Klijenti rijetko zaboravljaju svoje prve dojmove, što je razlog zašto je dobro dizajniran obrazac za kontakt toliko važan. Kao digitalni marketari, naša je dužnost graditi obrasce za kontakt koji služe potrebama posjetitelja i predstavljaju naš brend.
U ovom vodiču ćemo objasniti što je obrazac za kontakt, zašto ga trebate i kako druge online organizacije koriste stranice za kontakt da bi stvorile prednost.
Što je obrazac za kontakt?
Obrazac za kontakt je obrazac koji posjetitelji vaše web stranice popunjavaju kako bi vas kontaktirali. Ovi obrasci su obično ugrađeni u temu vaše stranice i uparuju odgovore klijenata na drugoj lokaciji da vaše osoblje može privatno odgovoriti na njih.
Obrasci za kontakt su korišteni od strane puno ljudi za različite svrhe. To uključuje:
- Moguće kupce koje zanima vaš proizvod ili usluga
- Klijente koji imaju problem s proizvodom
- Klijente koji traže tehnički savjet ili pomoć
- Ljude koji žele posao u vašoj organizaciji
- Poslovne predstavnike koji žele surađivati s vama
- Novinare koji traže informacije ili javne izjave od vaše organizacije
Naravno, obrasci za kontakt su prva točka kontakta vaše organizacije s puno ljudi – pravljenje dobro dizajniranog obrasca za kontakt je osnovni dio vaše strategije angažmana klijenata.
Prednosti koje donosi obrazac za kontakt
Omogućavanje obrasca za kontakt na vašoj web stranici koristi vašim klijentima, zaposlenicima vaše korisničke službe i vašoj organizaciji kao cjelini.
1. Koristi za klijente
Obrasci za kontakt omogućuju klijentima trenutačni kontakt s vašim timom korisničke službe, dajući im instant način da vam se obrate. Popunjavanje obrasca je također sigurnije za klijente, jer je malo prostora za ljudske greške.
2. Koristi za zaposlenike
Obrasci za kontakt su također odličan alat za zaposlenike korisničke službe jer dramatično smanjuju količinu vremena potrebnog za rješavanje svakog slučaja. Pošto obrasci za kontakt prikupljaju podatke o problemu, korisnička služba može dodijeliti pravog agenta za slučaj prije razgovora s klijentom.
3. Koristi za brend
Na razini organizacije, obrasci za kontakt vam omogućuju da prekrojite svoje komunikacijske kanale po potrebama vaše publike. Također rade 24/7 smanjujući broj poziva koje korisnička služba prima tijekom radnog vremena.
Najbolje prakse za vaše obrasce za kontakt
Dok većina tema za web stranice uključuje osnovne postavke obrasca za kontakt, pravljenje odličnog obrasca za kontakt je umijeće koje svaki digitalni marketar može usavršiti. Kako bi izgradili obrazac za kontakt koji će biti dodatna vrijednost vašem poduzeću, imajte ovih sedam najboljih praksi na umu.
- Učinite vaš obrazac tako prikladnim da ga se može ispuniti za 25 ili manje sekundi
- Budite transparentni oko pohrane podataka korisnika
- Neka vaš obrazac za kontakt šalje posjetiteljima kopiju odgovora
- Mjerite uspjeh svoje stranice za kontakt prateći stopu konverzije kupaca te stranice.
- Neprestano testirajte svoj obrazac za kontakt kako bi osigurali da ne gubite odgovore i mogli javiti kupcima kada obrazac nije dostupan.
- Uključite alternativne načine da vas kupci kontaktiraju na vašoj kontakt stranici, uključujući brojeve telefona korisničke službe, email adrese i poveznice na račune društvenih medija u vlasništvu brenda.
- Recite posjetiteljima koliko će otprilike čekati prije nego im se javite
Top 17 najboljih obrazaca za kontakt
Pružatelj usluge | Capterra ocjena | Besplatna verzija | Besplatni probni period | Početna cijena |
LiveAgent | 4.7/5 (cca 1000 ocjena) | DA | DA | 15 USD po agentu/mjesečno |
Brosix | 4.6/5 (cca 60 ocjena) | DA | DA | $5 /mj |
Infinum | n/a | NE | n/a | n/a |
ZenDesk | 4.3/5 (cca 2500 ocjena) | NE | DA | 19 USD po agentu/mjesečno |
HubSpot | 4.5/5 za HubSpot Marketing Hub (4,455 ocjena) | DA | DA | $50 /mj |
ClickUp | 4.7/5 (cca 2100 ocjena) | DA | DA | €7.57 /mj |
Invision | 4.6/5 (cca 600 ocjena) | DA | DA | $15 /mj |
Pixpa | 3.8/5 (4 ocjene) | NE | DA | $8 /mj |
Marvel | 4.5/5 (cca 70 ocjena) | DA | NE | $12 /mj |
Yeti | n/a | n/a | n/a | n/a |
Moosend | 4.8/5 (cca 140 ocjena) | DA | DA | €10 /mj |
Brandwatch | 3.8/5 (cca 10 ocjena) | NE | NE | n/a |
Yummygum | n/a | n/a | n/a | n/a |
Basecamp | 4.3/5 (cca 12.000 ocjena) | DA | DA | $99 /mj |
Focuslab | n/a | NE | NE | n/a |
Shift4Shop | n/a | NE | NE | n/a |
Kyleads | n/a | NE | DA | $49 /mj |
Najbolji obrasci za kontakt kao inspiracija
Dobro dizajniran obrazac za kontakt je imovina koja predstavlja vaše poslovne poveznice s javnošću i drži vaše klijente zadovoljnima. Iako obrazac koji vaša organizacija koristi treba unikatno predstavljati vaše poslovanje, marketarima uvijek pomaže vidjeti kako vodeće organizacije dizajniraju svoje obrasce.
Kako bi vas inspirirali, prikupili smo 17 nama najdražih obrazaca za kontakt.
1.LiveAgent
Moderni klijenti očekuju pozitivna i personalizirana iskustva bilo kada i na svim platformama.
LiveAgent je softver korisničke službe za upravljanje svim komunikacijskim kanalima iz jednog sučelja. Svaka poruka se pretvara u tiket i sprema u univerzalnoj ulaznoj pošti.
Ljepota ovog obrasca za kontakt leži u slobodi biranja iz širokog raspona različitih stilova dostupnih u galeriji obrazaca za kontakt ili kreiranja prilagošenog obrasca..
Još jedan aspekt je stupanj interaktivnosti, jer klijenti mogu aktivirati obrazac klikom na kontakt gumb.
Ako publika želi popuniti obrazac kada dođe na stranicu, korisnik računa može izabratu obrazac unutar stranice. Provjerite video kako postaviti i prilagoditi obrazac ovdje.
Možete dodati više obrazaca za kontakt različitih dizajna na različite stranice, na primjer, stranice s visokim prometom kao što je stranica odjave. Korisno za konverziju, zar ne?
Kaoo višekanalni ponuđač podrške, LiveAgent je posvećen tome da bude cjenovno pristupačan bez smanjivanja efikasnosti. Zato se LiveAgent-ov kontakt obrazac može integrirati s bazom znanja.
Korisnici mogu zapisati naslov izvorne stranice, ključne riječi, opis i naći odgovore na svoja pitanja, minimizirajući potrebu predavanja tiketa podrške.
Obrasci za kontakt su dostupni u svim LiveAgent cjenovnim planovima, ali u besplatnom planu je prilagodba ograničena na samo jedan obrazac.
Sažetak: širok raspon opcija prilagodbe |
Cijena: besplatna verzija dostupna, plaćeni planovi kreću od $29 po agentu mjesečno |
Ocjene na Capterri: 4.7/5 (988 ocjena) od 2. ožujka 2021 |
Try out LiveAgent today
Start a free 14-day trial and try out all customizable features.
2. Brosix
Brosix-ova stranica za kontakt je prekrasno dizajnirana da ispuni potrebe različite grupe ljudi. Umjesto usmjeravanja svakoga na popunjavanje obrasca, Brosix nudi tri različita tipa resursa kako bi posjetitelji mogli riješiti svoje probleme.
To uključuje ‘Najčešća pitanja’ za trenutne i potencijalne klijente, ‘Tekstualne tutorijale’ za klijente s tehničkim problemima i ‘Video tutorijale’ za klijente koji uče vizualno.
Ako kliknete na stranicu ‘Video tutorijali’, vidjet ćete da Brosix ima Youtube tutorijale ugrađene u svoju bazu znanja. To omogućuje klijentima da rješavaju osnovne probleme bez usmjeravanja na odvojenu web stranicu. Ako klijenti trebaju predati tiket za službu, to će učiniti proces ekstremno brzim.
Dopuštanje klijentima da pomognu sami sebi je odličan marketinški pokret za Brosix jer daje klijentima visok stupanj kontrole nad vlastitim iskustvom korisničke službe. Za nas, ovo je odlična stranica za kontakt jer pristaje Brosix-ovim proizvodima te potrebama njihovih klijenata.
Sažetak: za poboljšanu samoposlugu, tutorijali su implemenirati izravno u stranicu za kontakt |
Cijena: početni plan dostupan za maksimalno tri korisnika, plaćeni planovi počinju od $5 po korisniku mjesečno. |
Ocjene na Capterri: 4.6/5 (cca 60 ocjena) od 25. ožujka, 2021 |
3. Infinum
Ponekad su najbolje stranice za kontakt one najjednostavnije – poput ove Infinum kontaktne stranice. Iako dosta organizacija bira pravljenje blještavih stranica za kontakt, to se ne uklapa s potrebama posjetitelja Infinum web stranice.
Umjesto toga, digitalna marketinška organizacija je odlučila iskoristiti svoje snage s jednostavnim, klasičnim dizajnom koji daje posjetiteljima tri izbora: “pridružite nam se”, “zaposlite nas” ili pošaljite email organizaciji.
Međutim, ova stranica za kontakt je genijalna zbog drugih razloga: radi na globalnoj razini. Infinum radi s klijentima iz SAD-a i diljem Europe. Ti klijenti govore širok raspon jezika, uključujući engleski, hrvatski, njemački, talijanski i slovenski.
Da je Infinum odlučio učiniti primjerak stranice za kontakt kompliciranijim, automatski prijevod bi upropastio kontakt stranicu za posjetitelje koji ne razumiju engleski.
S jednostavnim rječnikom kao što je “Pozdrav” i “Kako vam možemo pomoći”, ovaj primjerak web stranice se može automatski prevesti bez grešaka. To ga čini kratkim, slatkim i pametnim.
Sažetak: jednostavan rječnik i dizajn |
Cijena: n/a |
Ocjena na Capterri: n/a |
4. ZenDesk
Ako postoji obrazac koji nam pokazuje pravu moć poziva na akciju (CTA), to je ovaj ZenDeskov obrazac. Usavršavanje dobrog CTA zna biti nezgodno, ali ZenDesk je učinio da to izgleda besprijekorno s konciznim, izravnim i prijateljskim primjerkom.
ZenDeskova kontakt stranica dijeli posjetitelje u dvije grupe: potencijalni klijenti i postojeći klijenti.
Potencijalni klijenti se usmjeravaju u interakciju s prodajnim timom koristeći rječnik i fraze kao što sue “pomoći ćemo vam pronaći prave proizvode”, “vaše poduzeće” kako bi suptilno prodali svoj softver novim klijentima. To čini da ZenDesk izgleda pouzdanim i vrijednim povjerenja čak i prije nego novi klijenti popričaju s prodajnim timom.
Stranica za kontakt također omogućuje samoposlužnu opciju – “Idite u centar za pomoć”. Postojeći klijenti, već upoznati s platformom, cijene ovo kao vrijednu uštedu vremena.
Iako ZenDesk ima preko 200.000 postojećih klijenata širom svijeta, izgradili su centar za pomoć koji ispunjava potrebe većine klijenata. To smanjuje broj odgovora koje ZenDesk korisnička služba mora poslati, što ima ogroman utjecaj na rezanje troškova.
Ovaj centar za pomoć je značajan zbog drugog razloga. Svaka stranica ima “Zatraži pomoć” kontaktni obrazac koji čini predavanje tiketa za uslugu instant procesom.
Sažetak: pametni CTA za potencijalne i postojeće klijente |
Cijena: slobodna verzija dostupna, plaćeni planovi kreću od $19 po agentu mjesečno |
Ocjena na Capterri: 4.3/5 (cca 2500 ocjena) od 25. ožujka, 2021 |
5. HubSpot
HubSpot je potpuna CRM platforma koja dolazi s paketom moćnih besplatnih alata za rast vašeg poslovanja, među kojima je i online graditelj obrazaca. Možete kreirati pet različitih vrsta obrazaca s HubSpotom: samostalni obrasci, priloženi obrasci, pop-up obrasci, klizne kućice i padajući oglasi.
HubSpot obrasci pomažu korisnicima da pretvore anonimne posjetitelje web stranice u potencijalne kupce i pokupe informacije o njima u CRM. Zapravo, besplatni CRM je jedna od prednosti kojom se HubSpot ističe među ostalim kanalima. Svaki put kada netko ispuni obrazac za kontakt putem HubSpota, njihove informacije se automatski spremaju u besplatni CRM gdje timovi za marketing i prodaju mogu dalje nastaviti njegovati potencijalne kupce.
Sažetak: graditelj obrazaca za kontakte i privlačenje potencijalnih klijenata izvorno ugrađen u CRM, email marketinški alat i graditelj stranice za konverziju posjetitelja |
Cijena: besplatna verzija dostupna, plaćeni planovi kreću od $50 po agentu mjesečno |
Ocjena na Capterri: 4.5/5 za HubSpot Marketing Hub (4,455 ocjena) od 25. ožujka, 2021 |
6. ClickUp
Dok je iskušana zasebna stranica za kontakt dio mnogih organizacija, priložiti je uz početnu stranice vaše web stranice je novi standard. Ovo je model koji je ClickUp slijedio, stavljajući sadržaj kontakt stranice u widget na desnoj strani ekrana.
ClickUp-ov pristup je unikatan jer njihov widget za kontakt omogućuje posjetiteljima da pretražuju članke baze znanja i stave tiket na obrazac za kontakt. To čini proces traženja potrebnog sadržaja brzim za posjetitelje.
Šire gledano, prilaganje obrasca za kontakt na glavne stranice vaše web stranice je pametan potez korisničke službe, iz tri razloga.
- Smanjuje broj koraka koji posjetitelji trebaju poduzeti da prijave tiket, što dovodi do više predanih tiketa i veće stope konverzije klijenata.
- Smanjuje broj stranica koje posjetitelji moraju proći, smanjujući vašu stopu odbijanja.
- Prikladno je za mobilne uređaje. Istraživanja pokazuju da 80% mobilnih korisnika koriste svoje uređaje za pretraživanje interneta – što znači da su obrasci za kontakt koji ne rade na mobilnim uređajima beskorisni za dobar dio vaših klijenata.
Sažetak: obrazac za kontakt je priložen izravno na početnoj stranici |
Cijena: besplatna verzija je dostupna, plaćeni planovi počinju od $5 mjesečno |
Ocjena na Capterri: 4.7/5 (cca 2100 ocjena) od 25. ožujka, 2021 |
Round the clock service
Provide 24/7 customer support by implementing a Contact form on your website.
7. Invision
Najbolje kontaktne stranice su građene na dobrim principima dizajna korisničkog iskustva (UX). To znači da se jasne, lake za korištenje, funkcionalne i ispunjavaju potrebe klijenata.
Kada je u pitanju dobar UX dizajn, Invision stranica za kontakt ima sve navedeno – jednostavna, izravna i građena da ponudi prilagođena rješenja klijentima.
Kao digitalni marketar, obožavam činjenicu da uključuje više obrazaca za kontakt, poveznice na bazu znanja te inkorporira chatbot kao oblik digitalne korisničke službe.
Za razliku od standardnih chatbotova, Invision chatbot vodi klijente kroz najbolja rješenja za njih.
Kao što vidite ispod, chatbot navodi klijente da popune obrazac za kontakt koji ide izravno u povezani odjel. To uklanja posredništvo korisničke službe što vodi do bržeg rješavanja problema nego da sustav mora prijaviti sve obrasce u centralnoj lokaciji.
Sažetak: inkorporira chatbot kao dodatak tradicionalnoj korisničkoj podršci |
Cijena: besplatna verzija dostupna, plaćeni planovi počinju od $15 mjesečno |
Ocjena na Capterri: 4.6/5 (cca 600 ocjena) od 25. ožujka 2021 |
8. Pixpa
Jeste li primijetili nešto važno na kraju Pixpa obrasca za kontakt?
Ako kažete “Captcha”, u pravu ste!
Obrasci za kontakt su prikladan način da klijenti stupe u kontakt s vama, ali su i česta meta botova koji šalju poduzećima na tisuće spam poruka.
Te poruke su nezgodne za sortirati i smanjuju vrijeme koje predstavnici korisničke službe imaju dostupno za stvarne klijente. Međutim, možete zaustaviti te poruke smještanjem Captche na kraj svog obrasca.
Pošto botovi ne mogu procesuirati vizualne informacije kao stvarne osobe, ne mogu proći Captchu. To ih sprječava od predavanja tiketa za službu – osiguravajući da vi dobivate samo tikete za službu od stvarnih osoba.
Ako želite učiniti vašu kontakt stranicu ekstra cyber-sigurnom, zatražite od posjetitelja da završe Captchu prije nego dobiju pristup email adresi vaše korisničke službe. To će spriječiti spam botove da šalju zlonamjerne emailove u vašu organizaciju.
Sažetak: napredna cyber-sigurnost korištenjem Captche |
Cijena: besplatan probni period dostupan, plaćeni planovi kreću od $8 mjesečno |
Ocjena na Capterri: 3.8/5 (4 ocjene) od 25. ožujka 2021 |
9. Marvel
Iako vaša web stranica ne mora biti bez mana, pažljiv dizajn može pojačati iskustvo koje posjetitelji vaše stranice doživljavaju. To možemo vidjeti na Marvelovoj stranici za kontakt, jer Marvel koristi nekoliko grafičkih i UX elemenata dizajna kako bi njihova stranica za kontakt širila toplinu i pozivala. To uključuje:
- Korištenje velike slike za privlačenje pažnje posjetitelja na obrazac za kontakt.
- Korištenje toplih i prijateljskih boja za kreiranje atmosfere dobrodošlice.
- Korištenje kohezivne palete boja koja je u skladu s njihovim brendom.
- Korištenje kohezivnog teksta na cijeloj stranici.
- Korištenje bijelog prostora za naglašavanje ključnih dijelova stranice.
Marvelova stranica za kontakt je odlična iz još jednog razloga – vodi na paketpromo materijala. Razvoj dobrog paketa promidžbenih materijala je nevjerojatno važan za poslovanja koja prodaju putem affiliatea, pojavljuju se u medijima ili rade s ulagačima. Vaša stranica za kontakt je uvijek odlično mjesto za promo materijal, jer je to mjesto gdje ga posjetitelji očekuju naći.
Sažetak: grafički i estetski dizajn u kojem se uživa s poveznicom na promo materijale |
Cijena: besplatna verzija dostupna, plaćeni planovi kreću od $12 mjesečno |
Ocjena na Capterri: 4.5/5 (cca 70 ocjena) od 25. ožujka, 2021 |
10. Yeti
Svi vole malo humora, zato je Yeti kontakt stranica zaslužila zlatnu medalju za marketing. Zeti se bavi maloprodajom proizvoda za rekreaciju na otvorenom i odlučili su ih reklamirati bazirajući osobnost brenda na suhom humoru. Kao što vidite na njihovoj stranici za kontakte, to odlično pali kod njihove ciljane publike i ističe ih u moru konvencionalnijih brendova.
Yeti stranica za kontakt je jednostavna za snaći se. Opaska “iako smo dobri sa dimnim signalima, postoje lakši načini da nas kontaktirate i dobijete odgovore na vaša pitanja” je zabavna ali i služi kao smjernica, jer usmjerava posjetitelje na sedam korisničkih opcija plus obrazac za kontakt.
Sažetak: humoristična fraza koja odražava osobnost brenda |
Cijena: n/a |
Ocjena na Capterri: n/a |
11. Moosend
Iako volim vidjeti dobar obrazac za kontakt, standardni web obrazac na jednoj strani nije pravi komunikacijski alat za svaki odjel korisničke službe. Zato volim ovaj Mooseend-ov pristup.
Moosend je odlučio napustiti tradicionalnu stranicu za kontakt i zamijeniti je pristupom s više stranica. Kao što možete vidjeti, njihova stranica za kontakt navodi posjetitelje prema kontaktnom obrascu za svaki odjel. To znači da posjetitelji koji trebaju razgovarati s prodajom, tehničkom podrškom ili marketingom popunjavaju različite obrasce koji idu izravno u navedene odjele.
Ovi obrasci su također dostupni putem Moosend chatbota (vidljivog ispod), koji daje klijentima pristup mini verziji obrasca za kontakt na svakoj stranici Mooseend web stranice.
Sažetak: različiti obrasci za svaki odjel |
Cijena: besplatna verzija dostupna, plaćeni planovi kreću od $10 mjesečno |
Ocjena na Capterri: 4.8/5 (cca 140 ocjena) od 25. ožujka 2021 |
Create you own Contact form
LiveAgent gives you the power to design your own Contact form, thus helping you improve customer service.<br> Curious about all the opportunities?
12. Brandwatch
Kao i mnogi brendovi s ovog popisa, Brandwatch ima globalnu bazu klijenata koja govori mnoge jezike. Kako bi osigurali da mogu razgovarati sa svima, Brandwatch navodi svoje klijente prema dodijeljenom timu prodaje za svaku zajednicu.
Dok mnoge kompanije to rade potajno, Brandwatch se ponosi svojim globalnim statusom – i koristi ga za dobivanje prednosti pozicionirajući se kao multinacionalna marketinška sila.
Još jedna odlična značajka ove stranice za kontakt koju obožavam: Brandwatch obrazac za kontakt poziva posjetitelje da se pretplate na primanje emailova.
Iako većina brendova pohranjuje podatke koje klijenti predaju putem obrazaca za kontakt, samo mali broj brendova aktivno koristi svoje obrasce za regrutaciju novih pretplatnika na njihove popise za primanje pošte. Kada posjetitelji popune obrasce za kontakt, već započinju dvosmjernu komunikaciju s vašim brendom. Kao brend, možete držati taj kanal dugoročno otvorenim dovođenjem posjetitelja na svoj popis za primanje pošte.
Sažetak: aktivno poziva nove pretplatnike da se prijave za primanje pošte |
Cijena: n/a |
Ocjena na Capterri: 3.8/5 (cca 10 ocjena) od 25. ožujka 2021 |
13. Yummygum
Yummygum-ova stranica za kontakt je savršen primjer profesionalnog a opet zabavnog pristupa komunikaciji s klijentima.
Kao digitalna marketinška agencija, Yummygum radi s različitim klijentima – što znači da njihova stranica za kontakt treba biti prikladna za širok raspon publike.
Kao i dosta najboljih obrazaca za kontakt, Yummygum je izabrao ispuniti potrebe svakog segmenta klijenata koristeći više obrazaca za kontakt. Ti obrasci su dobro dizajnirani, jer su ležerni i prijateljski a opet prikupe sve podatke koje Yummygum treba pri susretu s novim klijentom.
Također mi se sviđa što Yummygum stranica za kontakt uključuje i opciju “planirajte video poziv”, jer daje posjetiteljima lagan način da zakažu sastanak s Yummygum kompanijom.
Sažetak: prikladno za veći raspon publike |
Cijena: n/a |
Ocjena na Capterri: n/a |
14. Basecamp
U svijetu digitalne komunikacije ponekad zaboravimo koliko je važan međuljudski kontakt u brizi o klijentima. Zato volim Basecamp stranicu za kontakt.
Basecamp-ova stranica za kontakt je dizajnirana na poruci da je njihov tim korisničke službe prijateljski nastrojen, pristupačan i spreman pomoći. Kako bi to izveli, koriste ugodnu grafiku i fraze kao što su “uvijek ljudi, nikad botovi,” i “prijateljski nastrojeni, čekamo na vas”. To su moćne marketinčše poruke jer grade osobnu poveznicu s posjetiteljima prije nego uopće razgovaraju s korisničkom službom.
Za dizajn grafike na ovoj stranci, Basecamp je nacrtao malu karikaturu svakog od predstavnika korisničke službe. To je kreativno jer daje osobni dodir za koji sam siguran da ga klijenti cijene.
Sažetak: prijateljska grafika šalje dojam pristupačne i suosjećajne korisničke službe |
Cijena: besplatna verzija dostupna, plaćeni planovi kreću od $99 mjesečno |
Ocjena na Capterri: 4.3/5 (cca 12.000 ocjena) od 25. ožujka 2021 |
15. Focuslab
Ovaj obrazac za kontakt od Focuslaba je odličan primjer kako brendovi mogu brzo prikupljati visokokvalitetne podatke o potencijalnim projektima. Umjesto korištenja konvencionalnog obrasca, Focuslab navodi posjetitelje kroz popunjavanje praznih mjesta u rečenicama.
To kreira priču o klijentu koja daje Focuslabu potpunu sliku klijentovih želja, potreba i budžeta. Za kompaniju za digitalni marketing ta informacija je vrijedna jer omogućuje Focuslabu odrediti mogu li pomoći potencijalnom klijentu, koristeći samo jedan obrazac.
To koristi Focuslabu kao i potencijalnim klijentima jer ubrzava proces akvizicije klijenata.
Sažetak: posjetitelji upisuju odgovore na pitanja |
Cijena: n/a |
Ocjena na Capterri: n/a |
16. Shift4Shop
Kada gradite svoju stranicu za kontakt, bitno je ispričati priču o svom brendu. Priča o vašem brendu služi kao oblik društvenog dokaza vaše organizacije jer pokazuje da ste pouzdani, stručni i iskusni. Što vaši posjetitelji pozitivnije reagiraju na vašu priču, to će se osjećati ugodnije u vezi s vašom organizacijom.
Kao digitalni marketar, volim način na koji Shift4Shop priča priču o svom brendu na svojoj stranici za kontakt. Ova stranica je jednostavna za navigaciju ali pokazuje posjetiteljima jasnu sliku Shift4Shop povijesti, vizije i vrijednosti. Shift4Shop također pruža detaljne informacije o njihovom rukovodstvu, dobrotvornom radu te društvenim dokazima od strane zadovoljnih klijenata. Ova informacija daje bogat prikaz organizacije i gradi pozitivan utjecaj koji posjetiteljima ostaje.
Shift4Shop daje posjetiteljima četiri odjela za kontakt na dnu stranice – HR, prodaja, podrška i odnosi s javnošću. To navodi posjetitelje prema točnom odjelu za njihov upit i smanjuje broj odgovora korisničke službe.
Sažetak: ne samo obrazac za kontakt, nego i društveni dokaz koji pruža informacije o kompaniji |
Cijena: n/a |
Ocjena na Capterri: n/a |
17. Kyleads
Ništa nije važnije od gradnje povjerenja prema klijentima, zato je korištenje dobrih praksi za cyber-sigurnost na svojoj stranici za kontakt jedna od osnovnih potreba.
Zato volim ovu stranicu za kontakt od Kyleads-a. Kyleads je izabrao dati svojim posjetiteljima chatbot, jednostavni obrazac i email adresu za kontakt. Za svaki od njih imaju dobro istražene preventivne mjere za cyber-sigurnost.
Prvo, njohov chatbot je zaštićen Captcha tehnologijom – što sprječava posjetitelje koji nisu stvarne osobe da ga koriste
Drugo, njihova email adresa je navedena bez “@”, što sprječava botove da šalju spam.
I zadnje, Kyleads je otvoren u vezi svojih praksi za upravljanje podacima te usmjerava posjetitelje prema vlastitoj politici privatnosti
Volim ovaj pristup jer stvara transparentan odnos između Kyleadsa i njegovih posjetitelja. Pošto su povjerenje i transparentnost osnove zdravog odnosa između brenda i klijenta, ova stranica za kontakt je odličan alat korisničke podrške za Kyleads.
Sažetak: transparentnost i vjerodostojnost |
Cijena: samo besplatan probni period dostupan, plaćeni planovi kreću od $49 mjesečno |
Ocjena na Capterri: n/a |
Inspired to make a change?
Acquire more leads and create a Contact form that expresses your brand image. Sign up today.
Zaključak
Stranice za kontakt su odličan alat za generiranje novih klijenata za svaki brend i zato je dizajniranje visokokvalitetnog obrasca za kontakt toliko važno. Iako idealni obrazac za kontakt za vaš brend ovisi o vašim klijentima, odlične stranice za kontakt:
- Su lake na navigaciju.
- Koriste pouzdano upravljanje podacima i prakse cyber-sigurnosti.
- Koriste snažne pozive na akciju.
- Pričaju priču o vašem brendu.
- Segmentiraju posjetitelje u grupe.
- Daju poveznice na resurse za rješavanje običnih problema.
- Prikupljaju visokokvalitetne podatke o potencijalnim klijentima.
- Pokazuju ljudsku stranu vašeg brenda.
- Prikladne su za globalnu publiku
Kao što smo vidjeli iz navedenih primjera, puno je načina za dizajnirati kontakt stranicu koja ispunjava ove kriterije. Sve što trebate je malo pokušaja i pogrešaka i zdrava doza kreativnosti.
Chat plugin | Capterra ocjena | Besplatna verzija | Besplatni probni period | Početna cijena |
LiveAgent | 4.7/5 (cca 1000 ocjena) | DA | DA | 15 USD po agentu/mjesečno |
Brosix | 4.6/5 (cca 60 ocjena) | DA | DA | $5 /mj |
Infinium | n/a | NE | n/a | n/a |
ZenDesk | 4.3/5 (cca 2500 ocjena) | DA | DA | 19 USD po agentu/mjesečno |
HubSpot | 4.5/5 za HubSpot Marketing Hub (4,455 ocjena) | DA | DA | $50 /mj |
ClickUp | 4.7/5 (cca 2100 ocjena) | DA | DA | $5 /mj |
Invision | 4.6/5 (cca 600 ocjena) | DA | DA | $15 /mj |
Pixpa | 3.8/5 (4 ocjene) | NE | DA | $8 /mj |
Marvel | 4.5/5 (cca 70 ocjena) | DA | NE | $12 /mj |
Yeti | n/a | n/a | n/a | n/a |
Moosend | 4.8/5 (cca 140 ocjena) | DA | DA | €10 /mj |
Brandwatch | 3.8/5 (cca 10 ocjena) | NE | NE | n/a |
Yummygum | n/a | n/a | n/a | n/a |
Basecamp | 4.3/5 (cca 12.000 ocjena) | DA | DA | $99 /mj |
Focuslab | n/a | NE | NE | n/a |
Shift4Shop | n/a | NE | NE | n/a |
Kyleads | n/a | NE | DA | $49 /mj |
Bilješka urednika: Ako je ijedna od ovih informacija u ovoj recenziji netočna, molimo vas da nam se javite i mi ćemo je revidirati.
Podijelite ovaj članak
Predlošci motivacijskih pisama za poziciju predstavnika korisničke službe
Tražite posao u korisničkoj službi? Posjetite našu stranicu za profesionalne predloške motivacijskih pisama koji će vam pomoći da se istaknete kao kandidat. Saznajte što uključiti, kako biti koncizni i izravni, te osigurajte da vaše pismo naglašava vaše vještine i iskustvo. Iskoristite primjere i savjete za izradu savršenog motivacijskog pisma i povećajte svoje šanse za uspjeh!
Predlošci obrazaca help desk zahtjeva
Otkrijte predloške obrazaca za help desk zahtjeve na LiveAgent-u! Pružite višekanalnu podršku i poboljšajte korisničko iskustvo kroz jednostavne i učinkovite obrasce. Naučite kako bolje razumjeti svoje kupce, sakupljati korisne uvide te unaprijediti produktivnost vaših agenata. Posjetite nas i isprobajte besplatno!
Predlošci za email pozivnicu na razgovor
Otkrijte učinkovite predloške za email pozivnice na razgovor i poboljšajte poslovnu komunikaciju putem telefona. Optimizirajte svoje emailove, zakazujte važne sastanke i izbjegnite da vaša poruka izgubi se u neredu. Posjetite našu stranicu i unaprijedite odnose s klijentima već danas!
Savladajte umijeće predstavljanja putem emaila uz naše savjete i predloške. Naučite kako izgraditi jasnu i konciznu poruku, ostaviti odličan dojam i povećati šanse za uspjeh. Otkrijte idealne naslove i saznajte što uključiti u vaš poslovni uvod. Posjetite nas za besplatne resurse i primjere koji će unaprijediti vaše komunikacijske vještine.