Iako je 2020 bila prilično neobična godina jer je promijenila način na koji živimo i funkcioniramo kao društvo, također je donijela i mnoštvo pozitivnih stvari. Kako bi ponudili pozitivan pogled, spomenimo da smo imali najveći pad emisije ugljika još od kraja 2. svjetskog rata, Taylor Swift je objavila nenadani album, Folklore, a važnost live chata za korisničku službu se vinula u nebesa.
Pošto je dosta kompanija bilo prisiljeno premjestiti svoje operacije online, shvatili su da live chat može preokrenuti stvari u njihovu korist. Ali zašto? I ako moraju izabrati najbolji live chat softver za svoje eCommerce trgovine, koje opcije su dostupne? Koji softver je najbolji? Odlučili smo odgovoriti na ova i ostala pitanja u našem članku, tako da uzmite šalicu kave i smjestite se.
Što je live chat softver?
Live chat softver je alat koji pruža komunikaciju u realnom vremenu između klijenata i kompanija, obično putem live chat widgeta. To je usluga koja omogućuje poduzećima trenutačan odgovor na upite klijenata, pomaže im pri procesu kupnje, pruža tehničku podršku poslije prodaje ili odgovara na bilo koja pitanja koja se mogu pojaviti tijekom korisničkog iskustva.
Kratka povijest
Tijekom godina, poduzeća su implementirala različite vrste usluga korisničke podrške, sve kako bi povećali prodaju, pospješili efikasnost i na kraju, učinili klijente sretnima. Što je započelo kao pretpovijesna podrška putem poziva u 60-ima (PABX) je evoluiralo u kompleksniji softver koji se sastoji od alata za višekanalnu komunikaciju i integracija s rješenjima treće strane, s ciljem pružanja besprijekorne korisničke podrške putem više platformi.
Live chat je i u prošlosti igrao važnu ulogu. No, u današnje vrijeme se učvrstio kao jedan od najključnijih i najkorisnijih aspekata korisničke službe. Danas, live chat aplikacije odobrava 73% klijenata. Usporedno s time, email odobrava 61% klijenata, što ga stavlja na drugo mjesto.
Live chat vs. chatbot – koja je razlika?
Live Chat
Prednosti
- Agenti pružaju pravu ljudsku interakciju
- Efikasno rješavanje kompleksnih problema
- Agentovo razumijevanje potreba i upita je na većoj razini nego u slučaju chatbota
- Agenti pružaju ljudski dodir ili kreiraju emotivne poveznice
Nedostaci
- Niža efikasnost za jednostavne, ponavljajuće i izravne upite
- Ograničenost broja simultanih chatova
- Veći trošak početnog treninga agenata
Zahtijeva više resursa
Prednosti
- Koristan za monotone upite
- Brza pomoć bez potrebe za ljudima
- Može rješavati neograničen broj chatova u isto vrijeme
Nedostaci
- Površno razumijevanje očekivanja klijenata
- Obično ne može rješavati kompleksnije upite klijenata
Važnost live chat podrške
Živimo u digitalnoj eri gdje svako poduzeće nastoji osigurati instant korisničku podršku i brz odgovor. Kada se pravilno izvršava, korisnička služba može imati značajan utjecaj na uspjeh poslovanja, smanjenje odljeva i povećanje sreće krajnjih korisnika. Kako vrijeme prolazi, sve više poduzeća zaključuje da je live chat softver najbolje rješenje za poboljšanje korisničkog iskustva, održavanje niske razine troškova i na kraju, gradnju dugotrajnih veza. No zašto je to tako?
Razlozi zašto poduzeća trebaju live chat podršku
Prikladnost
Live chat softver je ekstremno prikladan za klijente jer pruža korisničku podršku u realnom vremenu. Za razliku od tradicionalne podrške putem poziva, live chat eliminira dugo čekanje u redu i omogućuje potencijalnim kupcima multitasking. Više od 50% korisnika je izjavilo da čisto zbog toga preferiraju live chat. Još važnije, 44% online potrošača kaže da je činjenica da živi agent odgovara na njihova pitanja u sred procesa kupnje jedna od najvažnijih značajki koju web stranica može ponuditi. Live chat je efikasan alat za poboljšanje angažmana klijenata na eCommerce stranici jer omogućava da potencijalni i trenutni kupci donesu informirane odluke.
Ekonomično rješenje
Live chat softver štedi novac jer je efikasniji od standardne telefonske podrške ili tradicionalne email komunikacije. On omogućuje agentima da rješavaju više chatova u isto vrijeme dok povećava prosječnu vrijednost narudžbe kupca. Dodjela resursa live chat softveru također smanjuje ukupne troškove odjela podrške.
Prednost nad konkurencijom
Klijenti očekuju da su online trgovine i online kompanije dostupne 24/7/365. To očekivanje nikad nije bilo važnije nego danas. Korisnička podrška u realnom vremenu se vrednuje od strane kompanija diljem svijeta. Poduzeća svih veličina i iz svih industrija shvaćaju da, ako žele ostati relevantni i korak ispred konkurencije, live chat je postao nužan.
Alat za efikasno korištenje resursa
Kao što smo već spomenuli, live chat je alat za maksimalnu produktivnost i efikasnost, jer omogućuje multitasking i simultano odgovaranje na više chatova. Također povećava stopu konverzije za više od 20%. Prema Forrester-u, ako nitko nije dostupan da riješi pitanja ili brige klijenata, 45% američkih potrošača će napustiti web stranicu usred online transakcije.
The #1 rated live chat for eCommerce
Ready to switch over to the best live chat solution on the block? Start with a free 14-day trial -- no strings attached, no credit card required.
Dobri odnosi s klijentima
Kada su klijenti zadovoljni s vašom uslugom, manje je vjerojatno da će otići vašoj konkurenciji. Za 89% klijenata, loše korisničko iskustvo je bilo razlog prekidanja veza s određenim poduzećima.
Pozitivan utjecaj
Live chat softver je iznimno korisna tehnologija. No, kako bi je pravilno iskoristile, kompanije se moraju fokusirati na pravilnu implementaciju koja uključuje:
- Kreiranje atraktivnog live chat widgeta (u skladu s brendingom kompanije)
Zapošljavanje posvećenih, vrhunski istreniranih agenata korisničke službe
- Prioritizacija korisničkog iskustva i zadovoljstva nad svim ostalim ciljevima kompanije
Negativan utjecaj
Međutim, kompanije se također susreću i s izazovima vezanima za live chat softver, kao što su:
- Neiskusni agenti podrške koji nemaju dovoljno znanja o proizvodu/usluzi ili se ne znaju povezati s klijentima
- Nedovoljno radne snage
- Odgođeni odgovori ili prekinuta komunikacija
Kako izabrati najbolji live chat softver?
Biranje najboljeg live chat softvera za kompanije ili entitete s različitom pozadinom može biti nezgodno, jer najbolji live chat softver za eCommerce poslovanja nije isti kao i live chat za web stranice ili blogove. Određene potrebe, dostupni resursi i ciljevi moraju biti uzeti u razmatranje kada birate pravi softver za svoje poslovanje.
Pregled live chat usluga s fokusom na eCommerce
Oslanjanje na cloud rješenja može imati velik utjecaj na eCommerce kompanije, a live chat softver je jedan od glavnih igrača u tom polju. Dostupnost značajki i integracija, SLA, cijena i mogućnosti prilagodbe, kao i lakoća upotrebe su najvažnije karakteristike koje trebate tražiti. Nakon iscrpnog istraživanja tržišta uzetog u obzir, postojanje live chat widgeta, uz već nabrojane prednosti, dodaje i:
- Smanjenu stopu napuštanja kolica
- Povećanu stopu konverzije
- Prikupljanje povratnih informacija od klijenata
Osnovne live chat značajke za eCommerce trgovinu
Najbolji live chat softver ne bi trebao nuditi samo osnovnu funkcionalnost, nego i nešto dodatno. Osnovne značajke na koje svaka kompanija treba obratiti pažnju pri biranju live chat softvera su:
Mogućnost dizajna i prilagodbe izgleda chat gumba i chat prozora
Dostupnost proaktivnih chat pozivnica koje pozivaju klijente na chat
- Uključivanje obrazaca prije chata i anketa o agentima poslije chata
- Dostupnost unaprijed pripremljenih odgovora koji štede vrijeme i resurse
Pristup neograničenoj chat povijesti i svim chat transkriptima
- Mogućnost detaljnog uvida u prikupljene informacije o klijentima
- Integracija sa softverom treće strane
Određena live chat rješenja nude jedinstvene značajke kao što je pregled tipkanja u realnom vremenu koji vam omogućuje da vidite što vaši klijenti pišu i prije nego što pošalju poruku, opciju kreiranja i implementacije chatbotova ili priliku za nastavak konverzacije putem popratnih emailova u istom threadu tiketa.
Top 20 live chat rješenja za eCommerce – usporedba
LiveAgent
LiveAgent je predvodnik industrije višekanalnog softvera korisničke podrške, sudeći po više tržišta i direktorija softvera treće strane, On kombinira više komunikacijskih kanala kao što su emailovi, live chat u realnom vremenu, ugrađeni pozivni centar, integracije društvenih mreža i mogućnosti korisničkog portala u jedno rješenje.
LiveAgent-ov live chat je napravljen sljedeći tri principa. Prvi je jednostavnost alata i lakoća kojom korisnik može kreirati chat gumbe i smjestiti ih na svoju web stranicu. Za to je potrebno par minuta, jer se većina integracija izvrši kopiranjem određenog koda u podnožje vaše stranice. Drugi stup LiveAgent-ovog uspjeha je brzina, jer je trenutno najbrži live chat softver dostupan na tržištu. Chat widget ima kratko vrijeme učitavanja od 2.5 sekunde. Zadnji stup je pregled tipkanja u realnom vremenu, značajka koja omogućuje agentima korisničke podrške vidjeti što klijent piše i prije nego on to pošalje.
LiveAgent-ove ostale značajke kao što je moćna univerzalna ulazna pošta, alati za automatizaciju, integracije s više od 50 rješenja i korisnički portal su sve značajke koje olakšavaju korisničku službu za kompanije. Cijene liv e chata počinju od $29 mjesečno po korisniku te uključuju i značajku tiketinga. LiveAgent nudi besplatni 14-dnevni probni period. Ako tražite zauvijek besplatan plan, LiveAgent nudi i tu mogućnost.
Fully explore LiveAgent
DIscover all that LiveAgent offers from real-time live chat, typing view to customizable chat widgets and buttons all the way to the chat invitations. Your possibilities are endless. Engage with the customers easily.
Intercom
Intercom je live chat usluga napravljena za prodaju i stvaranje potencijalnih kupaca. Softver cilja na posjetitelje web stranica, nadzire njihovo ponašanje i usmjerava ih prema prikladnim odjelima kompanije na temelju njihovih potreba. Intercom planovi također sadrže email marketing, značajke automatizacije, napredno praćenje posjetitelja i kvalifikaciju potencijalnih klijenata.
Intercom nadmašuje ostala rješenja sa svojim modernim i privlačnim chat prozorima i gumbima s bogatim mogućnostima prilagodbe. Intercomova snaga leži u njegovim značajkama automatizacije i uključivanju chatbotova. Korisnici mogu postaviti jednostavne ali korisne botove koji će odgovarati na obična pitanja prije nego se chat preusmjeri prikladnom agentu ili odjelu.
Cijene dostupnih planova mogu biti prilično skupe za male kompanije s ograničenim budžetom. Najjeftiniji plan počinje od $39 mjesečno po agentu, dok najnapredniji plan može koštati i do $499 mjesečno za 10 agenata. Osim standardnih cijena, Intercom također nudi i add-one, koji se plaćaju mjesečno i uključuju mogućnosti kao što je vodič kroz proizvod, napredno generiranje mogućih klijenata ili napredna automatizacija podrške. Manje kompanije također moraju uzeti u obzir da ovi add-oni koštaju $199 mjesečno, što može značajno povećati izdatke za live chat softver.
Dakle, kome Intercom najviše odgovara? Srednjim i velikim poduzećima s odvojenom korisničkom podrškom i timovima prodaje koji trebaju blisko surađivati.
Freshchat
Freshchat je jedan od najvećih igrača u korisničkoj službi. To je aplikacija za konverzaciju i razmjenu poruka koja nudi komunikaciju s klijentima i posjetiteljima web stranice u realnom vremenu. Freshchat je dio puno većeg rješenja koje nudi Freshworks kompanija.
Sam po sebi, live chat je moćno rješenje za upravljanje interakcijama u realnom vremenu. Pošto oblikuje ključni dio kompleksnijeg rješenja, lako se integrira s ostalim uslugama, može segmentirati posjetitelje na temelju određenih kriterija i dolazi s ugrađenim chatbotom za generiranje novih klijenata. Chat widget je također sposoban za simultani prijevod (koji je pristojan, ali ne razumije obična pitanja baš najbolje) i balans količine posla agenata koji je povezan sa sveobuhvatnim izvješćima izvedbe timova.
Freshchat nudi cijene prikladne kompanijama svih veličina i vrsti. Dolazi s besplatnim 14-dnevnim probnim periodom a cijene počinju od $15 po agentu mjesečno i završavaju s $69 mjesečno po agentu u najskupljem planu. Freshchatova velika prednost je njegov besplatni plan koji uključuje 100 mjesta za agente, no ograničava komunikaciju na 10.000 unikatnih posjetitelja mjesečno.
Tawk.to
Tawk.to je besplatni live chat alat. Sve dostupne značajke su dostupne svim klijentima i to besplatno. Pružanje potpuno besplatnog alata je rijetka pojava i poduzeća se pitaju u čemu je kvaka. Uvjeravamo vas da je nema – sve dok vam je u redu to što se Tawk.to oglašava na vašem chat widgetu.
Ovo rješenje nudi prilagodljiv prozor chat widgeta, neograničene korisnike i neograničen broj chat widgeta na neograničenom broju web stranica. Također nudi značajke kao što su standardni odgovori i neograničena chat povijest. Tawk.to se integrira sa softverom treće strane kao što je BigCommerce, Shopify i Squarespace putem izvornih integracija.
Tawk.to pruža dodatne mogućnosti, dajući kompanijama priliku zapošljavanja agenata remote korisničke službe za povoljnih $1 po satu, tako da možete pružati održivu 24/7 korisničku podršku vašim krajnjim korisnicima. Najbolji dio ovog rješenja je to da je besplatno. No također ima i mana poput nedostatka značajki za napredno izvještavanje ili zastarjeli izgled trenutnih chat gumba.
Zendesk
Zendesk je popularni višekanalni softver korisničke podrške koji nudi moćna rješenja korisničke službe kompanijama svih veličina i industrija. Privlačnost Zendeska leži u njegovoj sposobnosti kreiranja prilagođene ponude koja u potpunosti odražava određene potrebe vašeg poslovanja.
Zendesk Chat nudi robusne live chat značajke i potpuno se integrira s ostalim Zendesk proizvodima. Kao takav, najbolji je izbor za klijente koji već koriste neki Zendesk softver. Chat softver nudi dobro dizajniranu i jednostavnu upravljačku ploču, širok raspon integracija sa softverom treće strane i prilagodljive live chat widgete. Odličan dodatak ovom softveru je dostupnost više od 40 različitih jezičnih prijevoda i moćne opcije usmjeravanja i praćenja.
Chat widget ima izvorne aplikacije za iOS i Android, što znači da korisnici Zendesk chata mogu pružati korisničku podršku i u pokretu. Značajka kojom se Zendesk ističe je uključivanje chatbotova u automatizaciju jednostavnih i čestih pitanja, kao i praćenje konverzije i sposobnost kreiranja određenih uloga za predstavnike korisničke službe.
Zendesk nudi i besplatni, no prilično ograničeni plan koji omogućuje samo jednu chat sesiju. Kao što smo već spomenuli, cijene variraju u ovisnostI od slučaja te zavise od vaših određenih potreba.
Dakle, koje eCommerce kompanije trebaku promisliti o ovom rješenju? Većinom srednje i velike kompanije, pošto mu je cijena malo skuplja.
ProProfs Chat
ProProfs Chat je poznat kao jedan od vrhunskih eCommerce live chat softvera na tržištu. Kao chat softver u realnom vremenu, pomaže proaktivno povezati poslovanja s njihovim web posjetiteljima dok prepoznaje prave šanse za angažman. ProProfs Chat je jedno od rješenja korisničke podrške koje je proizveo i nudi ProProfs.
Osim upravljanja konverzacijama u realnom vremenu, ovo live chat rješenje je savršeno za stvaranje marketinški kvalificiranih mogućih klijenata za vaše poslovanje. Sa značajkama kao što su obrasci prije chata i offline poruke, lako je prikupiti informacije o kvalificiranim mogućim klijentima. Nadalje, korisnici mogu namjestiti chatbot da ne samo hvata potencijalne klijente nego i pojednostavi zahtjeve korisničke podrške za svoje operatere. Korisnici mogu integrirati svoj omiljeni CRM softver za automatsko spremanje informacija o mogućim klijentima, kako bi im vaš prodajni tim mogao kasnije lakše pristupiti. Osim CRM integracije, također možete kreirati i paket podrške s njegovim izvornim aplikacijama kao što su baza znanja, korisnička podrška, kreator anketa i BigContacts, potpuno besplatno.
ProProf Chat cjenovni planovi su dizajnirani da budu pogodni za sva poduzeća. Korisnici mogu započeti s besplatnim 15-dnevnim probnim periodom kako bi provjerili ispunjava li proizvod njihova očekivanja. Jednom kad probni period završi, automatski se pretvara u zauvijek besplatan plan koji ima osnovne značajke i sve integracije s izvornom aplikacijom. Ako korisnici žele više značajki za svoj paket, mogu unaprijediti svoj plan u Essentials, koji počinje s $10 mjesečno po korisniku ili čak u Premium, koji počinje s $15 mjesečno po korisniku.
HubSpot
HubSpot live chat se nudi kompanijama kao zauvijek besplatno rješenje, stoga je privlačno kompanijama svih vrsta i veličina. Skoro svaka eCommerce platforma ga može implementirati bez komplikacija i koristiti dodatne prednosti HubSpotovog moćnog CRM softvera.
Glavne live chat značajke koje nudi HubSpot uključuju naprednu prilagodbu chat widgeta, opciju bez brendinga, ciljane poruke dobrodošlice, moćan chatbot i sposobnost automatskog kreiranja segmentiranog popisa kontakta. Dodatno, kompanije također mogu iskoristiti značajke za zakazivanje sastanaka i kreirati za svoje klijente.
Rješenje se lako integrira s više cloud softvera kao što su WordPress i Shopify, te društvenim mrežama kao što su Facebook ili Instagram.
Istaknuta značajka HubSpota je njegova cijena. On se nudi kompanijama kao zauvijek besplatno rješenje koje dolazi bez nekih većih mana. Plaćeni planovi počinju od $50 mjesečno i nisu temeljeni po broju agenata nego po broju kontakta.
LiveChat Inc.
LiveChat se često smatra jednim od najboljih eCommerce live chat softvera. Tisuće poduzeća se oslanja na ovaj moćan alat koji je jednostavan za postaviti i integrirati s više od 170 vanjskih softvera. Chat widget se može lako prilagoditi da se slaže s brendingom i vizualnim odrednicama vašeg poduzeća.
Prava moć LiveChata leži u njegovom jasnom fokusu na live chat softver – rješenje nudi krajnjim korisnicima značajke iscrpnog izvještavanja i analize povrh superiornih značajki za live chat kao što su standardni odgovori, ankete prije i poslije chata te ujedinjena ulazna pošta za spremanje cjelokupne komunikacije.
LiveChat se nudi u 4 različita plana koji počinju od $16 mjesečno po agentu za Basic plan, dok Business (najskuplji) počinje od $50 mjesečno. Besplatan probni period traje 30 dana, što daje kompanijama dovoljno vremena za potpuno testiranje svih značajki.
Still looking for the right candidate?
Don't waste your time anymore and start your real-time communication with customers thanks to the power of LiveAgent. Fully featured live chat software is just one click away.
Userlike
Userlike je jednostavan, ali moćan live chat alat koji se integrira s društvenim mrežama kao što su Facebook, Twitter ili WhatsApp, te također nudi mogućnost pružanja korisničke podrške putem tekstualnih poruka.
Konfiguracija je laka i jednostavna. Chat widgeti se mogu postaviti na više jezika i svi su lako prilagodljivi. Mehanizam za automatski prijevod koji je dio rješenja može učiniti korisničku podršku još pristupačnijom. Ono što čini Userlike još zanimljivijim je uključeni chatbot i napredne mogućnosti usmjeravanja koje mogu olakšati korisničku službu.
Userlike nudi zauvijek besplatan plan s neograničenim kapacitetom agenata i konverzacija, no značajke uključene u taj plan su veoma ograničene u usporedbi s plaćenim planovima. Ako želite iskoristiti sve prednosti alata, izaberite plaćeni plan koji košta €90 mjesečno i ima 4 pozicije za agente.
Olark
Olark je jednostavno live chat rješenje koje pokriva većinu potreba malih poduzeća. Odličan je izbor za kompanije koje traže integraciju svog live chat softvera s rješenjima treće strane na koja se već oslanjaju, kao što su Salesforce, Google Analytics, HubSpot, ili WordPress, da nabrojimo samo neke. Olarkove live chat pretplate dolaze s chat transferima, okidačima i transkriptima, korisnim obavijestima za radnu površinu te mogućnosti nadziranja posjetitelja i čuvanja njihove povijesti.
Iako je ovaj softver lako implementirati i koristiti, ipak mu nedostaju neke značajke koje se obično smatraju osnovnima, kao što su izvorna smartphone aplikacija za iOS i Android ili mogućnost pružanja višejezične korisničke podrške.
Međutim, područja gdje je Olark odličan su njegovi neobavezni “Power-upovi” koji koštaju dodatno, od $29 do $99 mjesečno. Olark nudi kompanijama besplatan 14-dnevni probni period, zajedno s zauvijek besplatnim planom koji pokriva 20 chatova mjesečno. Mjesečne pretplate se kreću od $19 mjesečno po korisniku.
Kayako
Kayako efikasno kombinira više komunikacijskih kanala u jedan alat kako bi kreirao višekanalno rješenje korisničke podrške. Live chat softver je jedan od njegovih osnovnih alata. Opremljen je s odličnim ciljanjem i označavanjem posjetitelja, što se može koristiti za pružanje personaliziranijeg iskustva korisničke usluge.
Softver također podržava značajke kao što je dijeljenje ekrana, dijeljenje dokumenata i dijeljenje poveznica. Također podržava i integracije s najpopularnijim društvenim mrežama kao što su Facebook, Twitter ili Instagram.
Kayako nudi svojim korisnicima besplatan 14-dnevni probni period. Basic plan počinje od $15 mjesečno po korisniku, dok najskuplji – Enterprise – plan košta $80 mjesečno po agentu.
Drift
Drift je live chat softver najpoznatiji po svom automatiziranom chatbotu i visoko personaliziranim porukama koje ciljaju na klijente iz određene niše. Ove bogate poruke mogu sadržati odgovore na koje možete kliknuti, te akcije kao što su zakazivanje sastanaka i više.
Osim ove dvije moćne značajke, Drift također nudi automatske okidače i korisničku podršku na više jezika zahvaljujući višejezičnim chat widgetima koji se prilagođavaju državi/jeziku posjetitelja web stranice.
Rješenje se povezuje s više alata treće strane, kao što su Magento, MailChimp, HubSpot, Salesforce i ostali CRM softveri.
Drift nudi više cjenovnih planova, besplatan probni period i zauvijek besplatan plan )doduše, besplatni plan je ograničen brojem kontakta, kojih ne smije biti više od 100 mjesečno). Cijena za Essential plan počinje od $40 po agentu mjesečno. Poduzeća koja traže alate koji pružaju napredne značajke automatizacije trebaju uzeti Drift u razmatranje, pogotovo ako su voljna platiti više.
Nextiva
Nextiva je građena kao modularna višekanalna platforma koja se sastoji od više add-on alata kompatibilnih sa skoro svim eCommerce trgovinama. Ključni fokus proizvoda je na spajanju alata za suradnju unutar tima i alata za vezu s klijentima u jedan paket.
Kako bi riješila brzo odgovaranje. Nextiva se oslanja na moć “Prečaca” – standardnih odgovora koju štede vrijeme potrebno za odgovor na upit i obraduju klijente brzinom odgovora. Sama platforma nudi par mogućnosti prilagodbe te također uključuje CRM i analitičku platformu.
Cijene počinju od $25 po korisniku mjesečno, međutim, chat značajke u ovom planu se prodaju zasebno, kao add-on, tako da ćete na kraju platiti više od $25 po korisniku svaki mjesec. Ovaj plan ne uključuje neke od ključnih live chat značajki nabrojanih prije u tekstu (kao što su prečaci ili automatsko usmjeravanje) i trebaju ga uzeti u razmatranje samo manje kompanije s manjim brojem upita. Najbolji live chat plan ima cijenu od $35 po korisniku mjesečno. Nextiva nudi 12-dnevni besplatni probni period, tako da ako ste zainteresirani, testirajte je da vidite pristaje li vašim potrebama.
HelpFlow
HelpFlow je još jedno live chat softversko rješenje koje nudi dodatne napredne značajke osim osnovnih live chat mogućnosti. Jedna od tih dodatnih značajki su i remote agenti korisničke službe koje vam nudi HelpFlow.
HelpFlow live chat može prepoznati i segmentirati korisnike na temelju specifičnog ponašanja i slati im automatske chat pozivnice na temelju njihove aktivnosti na web stranici,. Pozivnice su potpuno prilagodljive kako bi ostvarile ujedinjeni brending na svim komunikacijskim kanalima. HelpFlow također može preusmjeriti chat na određene odjele i posebne agente.
Softver je prilično lak i jednostavan za postaviti i može se integrirati s više od 20 vanjskih rješenja. Međutim, ono što je nedostatak za mnoge, pogotovo mala i malo veća poduzeća,je cijena, koja je visoka u usporedbi s ostalim rješenjima iz ovog članka. Cijena strogo ovisi o vašem prosječnom prometu web stranice. Nadalje, zapošljavanje posvećenih predstavnika korisničke podrške će vas koštati $1,50 po agentu po satu, što košta otprilike $600 mjesečno.
Dakle, ovo rješenje odgovara velikim kompanijama koje ciljaju na outsourcing svojih operacija podrške.
Acquire
Ako imate kompaniju srednje veličine, obratite posebnu pažnju na ovaj dio članka, jer Acquire.io live chat softvere vjerojatno najbolje odgovara vašim potrebama. On nudi pravu količinu naprednih značajki s razumnom cijenom troškova. Dizajniran je da pomogne rastućim poslovanjima u brzom prepoznavanju upita klijenata putem višekanalnog softvera za korisničku podršku i automatizacija.
Acquire nudi svojim korisnicima značajke kao što su standardni odgovori i značajke automatizacije koje omogućuju chatbotovi i pametne opcije za usmjeravanje. Korisnici također mogu iskoristiti dodatne višekanalne značajke kao što su ujedinjena ulazna pošta, personalizirana korisnička podrška ili ugrađeni video i glasovni pozivi. Jedna od jakih strana Acquire.io live chata je njegova sposobnost podržavanja više jezika zahvaljujući značajkama automatskog prijevoda na više od 30 jezika.
Kako bi dobili Acquire.io, trebate zatražiti ponudu cijene. Acquire.io će kreirati prilagođenu cijenu na temelju vaših poslovnih ciljeva, veličine tima i značajki koje želite.
Pure Chat
Pure Chat je izgrađen s jednostavnom strategijom na umu – pružanje visoko specijaliziranog live chat softvera. Njegova misija je pružati neograničen broj chatova s neograničeno puno chat operatora. Dakle, ne podržava nikakve dodatne alate korisničke podrške, kao što su analitika, izvještaji ili značajke pozivnog centra, koje eCommerce kompanije mogu očekivati od ostalih rješenja.
Međutim, kako mu samo ime kaže, njegov jasni fokus je na live chatu i integracijama (1000+). Chat u realnom vremenu je brz, podržava dijeljenje datoteka i pruža korisnicima značajke kao što su standardni odgovori ili pop-up poruke. Također ima i responzivan dizajn .
Pure Chat ima nekoliko cjenovnih planova i također dolazi s besplatnim 30-dnevnim probnim periodom, što je pomalo neobično u ovoj industriji. Besplatni plan omogućuje kompanijama uživanje u neograničenim chatovima, no možete imati samo 3 chat agenta registrirana u ovom softveru. Growth plan kreće od $49 mjesečno po korisniku.
Ovo rješenje trebaju razmotriti eCommerce kompanije male i polu-srednje veličine.
Sendinblue
Sendinblue trebaju razmotriti kompanije koje traže moćne alate za korisničku podršku i alate za email marketing u jednom. Odličan je izbor za poduzeća koja žele kombinirati svoje prodaje i inicijative korisničke službe te imati sve podatke na jednom mjestu.
U uvjetima email marketinga, softver može slati transakcijske emailove i SMS poruke. Kampanje se mogu kreirati u jednostavnom UI-u, lakom za korištenje, pomoću drag-and-drop uređivača. Live chat rješenje podržava značajke automatizacije kao što su označavanje posjetitelja i segmentacija, kao i proaktivne chat pozivnice i napredne prilagodbe za chat widget.
Ovaj live chat softver ne nudi sve napredne značajke koje su općenito dostupne u ostalim rješenjima, no ipak je dobar izbor za kompanije koje žele marketinšku platformu za konverzaciju. Rješenje ima zauvijek besplatan plan s ograničenjima, dok Basic plan ima cijenu od $25 mjesečno po korisniku.
SnapEngage
SnapEngage je live chat softver koji je opremljen chatbotovima i značajkama automatizacije. SnapEngage korisnici imaju mogućnost pružanja SMS podrške putem chata, dok koriste Twitter, Facebook i WeChat integracije.
Rješenje daje kompanijama priliku da potpuno prilagode izgled live chat widgeta uključujući predložak koji je moguće uređivati. Opcije dijeljenja ekrana su dostupne, kao i značajke izvještavanja i nadzora web stranice, koje vam mogu dati odličan pregled toga kako ide vašem timu korisničke podrške i što se može još poboljšati.
SnapEngage je potpuno HIPAA sukladan, što ga čini jakim kandidatom. Rješenje ne nudi nijedan besplatan plan, no osnovni plan košta samo $16 po korisniku mjesečno.
ClickDesk
ClickDesk je alat koji sadrži funkcionalnosti za live chat, glasovni chat i video chat u jednom moćnom rješenju. Korisnici mogu iskoristiti moć glasovnog i video chata, što se može dogoditi u istom chat prozorčiću kao i live chat.
Ključne live chat značajke uključuju nadzor posjetitelja web stranice, proaktivne chat pozdrave koji se mogu potpuno personalizirati i prilagoditi, ankete prije chata te uključivanje izvornih mobilnih aplikacija koje mogu pomoći kompanijama u pružanju korisničke usluge u pokretu.
Video i glasovne chat značajke se mogu koristiti za pružanje korisnih demo sesija i rješavanje upita klijenata na brz način. Najpopularnije društvene mreže mogu biti integrirane u ClickDesk kako bi ostali važni i blizu klijentima. Ono što čini ClickDesk još moćnijim je njegova dostupnost u više od 90 jezika.
ClickDesk nudi besplatan plan za do deset korisnika i 30 chatova mjesečno. Također nudi plaćene cjenovne planove s naprednim značajkama, koji počinju od $15 po korisniku mjesečno.
Chaport
Glavne live chat značajke uključene u Chaport su višejezični chat widgeti koji se mogu potpuno prilagoditi, neograničena chat povijest i mogućnost umetanja bilješki u chatove. Grupni chatovi, standardne poruke i već spremne automatske pozivnice su također dostupni.
Softver se također nudi kao besplatni plan s nekoliko ograničenja. Pro plan, međutim, počinje od samo $14 po korisniku mjesečno i ima neograničenu chat povijest te dozvoljava korisnicima postavljanje neograničenog broja chat widgeta na neograničen broj stranica. Integracije za Facebook, Viber i Telegram su dostupne, kao i dijeljenje datoteka i API ključ koji se može koristiti za integraciju softvera s ostalim rješenjima.
ChatBot
Uključili smo ChatBot na popis najboljih live chat softvera iako se ne smatra tradicionalnim live chat softverom. ChatBot se obično smatra predvodnikom u AI pogonjenoj bot tehnologiji koja daje korisnicima priliku gradnje virtualnog pomoćnika koji se može angažirati s klijentima.
Dok ostali chatbot softver obično zahtijeva vještine programiranja kako bi dizajnirali potpuno funkcionalan chatbot, ChatBot se oslanja na moć drag-and-drop korisničkog sučelja. Korisnici također mogu uživati u dodatku besplatnih spremnih predložaka i otvorenom API-ju za skoro beskrajne integracije sa softverom treće strane.
Kompanija koja stoji iza ChatBota nudi svojim korisnicima bogatu bazu znanja koja je dostupna 24/7. Također nude besplatan 14-dnevni probni period, a cijene počinju od $50 mjesečno za 1000 chatova. Najskuplji plan košta $499 mjesečno za i do 25 tisuća chatova.
Najznačajnija ChatBot značajka je mogućnost prodaje proizvoda kupcima izravno putem chat prozorčića. No, nedostatak ChatBota je njegov zastarjeli dizajn.
It's not the end. We promise
Engage with your customers and help them on their journey immediately, 24/7. Leverage the full power of LiveAgent and provide the best customer service on the market. Period.
Kako live chat poboljšava eCommerce prodaju?
Live chat podrška omogućava prodajnim timovima pružanje dodatne podrške osim email marketinga i telefona.
- Live chat pruža najveće korisničko zadovoljstvo
Live chat je moćan alat koji isključuje sve potrošače vremena, kao što su dugi obrasci za kontakt, te omogućuje multitasking. Istraživanja pokazuju da 50% klijenata izjavljuje da vole prikladnost live chata jer im omogućava multitasking ili pregled drugih web stranica.
- Live chat smanjuje napuštanje kolica za kupnju
67% prodaja se gubi zbog napuštanja kolica za kupnju. Live chat promovira proaktivne chat značajke koje pomažu u prevenciji napuštanja vaše stranice pružajući klijentima personaliziranu podršku i pažnju.
- Live chat pruža priliku za dodatnu i usporednu prodaju
Live chat softver vam može pomoći pružiti personalizirani sadržaj svakom klijentu. Automatske proaktivne chat poruke mogu preporučiti proizvode svakom klijentu u ovisnosti od njihove aktivnosti na web stranici ili ponašanja pri pregledanju.
eCommerce live chat savjeti
Kao presjek svega, ovi savjeti vam mogu pomoći da dostignete povećane stope konverzije:
- Koristite proaktivni chat
- Ciljajte na rješenje s mobilnom podrškom
- Učinite chat dostupnim na svim stranicama i nakon radnih sati
- Koristite unaprijed pripremljene odgovore
- Pregledajte svoje metrike
- Koristite prijašnje konverzacije s klijentima kao reference
- Izvucite informacije iz CRM-a kako bi personalizirali svaku poruku
- Trenirajte svoje osoblje
Najčešća pitanja
- Koji je najbolji live chat softver za eCommerce trgovine?
Biranje najprikladnijeg live chat rješenja za vaše poduzeće može biti nezgodno. Sve ovisi od preferencija i potreba vašeg poduzeća, kao i od vrste i budžeta kompanije.
- Koja je najbolja stranica s besplatnim chatom?
Kompanije koje nude zauvijek besplatan plan s ograničenim značajkama: Olark, Tawk.to, Freshchat, Drift, Pure Chat, Cliq Chat, Tidio, LiveAgent, Zendesk Chat, Proprofs, Hubspot, Clickdesk i Chart.
- Koji je najbolji besplatni live chat plugin za WordPress?
Live chat ponuđači kao što su LiveAgent, Olark, ProProfs, HubSpot i Chaport nude besplatni WordPress live chat plugin.
- Koji su neki od najboljih eCommerce pluginova za Shopify?
Comm100, Pure Chat, Tidio Chat, Zendesk, ProProfs, LiveChat Inc. i HubSpot su neki od najboljih eCommerce pluginova za Shopify.
- Koje su najbolje preporuke za povećanje eCommerce prodaje?
Danas, nadmoćna značajka za povećanje eCommerce prodaje je dokazano live chat podrška. Web stranice koje uključuju ovu značajku imaju povećane stope konverzije zbog smanjenog napuštanja kolica i povećanog zadovoljstva klijenata.
- Zašto je live chat podrška potrebna?
Glavni razlozi zašto je live chat podrška neophodna su njena prikladnost i utjecaj na prodaju. Preciznije, live chat je isplativo rješenje koje štedi vrijeme i pruža prednost nad konkurencijom te formira čvrste veze s klijentima.
Najbolji besplatni live chat softver: Naš izbor
Live chat rješenje | Besplatni probni period | Cjenovni planovi | Kompatibilnost s uređajima | Najbolja značajka |
LiveAgent | 14-dnevni probni period, besplatan plan | Počinje od $15 / agent / mjesec | Web, iOS, Android | Potpuni softver za korisničku podršku |
Intercom | 14-dnevni probni period, nema besplatni plan | Počinje od $39/mjesec | Windows, macOS, iOS i Android | Prepoznatljiv brend i marketing |
Freshchat | Besplatan probni period i besplatan plan | Počinje od $15 / agent / mjesec | Windows, macOS, iOS i Android | Komunikacija u realnom vremenu i integracija s ostatkom FreshWork alata |
Tawk.to | Besplatan probni period i besplatan plan | Počinje od $1/sat/agent | Windows, macOS, iOS i Android | 24/7 dostupnost izvornih agenata |
Zendesk | Besplatan probni period, besplatni plan | Počinje od $11.20 / mjesec | Windows, macOS, iOS i Android | Zendesk integracije s proizvodima |
Hubspot | Nema besplatnog probnog perioda, besplatni plan | Počinje od $50 / mjesec / korisnik | Windows, macOS, iOS i Android | Uključen u HubSpot CRM |
Livechat inc. | 30-dnevni probni period, nema besplatnog plana | Počinje od $16 / agent / mjesec | Windows, macOS, iOS i Android | Offline tiketing sustav |
Userlike | 14-dnevni probni period, besplatan plan | Počinje od $90 / mjesec | Windows, macOS, iOS i Android | Integracija s web stranicom i aplikacijama za razmjenu poruka |
Olark | 14-dnevni probni period, besplatan plan | Počinje od $12 | / | Ugrađeni CRM i puno integracija |
Kayako | 14-dnevni probni period, nema besplatni plan | Počinje od $15 / mjesec / agent | Windows, macOS, iOS i Android | Integracije i prepoznavanje brenda |
Drift | Nema besplatnog probnog perioda, besplatni plan | Počinje od $50 / mjesec | Windows, macOS, iOS i Android | Značajke automatizacije chatbota |
Nextiva | Besplatan probni period, nema besplatni plan | Počinje od $19.95 | Windows, macOS, iOS i Android | Njegovi brojni add-oni |
Helpflow | Besplatan probni period, nema besplatni plan | Počinje od $147 / tjedno | / | Jedinstveno rješenje |
Acquire | Besplatan probni period, nema besplatni plan | Počinje od $25 / mjesec | Windows, iOS i Android | Sigurno pretraživanje bez preuzimanja |
Pure chat | Besplatan probni period, besplatni plan | Počinje od $79 / mjesec | Windows, macOS, iOS i Android | Alarmi temeljeni na pravilima |
Sendinblue | Nema besplatnog probnog perioda, besplatni plan | Počinje od $25 / mjesec | Windows, macOS, iOS i Android | Automatizacija marketinga |
Snapengage | Besplatan probni period, nema besplatni plan | Počinje od $16 / agent | Windows, macOS, iOS i Android | Višekanalno iskustvo |
ClickDesk | Nema besplatnog probnog perioda, besplatni plan | Počinje od $14.99 / mjesec / agent | Računalne aplikacije i Android | Podrška za glasovni i video chat |
Chaport | Besplatan probni period, besplatni plan | Počinje od $9.80 / agent / mjesec | Windows, macOS, iOS i Android | Neograničena chat povijest i bilješke posjetitelja |
Chatbot | 14-dnevni probni period, nema besplatni plan | Počinje od $50 / mjesec | / | AI-pogonjen live chat |
Frequently Asked Questions
Which is the best live chat software for eCommerce stores?
Choosing the most appropriate live chat solution for your business might be slightly tricky. It depends on your business needs and preferences, as well as company type and budget.
What is the best free online chat site?
Companies that offer a forever free plan with limited features: Olark, Tawk. to, Freshchat, Drift, Pure Chat, Cliq Chat, Tidio, LiveAgent, Zendesk Chat, Proprofs, Hubspot, Clickdesk, and Chart.
What is the best free live chat plugin for WordPress?
Live chat providers such as LiveAgent, Olark, ProProfs, HubSpot, and Chaport provide a free WordPress live chat plugin.
What are some of the best eCommerce plugins for Shopify?
Comm100, Pure Chat, Tidio Chat, Zendesk, ProProfs, LiveChat Inc., and HubSpot are some of the best eCommerce plugins for Shopify.
What are the best recommendations for increasing eCommerce sales?
Today, the superior feature in increasing eCommerce sales has proven to be live chat support. Websites incorporating this feature have experienced enhanced conversion rates due to reduced cart abandonment and increased customer satisfaction.
Why is live chat support necessary?
The main reasons why live chat support is essential are convenience and its impact on sales. More precisely, live chat is a cost-effective solution and time-efficient tool that provides a competitive advantage and forms sound customer relationships.
Podijelite ovaj članak
Live chat za e-commerce i usluge
Poboljšajte zadovoljstvo klijenata i prodaju uz LiveAgent live chat za e-commerce i usluge. Pružite 24/7 podršku i personalizirano iskustvo bez troškova postavljanja. Isprobajte besplatno i pretvorite podršku u snažan marketinški alat!
Live chat za startupe i mala poduzeća
Smanjite trošak akvizicije klijenata i povećajte životnu vrijednost klijenata za vaš startup ili malo poduzeće uz pomoć live chat softvera.
Najbolji softver za kontakt centar
Otkrijte najbolji softver za kontakt centre s ključnim značajkama i prednostima za poboljšanje poslovne komunikacije.