Ovo je 2021 i mi živimo u svijetu digitalnih tehnologija. Nikad nije bilo važnije da poduzeća usvoje osobniji, klijento-centrični pristup. Zahvaljujući razvoju posljednjih, naprednih tehnoloških rješenja, moderne kompanije na raspolaganju imaju više mogućnosti za rješavanje potreba korisničke službe i podrške.
Međutim, integracija različitih tehnoloških alata u vaše poslovne procese može izazvati poremećaj vaših trenutnih operacija. Srećom, najbolji softverski alati za klijentski portal su dizajnirani da se besprijekorno integriraju s vašim postojećim sustavima.
Još važnije, ovi alati nisu komplicirani za postavljanje i ne zahtijevaju određene zahtjeve sustava. Kako bi vam pomogli izabrati najbolji softver, napravili smo popis 25 najboljih softverskih rješenja za klijentski portal.
Svi alati spomenuti u ovom članku mogu značajno poboljšati vašu dolaznu i odlaznu komunikaciju s vašim klijentima, pružiti im korisničku uslugu koju oni zaslužuju i više. Ovo su trenutno najbolja rješenja na tržištu. Nastavite čitati da saznate više o svakom alatu, najboljim značajkama, prednostima i nedostacima, cijenama i više.
Što je softver za klijentski portal?
Softver za klijentski portal je alat softvera za korisnički portal koji služi kao samoposlužna platforma. Portal omogućuje vašim klijentima pristup detaljnim informacijama u vezi vaših proizvoda ili usluga 24/7/365. To može biti ili web aplikacija ili web stranica koja nudi sigurnu pohranu za klijentski portal, za dijeljenje i širenje važnih informacija i dokumenata.
Ovaj softverski alat omogućuje kompanijama kreiranje više posvećenih portala za podršku, uspostavljanje softverskih mogućnosti foruma zajednice i držanje osoblja informiranim.
Samoposlužni web portali i forumi zajednice su odličan način da kompanije omoguće siguran klijentski portal koji može služiti kao digitalni pristup za njihovu bazu potrošača.
Zašto koristiti softver za klijentski portal u svom poslovanju?
Već godinama poduzeća koriste razna rješenja za suradnju i komunikaciju kako bi omogućili tijek podataka unutar svojih organizacija. Ova rješenja se nazivaju intraneti i omogućuju kompanijama uspostavljanje sigurnog okruženja za efektivnu suradnju s ciljanom publikom. Međutim, intraneti su prikladniji za interne operacije.
Problemi nastaju kada kompanija treba proširiti tu istu funkcionalnost i efikasnost i na vanjske poslovne procese. Tu softver za klijentski portal stupa na scenu. Pogledajmo kako korištenje softvera za klijentski portal može koristiti vašem poduzeću.
Poboljšana komunikacija i suradnja s klijentima
Softver za klijentski portal je zapravo digitalni portal s nekoliko samoposlužnih opcija koje vaše mušterije, klijenti, zaposlenici i dobavljači mogu koristiti da nađu sve informacije koje su im potrebne.
To je siguran portal koji pruža 24/7 korisničku podršku i omogućuje poduzećima da uživaju u smanjenoj količini zahtjeva za podrškom. Korisnički portal može povećati zadovoljstvo klijenata i poboljšati osobnu povezanost s vašim brendom, što jamči poboljšano korisničko iskustvo.
Poboljšana pristupačnost
Cilj softvera za klijentski portal je pružiti vašoj bazi potrošača lak pristup važnim informacijama. Možete ga koristiti da kreirate vašu internu bazu znanja koja će služiti kao izvor informacija za vašu online zajednicu.
Koristite ga da razvijete vaš forum zajednice gdje vaši potrošači mogu klikati na različite opcije za dobivanje relevantnih informacija. Vaš forum zajednice bi trebao imati:
- Članke baze znanja, savjete za rješavanje problema i FAQ;
- Projekte klijenata
- Usluge suradnje
- Mogućnosti za dijeljenje dokumenata
- Mogućnosti za dijeljenje datoteka
- Besplatan pristup za klijente
Gradite odanost klijenata
Jedna od najvažnijih prednosti softvera za klijentski portal je njegovo prilagodljivo sučelje. Pun je opcija koje možete koristiti za organizaciju i personalizaciju vašeg korisničkog sučelja kako bi bolje pristajalo potrebama vaše korisničke službe i podrške.
Kreiranje, ažuriranje, upravljanje i davanje točnih informacija će rezultirati s povećanjem vjernosti klijenata i zadržavanjem klijenata.
Poboljšana korisnička usluga
Možda i najveća prednost korištenja softvera za klijentski portal je šansa podizanja vaše korisničke usluge na veću razinu. Nedavna istraživanja pokazuju da više od 70% potrošača očekuje razinu korisničke usluge kao nikad prije.
Onda, tu je i činjenica da potrošači imaju različite preferencije kada su u pitanju komunikacijski kanali. Neri preferiraju live chat, drugi žele telefonsku konverzaciju dok ostali preferiraju email.
Kako god, moderni potrošači preferiraju komunikaciju s brendovima putem svojihpreferiranih kanala. Još važnije, žele to raditi pod svojim uvjetima, kada i kako oni žele.
Povećan odaziv
Moderni potrošači će cijeniti brend koji im daje 24/7/365 pristup klijentskom portalu na kojem mogu naći sve potrebne informacije.
Vaši klijenti će moći primati korisničku podršku čak i izvan radnih sati. To može biti nevjerojatno korisno za suradnju s klijentima, kao i za njihovu međusobnu suradnju. Ako uzmemo u obzir porast rada na daljinu (16% kompanija je uvelo potpuni rad na daljinu), povećanje odaziva postaje ključno.
Top 5 softvera za klijentski portal uspoređeno
Kontakt centar | Capterra ocjena | Web baziran | Besplatna verzija | Besplatni probni period | Početna cijena |
LiveAgent | 4.7/5 (cca 1000 ocjena) | DA | DA | DA | $15 po agentu/mjesečno |
Huddle | 4.3/5 (cca 2.500 ocjena) | DA | DA | NE | $19 po agentu/mjesečno |
Zendesk | 4.5/5 (cca. 1.6K ocjena) | DA | DA | DA | $14 po agentu/mj |
SmartVault | 4.6/5 (cca. 660 ocjena) | DA | NE | NE | $65 po agentu/mj |
Onehub | 4.5/5 (cca. 570 ocjena) | DA | NE | DA | $19.95 /mj |
Značajke najboljeg softvera za klijentski portal
Uz toliko softverskih rješenja za klijentski portal na raspolaganju, poduzeća imaju poteškoća pri izboru rješenja koje pristaje specifičnim potrebama njihove korisničke službe i podrške. Možda će vam ovaj popis najboljih značajki softvera za klijentski portal pomoći da stvari budu jasnije.
Baza znanja
Softversko rješenje za klijentski portal treba biti potpuno skalabilno s intuitivnim sučeljem i jednostavnim značajkama kako bi pomogli poduzećima u efikasnom upravljanju repozitorijima za znanje.
Međutim, osnovna stvar je da vaše rješenje podržava više baza znanja i omogućuje vam vođenje internih i eksternih baza znanja bez ikakvih ograničenja.
Izaberite softverski alat koji vam omogućuje kreiranje više baza znanja s FAQ stranicom i različitim stranicama koje također uključuju relevantne članke za vašu industriju, kao i WYSIWG uređivač.
Forumi zajednice
Svako poduzeće treba interne/javne forume zajednice s potpuno prilagodljivim kategorijama i SEO optimizacijom temeljenom na ključnim riječima i frazama. Vaš softver za klijentski portal treba pružati takve značajke ali na način sukladan s estetikom vašeg dizajna.
Upravljanje tiketima i njihovo praćenje
Vaš savršeni softver za klijentski portal bi trebao biti potpuno transparentan, s ujedinjenom ulaznom poštom koja ohrabruje vaše klijente na akciju. Bilo bi još bolje da vaše rješenje uključuje hibridni sustav tiketas mogućnostima za podnošenje tiketa i povijest tiketa.
Pravi sustav za praćenje tiketa omogućuje vašim klijentima da upravljaju svojim tiketima i zahtjevima samostalno. S automatskom distribucijom tiketa, vaši klijenti mogu pratiti napredak u njihovom rješavanju, pregledati predane tikete, vidjeti prijašnje tikete i više.
Izaberite softver koji uključuje opciju postavljanja vlastitih pravila, kao što su pravila akcija, vremenska pravila i SLA pravila. S takvim softverom možete efikasnije nadgledati transfere, odgoditi ili promijeniti prioritet tiketa, pratiti rješavanje i brisati tikete.
Live chat
Live chat je jedna od najvažnijih značajki koju klijentski portal može imati. Lako se integrira i ohrabruje klijente da kontaktiraju vaše agente korisničke službe ako ne mogu pronaći potrebne informacije.
Integrirajte live chat sa svojom bazom znanja kako bi iskoristili moć automatizacije i email tiketinga za pružanje korisničke podrške kakvu vaši klijenti zaslužuju. LiveAgent je odličan softver za klijentski portal s integriranom live chat opcijom koja vam omogućuje da:
- Izaberete chat gumb za bolju organizaciju vaše komunikacije
- Prilagodite vaše chat prozorčiće
- Integrirate live chat na vašu web stranicu
- Slati proaktivne chat pozivnice kako bi interakcije s klijentima bile brže i efikasnije
- Krerate ankete poslije chata
- Nadzirete trenutni promet vaše web stranice da vidite koliko je online posjetitelja trenutno na vašoj web stranici
Ugrađeni CRM
Softver za klijentski portal treba imati ugrađeni CRM da omogući agentima bitne informacije o klijentima, prošle upite, narudžbe i interakcije diljem komunikacijskih kanala.
Ugrađeni CRM je odlična opcija koja vam pomaže u kontroliranju komunikacije s vašim klijentima. Još važnije, omogućuje vam pohranu svih informacija o kontaktima dodavanjem korisničkih polja, koliko god da je potrebno.
Koliko softver za klijentski portal košta?
Na kraju, prije nego izaberete softver za klijentski portal, trebate uzeti u obzir i cijenu. Koliko određeno softversko rješenje košta uglavnom ovisi o dostupnim cjenovnim planovima.
Neka softverska rješenja baziraju svoje cijene na prilagođenom cjenovnom modelu, dok ostali koriste freemium cjenovne modele. Posebno obratite pažnju na detalje kao štoje mjesečna cijena ili mjesečna cijena po korisniku. Ako vaše poduzeće ima specifične potrebe, rješenje s prilagođenim cjenovnim modelom je vaša najbolja opcija.
Top 25 ponuđača
1. LiveAgent
Od svih dostupnih softvera za klijentski portal, LiveAgent je vjerojatno najbolje, najefikasnije rješenje za korisnički portal na tržištu. Ako vaše poslovanje treba rješenje za pružanje odlične podrške nevjerojatno brzo, LiveAgent bi trebao biti vaš prvi izbor.
Ovaj cloud-based softver korisničke službe pomaže kompanijama rješavati povećani opseg tiketa omogućujući im kreiranje više korisničkih portala i baza znanja. Još važnije, također uključuje potpuno prilagodljiv WYSIWYG uređivač koji omogućuje korisnicima kreiranje how-to vodiča i članaka, foruma zajednice, informativnih FAQ stranica i više.
Ključne značajke
- Više korisničkih portala te internih i eksternih baza znanja
- Integracije za društvene medije, pozivni centar, email tiketing i live chat
- Moćna pravila automatizacije
- 24/7 podrška klijentima/korisnicima
- Višejezični chat widget za pružanje podrške na više jezika
- FAQ, forum, SEO how-to članci, povratne informacije
- Višekanalno praćenje tiketa
- Neograničen broj korisnika i pristup pohrani
- Ugrađeni CRM
Prednosti
- Lakoća korištenja i izvrsna funkcionalnost
- Savršen za poduzeća koja rastu
- Intuitivno sučelje
- Mobilna podrška
Nedostaci
- Nema WhatsApp integraciju
- Ima krivulju učenja
Cijena
LiveAgent nudi četiri cjenovna plana:
- Besplatno
- Tiket: $15/agent/mjesec
- Tiket+Chat: $29/agent/mjesec
- Sve uključeno: $39/agent/mjesec
Besplatan 14-dnevni probni period je uključen na Sve uključeno razini. Kreditna kartica nije potrebna.
Try it out
Leverage the full power of LiveAgent client portal software.
2. SuiteDash
SuiteDash nije samo obični softver za klijentski portal, nego potpuno integrirana platforma temeljena na cloudu. Ovo softversko rješenje je odlična opcija za male i srednje kompanije. Dok se dosta kompanija muči s kombiniranjem više rješenja da rade zajedno, SuiteDash s lakoćom svladava ovaj izazov.
On nudi pristup najčešće korištenim značajkama, alatima i opcijama za efektivno rukovanje korisničkom službom i podrškom. Ako vaša kompanija traži jedinstveno rješenje, SuiteDash bi mogla biti prava opcija za vaše poduzeće i potrebe vaše korisničke službe.
Ključne značajke
- Klijentski portal sa svim značajkama i CRM
- Upravljanje zadacima i projektima
- Intuitivan alat za suradnju i dijeljenje datoteka
- Ponavljanje, naplata i procjena plaćanja pretplate
- Drip i email marketinški alat
- Slanje poruka u skladu s politikom privatnosti
- Live chat i korisnička podrška u realnom vremenu
- GDPR i HIPAA sukladan
Prednosti
- Odlično rješenje za racionalizaciju komunikacije
- Odlične značajke automatizacije
- Odazivna korisnička podrška
- Interaktivna upravljačka ploča
Nedostaci
- Neke značajke nisu intuitivne
- Automatizacija tijeka rada ponekad trza
Cijena
SuiteDash nudi tri cjenovna plana:
- Start plan: $19/mjesec
- Thrive plan: $49/mjesec
- Pinnacle plan: $99/mjesec
Svaki cjenovni plan dolazi s 14-dnevnim besplatnim probnim periodom i ne treba vam kreditna kartica da započnete probu.
3. Monday.com
Monday.com je softver za klijentski portal s ugrađenim CRM-om za pomoć kompanijama pri upravljanju podacima klijenata na efikasniji i organiziraniji način, omogućujući im nadzor i praćenje svih procesa i interakcija s klijentima u zasebnim threadovima.
Ovo rješenje dolazi s opcijom gradnje potpuno prilagodljivih upravljačkih ploča, tako da vaš tim korisničke podrške dobije jasan i organiziran pregled svih poslovnih mogućnosti, izvedbi, procesa, prodaja i dalje. Omogućuje vam dijeljenje vašeg napretka s vašim mušterijama/klijentima i prikladno je rješenje za poduzeća svih veličina.
Ključne značajke:
- Upravljačke ploče koje je moguće dijeliti i dati pristup klijentima
- Notifikacije za rokove i automatski podsjetnici
- Automatska dodjela i zakazivanje zadataka
- Online stvaranje i hvatanje potencijalnih klijenata
- Forumi zajednice, vodiči za klijente, tutorijali i webinari, uključujući FAQ stranice
- Brzo uključivanje i navikavanje na platformu
- Prostor za pohranu datoteka
Prednosti
- Lakoća korištenja
- Premium planovi uključuju neograničenu pohranu
- Besplatni probni period uključuje neograničen broj ploča i korisnika
Nedostaci
- Brojači vremena imaju grešaka i trebaju poboljšanje
- Neke integracije za društvene medije nedostaju
- Izvještavanje bi moglo biti robusnije
Cijena
Monday.com nudi četiri cjenovna plana:
- Basic: $25/3 korisnika/mjesec
- Standard: $39/3 korisnika/mjesec
- Pro: $59/3 korisnika/mjesec
- Enterprise: Prilagođeni cjenovni model
Navedene cijene su temeljene na dva korisnika. Ako ima više od dva korisnika, cijene se povećavaju.
4. Nifty
Nifty je odličan alat za upravljanje projektima koji se može lako prilagoditi i pretvoriti u klijentski portal u realnom vremenu, prepun značajki. Velik broj kompanija koristi Nifty da kombinira suradnju klijenata, komunikaciju i menadžment na jednom mjestu i popravi produktivnost tima, korisničku uslugu i više.
Ovaj alat može skratiti ciklus razvoja projekta, ali njegova najveća snaga leži u kombiniranju automatizacije, komunikacije i suradnje u jednu platformu, jednostavnu za korištenje. Ovo je savršeno rješenje za kompanije koje trebaju interakciju s klijentima i mušterijama, uključujući i dioničare, te ciljeve organizacije organizirane na jednom mjestu i po rasporedu.
Ključne značajke
- Upravljačka ploča za portfolio projekata. za organiziranje projekata po mapama, klijentima, odjelima ili timovima.
- Automatsko zakazivanje i dodjela zadataka
- Ugrađene automatizacije za slanje automatskih pozivnica, kreiranje dokumenata, praćenje napretka, završavanje zadataka i praćenje prekretnica.
- Dozvole klijenata
- Pregledi projekata, open API, ovisnosti zadataka i prekretnica te ponavljanje zadataka
- Značajke za uključivanje kao što su video vodiči, tutorijali i live chat podrška
Prednosti
- Napredne značajke
- Vrlo lak za korištenje
- Ne zahtijeva kompleksan proces učenja
- Svi cjenovni planovi uključuju širok raspon značajki
Nedostaci
- Proces uključivanja treba više informacija unutar aplikacije
- Procjena količine posla u sprintu treba poboljšanje
- Zadaci/prekretnice trebaju bolju navigaciju
Cijena
Nifty nudi četiri cjenovna plana:
- Starter: $39/mjesec
- Pro: $79/mjesec
- Business: $124/mjesec
- Enterprise: Cijena po dogovoru
5. Kahootz
Iako Kahootz zahtjeva proces učenja i malo IT konzultiranja, treninga i tehničke potkovanosti, vaše osoblje korisničke podrške će dobiti moćan alat, lak za korištenje u svrhu sigurne komunikacije i suradnje u cloud-based okruženju. Omogućuje timovima korisničke službe i podrške postavljanje radnih prostora i pružanju odlične razine suradnje s klijentima na vrijeme.
Najveća snaga Kahootza je njegova nevjerojatna razina sigurnosti. Ovaj softver osigurava mnoge značajke sigurnosti i osiguranja kako bi osigurao vaše podatke. Još važnije, također nudi mogućnosti samostalne inspekcije sigurnosnih kredencijala – što čini Kahootz savršenim rješenjem za vlade, velika poduzeća i dalje.
Ključne značajke
- Napredno upravljanje dokumentima s dozvolom, izravno uređivanje i kontrolirani tijekovi rada.
- Personalizirane i prilagođene ankete za prikupljanje povratnih informacija od klijenata
- Angažirajuće baze podataka, prikladne za klijente jer im omogućuju glasanje o napretku proizvoda/usluge
- Kontrola upravljanja sadržajem klijenata
- Online zajednice s blogovima, člancima i forumima
- Značajke prilagodbe i personalizacije
Prednosti
- Lakoća korištenja
- Odlična mobilna podrška
- Izvrsno rješenje za rad na daljinu
- Eliminiranje ponavljajućih emailova za uštedu vremena
- 30-dnevni besplatni probni period
Nedostaci
- Email notifikacije zakrče ulaznu poštu
- Bazu podataka nije moguće arhivirati
- Nije prikladno rješenje za mala poduzeća
Cijena
- Starter: £5/korisnik/mjesec
- Professional: £10.50/korisnik/mjesec
- Enterprise: £10/korisnik/mjesec
6. Zendesk
Zendesk je dobro poznat cloud-based softver korisničke službe koji omogućuje poduzećima kreiranje korisničkih i klijentskih portala sa širokim rasponom samoposlužnih opcija. Kupovinom Zendesk Suite-a dobivate pristup različitim značajkama, uključujući razgovor, chat, vodiče i značajke podrške.
Zendesk je odlično jedinstveno rješenje za kompanije koje trebaju korisničku podršku sa svim značajkama, uključujući klijentski portal.
Ključne značajke
- Napredno upravljanje zadacima
- Praćenje društvenih mreža
- Alati za suradnju
- Analiza mišljenja
- Napredno izvještavanje
- Personalizirana korisnička služba i podrška putem značajke vodiča s dodatnim samoposlužnim opcijama
- Live chat i sustav za razmjenu poruka za angažman s klijentima u realnom vremenu
- Integracije sa Zendesk trgovinom
- Sustav upravljanja tiketima
Prednosti
- Brza jedinstvena platforma na koju se možete osloniti
- Laka integracija s ostalim aplikacijama
- Lako praćenje tiketa i konverzije
Nedostaci
- Zbunjujuća stranica za postavke s previše opcija
- Pomalo skup komad softvera u usporedbi s ostalim rješenjima
- Određene značajke trebaju poboljšanje (spajanje tiketa i slično)
Cijena
Cijene se kreću između $19-$99/korisnik/mjesec. Sve cijene se naplaćuju na godišnjoj razini i uključuju besplatan probni period.
7. Clinked
Clinked je odlično rješenje za kompanije koje trebaju efikasan način za upravljanje i održavanje neprestane suradnje i komunikacije sa svojim klijentima. Ovo je jedno od najboljih rješenja za dijeljenje datoteka. Omogućuje vašim timovima korisničke službe i podrške instant angažiranje s klijentima, dijeljenje relevantnih informacija, pružanje potrebne pomoći i usluge te više.
Međutim, najveća prednost koju Clinked nudi su njegove značajke za suradnju, posebno dizajnirane za agente korisničke službe i podrške. Ako vaši klijenti preferiraju privatne razgovore, Clinked je pravi način za pružiti im personaliziranu uslugu i omogućiti im ostavljanje povratnih informacija, pristup online informacijama, chat s vašom korisničkom podrškom i više.
Ključne značajke
- Neograničen prostor pohrane za dijeljenje datoteka (ovisno o planu)
- Dodatne značajke korisničke podrške kao što je grupni chat, rasprave uživo, dijeljeni kalendar, podsjetnici i više.
- Privatne konverzacije s klijentima putem više lokacija
- Jaka mobilna podrška i optimizacija
Prednosti
- Opcije instant komunikacije i suradnje
- Tim korisničke službe spreman za pružanje odgovora
- Jasno sučelje s transparentnim opcijama
- Fantastičan raspon značajki
Nedostaci
- Softveru nedostaje provjera pravopisa
- Treba više opcija za prilagodbu
- Nema integracija za ostala softverska rješenja
Cijena
Clinked je dostupan u četiri različita cjenovna plana:
- Starter: $83/mjesec
- Collaboration: $209/mjesec
- Premium: $416/mjesec
- Enterprise: Prilagođeni cjenovni model
8. Onehub
Onehub je dizajniran kao klasični cloud-based softverski alat za dijeljenje datoteka za poslovanja svih veličina. Osim hrpe mogućnosti dijeljenja podataka, postoje i dodatne opcije koje čine Onehub vrijednim članom našeg popisa. Kada je u pitanju ispunjenje potreba vašeg klijentskog portala, možete računati na fantastične značajke kao što je prilagodba radnog prostora, praćenje aktivnosti, komunikacija i suradnja.
Ključne značajke
- Prilagodba radnog prostora
- Dropbox dijeljenje i upravljanje datotekama
- Istovremeno učitavanje više datoteka
- Postavljanje dozvola za poboljšanu sigurnost
- Pregledajte datoteke i omogućite klijentima interakciju s vašim sadržajem
- Angažman klijenata putem zadataka, komentara, uzbuna i notifikacija
- Automatsko numeričko indeksiranje
Prednosti
- Online i mobilna podrška
- Google Docs integracija
- Siguran i zaštićen sustav za dijeljenje podataka
Nedostaci
- Dijeljenje podataka može potrajati i po nekoliko sati
- Problemi u pristupu
- UI nema neke osnovne značajke
Cijena
Onehub nudi tri cjenovna modela:
- Team: $29.95/mjesec
- Business: $99.95/mjesec
- Enterprise: Cijena po dogovoru
9. Huddle
Huddle je besplatni klijentski portal koji zahtjeva samo web preglednik kako bi radio. To je rješenje za klijentski portal lako za korištenje, savršeno za praćenje svih aktivnosti i interakcija, rasprava i komunikacije s klijentima, dijeljenje datoteka, razmjenu podataka i više.
Huddle se lako kombinira s Microsoft Office Online da bi omogućio korisnicima zajedničko uređivanje i pregled svih dokumenata koji su razmijenjeni. Ovaj softver dolazi s odličnim značajkama za suradnju i dijeljenje datoteka a činjenica da je besplatan samo ga čini još boljim.
Ključne značajke
- Sustav za dijeljenje podataka vam omogućava preuzimanje/učitavanje datoteka velikih i do 10 GB
- Microsoft Office i G-Suite integracije
- Mobilna optimizacija i pristupačnost
- Mogućnost dijeljenja više datoteka (do 500 datoteka istovremeno)
Prednosti
- Podržava izvorne tipove dokumenata
- Radni prostori s pozivnicom i osiguranim pristupom
- Napredne opcije prilagodbe email ulazne pošte
Nedostaci
- Nema opcije automatizacije/radnog tijeka za značajku odobravanja
- Nema opcije za učitati Google Docs u Huddle
- Nedostaje mu istovremeno uređivanje
Cijena
Huddle je besplatan
10. Client Portal
Client Portal nije vaš obični softver za klijentski portal, nego WordPress plugin koji možete lagano integrirati u svoju web stranicu kako bi pokrili potrebe svoje korisničke službe i podrške. Ima hrpu značajki koje omogućuju poduzećima da bez muke rješavaju više upita klijenata, prate konverzacije, upravljaju različitim projektima i više.
Pošto je plugin, Client Portal se neće miješati u pozadinske procese vaše web stranice. Kako bi kreirali klijentski portal, uzmite predložak portala, dajte pristup svojim klijentima i počnite dodavati i ažurirati module.
Ključne značajke
- Suradnja s Google Docs dokumentima
- Integracija s web stranicom
- Opcije timske komunikacije s Slackom
- Lako dodavanje i uklanjanje modula
- Dizajn jednostavan za korištenje s web stranicom za podršku
- Sinkronizacija s Dropbox datotekama
Prednosti
- Jedna upravljačka ploča za upravljanje interakcijama s klijentima
- Lako dijeljenje ažuriranja
- Sučelje koje je lako za korištenje
Nedostaci
- Ograničene opcije prilagodbe
- Zbrkan back-end i sučelje uređivača
- Nema opcije dodavanja više korisnika
Cijena
Postoje dva cjenovna modela:
- Licenca za jednu stranicu: $199 godišnje
- Licenca za više stranica: $399 godišnje
Choose a solution that suits your needs
LiveAgent is a fully scalable and user-friendly client portal software.
11. Supportbee
Iako je primarno sustav za email tiketing, Supportbee također pruža mnoge odlične opcije za potrebe većine klijentskih portala. Osim naprednih email postavki i opcija upravljanja tiketima, Supportbee pruža sve što vaša korisnička služba treba za rješavanje interakcija s klijentima s jedne, ujedinjene lokacije.
Supportbee će automatski konvertirati svaki novi email u tiket za podršku kako bi osigurao da nijedan zahtjev ili upit klijenta ne ostane neriješen.
Ključne značajke
- Upravljanje tiketima i njihova dodjela s prosljeđivanjem, komentiranjem i više
- Povećajte veličinu vaših email privitaka na 20 MB
- Povećajte veličinu vaših primljenih privitaka datotekama i do 100 MB
- Email tiketing sustav s prosljeđivanjem tiketa, automatskim odgovaranjem, filterom spama, rangiranjem zadovoljstva klijenata itd.
- HTML email rendering
Prednosti
- Filtriranje zahtjeva od klijenata
- Praćenje i nadzor prometa
- Integracije treće strane
Nedostaci
- Zbrkan threading poruka
- UI bi mogao biti bolje organiziran
Cijena
Supportbee nudi dva cjenovna plana:
- Startup: $13/korisnik/mjesec
- Enterprise: $17/korisnik/mjesec
Također je dostupan i 14-dnevni besplatni probni period
12. Mendix
Ovo je još jedno praktično rješenje koje pomaže poduzećima u gradnji klijentskih portala. Osim gradnje aplikacija, Mendix omogućuje potpunu prilagodbu i personalizaciju vašeg klijentskog portala kako bi bolje odgovarao potrebama vaše korisničke službe i vaših korisnika/klijenata
S Mendixom možete izabrati predložak za vaš klijentski portal i izgraditi elastičnu, skalabilnu i prijenosnu aplikaciju koju možete lako učitati svugdje. Ovaj softver vam omogućuje kreiranje više iskustva za vaše klijente koristeći moć umjetne inteligencije za izgradnju inteligentnog i intuitivnog klijentskog portala gdje vaši klijenti mogu bez problemas stupati u konverzacije, nalaziti relevantne informacije i više.
Ključne značajke
- Razvoj klijentskog portala
- Cloud implementacija
- Višestruko iskustvo s vizualnim dizajnom koji je svjestan konteksta za ultimativno korisničko iskustvo.
- Kognitivne mogućnosti za poboljšanje vašeg portala
- Integracija podataka
- End-to-end automatizacija procesa
- Agilno upravljanje projektima
- Značajke vizualnog modeliranja
Prednosti
- Potpuno skalabilno rješenje
- Odlične i fleksibilne opcije razvoja
- Nije potrebno znanje kodiranja
- Scrum podrška
Nedostaci
- Pomalo skup u usporedbi sa sličnim rješenjima
- Mobilna optimizacija bi mogla biti i bolja
- Loše upravljanje memorijom
Cijena
Mendix je dostupan u tri različita cjenovna plana:
- Basic: počinje od €50/mjesečno (5 korisnika + 10€/korisnik/aplikacija)
- Standard: počinje od €800/mjesečno (+ 10€/korisnik/aplikacija)
- Premium: počinje od €1600/mjesečno (+ 10€/korisnik/aplikacija)
Postoji i opcija plaćanja samo onoliko korisnika koliko trebate a cijena je €10 po korisniku mjesečno.
13. PayPanther
Iako se Paypanther koristi za upravljanje projektima i CRM, može biti i odlično softversko rješenje za poslovno upravljanje i kreiranje vašeg klijentskog portala u cloud-based okruženju.
PayPanther je dizajniran za mala i srednja poduzeća. Nudi opcije korisničke službe kao što je upravljanje dokumentacijom, CRM opcije, upravljanje projektima i dodjela zadataka, online naplata klijentima i slično.
Ako vaše poduzeće zahtijeva operativni set alata pun značajki za rješavanje vaših poslovnih operacija, upravljanje projektima i interakcije s korisnicima, Paypanther bi mogao biti pravo rješenje za vaše potrebe.
Ključne značajke
- Putpune integracije za MS Outlook, MS Word, QuickBooks, MS Office 365, PayPal, Gmail i Google Calendar
- Posvećeni tim korisničke službe i menadžer za račun
- Brendirana naplata
- Upravljanje zadacima
- Praćenje vremena
- Progresivni uvidi u podatke
- Besprijekorna organizacija datoteka i komunikacija s klijentima
- Prilagođeno izvještavanje
Prednosti
- Intuitivan i lak za upotrebu
- Laka komunikacija s klijentima
- Sinkronizacija s resursima kao što su Box, MailChimp, QBO i više
Nedostaci
- Funkcija praćenja vremena treba poboljšanje
- Kreiranje izvještaja može biti nezgodno
Cijena
Paypanther ima tri cjenovna modela:
- Solo: $24 mjesečno
- White Panther: $39 mjesečno
- Jaguar: $89 mjesečno
14. Lucion
Iako je Lucion dizajniran da bude softver za upravljanje dokumentima i datotekama, ovaj fantastični komad tehnologije skriva puno više. Osim pružanja jednog od najsigurnijih rješenja za dijeljenje datoteka na tržištu, Lucion je također odličan klijentski portal za male kompanije i start-upe.
Lucion pruža puno fantastičnih značajki zbog kojih je popularan za mala poduzeća. Softver za klijentski portal je dostupan putem telefona, tableta, laptopa i računala te dolazi s dosta opcija prilagodbe i personalizacije za klijente kao i za korisnike.
Ključne značajke
- Potpune opcije personalizacije za personalizaciju portala s prilagođenim paletama boja i logom brenda
- Potpunu integrirani klijentski portal s FileCenter upravljanjem datotekama i sustavom za dijeljenje dokumenata
- Šaljite i primajte dokumente od klijenata
- Raspored dijeljenja datoteka i mapa prije i poslije dijeljenja i slanja s opcijom postavljanja isteka roka za sve dijeljene podatke
- Neograničen klijentski pristup
- Napredna organizacija i upravljanje datotekama
Prednosti
- Upravljanje dokumentima i klijentski portal u jednoj platformi
- Iznimna lakoća upotrebe
- Kreiranje i uređivanje PDF-ova
- OCR pretraga
- Integracija s većinom cloud servisa
Nedostaci
- Pop-up poruke koje se ne mogu ukloniti
- Neke značajke se sporije učitavaju
- Ne možete sačuvati preferencije postavki
Cijena
Lucion pruža FileCenter pristup na temelju tri plana:
- FileCenter Std: $49.95
- FileCenter Pro: $149.95
- FileCenter Pro Plus: $249.95
Dostupan je i besplatni 15-dnevni probni period
15. SmartVault
SmartVault je odličan softverski alat za ispunjenje potreba vašeg klijentskog portala. Omogućuje vašim klijentima preuzimanje njihovih datoteka putem značajke za sigurni klijentski portal koja pruža izbor alata za suradnju i komunikaciju.
Vaši agenti korisničke službe i podrške mogu pristupiti tim alatima kako bi surađivali s klijentima i radili na projektima bez kompromitiranja prikladnosti, privatnosti i sigurnosti.
Ovaj softver čini slanje dokumenata lakim. Sve što trebate je spremiti dokument u SmartVault i upravljati njime od tamo. Korisnici mogu kreirati brendirane klijentske portale za dijeljenje i slanje sigurnih zahtjeva za datoteke.
Ključne značajke
- Podrška za različite formate datoteka kao što su slike, videa, grafike, PDF i slično
- PowerPoint, Excel i Microsoft Word podrška
- Sigurno dijeljenje datoteka korištenjem ugrađenih značajki kao što su KBA, e-potpis i više
- Alati za sukladnost kao što su SEC, FINRA, HIPAA
- Automatizacija radnog tijeka klijenta s integracijom aplikacije za Quickbooks, DocuSign i Hubdoc
Prednosti
- Odlična cloud pohrana dokumenata
- Lak pristup datotekama za klijente
- Email obavijesti
- Odlično rješenje za računovodstvene firme i porezne kompanije
- Interaktivan i siguran klijentski portal za elektronski transfer podataka
Nedostaci
- Nasumične poruke o greškama ponekad iskoče
- Problemi s pohranom datoteka na poslužitelju
- Korisnička služba ne odgovara
Cijena
SmartVault je dostupan u četiri različita cjenovna plana:
- Starter: $16/korisnik/mjesec
- Professional: $20/korisnik/mjesec
- Enterprise: Prilagođeni cjenovni model
- Accounting Pro: $40/korisnik/mjesec
Starter, Professional i Accounting Pro cjenovni planovi su dostupni za besplatno isprobavanje a imate i opciju da uštedite 20% ako platite godišnju pretplatu.
16. Acuvate
Acuvate je softver za klijentski portal koji pruža fantastičan raspon odličnih značajki za potpunu automatizaciju poslovnih procesa, upravljanje podacima, komunikaciju i suradnju.
Osim pružanja jedinstvene platforme koja vam pomaže upravljati vašim odnosima s klijentima, ovaj korisnički portal ima jednu prednost nad sličnim rješenjima. Nudi dodatni raspon alata za poboljšanje veza s klijentima, personalizaciju, poboljšan ROI i sveukupnu organizaciju i upravljanje vašim poslovnim operacijama.
Ključne značajke
- Opcija upravljanja narudžbama za lakše praćenje, pripremu i potvrdu narudžbi
- Pregled prozvoda u 360 stupnjeva za poboljšano korisničko iskustvo
- Financijska upravljačka ploča s kompanijinim kodovima za bolje upravljanje kreditnim ograničenjima, plaćanjima, naplatama i slično.
- Klijentski portal s ERP integracijama uključujući CRM, Oracle, SAP, itd.
- Opcije za više jezika i više valuta
- Potpuno kompatibilno sa stolnim računalima, tabletima, pametnim telefonima, itd.
Prednosti
- Predlošci specifični za industriju
- Bogato korisničko iskustvo
- Vrlo konfigurabilno
- Izvrsna personalizacija
Nedostaci
- Sustav notifikacija za važne događaje ponekad ima grešaka
Cijena
Cijene su na upit, kontaktirajte proizvođača za više informacija
17. OneDesk
Ako vaše poduzeće zahtijeva rješenje za klijentski portal za jednostavnu prioritizaciju zadataka i email tiketing, OneDesk bi mogao biti najjednostavniji način za rješavanje zahtjeva korisnika i upravljanje tiketima. OneDesk također nudi opciju dijeljenja statusa lansiranja proizvoda ili usluge te ažuriranja s klijentima.
Ono što čini OneDesk odličnim rješenjem je činjenica da radi kao tiketing sustav za podršku i klijentski portal istovremeno. OneDesk daje vašim klijentima potpunu kontrolu nad razmjenom poruka kao klijentski portal, uključujući prioritizaciju, praćenje napretka i opcije podrške tiketa.
Ono što odvaja OneDesk klijentski portal od ostalih softverskih rješenja je prostor za klijente da zahtijevaju nove usluge ili značajke dijeljenjem povratnih informacija s vašim agentima korisničke službe.
Ključne značajke
- Tiketing sustav podrške
- Klijenti imaju pristup i kontrolu nad razmjenom poruka
- Upravljanje tiketima
- OneDesk aplikacija za predavanje tiketa
- Widget za integraciju klijentskog portala s web stranicom
- Potpuna integracija s alatima kao što su Slack, WordPress, Dropbox, Zapier, Mailchimp i više.
Prednosti
- Robusni tiketing sustav
- Sveobuhvatni web obrasci
- Opcija kreiranja baze znanja
- Email integracija
Nedostaci
- Ne podržava desktop uređaje
Cijena
OneDesk nudi iduće cjenovne planove:
- Besplatni probni period
- Pet korisnika: $30/mjesečno
- Deset korisnika: $50/mjesečno
- 20 korisnika: $100/mjesečno
- 50 korisnika: $200/mjesečno
- 100 korisnika: $375/mjesečno
18. EasyProjects
EasyProjects je odlično rješenje za klijentski portal za poduzeća koja trebaju jednostavno praćenje i označavanje projekata. Softver dolazi s funkcionalnim minimalističkim dizajnom koji čini označavanje i praćenje projekata lakim i transparentnim.
Jedna od najnevjerojatnijih stvari u vezi ovog rješenja za klijentski portal je to da vam omogućuje označivanje zadataka za interno korištenje i kreiranje odvojenih vremenskih linija za organizaciju, dijeljenje dokumenata i distribuciju resursa vaše korisničke službe.
Osim pružanja svih potrebnih značajki klijentskog portala, EasyProject je također i nevjerojatno intuitivan alat za upravljanje projektima koji omogućuje korisnicima kreiranje procjene vremena potrebnog za rješavanje. S ovom značajkom možete vidjeti koliko vremena treba vašem timu za rješavanje svakog tiketa/zadatka, postaviti različite rokove, pratiti napredak u realnom vremenu i više.
Ključne značajke
- Praćenje i označavanje projekata
- Označavanje zadataka
- Praćenje vremena i napretka
- Alati za upravljanje projektom
- Prikupljanje povratnih informacija
- Automatske notifikacije
- Opcije za suradnju i komunikaciju
- Klijenti imaju spremište za datoteke s dozvolom pristupa
- Integracije za Zendesk, Adobe, Salesforce, JIRA i više
- RESTful API
Prednosti
- Fantastične mogućnosti za vođenje projekata
- Jednostavan alat koji je lako koristiti
- Responzivan tim korisničke podrške
- Automatske notifikacije za praćenje projekata
Nedostaci
- Korisničko iskustvo za klijente bi moglo biti i bolje
- Pop-upi se upliću u korisničko iskustvo
- Generator izvješća treba poboljšati
Cijena
Cijene za EasyProjects kreću od $24 mjesečno po korisniku. Drugi planovi funkcioniraju po prilagođenim cijenama i zahtijevaju da kontaktirate ponuđača.
19. Freshdesk customer portal
Kao što samo ime kaže, Freshdesk Customer Portal je odlično rješenje za kompanije s ogromnom bazom klijenata koje trebaju rješavati puno tiketa podrške. Najvažnija prednost ovog rješenja je to što kombinira širok raspon alata i značajki u jedno rješenje: sustav za bazu znanja, klijentske forume i upravljanje tiketima.
Ima već postavljeno sučelje koje pruža klijentima hrpu opcija za rješavanje problema samostalno, što pomaže smanjiti broj predanih tiketa.
Freshdesk također pruža jednostavne i transparentne mogućnosti navigacije s ugrađenim algoritmom koji automatski daje odgovore na temelju upita klijenata. U isto vrijeme, filter pretrage navodi korisnike kroz forum i bazu znanja. Korisnici mogu izgraditi vlastitu bazu znanja korištenjem alata za gradnju portala.
Ključne značajke
- Baza znanja
- Forumi za klijente
- Sustav upravljanja tiketima
- Napredne mogućnosti pretrage
- Alat za gradnju portala
- Notifikacije o statusu tiketa
- Prilagođene opcije za brendiranje kao što je dodavanje više jezika, shema boja, dodavanja domene i slično.
- Ugrađene interakcije za PayPal, Hubspot, Slack i više
- Mobilne aplikacije za Android i iOS.
Prednosti
- Fascinantan raspon značajki za korisnički portal
- Visoka interoperabilnost
- Ugrađeni telefonski sustav
- Facebook integracija
- Opcije gamifikacije
Nedostaci
- Proces oblikovanja emailova bi mogao biti i bolji
- Izvještavanje je vrlo komplicirano i zahtjeva dodatno znanje
- Email predlošci trebaju više mogućnosti prilagodbe
Cijena
Freshdesk Customer Portal dolazi u pet različitih cjenovnih planova:
- Sprout: Besplatan/Neograničen broj agenata
- Blossom: $15/agent/mjesec
- Garden: $35/agent/mjesec
- Estate: $49/agent/mjesec
- Forest: $99/agent/mjesec
Svi planovi uključuju 24/7 korisničku podršku. Plaćeni planovi nude 24×5 opciju telefonske podrške a možete i nadoplatiti za dodatne bot sesije, $100 za 1000 bot sesija mjesečno. Također je moguće platiti godišnje ako želite mali popust.
20. Accelo
Accelo je rješenje za klijentski portal koje je lako za korištenje i omogućuje poduzećima praćenje povijesti naplata za bilo kojeg klijenta. Pravljen s fokusom na samoposlugu, Accelo omogućuje vašim klijentima korištenje značajki portala za nalaženje emailova, dokumenata i datoteka, dok korisnici mogu ažurirati datoteke i primati email notifikacije kada klijenti ostave povratne informacije.
Ključne značajke
- Klijento-centrična automatizacija procesa
- Fleksibilan email tiketing
- Email uzbune i notifikacije
- Softver za upravljanje poslovnim servisima
- Pojednostavljeni procesi s ugrađenim CRM-om
- Upravljajte financijama, podacima, vremenom, tiketima i zahtjevima
- Timska ulazna pošta
- Evidencija klijenata
- Ploča za probleme
- Klijentski portal
- Cloud-based ServOps
- Praćenje aktivnosti
Prednosti
- Lakoća korištenja
- Integracije s vodećim platformama kao što su G Suite, Microsoft, JIRA, Zapier, PayPal, Slack i Hubspot
- Fantastičan sustav za dijeljenje podataka
- Klijento-centričan korisnički portal
- Samoposlužne opcije
- End-to-end upravljanje projektom
Nedostaci
- Funkcije izvoza i navigacije treba poboljšati
- Relokacija/pomjeranje zadataka je malo zamorno
- Email greške i problemi s hiperlinkovima, link scrapingom i propuštenim emailovima
Cijena
Accelo je dostupan u pet cjenovnih planova:
- Projects: $39/korisnik/mjesec
- Sales: $39/korisnik/mjesec
- Retainers: $39/korisnik/mjesec
- Service: $39/korisnik/mjesec
- All-in-One ServOps: $79/korisnik/mjesec
Također postoji i besplatni 14-dnevni probni period dostupan za svaki plan.
21. Workflow Max
Workflow Max je klijentski portal koji omogućuje korisnicima vođenje detaljnih zapisa informacija o klijentima te bilješki i naplata. Njegove portal značajke su većinom temeljene na uslugama kao što su informacije o obralunu, računi i plaćanja.
Workflow Max također nudi razne opcije spremanja svih podataka o klijentima na portal i evidentiranja svega od dolaznih poslova i poreznih informacija do plaćanja kojima je prošao rok. Ujedinjena kontrolna ploča vam omogućuje slanje obračuna i kvota, dok sustav kartica za dokumente unutar portala olakšava dodavanje bilo koje datoteke za vaše klijente.
Ovo rješenje je i dijelom CRM, što znači da vam daje pristup skladištu informacija o klijentima, njihovim računima, dokumentima priloženima uz profile klijenata i više.
Ključne značajke
- Upravljanje poslovima
- Praćenje vremena
- Xero integracija
- Upravljanje mogućim klijentima
- Kvote
- Upravitelj klijentima za lakše upravljanje vezama s klijentima i njihovim podacima
- Upravljanje dokumentima
- Upravitelj suradnje
Prednosti
- Više predložaka za tijek rada
- Trag novca za komunikaciju i ažuriranje dioničara o statusu
- Odličan za rad na daljinu
- Detaljno praćenje posla
- Visoko prilagodljiv
Nedostaci
- Navigacija zna biti pomalo zbunjujuća
- Integracija inventara treba poboljšanje
- Razine dozvola za korisnike trebaju biti fleksibilnije
Cijena
Postoje dva plana dostupna za Workflow Max:
- Standard: $45/3 korisnika/mjesec
- Premium: $95/3 korisnika/mjesec
22. Teamwork
Ako vaša kompanijaa treba jedinstveno rješenje, Teamwork bi se mogao uklopiti. To je savršeno rješenje za poduzeća koja zahtijevaju vođenje projekata, komunikaciju i automatizaciju unutar jednog softverskog alata. Teamwork je klijentski portal ali i centar gdje vaš tim korisničke podrške može upravljati, organizirati i pratiti komunikaciju s klijentima putem efikasnog email tiketing sustava.
Možete lako pretvoriti svaki prilagođeni email tiket podrške za lakše upravljanje odnosima s klijentima. Međutim, Teamwork također nudi i značajke koje automatiziraju odgovore klijenata, kao što su standardne poruke i predlošci za prilagodbu.
Savršeno je rješenje za kreiranje FAQ stranica i foruma za klijente s već popunjenim odgovorima. Također nudi i širok raspon interakcija s klijentima i opcija praćenja statusa za nadzor izvedbe vaše korisničke podrške tijekom cijelog vremena.
Ključne značajke
- Paket za upravljanje koji služi za brži završetak projekta, besprijekornu integraciju i poboljšanu suradnju
- Upravljanje zadacima i resursima
- Praćenje vremena
- Napredno izvještavanje
- Live chat
- Pojednostavljivanje projekta
- Teamwork CRM
- Predložak za praćenje projekta s tablicama
- Predlošci za uključivanje klijenata
Prednosti
- Sigurno i pouzdano rješenje
- Transparentan plan
- Više mobilnih aplikacija
- Fantastična korisnička podrška
Nedostaci
- Zahtijeva trening
- Značajka za raspored treba poboljšanje
Cijena
Teamwork je dostupan besplatno, kao i u ova tri plaćena plana:
- Deliver: $12.5/korisnik/mjesec ($10 ako platite za cijelu godinu, 30-dnevna besplatna proba uključena)
- Grow: $22.5/korisnik/mjesec ($18 ako platite za cijelu godinu, 30-dnevna besplatna proba uključena)
- Enterprise: Prilagođeni model plaćanja (bez obaveza)
23. NetSuite
NetSuite-ova najveća snaga je u tome što ima suradnju, usluge i prodaje spakovano u ujedinjen i moćan alat. NetSuite-ov klijentski portal je pun odličnih značajki koje omogućavaju korisnicima da opremi klijente s pristupom portalu koji je zaštićen lozinkom. Mogu se prebaciti u bazu znanja, pristupati dokumentima, predavati tikete za podršku i slično.
Dizajniran za samoposlugu, NetSuite je i vrlo interaktivan, što znači da ohrabruje klijente da sami rješavaju svoje zahtjeve, pregledaju povijest, prave nove upite iz portala, upravljaju profilima, pretražuju prošle interakcije, pregledaju obračune itd.
Ključne značajke
- Dozvola pristupa klijentskom portalu zaštićena lozinkom
- Upravljanje email tiketima
- Alat za suradnju i komunikaciju
- Opcije baze znanja
- Centar pohrane za spremanje bilješki, standardnih poruka, dokumenata i kontakta
- Live chat
- Integrirani CRM
Prednosti
- Besplatna osnovna podrška
- Velika mreža korisnika
- Oracle akvizicija
- Odlično prilagođavanje
Nedostaci
- Teži proces učenja
- Softver može zahtijevati malo skuplje prilagodbe
- Ponekad bude spor
- Cjenovni planovi nisu navedeni na web stranici
Cijena
Za više detalja o NetSuite cijenama, kontaktirajte ponuđača.
24. Bloomfire
Ako vjerujete da je znanje vaša najvažnija imovina, Bloomfire bi n+mogao biti softver za klijentski portal po vašoj mjeri. Bezbroj je kompanija koje ga smatraju jednim od najboljih rješenja za klijentski portal na tržištu. Ovaj softver vam omogućuje da organizirate i upravljate svojim poslovnim procesima i datotekama unutar jednog ujedinjenog digitalnog alata.
Osim podizanja vaše korisničke službe na viši nivo, ovaj alat je centralna platforma puna značajki, marketinških uvida i istraživačkih podataka. Još važnije, pruža vašim timovima za marketing i prodaju potrebne kontakt informacije za povećanje generiranja novih klijenata, sveukupnu produktivnost, prodaje, odlučivanje, zadržavanje klijenata, konverziju i zadovoljstvo korisnika.
Uštedite vrijeme, trud i resurse poboljšavajući svoju korisničku službu vrhunskim integracijama, implementacijama, naprednim izvještavanjem, samoposlužnim opcijama itd.
Ključne značajke
- ROI analiza
- Samoposlužne opcije i aktivacija
- Istraživanje tržišta i dobavljača
- Dinamična baza znanja i knjižnica
- AI-pogonjen govor
- Petlja povratnih informacija
- Korisnička služba putem telefona i emaila
- Napredno izvještavanje
- Praćenje dokumenata
- Opcije dijeljenja datoteka
- Mobilna i web implementacija
Prednosti
- Agilno upravljanje sadržajem
- Odlična kontrola nad dokumentima
- Dijeljenje datoteka
- Intuitivna funkcija pretrage
- Izvrsna razina lakoće korištenja
Nedostaci
- Nema kontrole pristupa
Cijena
Postoje dva cjenovna plana:
- Basic: $25/korisnik/mjesec
- Enterprise: Prilagođeni cjenovni model
25. Boardable
Boardable ima odličnu osnovu za rješavanje potreba poduzeća za klijentskim portalom. Iako je primarno usredotočen an neprofitne organizacije, Boardable-ova najveća prednost je opcija kreiranja više ploča za upravljanje svim potrebama za suradnjom i komunikacijom koje vaši klijenti imaju.
Također vam omogućuje davanje pristupa vašoj bazi korisnika dok osigurava sigurno dijeljenje datoteka. Boardable je dizajniran sa sigurnošću na umu. Svaka ploča koju kreirate je zaštićena enkripcijom pretraživača, osiguravajući da su svi osjetljivi podaci i informacije na platformi sigurni.
Ključne značajke
- Graditelj rasporeda
- Centar za sastanke
- Video konferencije
- E-potpisi
- Centar za dokumente i dijeljenje datoteka
- Upravitelj zadacima
- Razne integracije
Prednosti
- Odlični alati za suradnju
- Napredna funkcija za pretragu
- Poboljšana sigurnost
Nedostaci
- Nema Mac ili Windows implementacije
Cijena
Boardable nudi tri cjenovna plana
- Essential: $79/mjesec
- Professional: $199/mjesec
- Enterprise: $299/mjesec
Having trouble choosing the right client portal software?
Give LiveAgent a chance and discover all that it has to offer.
Top 5 softvera za klijentski portal uspoređeno
Kontakt centar | Capterra ocjena | Dijeljenje podataka | Besplatna verzija | Besplatni probni period | Početna cijena |
LiveAgent | 4.7/5 (cca 1000 ocjena) | DA | DA | DA | $15 po agentu/mjesečno |
Huddle | 4.3/5 (45 ocjena) | DA | NE | NE | $10 po agentu/mjesečno |
Zendesk | 4.3/5 (cca 2.500 ocjena) | NE | NE | DA | $19 po agentu/mjesečno |
SmartVault | 4.5/5 (96 ocjena) | DA | NE | DA | $20 po agentu/mjesečno |
Onehub | 4.6/5 (28 ocjena) | DA | NE | DA | $15 /mj |
Pogledajmo top pet najboljih rješenja za klijentski portal i čime se oni ističu od ostalih.
1. LiveAgent
Osim što je najsigurnije i najpouzdanije rješenje za klijentski portal na tržištu, LiveAgent je korisnička podrška, tiketing sustav i baza znanja u isto vrijeme. S tako masivnom platformom za podršku korisnicima, rješavanje zahtjeva i upita klijenata ne može biti jednostavnije.
Osim toga, također vam omogućuje kategorizaciju vaših tiketa kako bi uštedjeli vrijeme dok rješavate upite klijenata. Dolazi s više od 200 značajki te je i odlično rješenje za upravljanje vašim potrebama za pozivnim centrom i email tiketingom. Nijedno drugo softversko rješenje ne nudi više vrijednosti ili opcija od njega.
2. Huddle
Huddle je isto pri samom vrhu popisa jer nije samo klijentski portal, nego i jedno od najboljih softverskih rješenja za portal na tržištu. Još važnije, Huddle uspješno kombinira angažman klijenata s upravljanjem dokumentima, omogućujući korisnicima da kreiraju intranet radne prostore za timove, partnere i klijente.
Osim rješavanja potreba za klijentskim portalom, Huddle također omogućuje korisnicima poboljšanje odlučivanja i produktivnosti, zahvaljujući interaktivnom sučelju koje je lako za korištenje. Povrh svega toga, Huddle je i odličan izbor za kompanije koje omogućuju rad na daljinu.
3. Zendesk
Ako su lakoća upotrebe i raspon značajki ono što tražite od softvera za klijentski portal, Zendesk je pravo rješenje za vas. Zendesk s pravom nosi svoju poziciju pri samom vrhu ovog popisa zbog svih značajki i opcija koje nudi.
Osim brige o klijentskom portalu do najsitnijih detalja, Zendesk je i odličan alat za pojednostavljenje procesa kontakt centra.
4. SmartVault
SmartVault je pronašao svoj put na sam vrh našeg popisa zbog svog brzog pristupa dijeljenju datoteka. Također omogućuje i sigurnu mrežu sa sustavom dozvola te je cloud-based platforma za upravljanje koja radi kao brendirani portal za klijente i rješenje za upravljanje dokumentima u isto vrijeme.
Također je i odličan alat za pretragu te pruža poduzećima odlične značajke za kontrolu dokumenata. Povrh svega toga, pokriva širok raspon industrija.
5. Onehub
Na kraju, Onehub je još jedan vrijedni sudionik našeg popisa jer omogućuje korisnicima kreiranje online okruženja za rješavanje interakcija s klijentima i spremanje poslovnih dokumenata za lakše dijeljenje, distribuciju i upravljanje. Također omogućuje korisnicima kreiranje prilagodljivih klijentskih portala, automatizaciju zadataka, kreiranje brendiranih upravljačkih ploča, personalizaciju predložaka za dijeljenje dokumenata i više.
Nudi fantastičnu korisničku službu, širok raspon integracija i opcija implementacije, kao i dodatne značajke koje ga čine odličnim rješenjem za klijentski portal za poduzeća svih veličina.
Zaključak
Izbor klijentskog portala za vaše poduzeće može biti zastrašujući zadatak. Međutim, možemo ga barem malo olakšati naglašavanjem stvari na koje morate obratiti posebnu pažnju.
- Najbolje jedinstveno softversko rješenje za klijentski portal
Iako je svako rješenje s našeg popisa odličan izbor, sa sigurnošću tvrdimo da je LiveAgent najbolje jedinstveno softversko rješenje za klijentski portal od ovih 25 opcija. Cjenovno je pristupačan, lak za korištenje, pun značajki i potpuno skalabilan kako bi bio sukladan s ciljevima vašeg poslovnog rasta.
- Najbolji softver za klijentski portal s ugrađenim tiketingom, live chatom i pozivnim centrom
LiveAgent je najbolji softver za klijentski portal s ugrađenim tiketingom, live chatom i pozivnim centrom. Osim što vam omogućuje hrpu odličnih značajki, također omogućuje vašim timovima korisničke službe i podrške da se povežu s klijentima preko digitalnih kanala koje oni preferiraju.
- Najbolji softver za klijentski portal bogat značajkama
Iako ima dosta rješenja za klijentski portal prepunih značajkama na našem popisu, nijedno rješenje nije toliko opremljeno značajkama, opcijama i alatima kao LiveAgent. On je najbolji klijentski portal sa skoro 200 različitih značajki.
- Najisplativiji softver za klijentski portal
S cjenovnim planovima koji kreću id $15 po korisniku mjesečno, nijedno drugo rješenje ne može ponuditi tako odličnu vrijednost kao LiveAgent. Svaki cjenovni plan nudi obilje značaji i jamči odlično iskustvo za korisnike kao i za klijente.
- Najbolje ocijenjen softver za klijentski portal
LiveAgent je i najbolje rangiran softver za klijentski portal na ovom popisu, sa sveukupnom ocjenom od 4.7 na Capterri.
- Najlakši softver za klijentski portal za postaviti, koristiti i integrirati
Konačno, LiveAgent je i najlakše rješenje za postaviti, koristiti, implementirati i integrirati. Ne morate biti tehnološki genije da koristite LiveAgent jer je softver skoro potpuno automatiziran.
Still looking for the convenient client portal software?
Try LiveAgent and deliver exceptional support to your clients.
Frequently Asked Questions
What is client portal software?
Client portal software is a secure digital getaway to a company’s information, files, community, and network that allows businesses to provide their customers or clients with the ability to quickly access services, files, and information online.
What is the difference between client portal software and project management software?
A project management software allows businesses to handle every project almost effortlessly and in record time. On the other hand, a client portal is more of a customer service and support solution that allows companies to offer a great service and experience. Project management helps businesses, while client portals help customers.
What is an omnichannel client portal software solution?
An omnichannel client portal allows businesses to manage all client interactions across the channels of communication they prefer to increase customer satisfaction by providing the most personalized user experience with each interaction.
What features should the best client portal software offer?
When it comes to what features the best client portal should have, here’s a list of the best features every software should offer: multi-knowledge base, WYSIWYG editor for articles, knowledge base attachments, client forums, client feedback and suggestions, search widgets, configuration options, ticket management, live chat
What are the benefits of using client portal software?
Using a client portal software provides businesses with many benefits: exceptional level of convenience when handling client interactions and information, improved services with an additional array of options , increased productivity by automating manual task, saving time, effort, and resources, secure data transfer, enhanced customer service, communication, and collaboration
What is the best client portal software?
While there isn’t a one-size-fits-all answer to this question, the best client portal software is the one that caters to your specific business needs. If we consider things such as affordability, scalability, interoperability, optimization, omnichannel support, automation capabilities, and available features, it’s safe to say that LiveAgent is the best client portal software.
Why is the client portal software important?
A client portal software is important simply because it makes your client interactions more convenient, customer-centric, and transparent. It helps create a strong customer relationship by providing a client forum for better collaboration.
How to choose the best client portal software for your business?
The best way to choose the solution that fully matches your client portal needs is to think about the most common issues that your clients have and then look into a solution that provides the best way to address those issues in a customer-centric way.
How secure is client portal software?
Client portals are among the most secure solutions for providing safe storage for data sharing. They are much more secure than email, since most of these solutions are cloud-based. A secure client portal, like LiveAgent, uses SSL and encryption to ensure maximum security for its users.
How do you customize the client portal software?
Top-rated client portals like LiveAgent come with many customization options and an user-friendly interface that makes using such options simple and transparent. Simply explore different templates until you find a solution that suits your brand.
Podijelite ovaj članak
Najbolji softver za kontakt centar
Otkrijte najbolji softver za kontakt centre s ključnim značajkama i prednostima za poboljšanje poslovne komunikacije.
Softver za dolazne pozive call centra
Otkrijte kako LiveAgent softver za dolazne pozive pomaže tvrtkama da poboljšaju korisničko iskustvo i povećaju prodaju pomoću IVR tehnologije, pametnog usmjeravanja poziva i integriranog video chata. Uživajte u neograničenom snimanju poziva i detaljnoj analitici za optimizaciju vašeg call centra.
Najbolji live chat za startupe i SMB
Otkrijte top 5 live chat rješenja za startupe i SMB, poboljšajte prodaju i korisničku podršku već danas!
Najbolji eCommerce live chat softver
Otkrijte kako live chat softver može unaprijediti vašu eCommerce prodaju! Naš vodič istražuje najbolje opcije poput LiveAgenta, Intercoma i Zendeska, te daje savjete za odabir idealnog rješenja za vaše poslovanje. Saznajte više i povećajte svoju prodaju danas!