stari prrivici u tiketima se nisu mogli izbrisati putem plugina za upravljanje privicima tiketa zbog nedavnih refaktoriranja. Naši razvojni programeri su uklonili stari plugin i umjesto toga implementirali novi panel u odjeljak detalja tiketa gdje je prethodni plugin bio smješten. To sada omogućuje korisnicima da vide i izbrišu sve privitke.
Snimke razgovora i bilješke s tiketa su sada ispravno spojene
Neki korisnici su možda doživjeli problem pri spajanju dva tiketa. Problem je bio u tome što kada je agent pokušao spojiti tiket A s tiketom B, snimke razgovora i bilješke iz tiketa A nisu bili spojeni u tiket B. Problem je sada riješen i tiketi su ispravno spojeni.
Panel izbornika za jezike sa smjerom teksta desno-na-lijevo se ponovno ispravno prikazuje
Korisnici s LiveAgent panelima na jezicima gdje je smjer teksta postavljen s desna na lijevo nisu mogli vidjeti izbornik i podizbornik panela. Naši razvojni programeri su to odmah popravili i nedostajući paneli su sada ponovno vidljivi.
To završava ključna ažuriranja koja želimo istaknuti, uz razne popravke dizajna i rješavanje i refaktoriranje izvedbenih problema. Naš tim također marljivo radi na refaktoriranju SLA i integraciji AI-a, stoga pripazite na naša buduća ažuriranja kako bi otkrili uzbudljive razvoje događaja koje smo planirali za LiveAgent. Hvala vam što ste ostali s nama na ovom putovanju neprestanog poboljšanja.
Improve your sales communication
LiveAgent empowers your sales team to deliver personalized and timely interactions. From lead generation to deal closure, LiveAgent enables seamless collaboration, efficient communication, and increased conversions.
Podijelite ovaj članak
Jesu li vaši korisnici zadovoljni s vašom korisničkom uslugom?
Otkrijte kako poboljšati zadovoljstvo kupaca uz LiveAgent - vodeći softver za korisničku uslugu. Saznajte kako mjerenje zadovoljstva i višekanalna podrška mogu povećati lojalnost kupaca i profitabilnost. Isprobajte besplatno na 14 ili 30 dana i unaprijedite svoju korisničku podršku već danas!
Predlošci e-pošte za ažuriranje proizvoda
Otkrijte savjete i 10 predložaka e-pošte za ažuriranje proizvoda koji će poboljšati angažman korisnika, povećati prodaju i zadovoljstvo kupaca. Saznajte kako stvoriti učinkovite e-poruke koje ističu prednosti vaših ažuriranja i privlače nove korisnike. Posjetite LiveAgent za prilagodljive predloške i poboljšajte vašu komunikaciju s korisnicima.