Posao u pozivnom centru može biti zabavan i nagrađujući kada imate zadovoljstvo razgovora s pravim klijentima.
Međutim, često su klijenti koji zovu frustrirani i uznemireni jer imaju neku vrstu problema, što ovaj posao može ponekad učiniti zahtjevnim i teškim.
Memovi mogu biti odličan način za opustiti se i nasmijati se svakodnevnim situacijama s kojima se svakodnevno srećemo na poslu agenta podrške.
Mem je slika, video ili fraza koja je raširena po internetu i često promijenjena na kreativan ili humorističan način.
Svrha memova je da budu smiješni i da se možemo poistovjetiti s njima u isto vrijeme. Međutim, često memovi pozivnog centra mogu biti nepristojni i s manjkom poštovanja. Iako su neke situacije humoristične, uvijek postoji način za poboljšati se i ponuditi bolju podršku.
Na primjer, idući mem pozivnog centra prikazuje situaciju koja se događa prilično često.
Uznemireni klijent zove i vi shvaćate da ga morate prebaciti na drugi odjel. Pokušajte s drugačijim pristupom situaciji. Prije prebacivanja klijenta, pokažite empatiju. Ispričajte se za prebacivanje. Ako je potrebno, ukratko objasnite zašto to morate uraditi. Ali, nemojte samo hladno prebaciti klijenta. Najbolji način rješavanja ove situacije je topli transfer, ako je moguće.
Ako želite naučiti neke suosjećajne izjave koje će vam pomoći pri rješavanju ovakvih situacija, pogledajte Empatiju s klijentima.
Ali čekajte, ima i dobrih memova pozivnog centra!
Tražite druge načine otpuštanja stresa?
Kako bi vam bilo lakše, navest ćemo druge načine otpuštanja stresa poslije napornog radnog dana, osim memova pozivnog centra. Dakle, sjedite i budite inspirirani da budete razmaženi nakon napornog radnog dana.
1. Krećite se
Znam, znam, to je zadnja stvar koja vam je na pameti. No svi znamo kako se dobro osjećamo nakon malo vježbanja i kretanja tijela. Znanstveno je dokazano da vježbanje pozitivno utječe na razinu serotonina u vašem mozgu. Serotonin ima važnu ulogu kada e u pitanju regulacija vašeg raspoloženja i stres. Dakle, prošetajte, radite jogu, trčite ili radite nešto u čemu uživate i pokrenite te dobre kemikalije u vašem mozgu.
2. Čitajte knjigu ili novine
Čitanje je odličan način bijega od stvarnosti. Ako želite, možete čak i napraviti potpuno iskustvo. Upalite svijeću, uzmite deku i pripravite si najdraže piće. No, uzmite pravu literaturu, bez teških tema. Predahnite od tehnologije, uzmite knjigu ili tabloid i opustite se.
3. Slušajte glazbu
Svima je poznato da glazba ima velik utjecaj na naše raspoloženje. To je zbog otpuštanja dopamina svaki put kada slušamo našu omiljenu glazbu. Dopamin je kemikalija u mozgu koja je povezana sa zadovoljstvom. Dakle, kreirajte svoj omiljeni popis pjesama i plešite poslije posla kako i otpustili sav stres.
Da rezimiramo, ma koliko voljeli svoj posao, stresni dani su neizbježni. Ponekad se niste dovoljno naspavali ili ništa ne ide po planu. Shvatite da je i to u redu i opustite se. Nadamo se da ste naučili nešto, nasmijali se i također našli bolji način za opustiti se nego što su memovi pozivnog centra.
Podijelite ovaj članak
Otkrijte zabavne memove korisničke službe koji oslikavaju svakodnevne izazove i nude savjete za poboljšanje komunikacije s klijentima. Uz LiveAgent softver, prilagođen potrebama startupa i malih poduzeća, naučite upravljati svakojakim situacijama uz osmijeh. Posjetite nas i unaprijedite svoju korisničku podršku!
Pozivni centar za dolazne pozive
Otkrijte kako pozivni centar za dolazne pozive uz LiveAgent može unaprijediti vašu korisničku podršku. Uz značajke poput IVR-a i pametnog usmjeravanja poziva, osigurajte personaliziranu podršku i povećajte zadovoljstvo korisnika. Isprobajte besplatno i unaprjedite učinkovitost vašeg tima!
Efikasan softver za odlazne pozive
Poboljšajte svoju prodaju i marketinške kampanje uz LiveAgent softver za odlazne pozive s ugrađenim CRM-om. Isprobajte besplatno 14 dana bez troškova postavljanja i uživajte u korisničkoj podršci 24/7. Proaktivno kontaktirajte klijente, optimizirajte interakcije i povećajte prodajne mogućnosti s najboljim rješenjem za pozivni centar u 2022. godine.