Neka tehnološka rješenja moraju poremetiti određene procese u svim industrijama. Softver kontaktnog centra jedna je od rijetkih iznimki. Iako otvara vrata za različita poboljšanja, ne dolazi s dugim popisom zahtjeva i dugim razdobljem provedbe.
S obzirom na to da industrija softvera za kontakt centar cvjeta, tržište je preplavljeno raznim rješenjima različitih marki.
Dakle, kako odabrati pravi?
Softver kontaktnog centra može poboljšati i pojednostaviti dolaznu i odlaznu komunikaciju. Za donošenje tako važne poslovne odluke potreban vam je pristup što većem broju informacija.
Ovdje je sve što trebate znati o softveru kontakt centra, najboljim rješenjima na tržištu i po čemu je svako rješenje jedinstveno u smislu onoga što nudi vašem poslovanju.
Što je kontakt centar?
Većina poduzeća svakodnevno se bavi velikim brojem telefonskih upita. Kako bi stekle potpunu kontrolu nad telefonskim upitima i pojednostavile te procese, tvrtke često uspostavljaju centralizirani ured. Ovo nas dovodi do definicije kontakt centra:
“Kontakt centar je poslovni ured specijaliziran za primanje i prijenos telefonskih upita.”
Kontakt centar često uključuje nekoliko pozivnih centara. Dok se bave primanjem i odašiljanjem telefonskih upita korisnika, oni također mogu upravljati i obrađivati druge vrste upita koje su korisnici uputili. To uključuje interakcije na društvenim medijima, live chat , forume, video pozive i e-mail.
Što se tiče pozivnih centara, postoje dvije mogućnosti za odabir: idolazni pozivni centar i odlazni poziv centar.
Svrha dolaznog pozivnog centra je primanje dolaznih poziva korisnika. Timovi za korisničku podršku obično koriste ovu vrstu pozivnog centra. Njihov je posao pratiti situaciju i preuzimati sve pozive kupaca koji imaju problema s proizvodom ili uslugom ili imaju bilo kakvih pitanja.
Centar za odlazne pozive namijenjen je rukovanju odlaznim pozivima potrošačima. Za razliku od dolaznih pozivnih centara koji su od interesa za podršku timovima, odlazni centri pomažu prodajnim timovima. Voditelji prodaje koriste odlazne pozivne centre za informiranje potencijalnih i postojećih kupaca o novim ponudama i drugim važnim informacijama. Ovi se centri također koriste za pojednostavljivanje istraživanja tržišta i anketiranje potrošača.
Zbog velikog broja telefonskih upita, mnoge tvrtke odlučuju implementirati softver kontaktnog centra. To je rješenje za kontakt centar stvoreno kako bi omogućilo tvrtkama da prate veliki broj dolaznih i odlaznih komunikacija s korisnicima. Često imaju podršku za različite komunikacijske kanale kako bi pomogli tvrtkama u centraliziranju dolazne i odlazne komunikacije.
Konačno, softver kontaktnog centra može biti lokalno rješenje ili rješenje za kontakt centar u oblaku. Lokalni softver kontakt centra instaliran je na poslužiteljima tvrtke. Softver centra za kontakt u oblaku nalazi se na udaljenom poslužiteljskom klasteru, popularno nazvanom “oblak”.
Rješenja kontaktnih centara u oblaku postala su sve popularnija jer nude bolju skalabilnost i veću fleksibilnost u usporedbi s lokalnim rješenjima. Vrijedno je spomenuti i automatizirana ažuriranja koja su odmah dostupna krajnjim korisnicima te održavanje softvera kojim se bavi softverska tvrtka.
Zašto koristiti kontakt centar u svom poslu?
S obzirom na to da implementacija kontaktnog centra zahtijeva planiranje, vrijeme, trud i dodatna sredstva, tvrtke moraju planirati prije implementacije. Ako se pitate zašto je važno da tvrtka ima kontakt centar, sljedeće prednosti mogu vam pomoći da shvatite njegovu važnost.
- Povećano zadovoljstvo korisnika
Adekvatno upravljanim kontakt centrom dolazi do poboljšanog zadovoljstva kupaca. Bez obzira na to koliko su dobri opisi vaših proizvoda i usluga, upute i česta pitanja, kupci će uvijek imati pitanja. Za neke od njih vaši proizvodi ili usluge možda neće raditi kako je predviđeno. Drugi bi mogli pogrešno protumačiti upute. Korisnički centar igra vitalnu ulogu u učinkovitom rješavanju ovih problema.
On tvrtkama pruža sve alate koji su im potrebni za pojednostavljenje komunikacije s kupcima. Besprijekornim interakcijama s korisnicima možete poboljšati zadovoljstvo kupaca, zadržati ih i doći do srži potreba kupaca. Tvrtke koje koriste analitičke značajke unutar softvera kontaktnog centra ostvaruju u prosjeku 89% zadržavanja korisnika.
Timovi korisničke službe također mogu imati koristi od upotrebe robusnog pozivnog centra. Bilo da trebaju upućivati dolazne ili dolazne pozive, to mogu učiniti jednostavnim pritiskom na gumb.
- Pojednostavljeno upravljanje odnosima s kupcima
U eri usmjerenoj na kupca, iskustvo korisnika igra vitalnu ulogu u osiguravanju povrata kupaca i stvaranju stabilnog izvora prihoda za vaše poslovanje. Pozivni centri s funkcijama upravljanja odnosima s klijentima mogu pomoći tvrtkama da osiguraju povratak klijenata pohranjivanjem kritičnih informacija vezanih za svoje klijente. Tvrtke mogu imati trenutni uvid u cjelokupnu povijest interakcije između tvrtke i kupca, pružajući profesionalne i prilagođene usluge.
Zapravo, zbog njihove sposobnosti pohrane cjelokupne povijesti korisnika, CRM značajke kontaktnih centara igraju ulogu alata za upravljanje predmetima. Ovo je velika prednost koju trebate potražiti u softveru kontaktnog centra.
Iznimno je korisno omogućiti agentima za korisničku podršku da odmah pristupe relevantnim podacima o korisnicima kada počnu razgovarati s korisnicima.
To šalje snažnu poruku klijentima da vaša tvrtka brine o njima. U ovom scenariju dežurni se agenti ne moraju usredotočiti na unos podataka. Umjesto toga, oni mogu ostati usredotočeni na pomoć korisnicima što je prije moguće. Pristupom prethodnim interakcijama i prošlim kupnjama, marketinški timovi mogu prilagoditi ponudu kako bi dodatno potaknuli angažman korisnika.
- Unaprijeđeno upravljanje kvalitetom
Tvrtke usmjerene na poboljšanje procesa odnosa s kupcima često imaju uspostavljen nadzor kvalitete. Omogućuje im da osiguraju da svaki agent za korisničku podršku i podršku pruža najbolju moguću skrb svakom kupcu. Međutim, s povećanjem opsega upita i komunikacijskih kanala, upravljanje kvalitetom postaje skoro pa nemoguće.
Zahvaljujući softveru kontaktnog centra, tvrtke mogu pojednostaviti upravljanje kvalitetom. Suvremena rješenja kontaktnih centara imaju mogućnosti snimanja poziva. Voditelji odjela mogu redovito provjeravati snimke poziva kako bi se uvjerili da su svi agenti kontaktnog centra na najvišoj razini kada su u pitanju najbolje prakse.
S takvim moćnim alatom kontaktnog centra na raspolaganju, tvrtke mogu pojačati svoju razinu osiguranja kvalitete. Mogu koristiti snimke interakcije za rano prepoznavanje grešaka i koristiti podatke za obuku svog osoblja. Uz podršku za praćenje i snimanje komunikacije preko različitih kanala, tvrtke također mogu pojednostaviti upravljanje kvalitetom više kanala s jedne lokacije.
- Poboljšana komunikacija na svim kanalima
Broj komunikacijskih kanala putem kojih potrošači komuniciraju s tvrtkama svaki dan je sve veći. Točnije, 62% kupaca preferira e-mail, 48% preferira telefon, 42% preferira live chat, a 36% preferira obrasce za kontakt kao svoj omiljeni kanal.
Dodajte tome i unutarnje komunikacijske kanale, pa postaje jasnije zašto je teško standardizirati komunikaciju. Zadržavanje usklađenosti ostaje prioritet broj jedan, posebno za multinacionalne tvrtke koje opslužuju međunarodna tržišta.
Bez obzira želite li poboljšati poslovnu komunikaciju ili se usredotočiti na poboljšanje odlazne komunikacije, moderni softver kontaktnog centra može pojednostaviti stvari za vaš tim. Ne zaboravite da je to centralizirano rješenje što znači da svatko može komunicirati putem jedne platforme. Agenti mogu označiti druge tijekom komunikacije kako bi i ih brzo upoznali s problematikom.
Konačno, najsuvremenija rješenja kontaktnih centara dolaze s operativnim sjajem Castel Communications. To će pomoći vašem kontakt centru da brzo postigne ciljeve uz proaktivno rješavanje usklađenosti. Također ćete imati pristup najboljoj praksi koja proizlazi iz obilne količine podataka koje bi bilo nemoguće dešifrirati bez odgovarajućih alata. Podaci se prikupljaju iz drugih kontakt centara i analiziraju radi ponavljajućih obrazaca.
Najbolje značajke kontaktnog centra
S toliko rješenja za kontakt centre, od kojih neka imaju više od 200 značajki, postaje prilično naporno snalaziti se u ovoj specifičnoj softverskoj industriji. Kako bismo vam pomogli, naveli smo najbolje značajke kontaktnog centra koje trebate potražiti pri odabiru rješenja za svoje poslovanje.
- Podržani uređaji za pozive
Svako rješenje kontaktnog centra kompatibilno je s određenim skupompozivnih uređaja. Imperativ je obratiti pozornost i na to koje uređaje vaša tvrtka trenutno koristi i na preferirane komunikacijske kanale vaših kupaca.
Obavezno provjerite podržane uređaje koji mogu uključivati slušalice, mobilne uređaje i uređaje temeljene na pregledniku. Dok ste već tu, provjerite hardverske zahtjeve za podržane uređaje u specifikacijama softvera kontaktnog centra.
Ako želite koristiti softverske telefone, provjerite podržane klijente i ograničenja. Najbolji softver podržavat će nekoliko klijenata softphonea te iOS i Android uređaja sa SIP funkcionalnošću. Najbolje platforme imat će podršku i za fizičke i za virtualne pozivne uređaje.
- Podržani VoIP provajderi
VoIP je postao standardna značajka za rješenja kontaktnih centara. Međutim, nemaju svi alati na tržištu isti opseg podrške za pružatelje usluga iz različitih zemalja.
Obavezno provjerite dokumentaciju softvera kontaktnog centra. Uporedite popis davatelja usluga u zemlji i broj dostupnih davatelja usluga s vašim specifičnim poslovnim potrebama. Možete čak razmisliti o traženju rješenja koja podržavaju županije u kojima još ne poslujete ako planirate rasti i širiti se.
- Specifičnosti platforma
Svaka platforma kontaktnog centra ima određene značajke koje nudi: pohranu, evidentiranje/snimanje poziva, upravljanje eskalacijom te izvješćivanje i analitiku.
Zaronite duboko u ove značajke kako biste saznali odražavaju li one operativne potrebe vašeg kontaktnog centra. Neke platforme imaju neograničeno skladište, dok druge imaju ograničenu pohranu koja je usklađena s planovima cijena.
Provjerite kako platforma upravlja evidentiranjem i snimanjem poziva te koliko dugo ih možete čuvati. Upravljanje eskalacijom također je bitno. Najbolje platforme dolaze s mogućnošću mapiranja agenata i eskaliranja ticketa jednostavnim pritiskom na jedan gumb.
Konačno, kada su u pitanju značajke koje morate imati, izvješćivanje & amp; analitika definitivno je na samom vrhu popisa. Pomoću ovih značajki moći ćete pratiti, snimati i analizirati performanse svojih usluga i agenata za podršku, identificirati uska grla i poboljšati svoje procese.
- Kombinirani pozivni centri
“Kombinirani pozivni centar” izraz je koji se odnosi na pozivni centar koji upravlja i dolaznom i odlaznom komunikacijom. Ako vodite takav centar, od iznimne je važnosti suziti pretraživanje na softver za kontakt centar koji podržava dolazne i odlazne pozive.
Nema potrebe dodatno otežavati vaš tehnološki stack implementacijom dva različita softverska rješenja za upravljanje dolaznim i odlaznim pozivima.
- Interni pozivi
“Interni poziv” značajka je koja omogućuje vašem osoblju međusobnu komunikaciju. Najnovija rješenja centra za kontakt imaju opciju glasovnog chata za interne pozive kako bi komunikacija bila prikladnija. Može dobro doći kada agent mora brzo dobiti točan odgovor od iskusnijih kolega.
- Video pozivi
“Videopozivi” smatraju se najboljom značajkom jer uvode video chat mogućnosti. Vaši agenti moći će koristiti opciju video poziva za razgovor s klijentima ili kolegama. Može biti neprocjenjiv resurs ako vaš kupac mora pokazati vašim agentima nešto kako bi ih mogli razumjeti i učinkovito ponuditi pravo rješenje.
- Transferi poziva
Prijenosi poziva mogu se podijeliti u dvije skupine – hladni i posjećeni. Posjećeni pozivi za pozive mnogo su bolja opcija jer vam omogućuju ljubazno postupanje s klijentima. Uz prisutne prijenose poziva, softver čeka da prekine poziv dok se ne ispuni jedan od tri uvjeta – poziv se prihvati, odbije ili ne odgovori.
- IVR
Interaktivni glasovni odgovor ili IVR omogućuje vam izradu potpuno prilagođenog stabla IVR-a tako da možete usmjeravati pozive agentima i odjelima. Najbolja rješenja dolaze s mrežnim alatom za IVR dizajnere koji možete koristiti bez tehničkog znanja za izradu stabla IVR -a koje odražava vašu točnu uslugu i podržava strukturu odjela.
- Usmjeravanje
Usmjeravanje ili usmjeravanje poziva bitna je značajka svakog softvera kontaktnog centra. IVR, o kojem smo upravo govorili, samo je jedan od njih. Omogućuje kupcu da odabere najrelevantniji odjel ili osobu za rješavanje svojih problema. Ostale vrste usmjeravanja uključuju nasumično i prioritetno dodjeljivanje.
Slučajna dodjela radi ono što joj naziv kaže da radi – dodjeljuje pozivatelje nasumičnim agentima koji su u tom trenutku dostupni za preuzimanje poziva. Dodjele prioriteta usmjeravaju poziv agentu s najdužim vremenom od posljednje intervencije i na temelju najvećeg prioriteta.
Konačno, najnovija vrsta usmjeravanja je usmjeravanje na osobni uređaj. Pomoću ove značajke možete preusmjeravati pozive na osobni uređaj agenta kako bi agentima u pokretu bilo prikladnije.
Ako red premašuje ograničenja mogućnosti vašeg kontakt centra, ključno je imati pristup značajkama upravljanja redovima. Na primjer, maksimalna duljina reda pomoći će vam privremeno ograničiti pristup vašim agentima. To štedi vrijeme za vaše klijente, poboljšava zadovoljstvo kupaca i štiti vaše agente od izgaranja.
Tipovi biranja
Na kraju, trebali biste istražiti koje su tipovi biranja podržani kao dio kontakta centra. Ručni brojčanik standard je u industriji i predstavljen je u većini softverskih rješenja kontaktnih centara.
Prediktivno biranje je dizajnirano za automatsko biranje brojeva. Nakon što otkrije vezu, usmjerava poziv agentu. Progresivni brojčanik sustav je automatskog biranja odličan za jako zauzete kontakt centre. Prije biranja korisnikovog broja, agentu prikazuje podatke za kontakt.
Nakon što agent odobri, sustav nastavlja s upućivanjem poziva. To je najbolja vrsta sustava za biranje brojeva jer osigurava da je agent dostupan za primanje poziva, sprječavajući tako čekanje korisnika.
Koliko košta kontakt centar?
Na kraju, trebali biste uzeti u obzir koliko košta određeno rješenje kontaktnog centra. Ne dolazi sav softver kontaktnog centra s istim planovima cijena i modelima cijena. Najvažnije stvari na koje treba obratiti pažnju su troškovi agenta ili korisnika mjesečno i ako postoje ograničenja minuta po korisniku. Neki davatelji softvera nude prilagođeni model određivanja cijena, što je izvrsno za tvrtke sa specifičnim potrebama.
Usporedba TOP 5 kontakt centara
Kontakt centar | Capterra Rating | Web based | Besplatna verzija | Besplatni probni period | Početna cijena |
LiveAgent | 4.7/5 (otprilike 1K recenzija) | DA | DA | DA | 15 USD po agentu/mjesečno |
Zendesk | 4.3/5 (približno 2,5K recenzija) | DA | DA | NE | 19 USD po agentu/mjesečno |
Zoho Desk | 4.5/5 (približno 1,6 tisuća recenzija) | DA | DA | DA | 14 USD po agentu/mjesečno |
Talkdesk | 4.6/5 (približno 660 recenzija) | DA | NE | NE | 65 USD po agentu/mjesečno |
GoToConnect | 4.5/5 (približno 570 recenzija) | DA | NE | DA | 19,95 USD mjesečno |
Top 25 rješenja kontaktnog centra
1. LiveAgent
LiveAgent jedno je od najboljih softverskih rješenja za kontakt centre u oblaku na tržištu. Nalazi se na apsolutnom vrhu našeg popisa zbog svoje svestranosti, obilja značajki i broja podržanih kanala. Savršen je za mala i srednja poduzeća. S više od 26 nagrada u različitim kategorijama, LiveAgent je opcija koju trebate razmotriti želite li pružiti korisničku podršku iznimno velikom brzinom.
Ključne funkcionalnosti
- Kombinirani pozivni centar;
- Softphone (MicroSIP, X-Lite, Ekiga, Jitsi, Linphone, Icanbulk, i drugi klijenti);
- Zapisivanje poziva, praćenje, snimanje, izvještavanje, usmjeravanje i skriptiranje;
- Automatizirano usmjeravanje;
- Upozorenja i eskalacija u stvarnom vremenu;
- Upravljanje zadacima;
- Arhiviranje i čuvanje;
- Pregled analitike;
- Interaktivni glasovni odgovor;
- Click-to-call;
- CRM;
- Automatizirani povratni pozivi;
Prednosti
- Odlična podrška i dokumentacija;
- Podrška za mnoge digitalne komunikacijske kanale (Facebook, Slack, Twitter, Viber, E -mail, Chat, Pozivi, Video pozivi, Obrasci za kontakt i povratne informacije);
- Funkcionalnost i jednostavnost uporabe;
Mane
- Postavljanje može potrajati dulje nego inače;
- Obilje mogućnosti dolazi s polustrmom krivuljom učenja;
- Nema integracije WhatsAppa;
Cijena
Cjenovni planovi počinju od 15 USD po agentu mjesečno, ali možete pronaći i besplatnu verziju.
Engage with the customers from a single interface
Discover all contact center features that LiveAgent has to offer.
2. Zendesk
Zendesk je jednostavan za korištenje, radi odmah “iz kutije” i dolazi s mnogim korisnim značajkama. Dizajniran je za poboljšanje produktivnosti agenata uz povećanje zadovoljstva kupaca. Korisničko sučelje je čisto, a njegove su značajke jednostavne za korištenje.
Ključne funkcionalnosti
- IVR / prepoznavanje glasa;
- Alati za suradnju;
- Softphones podrška;
- Upravljanje redovima čekanja;
- Analiza osjećaja;
- Izvješćivanje i analitika;
- Praćenje društvenih medija;
- Upravljanje zadacima;
Prednosti
- Jednostavna integracija s aplikacijama sa Zendesk marketa;
- Pouzdana i brza platforma;
- Jednostavno praćenje zahvaljujući unaprijed definiranim okidačima;
Mane
- Previše opcija na stranici s postavkama, nije prilagođeno početnicima;
- Spajanje ticketa može biti zahtjevno;
- Cijene su iznad industrijskog prosjeka;
Cijena
Cijene počinju od 19 USD po korisniku mjesečno.
3. Zoho Desk
Zoho Desk je još jedan softver za kontaktne centre temeljen na webu sa svim alatima koji će vam ikada biti potrebni za isporuku onoga što vaši korisnici trebaju. Zoho Desk potpuno je prilagodljiv pa ga možete postaviti tako da odražava vaše posebne potrebe i ciljeve. Broj opcija može biti ogroman za neiskusnog korisnika, ali tvrtka je učinila sve kako bi olakšala korištenje što je više moguće.
Ključne funkcionalnosti
- Upravljanje redovima kontaktnih centara;
- Izvješćivanje i analitika;
- Alati za suradnju;
- Chatbot;
- Automatizirano usmjeravanje;
- Podrška za softphone;
- SLA management;
Prednosti
- Izuzetno korisna kategorizacija pitanja korisnika;
- Velike mogućnosti vizualizacije;
- Podržava integraciju s drugim Zoho aplikacijama;
Mane
- Postavljanje automatizacije zahtijeva tehničko iskustvo;
- Zadana izvješća ne sadrže potpuni skup podataka;
- Komplicirano postavljanje;
Cijena
Počinje s 20 USD po korisniku mjesečno.
4. Talkdesk
Talkdesk je svestrana, ali jednostavna platforma kontaktnog centra zasnovana na oblaku. Dolazi sa značajkama personalizacije koje pomažu tvrtkama poboljšati pristup usmjeren na korisnika. Ima čisto korisničko sučelje i desetke značajki izgrađenih za pojednostavljivanje komunikacije između poduzeća i kupaca. Uz podršku za različite integracije trećih strana, Talkdesk može postati zaista moćan sustav.
Ključne funkcionalnosti
- IVR podrška
- Kombinirani pozivni centar;
- Odlazne biranje
- Upravljanje kvalitetom i učinkom;
- Snimanje poziva;
- AI trener;
- Analitika
- Integracije (Salesforce, Zendesk, Slack i drugo);
- Mobilni agent;
Prednosti
- Vrlo jednostavno primati i upućivati pozive;
- Izvrsna nadzorna ploča za ključne uvide;
- Izvrstan dizajn aplikacije promiče jednostavnost korištenja;
Mane
- Potrebna je veća transparentnost naplate;
- Teško je postaviti studijske tokove;
- Nasumični problemi s kvalitetom poziva
Cijena
Cijena za sve cjenovne planove dostupna je samo na zahtjev.
5. GoToConnect
GoToConnect platforma koristi GoToMeeting i Jiveov VoIP telefon zasnovan na oblaku. Ima jedinstven pristup rješavanju zajedničkih izazova kontaktnih centara uparivanjem pouzdanih telefonskih sustava s fleksibilnim sustavom audio i video konferencija temeljenim na webu. Fokus je na pružanju iznimnog korisničkog iskustva, a istovremeno omogućuje unutarnju suradnju bez problema.
Ključne funkcionalnosti
- Upravljanje redovima;
- Izvješćivanje i analitika;
- Alati za suradnju;
- CRM integracije i više;
- Pojednostavljeni tijek rada;
- Usmjeravanje poziva i ID pozivatelja;
- Neograničeni redovi čekanja za poziv
- Napredne strategije prstena;
Prednosti
- Vrlo pouzdana platforma;
- Jednostavno postavljanje i korištenje;
- Poboljšava suradnju udaljenih timova;
Mane
- Mobilna aplikacija može biti nespretna;
- Ograničena višekanalna podrška;
- Zahtijeva solidnu internetsku vezu;
Cijena
Cjenovni planovi počinju od 24,00 USD po korisniku mjesečno.
6. Salesforce Service Cloud
Salesforce Service Cloud opsežna je platforma. Izgrađen je kako bi osnažio svaku uslugu ili agenta za podršku, bilo internog ili eksternog. Usredotočen je na osnaživanje timova i menadžera za donošenje odluka na temelju podataka i pružanje informiranih odgovora klijentima. Platforma je u stalnom razvoju, a nove značajke stižu svakih nekoliko mjeseci.
Ključne funkcionalnosti
- Upravljanje slučajevima;
- Drag-and-drop Lightning Flow proces usluga i uređivač automatizacija
- Višekanalno usmjeravanje;
- Analitika usluga;
- Integracija telefonije;
- Service Cloud Voice;
- Einsteinove preporuke na temelju umjetne inteligencije;
- Upravljanje kvalitetom;
Prednosti
- Jednostavan onboarding za nove korisnike;
- Odlična softverska integracija sa Salesforce CRM -om;
- Izvrsna mobilna podrška;
Mane
- Napredne konfiguracije su previše složene za prosječne korisnike;
- Nema pristupa jedinstvenom pregledu svih riješenih i otvorenih ticketa;
- Problemi u radu s velikim bazama podataka o korisnicima;
Cijena
Cjenovni planovi počinju od 25 USD po korisniku mjesečno.
7. Bitrix24
Bitrix24 je cloud based platforma dizajnirana za pojednostavljivanje suradnje i komunikacije za mala i srednja poduzeća. Međutim, može se instalirati i lokalno. Sadrži alat za telefoniju koji vam može pomoći u poboljšanju tijeka rada u vašem kontakt centru. Sa namjenskim standardnim poslovnim telefonskim sustavom Bitrix24, vaši agenti za podršku i usluge moći će opsluživati više korisnika i pružiti personaliziranu podršku svakom od njih.
Ključne funkcionalnosti
- CRM web obrasci;
- Botovi i AI;
- Instant Messenger;
- Integrirani društveni kanali;
- Praćenje poziva;
- Pohranjivanje podataka o pozivateljima u CRM;
- Podrška za SIP telefon i Softphone;
- Widget za povratni poziv;
Prednosti
- Izravno kontaktirajte kupaca iz CRM -a;
- Izvrsno za administraciju timova za podršku;
- Velike mogućnosti automatizacije;
Mane
- Značajke su povezane zajedno i korisnik bi mogao završiti s alatom koji neće koristiti;
- Mobilnoj aplikaciji nedostaje određene funkcionalnosti koju web-aplikacija ima;
- Cijene mogu biti izazov za male tvrtke;
Cijena
Kontakt centar Bitrix24 dostupan je u Start+ tarifnom planu koji počinje s 24 USD po korisniku mjesečno.
8. NICE inContact
NICE inContact je još jedno izvrsno rješenje za kontakt centar. Dolazi s jednostavnim korisničkim sučeljem i podrškom za različite procese kontaktnog centra, uključujući višekanalnu komunikaciju, usmjeravanje, analitiku i automatizaciju. Zahvaljujući dobro isplaniranim mogućnostima skalabilnosti, Nice inContact može zadovoljiti zahtjeve kontaktnog centra u malim, srednjim i velikim organizacijama.
Ključne funkcionalnosti
- Prediktivno biranje
- Automatska distribucija poziva;
- IVR podrška
- Učinkovitost i upravljanje kvalitetom;
- Glasovna autentifikacija;
- Višekanalna podrška;
- Upravljanje radnom snagom;
- Snimanje poziva i zaslona;
Prednosti
- Nenadmašna skalabilnost;
- Tvrtke mogu izgraditi vlastiti tehnološki paket kontaktnih centara;
- Jednostavno korištenje CXOne i inContact Central;
Mane
- Povlačenje određenih izvješća početnicima može biti teško;
- Nema analize osjećaja za neke komunikacijske kanale;
- Postaje teže postaviti više funkcija koje korisnici uvode;
Cijena
Cijena dostupna na upit.
9. Dialpad
Dialpad je razvijen imajući u vidu mala poduzeća. S druge strane, ne pravi kompromise kada je u pitanju broj dostupnih značajki. To je rješenje pozivnog centra u oblaku s kojim možete nadzirati i trenirati agente u stvarnom vremenu. Uz opsežnu analitiku i izvješćivanje, to je rješenje za mnoge tvrtke u različitim industrijama.
Ključne funkcionalnosti
- Voice AI;
- Višekanalna podrška;
- Automatsko ispitivanje kupaca;
- Analiza govora;
- Dialpad aplikacija;
- Automatski distributer poziva i snimanje poziva;
- Podrška za konferencijske telefone;
- Podrška za video pozive;
Prednosti
- Lako prepoznati svrhu poziva;
- Sposobnost analize svake interakcije;
- Pojednostavljeno uvođenje i jednostavno korištenje;
Mane
- iPhone aplikacija ne prikazuje ispravno obavijesti;
- Pristupačan je samo standardni plan;
- Nedostatak postavki korisničke grupe;
Cijena
Cjenovni planovi počinju od 20 USD po korisniku mjesečno.
10. Agile CRM
Ako tražite sveobuhvatni CRM softver, Agile CRM sadrži odgovore na sve vaše potrebe zbog svojih svestranih mogućnosti. To je CRM platforma sa stotinama značajki, poput CRMa, telefonije, službe za pomoć i upravljanja sadržajem. Platforma se temelji na oblaku i nudi jedinstveni plan cijena koji svojim klijentima naplaćuje po značajci.
Ključne funkcionalnosti
- Autodialer;
- One-click biranje;
- Snimanje i reprodukcija poziva;
- Zapisi poziva;
- Outreach analiza;
- Izvještavanje;
- Dolazni i odlazni kontakt centar;
- Oznake poziva;
Prednosti
- Sposobnost izgradnje vašeg jedinstvenog stacka aplikacija;
- Obogaćeni profili kupaca;
- Pojednostavljeni pristup informacijama;
Mane
- Nedostatak detaljne softverske dokumentacije;
- Korisničko sučelje nije intuitivno;
- Namjenska mobilna aplikacija dostupna je putem WebView-a umjesto prilagođene aplikacije;
Cijena
Dvosmjerna telefonija značajka je kontaktnog centra dostupna u “redovitom” cjenovnom planu koji počinje od 29,99 USD po korisniku mjesečno.
Improve your communication with customers
Be there for your customers 24/7 and help them on their journey.
11. Five9
Five9 je sveobuhvatno rješenje kontaktnog centra u oblaku s odličnom podrškom i opsežnim popisom značajki. Oslanja se na najnovije tehnologije, uključujući AI. Koristi AI za otključavanje novih razina učinkovitosti za timove usluga i podrške. Softver je odličan i na dolaznim i na odlaznim pozivima, opremljujući agente podacima o kupcima za bolje donošenje odluka.
Ključne funkcionalnosti
- Pomoćnik agenta;
- Podrška za glasovne i druge digitalne komunikacijske kanale;
- Inteligentno višekanalno usmjeravanje;
- IVR i CTI podrška;
- Predvidljivo, moćno, progresivno i pretpregledano biranje;
- Izvješćivanje i analitika;
- Upravljanje kvalitetom;
- Alati za korisnička putovanja i CRM;
Prednosti
- Odlično vrijeme neprekidnog rada i neupitna pouzdanost;
- Prilagodljivo izvješćivanje;
- Odlične mogućnosti biranja;
Mane
- Administrator nije temeljen na webu i za rad mu je potrebna Java;
- Za implementaciju je potrebno više vremena od drugih rješenja;
- Blokiranje neželjene pošte je teško;
Cijena
Cijena proizvoda dostupna na zahtjev.
12. CallHippo
CallHippo donosi jednostavnost u svijet softvera kontaktnog centra. No, iako je jednostavan za korištenje, pruža neke vrhunske značajke, poput automatske distribucije poziva. Pomoću analitike i izvješćivanja možete optimizirati tijek rada svojih agenata pružajući im sve alate potrebne za pružanje iznimne korisničke usluge i podrške.
Ključne funkcionalnosti
- Power dialer;
- Prijenos poziva, konferencija, čekanje u redu, traženje, snimanje;
- Analize i izvješća;
- On hold glazba;
- Glasovna pošta;
- Pametno prosljeđivanje i prebacivanje poziva;
- Dodjela broja tima;
- Podrška za virtualne telefonske brojeve;
Prednosti
- Praktično i intuitivno sučelje
- Pristupačne cijene u odnosu na druga rješenja;
- Opcije dvokanalnog prekidača poboljšavaju mrežnu povezanost;
Mane
- Postoje programske pogreške za računala;
- Nema planova s neograničenim pozivima;
- Snimke su loše kvalitete;
Cijena
Cjenovni planovi počinju od 20 USD po korisniku mjesečno.
13. VICIdial
Teško je doći do rješenja kontaktnog centra otvorenog koda. VICIdial je jedna od rijetkih iznimki što se toga tiče. Ne dopustite da vas dio otvorenog koda zavede u zaključku da mu nedostaju značajke. VICIdial dolazi s mnogim alatima koje možete pronaći u vrhunskim rješenjima, kao što su dolazni i odlazni telefonski pozivi, predviđanje biranja i chat putem web stranice.
Ključne funkcionalnosti
- Pozivi na lokaciji ili u oblaku;
- Kampanje s automatskim biranjem;
- Automatsko usmjeravanje poziva;
- Predvidljivo biranje s prilagodljivim algoritmom biranja;
- IVR podrška
- Automatska kolekcija CallerID -a;
- Zasloni kampanja u stvarnom vremenu;
- Podrška za više jezika;
Prednosti
- Potpuno je besplatno;
- Bogat značajkama;
- Izvještavanje na jednom zaslonu za trenutne uvide;
Mane
- Konfiguriranje svake značajke može potrajati;
- Nedostatak integracija;
- Zastarjelo korisničko sučelje;
Cijena
VICIdial je besplatan za upotrebu.
14. MiCloud Connect
MiCloud Connect izgrađen je za pojednostavljivanje upravljanja pozivnim centrom. Omogućuje pristup naprednim značajkama kako bi se agentima omogućilo uštedjeti vrijeme i poboljšati produktivnost. Softver kontaktnog centra MiCloud Connect zadovoljava potrebe poduzeća svih veličina. Dolazi sa zadanim značajkama službe za pomoć i nudi mogućnosti kontaktnog centra.
Ključne funkcionalnosti
- Softver i web brojčanik;
- IP stolni telefoni;
- Integrirani kontakt centar;
- Built-in VPN;
- Dostupno na svim platformama;
- CRM i integracija poslovnih procesa;
- Disaster recovery 24/7/365;
- Značajke kontrole poziva;
Prednosti
- Velike mogućnosti integracije;
- Malo svakodnevnog održavanja;
- Izuzetno jednostavan za korištenje čak i bez tehničke podloge;
Mane
- Izvješćivanje i analitika dolaze s nekim ograničenjima;
- Loša kvaliteta snimki poziva;
- Tehnička podrška dostupna je samo u skupim planovima;
Cijena
Cijena MiCloud Connect dostupna je samo na zahtjev.
15. Twilio
Twilio je platforma za kontaktne centre punog raspona. To je potpuno prilagodljiva platforma što je čini savršenom za tvrtke s jedinstvenim potrebama kontaktnog centra. Twilio omogućuje tvrtkama da optimiziraju svaki aspekt svojih operacija podrške i usluga s odgovarajućim značajkama. Opcije optimizacije počinju s korisničkim sučeljem i idu sve do izvješćivanja i usmjeravanja interakcije.
Ključne funkcionalnosti
- Potpuno prilagodljive značajke;
- Inteligentni IVR i chatbot;
- Podrška za nekoliko kanala;
- Inteligentno usmjeravanje;
- Engagement workflows;
- Moćne integracije;
- Prilagođena analitika i izvješćivanje;
- Fleksibilno određivanje cijena;
Prednosti
- Potpuno prilagodljiv;
- Pristupačne cijene za sve veličine poslovanja;
- Radne upute i bogata dokumentacija;
Mane
- Nije prikladno za apsolutne početnike;
- Podrška dostupna samo putem e-maila;
- Očito cilja na potrošače upućene u tehnologiju;
Cijena
1 USD po satu aktivnog korisnika;
150 USD paušalno po imenovanoj upotrebi mjesečno;
16. 3CX
3CX je rješenje koje dolazi sa složenim značajkama kontaktnog centra. Platforma omogućuje jedinstvenu komunikaciju s jednog korisničkog sučelja. Izgrađen je kako bi zadovoljio potrebe poduzeća svih veličina bez obzira na djelatnost. U biti, to je otvoreni standardni IP PBX koji možete implementirati lokalno, na privatnom oblaku ili prebaciti hostinga na 3CX.
Ključne funkcionalnosti
- Alati za daljinsku pomoć;
- Chat uživo za web stranicu;
- Velika skalabilnost;
- Redovi poziva grupama ili pojedincima;
- Podrška za napredne strategije čekanja u redu;
- Podrška za opcije povratnog poziva;
- Snimanje poziva;
- Osiguranje kvalitete;
Prednosti
- Dolazi s besplatnim planom savršenim za male tvrtke;
- Pristupačna opcija u usporedbi s drugim VoIP rješenjima;
- Jednostavna instalacija i konfiguracija za brzu implementaciju;
Mane
- Ograničene mogućnosti prilagodbe;
- Zastarjeli dizajn čini korisničko sučelje manje intuitivnim;
- Mala kašnjenja pri pristupu značajkama;
Cijena
Cjenovni planovi počinju od 20,83 USD po korisniku mjesečno.
17. Front
Front nudi jednolično rješenje za većinu izazova kontaktnih centara. S pristupom s kraja na kraj, Front nudi platformu na kojoj agenti prodaje, servisa i podrške mogu postići maksimalnu produktivnost. Međutim, Front je specijaliziran za komunikaciju putem e -pošte i nudi značajke razvijene za njegovo pojednostavljivanje. Pomaže tvrtkama da napuste generički sustav ticketinga i umjesto toga nudi prilagođeno korisničko iskustvo.
Ključne funkcionalnosti
- Team management;
- Suradnja u okviru zahtjeva za podršku;
- Svi alati i podaci u jednoj pristigloj pošti;
- Automatski tijekovi rada i upravljanje SLA-ima;
- Analitika za aktivnosti podrške i vrijeme odziva;
- Podrška za CRM integraciju;
Prednosti
- Mnogo mogućnosti integracije;
- Sposobnost dijeljenja e-maila bez njihovog prosljeđivanja;
- Interni timski chat unutar e-maila;
Mane
- Neke su integracije još uvijek pune grešaka;
- Problemi s oblikovanjem teksta i tablice u aplikaciji;
- Ograničena funkcionalnost kalendara;
Cijena
Planovi početnih cijena počinju od 19 USD po korisniku mjesečno koji se naplaćuje godišnje.
18. CloudTalk
Softver CloudTalk centra za kontakt pokriva podršku dolaznog i odlaznog pozivnog centra. Platforma je prilagođena potrebama malih i srednjih poduzeća. Koristi najsuvremenije tehnologije za izvanredne usluge tvrtkama. Sustav podržava desetke aplikacija trećih strana kako bi olakšao život vašim agentima za podršku.
Ključne funkcionalnosti
- Redoslijed poziva, snimanje i maskiranje;
- Interni pozivi;
- Govorna pošta;
- IVR;
- Automatizirana distribucija poziva;
- Usmjeravanje na temelju vještina;
- Preferirani agent
- Pametno biranje
- Statistika i praćenje;
Prednosti
- Izuzetno jednostavan za upotrebu
- Intuitivno sučelje;
- Interaktivni glasovni odgovori;
Mane
- Problemi s bilježenjem slučajnih poziva i SMS -ova;
- Pozivu se mogu pridružiti nadzornici, ali potrošač to mora znati;
Cijena
Planovi cijena CloudTalka počinju od 25 USD po korisniku mjesečno.
19. 8×8 Virtual Office
Virtualni ured 8X8 prepun je značajki. Ovaj softver kontakt centra nudi pristup alatima za suradnju, internom chatu i softfonima. Također ima namjenske mobilne aplikacije za Android i iOS. Ne zaostaje za konkurencijom u smislu integracija. Podržava integraciju s popularno korištenim poslovnim rješenjima temeljenim na oblaku.
Ključne funkcionalnosti
- Višekanalna podrška;
- Višekanalno usmjeravanje;
- IVR i ACD;
- Prediktivno biranje
- Analiza govora i korisničkog iskustva;
- Upravljanje radnom snagom i kvalitetom;
- CRM;
- Virtualni agent;
Prednosti
- Abundance of settings streamline customizations;
- Velika skalabilnost;
- Odlična korisnička podrška
Mane
- Planovi cijena znatno iznad industrijskog prosjeka;
- Zastarjeli dizajn na nekim zaslonima aplikacija;
- Nedovoljni spam filteri;
Cijena
Cjenovni planovi počinju od 113 USD po korisniku mjesečno.
20. Aircall
Ako već imate vlastiti tehnološki stack, ali vam je potrebna samo end-to-end platforma kontaktnog centra, trebali biste provjeriti Aircall. Dolazi sa svim značajkama kontaktnog centra koje morate imati, poput IVR-a, naprednog usmjeravanja poziva i označavanja poziva. Međutim, njegove besprijekorne mogućnosti integracije su ono gdje je Aircall najbolji. Podržava integraciju s više od 70 široko korištenih poslovnih alata.
Ključne funkcionalnosti
- Konferencije i usmjeravanje poziva;
- Brojevi na crnoj listi;
- Besplatni brojevi i proširenja;
- Dijeljeni kontakti i pristigla pošta;
- Komentiranje i dodjela poziva;
- Power dialer;
- Čekanja poziva i snimanje (pauza / nastavak);
- Napredna analitika i izvješćivanje;
Prednosti
- Brzo postavljanje i jednostavna uporaba;
- Automatski prikazuje podatke o kontaktu u trenutku upućivanja poziva;
- Aplikacije za sve popularne operacijske sustave;
Mane
- Nema podrške za SMS i MMS;
- Ne ažurira se redovito;
- Problemi s automatskim osvježavanjem nadzorne ploče;
Cijena
Cjenovni planovi počinju od 30 USD po korisniku mjesečno, naplaćuju se godišnje.
21. RingCentral Contact Center
Softver RingCentral Contact Center pokriva potrebe velikih kontaktnih centara. To je platforma prepuna različitih značajki i napravljena je tako da bude usmjerena na kupca. Omogućuje agentima da se susretnu s klijentima točno tamo gdje žele. S naprednim redovima čekanja i distribucijom, savršen je za centre koji svakodnevno rješavaju velike količine poziva.
Ključne funkcionalnosti
- Kombinirani pozivni centar;
- Višekanalna podrška;
- Višekanalno usmjeravanje, usmjeravanje zasnovano na vještinama, AI, govorna pošta i podaci;
- IVR samoposluživanje;
- Virtualno zadržavanje;
- Chatbots;
- Skretanje poziva;
- Prediktivni, proaktivni i progresivni birači;
- Osiguranje kvalitete;
Prednosti
- Mnogo mogućnosti prilagođavanja;
- Podržava različite tijekove poziva za pojedine agente;
- Namjenska mobilna aplikacija;
Mane
- Konfiguriranje usmjeravanja poziva može biti izazovno;
- Nasumična kašnjenja tijekom razgovora;
- Iznadprosječna cijena;
Cijena
Cijena dostupna samo na zahtjev.
22. TenFold
TenFold je još jedno rješenje kontaktnog centra izgrađeno za veće timove. To je platforma prikladna za grupe koje obuhvaćaju najmanje deset agenata. TenFold je moćno rješenje s opsežnim mogućnostima integracije. Po značajkama ne zaostaje za konkurencijom. Platforma dolazi s automatskim bilježenjem poziva, klikom za biranje i drugim značajkama koje razgovore s korisnicima čine šetnjom parkom.
Ključne funkcionalnosti
- Dolazni i odlazni pozivni centar;
- Automatsko bilježenje poziva;
- Upravljanje radnom snagom;
- Click to dial;
- Desktop aplikacije za Mac i PC;
- Moćne integracije (CISCO, Salesforce, Genesys, MS Dynamics i drugo);
- NLP;
- Sustav obavijesti;
Prednosti
- Izvještavanje u stvarnom vremenu o izvedbi tima;
- Izvrsna korisnička podrška
- Podaci o korisniku pojavljuju se u trenutku kada telefon zazvoni;
Mane
- Nedostatak mogućnosti prilagodbe;
- Još uvijek postoje neke greške;
- Bilješke o pozivima idu u odjeljak komentara bez jasnog razloga;
Cijena
Cijena dostupna samo na zahtjev.
23. Kixie PowerCall
Kixie PowerCall izvrsno je proširenje već vrhunske platforme izgrađene za pomoć prodajnom, servisnom i pomoćnom osoblju. U svojoj osnovi to je platforma za angažman u prodaji, ali dolazi s automatiziranim slanjem poruka, značajkama pozivanja i integracijama koje značajno proširuju njezinu funkcionalnost. Uz dodatne značajke suradnje i praćenja, tvrtke mogu koristiti Kixie PowerCall za poboljšanje procesa u kontakt centru.
Ključne funkcionalnosti
- Click-to-call;
- Snimanje poziva;
- Iskočni zasloni;
- Lokalna prisutnost pomoću AI-a;
- Raspolaganje prilagođenim pozivima;
- Izvješća o mjernim podacima o pozivima;
- Treniranje poziva uživo;
Prednosti
- Vrlo jednostavan za korištenje;
- Velika pokrivenost softfona za Sjevernu Ameriku;
- Lako se integrira s drugim alatima kao što je HubSpot;
Mane
- Napredne značajke zahtijevaju integracije;
- Još uvijek ima nekoliko grešaka;
- Nema pretraživanja povijesti poziva;
Cijena
Cjenovni planovi počinju od 35 USD mjesečno po 3 korisnika koji se naplaćuju tromjesečno.
24. PhoneBurner
S PhoneBurnerovim sustavom za biranje tvrtke mogu učinkovitije komunicirati sa svojim klijentima. Iako je to samostalna platforma, PhoneBurner također podržava integracije s drugim poslovnim softverom. Omogućuje korisnicima prilagodbu platforme sve do promjene tipki za biranje. Budući da je sve u oblaku, tvrtke također mogu omogućiti rad u pokretu.
Ključne funkcionalnosti
- Power dialer;
- Odlazni kontakt centar;
- ID lokalnog pozivatelja;
- Automatizacija procesa nakon poziva;
- Automatsko praćenje poziva;
- Pametna distribucija leadova;
- Snimanje poziva;
- Tabele s rezultatima u stvarnom vremenu;
Prednosti
- Odlične mogućnosti automatizacije;
- Potpuno prilagodljiv;
- Posebna korisnička podrška;
Mane
- Prodajna analitika zahtijeva integraciju s drugim softverom;
- Ne mogu identificirati brojeve faksa;
- Nedostatak mogućnosti izvješćivanja;
Cijena
Cijene počinju od 149 USD po korisniku mjesečno.
25. ChaseData CCaaS
Na kraju, ali ne i najmanje važno, imamo ChaseData CCaaS, koji je popularan izbor za mnoge tvrtke. Izgrađen na najsuvremenijoj tehnologiji, ovaj softver kontakt centra nudi dosljedne performanse i izvrsno korisničko iskustvo. Platforma sadrži nekoliko mogućnosti biranja, izvješćivanja i podrške za integracije. Ima lijepo korisničko sučelje koje promiče jednostavnost korištenja.
Ključne funkcionalnosti
- Mješoviti kontakt centar;
- Prediktivno biranje;
- Progresivno biranje u redu;
- Upravljano biranje pregleda
- Biranje bez agenta
- Biranje po vještinama
- IVR podrška
- Automatska distribucija poziva;
Prednosti
- User-friendly sučelje;
- Duboke prilagodbe (ishodi poziva, automatski pozdravi i drugo);
- Moćan sustav biranja
Mane
- Implementacija može potrajati više nego s nekim drugim rješenjima;
- Ograničena dostupnost korisničke podrške;
- Cijena iznad industrijskog prosjeka;
Cijena
Cjenovni planovi počinju od 89 USD po agentu mjesečno.
Decisions, decisions, decisions.
Choosing the right software can be challenging. Put your mind at ease and trust LiveAgent to meet your expectations.
Usporedba TOP 5 kontakt centara
Već smo se dotakli svakog od 5 najboljih kontakt centara u našim prethodnim odjeljcima. Dakle, neka usporedba ostane kratka i spomenimo samo ono što svaki softver kontaktnog centra čini jedinstvenim.
Kontakt centar | Capterra Rating | Web based | Besplatna verzija | Besplatni probni period | Početna cijena |
LiveAgent | 4.7/5 (otprilike 1K recenzija) | DA | DA | DA | 15 USD po agentu/mjesečno |
Zendesk | 4.3/5 (približno 2,5K recenzija) | DA | DA | NE | 19 USD po agentu/mjesečno |
Zoho Desk | 4.5/5 (približno 1,6 tisuća recenzija) | DA | DA | DA | 14 USD po agentu/mjesečno |
Talkdesk | 4.6/5 (približno 660 recenzija) | DA | NE | NE | 65 USD po agentu/mjesečno |
GoToConnect | 4.5/5 (približno 570 recenzija) | DA | NE | DA | 19,95 USD mjesečno |
1. LiveAgent
LiveAgent je na vrhu popisa jer je najpouzdanije rješenje za kontakt centar na tržištu. Od ovih 5 vodećih kontakt centara, jedini je koji ima agentsko sučelje, što je bitno za tvrtke koje svojim agentima žele dati potpunu kontrolu nad svim aktivnostima vezanim uz njihov rad. To je najbolje ocijenjeni softver za kontakt centar na Capterri i dolazi s impresivnom ocjenom “89,2% vjerojatnosti za preporuku”.
Što se tiče priznanja, LiveAgent je primio znatno više nagrada od bilo kojeg drugog rješenja na popisu. Nudi više od 200 značajki što ga čini najsvestranijim rješenjem koje može zadovoljiti sve potrebe kontaktnog centra, bez obzira na to koliko su specifične. Konačno, ako uzmete u obzir cijenu za LiveAgent , bit će izazov pronaći platformu koja može pružiti veću vrijednost za vaš novac.
2. Zendesk
Zendesk je također na samom vrhu naše liste. To je jednostavno zato što platforma promiče jednostavnost korištenja, a pruža i mnoge značajke koje pomažu tvrtkama u pojednostavljivanju procesa kontaktnih centara. Međutim, isporučuje se sa znatno manje značajki od LiveAgent -a i nema LiveAgent -ovu opsežnu podršku za VoIP i softfone.
Također je jeftiniji od LiveAgent-a i ne može se primijeniti lokalno. To je još uvijek vrhunska platforma i mnoge se tvrtke odlučuju za nju.
3. Zoho Desk
Zoho Desk je još jedan izvrstan softver kontakt centra. Iako nema toliko značajki kao Zendesk i LiveAgent, ipak dolazi s chatbotom, što bi neke tvrtke mogle cijeniti. Pristupačniji je od Zendeska i LiveAgenta, ali sustiže ih u pogledu cijena naprednijih planova.
Za razliku od LiveAgent, može se primijeniti na stolnim računalima Mac i Windows, ali ne podržava lokalnu implementaciju za tvrtke koje koriste Linux ili Windows poslužitelj.
4. Talkdesk
S ukupnom ocjenom 4,6 na Capterri, Talkdesk je drugi najbolje ocijenjeni softver za kontaktne centre na tržištu. Isporučuje se s puno korisnih značajki i jedini je u odjeljku najboljih rješenja sa značajkama automatskog biranja.
Nedostatak je to što ne postoji besplatna proba, a tvrtke moraju zatražiti ponudu kako bi doznale cijenu. Više je usmjeren na pojednostavljenje procesa kontakt centra za srednja poduzeća.
5. GoToConnect
Na posljetku, imamo GoToConnect. Za razliku od LiveAgent -a i Zoho Deska, on ne sadrži automatsko usmjeravanje, što može biti problem za tvrtke s velikom količinom dnevnih poziva. Skuplje je od bilo kojeg drugog rješenja u naših top 5.
Međutim, zbog pouzdanosti i stabilnosti platforme, jedno je od najtraženijih rješenja kontaktnih centara na tržištu, s 85,2% vjerojatnosti preporuke na Capterri.
Zaključak
Prilikom odabira kontakt centra za svoju tvrtku morate obratiti pozornost na mnoge detalje. Kao oproštajni dar nudimo vam nekoliko pitanja i odgovora koji će vam pomoći da donesete informiranu odluku.
- Koje rješenje za kontakt centar je najbolji za vaše poslovanje?
Ne postoji jasan odgovor na ovo pitanje jer svako poduzeće ima jedinstvene potrebe i ciljeve. Međutim, odabir skalabilnog rješenja koje je bogato značajkama, jednostavno ga je implementirati i koristiti, kao što je LiveAgent, nešto je na što biste općenito trebali ciljati.
- Koja su najbolja sve-u-jednom rješenja za kontakt centar?
Najbolja „sve u jednom“ rješenja kontaktnih centara su ona koja omogućuju rad ulaznih i izlaznih kontaktnih centara. Također bi trebali imati napredne mogućnosti biranja i usmjeravanja. Neka od najboljih rješenja za sve u jednom kontakt centru uključuju LiveAgent i Five9.
- Koji je najbolji kontakt centar s ugrađenim ticketing i live chat sustavom?
Najbolji kontakt centar s ugrađenim ticketing i live chat mogućnostima i je LiveAgent. Pruža cijeli opseg značajki koje agenti podrške mogu koristiti za interakciju s korisnicima na više digitalnih kanala.
- Koji kontakt centar je najbolji po pitanju značajki?
Što se tiče značajki, najbolji kontakt centar je LiveAgent jer dolazi s gotovo 200 značajki koje možete odmah koristiti.
- Koji kontakt centar pruža najbolju vrijednost za uloženo?
S obzirom na to da planovi cijena za LiveAgent počinju od 15 USD po korisniku mjesečno, obilje funkcija i laka implementacija, LiveAgent kontakt centar nudi najbolju vrijednost za novac.
- ?
Najbolje ocijenjeni kontakt centar na tržištu je LiveAgent, s ukupnom ocjenom4,7 na Capterri.
- Koji kontakt centar je najjednostavniji za postavljanje i upotrebu?
Ponovno, najjednostavniji kontakt centar za postavljanje i korištenje je LiveAgent. Za postavljanje i korištenje potrebno je malo ili nimalo tehničke podloge.
Still looking for the right contact center software?
Leverage the full power of LiveAgent and provide the best customer service on the market.
Frequently Asked Questions
What is contact center software?
A contact center software is a solution built to help contact centers streamline all relevant processes. It can help them manage customer communications, both inbound and outbound ones. Contact center software comes with support for telephone communications and helps manage communications across a range of channels such as social media, webchat, messaging apps, and email.
What is the difference between a contact center and a call center?
A modern call center and contact center share one thing - they are both used to handle outbound and inbound calls. Unlike call centers, which are focused only on telephone communications, contact centers use VoIP and contact center software to enable consumers to reach out to businesses via their preferred channel. Digital service channels encompass everything ranging from texts to social media messaging, and they are a part of the one integrated contact center system.
What's the difference between cloud-based and on-premise contact center software?
The on-premise contact center software is installed on the company servers. It uses the internal IT and communications infrastructure. Therefore, the company is in charge of its maintenance. On the other hand, cloud-based contact center software operates on a remote server. The company doesn’t have to invest in internal infrastructure and maintenance. To use it, the company’s service and support agents need internet access and sufficient bandwidth.
What is an omnichannel contact center solution?
An omnichannel contact center solution is able to support inbound and outbound customer communication across a variety of digital communication channels. It integrates all communication channels in one system, allowing customers to choose their favorite channel or switch from one to another without disrupting the experience.
What are the benefits of using contact center software?
There are many benefits of using contact center software. First, with a powerful CRM integration, companies can use contact center software to improve customer journey management and personalize the experience for every customer. With access to internal communication tools, companies can also facilitate internal collaboration and strengthen customer service teamwork. Finally, it will improve customer satisfaction, streamline quality management, and speed up the issue resolution process.
How much does call center software cost?
The call center software cost depends on the number of available features and the number of supported agents. Every call center software provider has a unique pricing plan. The cost of using a call center solution varies between $59 and $119 per service or support agent. This price includes access to a comprehensive list of features and a solution that supports both inbound and outbound call management.
How does call center software work?
Here is how call center software works: it identifies the customer > if the customer is not in the database it automatically adds a record > it ques the call according to the agent mapping > agents take a call and immediately have access to customer record > agents either resolves the issue, invite more experienced agents, escalate the ticket, or do follow up to track the status > upon resolution the system sends an automated survey.
Why is quality assurance important for contact center solutions?
Quality assurance should be one of the main pillars of any contact center solution or strategy. The consistency of services and support provided by a team can vary. Quality assurance is a strategy that enables businesses to provide dependable service and support to customers consistently. On the other hand, quality assurance for contact center solutions increases team efficiency and reduces the time agents spend in idle mode.
What equipment is needed for a contact center?
Given that the modern contact center solutions are predominantly cloud-based, the equipment requirements are very low. The basic requirements encompass a computer that meets the contact center solution’s system requirements, a stable internet connection, and a headset. A browser-based contact center doesn’t even require a VoIP connection or telephone line. It reduces infrastructure expenses while improving efficiency and productivity.
Do contact centers use VoIP?
Modern contact center solutions enable businesses to leverage multiple digital service channels. VoIP has become the standard in the industry. It allows companies to make phone calls over the internet, which makes contacting significantly easier. The most common method contact center solutions enable VoIP communication is through a softphone - a specialized software solution that acts like a regular phone.
Podijelite ovaj članak
Otkrijte kako LiveAgent softver za kontaktni centar može transformirati vašu korisničku službu u 2023. Ujedinite sve komunikacijske kanale u jednu pristiglu poštu, poboljšajte produktivnost, smanjite troškove podrške i iskoristite dodatne prodajne prilike. Isprobajte besplatno i pridružite se 30k tvrtki koje nam vjeruju!