Budimo ozbiljni na trenutak. Posao u korisničkoj službi vas može ostaviti emocionalno i fizički iscrpljenim. Dodajte niske plaće i razumjet ćete borbu kroz koju prolaze agenti korisničke službe.
Biti agent korisničke podrške nije lako, čak ni kad svladate sve tajne posla. Međutim, svaki dan je nova prilika za učenje jer se možete sresti s novom situacijom/izazovom u svakom trenu.
Ponekad se možete osjećati kao da su klijenti zaboravili da su i predstavnici korisničke službe ljudi. Mi razumijemo da ste ljuti i frustrirani, ali želimo vam pommoći.
Naravno, postoje određene situacije kada samo želite vrištati. Pronaći motivaciju za ostati miran je ponekad pravi izazov!
Ako ste predstavnik korisničke službe u potrazi za memovima jer ste imali loš dan, razumijemo vas. No, željeli bismo pokazati drugi pogled na memove korisničke službe. Iako su smiješni u ovom trenutku, postoji način da nešto naučite iz svakog od memova korisničke službe.
Kao rezultat toga, željeli bismo pokazati kako prikladno riješiti svaku situaciju u 3 mema loše korisničke usluge ispod.
3 korisnička mema – 3 situacije – 3 pristupa
1. Situacija
Ovo je prilično ponavljajuća situacija kada klijent nije svjestan određene informacije. Sitna slova mogu biti uzrok frustracija za obje strane. No, pogledajte stvari iz perspektive klijenta. Kako bi se vi osjećali? Možda bi osjećali sumnju, nepovjerenje i uvjerenje da je kompanija nepoštena. Zapamtite, empatija prema klijentima još uvijek spada u najvažnije vještine odličnog agenta korisničke službe.
2. Situacija
Uvijek uzmite u obzir kako se klijent osjeća. Još važnije, zapamtite da je vaš posao smiriti situaciju a ne razbjesniti klijenta još više. Imamo par savjeta za smirivanje situacije;
Prvo i prvo duboko udahnite i razumijte da situacija nije osobna. Idući korak je slušati, pustiti da vam klijent kaže sve i ne prekidati ga. Kao rezultat toga, imat ćete bolje razumijevanje situacije ili će se barem klijent osjećati kao da ga netko sluša. Ponekad je sve što trebate slušati i ponuditi ispriku. Uvjerite klijenta da prepoznajete problem i popratite to sa savjetom ili rješenjem. Ako je moguće, ponudite više opcija rješenja kako bi pronašli najbolje za potrebe vašeg klijenta.
3. Situacija
Najbolji način pristupanja ovoj situaciji je razumijevanje klijenta. Nemojte koristiti žargon ili tehničke izraze kako bi pokazali svoju stručnost, nego prilagodite rječnik svakom klijentu. Međutim, ako morate koristiti određenu terminologiju, prvo je definirajte. Nemojte praviti pretpostavke.
Opet, morate razumjeti da nema svatko istu pozadinu kao ljudi u vašem okruženju. Dakle, postavljajte pitanja i definirajte što trebate objasniti. Dodatno, ako trebate objasniti kompleksniji pojam, podijelite temu u par dijelova i spomenite samo informacije koje su bitne klijentu.
Zaključak
Lijepa riječ i željezna vrata otvara. Gledajte na ove memove o lošim klijentima kao na motiv da budete bolji svaki dan. No ako ponekad i pogriješite, nasmijte se i potrudite se biti bolji idući put.
Otkrijte sami
Did you know that losing enthusiasm for your job can be a sign of burnout?
If you are a manager trying to prevent this, consider a help desk solution with gamification to motivate your agents daily.
Podijelite ovaj članak
Kako chatbotovi mogu poboljšati korisničku službu?
Chatbotovi poboljšavaju korisničku službu automatizacijom jednostavnih upita, smanjuju troškove i vrijeme čekanja, ali imaju svoja ograničenja.
Predlošci za politiku korisničke službe
Kreiranje politike za korisničku službu možda djeluje dosadno, ali je ključno za pružanje najbolje podrške. Pogledajte ove predloške za politiku korisničke službe koji će vam uštedjeti vrijeme!
Predlošci e-pošte za odgovor korisnika
Poboljšajte korisničko iskustvo uz 10 besplatnih predložaka e-pošte za odgovor na povratne informacije. Povećajte zadovoljstvo klijenata!
Iskoristite softver za angažman korisnika
LiveAgent poboljšava zadovoljstvo kupaca pomoću višekanalnog softvera za angažman kupaca. Pogledajte prednosti LiveAgent-a i uvjerite se sami.