Email podrška je jedan od najčešće korištenih i najvažnijih kanala korisničke službe. Ona je fleksibilan i važan medij koji je poznat vašim agentima korisničke službe, kao i vašim klijentima.
Sudeći po statistici, dobra korisnička služba ostaje najvrjedniji dio svake kompanije. Oko 54% klijenata danas ima visoka očekivanja od korisničke službe, dok 67% njih vjeruje da korisnička služba u cjelini napreduje.
S druge strane, klijenti su spremni platiti više za odlično korisničko iskustvo. Dok će chat i telefon pružiti vašim klijetima pravovremeni odgovor, email podrška omogućuje ljudima da promisle i precizno predstave svoj problem. Također daje korisničkoj podršci više vremena da nađe efikasno rješenje i strukturira odgovore.
Najefikasniji sustavi email podrške imaju značajke za tiketing koje omogućuju profesionalcima u vašoj korisničkoj službi i podršci rješavanje nadolazećih upita, smanjivanje stresa u redu čekanja za email podršku i efikasniju distribuciju nadolazećih slučajeva.
Pošto imamo toliko email sustava za podršku koje možemo izabrati, predstavljamo vam 25 najboljih rješenja za email podršku na koje trebate pripaziti u 2022.
Što je email sustav podrške?
Poznat i kao email tiketing sustav, email sustav podrške je odlično poslovno rješenje za upravljanje vašim email prometom, kao i dodjelu, prioritiziranje, organiziranje i praćenje emailova.
Email sustav podrške omogućuje vašim agentima korisničke službe filtriranje najvažnijih emailova od klijenata i postavljanje statusa tiketa na temelju prioriteta. Čim klijentov email pristigne u email sustav podrške, Email sustav podrške omogućuje vašim agentima korisničke službe filtriranje najvažnijih emailova od klijenata i postavljanje statusa tiketa na temelju prioriteta. Čim klijentov email pristigne u email sustav podrške.
Agenti prate status svakog tiketa putem poslovne aplikacije i organiziraju ih dalje u lijevku. Efikasan email sustav za tiketing/podršku omogućuje poduzeću rješavanje zahtjeva i problema klijenata te povećava zadovoljstvo korisnika.
Osim toga, sustav je također jedinstveno mjesto za praćenje i upravljanje svakim postojećim upitom korisnika. Ono što ga čini vrijednim danas je činjenica da nije ograničen na samo email, nego vam daje pristup porukama s live chata, društvenim medijima, telefonskim pozivima i vašoj bazi znanja.
Try out LiveAgent
Handle all email traffic from from a single interface with LiveAgent.
Zašto koristiti email sustav podrške u svom poslovanju
Vašem poduzeću možda dobro ide i s korištenjem samo emaila ili bilo kojeg drugog softvera za podršku klijentima za rješavanje operacija vaše službe. No ako želite podići mogućnosti svoje korisničke službe na višu razinu, trebat ćete profesionalni sustav email podrške. Ovo su neke od prednosti uvođenja takvog sustava u svoje poslovanje.
Centralizirani sustav za organizaciju velikih količina upita klijenata
Jedan od najvažnijih razloga korištenja rješenja za email podršku je kontrola nadolazećih upita za korisničkom podrškom. Omogućuje vam potpunu katalogizaciju, organizaciju i prioritiziranje svih nadolazećih zahtjeva klijenata.
Ako svakodnevno rukujete s velikom količinom zahtjeva, takva prednost je kritična za vaše poslovanje. Osim poboljšane korisničke podrške, ovaj sustav osigurava da nijedan upit ne ostane neodgovoren.
Upravljajte svim interakcijama s jednog mjesta
Sustavi za email podršku i tiketing glatko funkcioniraju u modernim višekanalnim okruženjima. Ako nastojite doprijeti do svojih klijenata putem različitih kanala, sustav podrške vam može pomoći konsolidirati sve interakcije i komunikaciju s klijentima i jednu, ujedinjenu temu.
Drugim riječima, možete pružiti personalizirano iskustvo svakom klijentu omogućujući im da vam šalju upite putem komunikacijskog kanala koji oni preferiraju. Tako vaši klijenti dobiju najveću razinu personalizirane usluge a vi dobijete ujedinjeno rješenje za upravljanje svom komunikacijom s klijentima.
Glatko iskustvo korisničke službe za svakog klijenta
86% klijenata očekuje da agenti korisničke službe poznaju njihove prijašnje kupnje i imaju uvid u povijest interakcija. Poduzeća koja ne ulažu u prikladan email sustav podrške ne ispunjavaju ta očekivanja jer njihovom osoblju korisničke službe nerijetko nedostaje kontekst za efikasno rješavanje problema.
To se može promijeniti korištenjem email podrške i tiketing sustava. Ovo rješenje daje vašim agentima uvid u prošle interakcije sa svakim potrošačem.
Poboljšana komunikacija i zadovoljstvo klijenata
Pošto email sustav podrške smješta sve interakcije unutar jedne dijeljene lokacije, to čini komunikaciju između vaše korisničke službe i potrošača lakšom za upravljati. Potrošači mogu kontaktirati korisničku podršku putem svih standardnih kanala a agenti mogu identificirati i odgovoriti s prilagođenim porukama temeljenima na kanalu koji je klijent koristio za slanje upita. Takav stupanj personalizacije može učiniti čuda za zadovoljstvo klijenata.
Top 5 email sustava podrške – usporedba
Email sustav podrške | Capterra ocjena | Besplatna verzija | Besplatan probni period | Početna cijena |
LiveAgent | 4.7/5 (cca 1000 ocjena) | DA | DA | $9 po agentu/mjesečno |
ZenDesk | 4.3/5 (cca 2500 ocjena) | NE | DA | $19 po agentu/mjesečno |
Zoho Desk | 4.5/5 (cca 1600 ocjena) | DA | DA | $14 po agentu /mj |
ProProfs Help Desk | 4.9/5 (8 ocjena) | DA | DA | $15 po agentu /mj |
Freshdesk | 4.5/5 (cca 2300 ocjena) | NE | DA | $19 po značajki/mj |
Najbolje značajke sustava email podrške
Pošto je dostupno toliko sustava za email podršku, pronaći opciju koja pristaje vašim poslovnim potrebama može biti izazov.
Na sreću, napravili smo popis najboljih značajki sustava za email podršku koje trebate pratiti kada tražite sustav email podrške za vašu kompaniju.
- Automatska distribucija tiketa
Jedna od ključnih značajki koju vaš sustav email podrške treba imati je automatska distribucija tiketa. Ovaj neprocjenjivi alat automatski dodjeljuje tikete vašim agentima korisničke službe temeljeno na setu pravila. Može dodjeljivati tikete agentima na temelju njihovih posebnih vještina ili usmjeravati tikete agentima koji su trenutačno dostupni.
- Samoposlužna baza znanja
Vaše email tiketing rješenje treba omogućavati proaktivnu uslugu putem help center ili klijento-centrične baze podataka. Ova baza podataka ili korisnički portal omogućuje vašim klijentima pronalazak bilo koje informacije koju trebaju putem FAQ stranice, videa ili how-to članaka.
- Izvještavanje u realnom vremenu
Sustav za tikete je ništa bez značajki za napredno izvještavanje. Ova značajka vam omogućuje praćenje metrika korisničke službe i indikatora izvedbe. Također možete prepoznati slabosti unutar vaše korisničke službe ohrabrivanjem klijenata da ostave povratne informacije i ocijene vašu službu.
Koliko košta sustav email podrške?
Ne dolaze sva rješenja s istim cjenovnim modelima i planovima, a cijena može dramatično varirati u ovisnosti od broja agenata koje zapošljavate. Cijena također određuje broj značajki kojima možete pristupiti i koristiti ih.
Cijene variraju od niskih $10 mjesečno po korisniku do deset puta većih cijena. Ako vaše poduzeće ima specifične potrebe, najbolje rješenje je model s prilagođenom cijenom.
25 najboljih email sustava za podršku u 2021
1. LiveAgent
LiveAgent je među najpouzdanijim email sustavima podrške na tržištu. LiveAgent pruža moderne značajke korisničke podrške kao što su tiketing, live chat i CRM, koje omogućavaju poduzećima poboljšanje svoje korisničke službe. Dodatno, nudi neograničen broj agenata, usluge migracije i mogućnost povezivanja s najpopularnijim društvenim mrežama kao što su Facebook, Instagram i Viber.
Zajedno s ujedinjenom ulaznom poštom, dobivate i pristup bazi znanja i velikom rasponu izvornih, eksternih i Zapier integracija s aplikacijama treće strane, kao i mobilnim aplikacijama za iOS i Android.
LiveAgent se ponosi s 26 nagrada industrije u različitim kategorijama, što ga čini idealnim rješenjem za potrebe vaše korisničke službe.
Ključne značajke:
- Tiketing sustav
- Univerzalna ulazna pošta
- Chat uživo
- Korisnička podrška
- Baza znanja
- Automatska distribucija tiketa
- Detekcija sudaranja agenata
- Mobilne aplikacije za iOS i Android
- Jezično prilagodljivi widgeti
- Automatski povratni pozivi
- Video pozivi
- Preusmjeravanje poziva
- Hibridni tijek tiketa
- Neograničen broj agenata
- Email predlošci
Prednosti i nedostaci:
Prednosti:
- Fantastična korisnička podrška
- Integracije za Facebook, FB Messenger, Twitter, Instagram, WhatsApp i Viber
- Gamifikacija s nagradama, značkama i razinama
- Izvještavanje u realnom vremenu
- Sučelje email tiketinga jednostavno za korištenje
- Demo
- Besplatni 30-dnevni probni period (kreditna kartica nije potrebna)
- Zauvijek besplatni plan
Nedostaci:
- Nema LinkedIn integraciju
Cijena:
- Zauvijek besplatan plan
- Small – $9/mjesečno
- Medium – $29/mjesečno
- Large – $49/mjesečno
Discover all that LiveAgent has to offer
Try out all these features and more with LiveAgent .
2. ProProfs Help Desk
ProProfs nudi dosad neviđeni sustav za email podršku i tiketing koji nije samo jednostavan za korištenje, nego je i višenamjensko rješenje za korisničku službu. Osim vrhunske lakoće korištenja, ProProfs omogućuje vašim agentima suradnju u realnom vremenu i dodjelu različitih uloga svakom članu tima.
Alat za prioritizaciju omogućuje organiziranje nadolazećih poruka i osigurava da vaši agenti ne promaše nijedan hitni tiket. Međutim, najveća snaga ovog sustava email podrške je graditelj anketa i baze podataka, live chat i izbor ostalih alata korisničke podrške koji vam omogućuju pružanje 24/7/365 korisničke usluge vašim klijentima.
Ključne značajke:
- Višenamjensko sučelje jednostavno za korištenje
- Suradnja agenata u realnom vremenu i detekcija sudaranja
- Pojednostavljen tijek rada korisničke podrške
- Uloge i ovlaštenja agenata
- Ankete za povratne informacije koje je moguće podijeliti, NPS i CSAT
- Baza podataka i FAQ za smanjenje količine tiketa podrške
Prednosti i nedostaci:
Prednosti:
- Lakoća korištenja
- Izvještavanje u realnom vremenu
- Besplatni plan
- Osnovne značajke korisničke podrške
Nedostaci:
- Nema mogućnosti za dodjelu preusmjerenih tiketa specijaliziranim agentima
- Nema mogućnosti personalizacije automatskih odgovora klijentima
Cijena:
- Zauvijek besplatan plan
- Osnove: $10/korisnik/mjesečno
- Premium: $15/korisnik/mjesečno
3. Freshdesk
Freshdesk pruža intuitivno sučelje i hrpu prilagodbi. Zato ga koriste Fiverr, TeamViewer i tisuće ostalih poduzeća.
Softver je prepun odličnih značajki za usmjeravanje zahtjeva klijenata i rješavanje problema. Vaši agenti korisničke službe mogu brzo prikupiti podatke za analizu trendova i povratnih informacija korisnika, upravljati razgovorima i više.
Ključne značajke:
- Upravljanje Facebook i Twitter konverzacijama
- Mobilna aplikacija za korisničku podršku u hodu
- Pristup Freshdesk trgovini s više od 500 aplikacija
- Opcija dodavanja chatbota ili widgeta na samoposlužni portal.
Prednosti i nedostaci:
Prednosti:
- Razne značajke kao što su automatizacija scenarija, detektor zahvala, ploča za upravljanje rasporedom i chatbot.
- Savršen za male i srednje kompanije
- Kontekstualna pomoć
Nedostaci:
- Dodjela tiketa traje dulje nego s ostalim alatima
- Troubles with email optimization on mobile apps
Cijena:
- Sprout: Besplatno
- Blossom: $15/korisnik/mjesec
- Garden: $35/korisnik/mjesec
- Estate: $49/korisnik/mjesec
- Forest: $99/korisnik/mjesec
4. SysAid
SysAid je moćan i prikladan softver za email podršku i upravljanje koji uključuje funkcije resetiranja lozinki, samoposlužni portal, live chat značajke, upravljanje imovinom i više. SysAid je odlično rješenje za poboljšanje izvedbi donošenja odluka i IT/email podrške za male kao i za velike timove.
Ključne značajke:
- Ciljno povezani KPI
- Interna baza znanja
- Chat uživo
- IT podrška
- Dodavanje chat ikona na web stranice
- Pregled povijesti emailova i tiketa
- Automatsko usmjeravanje tiketa
- Resetiranje lozinke za domenu
- Personalizirana email podrška
- Automatizirani tijek rada
Prednosti i nedostaci:
Prednosti:
- Prilagodljivo upravljanje tiketima
- Točno izvještavanje
- Upravljanje imovinom
- Live chat značajka
- Odlična korisnička podrška
- Jednostavan postupak uključivanja
Nedostaci:
- Upravljanje kategorijama
- Značajka podrške na daljinu bi mogla biti i bolja
- Komplicirana konfiguracija modula podrške
Cijena
Cijena na zahtjev
5. SolarWinds Service Desk
Velik broj poduzeća treba centralizirano rješenje za upravljanje s više zahtjeva klijenata preko različitih kanala, uključujući samoposlužne portale, klijente koji se samo pojave, telefonske pozive i email. Tu SolarWinds služba za podršku dolazi na svoje.
Ovaj alat vam omogućuje laku prilagodbu upravljačke ploče, tako da vaš tim korisničke podrške može mjeriti metrike industrijskog standarda. Vaš tim može rješavati sve zahtjeve za tiket predane putem softvera korisničke podrške i pratiti napredak kako bi poboljšali korisničko zadovoljstvo.
Ključne značajke:
- Prioritizacija i upravljanje tiketima
- Razne prakse za upravljanje tiketima
- Standardizacija ispunjenja službe i zahtjev za procese putem kataloga službe
- Ujedinjeni samoposlužni portal za predavanje zahtjeva i tiketa
- Izvještavanje o rješavanju tiketa u realnom vremenu, ITIL procesi, CSAT rezultati. kršenje SLA.
- Employee service portal
Prednosti i nedostaci:
Prednosti:
- Napredno upravljanje tiketima
- 24/7 pristup službi
- Samoposlužni portal
- Upravljanje razinom usluge
- Prilagodljiva upravljačka ploča
- Upravljanje i prijava na daljinu
- Izvještaji o imovini
- Kategorizacija tiketa
- Odlična prilagodba
Nedostaci:
- Loša integracija sa softverom treće strane
- Predlošci za izvještavanje se trebaju poboljšati
- Loša tehnička podrška
- Loša Mac OSX podrška
Cijena
- Team: $15/agent/mjesec
- Business: $29/agent/mjesec
- Professional: $49/agent/mjesec
- Enterprise: $69/agent/mjesec
6. Zoho Desk
Zoho Desk je odlično rješenje za kompanije koje trebaju sustav za email podršku i upravljanje tiketima koji je kontekstualno svjestan i intuitivan te ima višekanalne mogućnosti. Osim fantastične email podrške na više jezika, Zoho Desk također nudi funkciju automatizacije odgovora kako bi pomogao vašem osoblju korisničke službe da nadvlada dnevnu količinu posla.
Ovaj softver prati više metrika te vam čak pomaže odrediti uobičajene probleme i preferencije klijenata na temelju prijašnjih interakcija. Također ima integracije za Zoho, MailChimp, Facebook Ads, Slack, G-Suite i Microsoft Office 365.
Ključne značajke:
- Podrška za više kanala
- Podrška za više kanala
- Napredno upravljanje tiketima
- Ažurirani predlošci
- Mobilne aplikacije
- Skuplja relevantne metrike izvedbe
- Automatizirano odgovaranje na emailove
- Prikupljanje povratnih informacija klijenata
Prednosti i nedostaci:
Prednosti:
- Prikupljanje povratnih informacija klijenata
- Napredno praćenje izvedbe
- 24/7 korisnička služba
- Kompatibilan s popularnim platformama i mobilnim aplikacijama
- Zoho integracija
- Praćenje vremena
- Lakoća korištenja
- Laka dodjela zadataka
- Ažuriranje poruka
Nedostaci:
- Zoho CRM integracija bi mogla biti i bolja
- Sučelje zna biti zbunjujuće i teško za korištenje
- Komplicirano postavljanje automatizacija
- Nema dovoljno mogućnosti prilagodbe
Cijena
- Free: do 3 agenta, paket s ograničenim značajkama
- Standard: $12/agent/mjesec
- Professional: $20/agent/mjesec
- Enterprise: $35/agent/mjesec
7. Intercom
Intercom je odlično rješenje za poduzeća koja obično odgovaraju na interakcije, zahtjeve i upite klijenata putem mobilnih aplikacija i društvenih mreža.
Ako većina vaših klijenata preferira korištenje mobilnih uređaja, Intercom je tu za vas. Njegove izvorne Android i iOS aplikacije omogućuju vašim agentima praćenje svih interakcija s klijentima u realnom vremenu. Intercom također uključuje email sustav podrške koji će vam omogućiti podjelu podrške za porodaju i podrške za korisnike u dvije različite ulazne pošte za lakše upravljanje.
Ključne značajke:
- Standardni odgovori
- Automatizacija dnevnih zadataka
- 250+ dodatnih alata
- Botovi s AI osnovom
- Napredno izvještavanje
- Prioritizacija i usmjeravanje konverzacija
- Chat uživo
Prednosti i nedostaci:
Prednosti:
- Odličan alat za uštedu vremena
- Lakoća korištenja
- Smanjenje manualnog rada
- 250+ alata
- Prikupljanje informacija unaprijed
- Integracija s društvenim medijima: Facebook, FB Messenger i Twitter
- Integracija s aplikacijama: Google Meet, Stripe, Aircall, Zendesk Support i više
- Dijeljenje izvještaja
- Napredna automatizacija
Nedostaci:
- Problemi sa Salesforce integracijom
- Korisničko sučelje može biti zbunjujuće
- Sporo izvođenje akcija koje inicira korisnik
Cijena
- Start: $39/mjesec
- Grow: $99/mjesec
- Accelerate: $499/mjesec
- Scale: $999/mjesec
8. Zendesk
Zendesk je puno više od email sustava podrške – on je praktično i jedinstveno rješenje. Odličan je za rješavanje tiketa korisničke podrške, prioritizaciju i praćenje svih interakcija s klijentima. Dodatno, Zendesk vam omogućuje praćenje svih interakcija s jednog mjesta kako bi vaša korisnička podrška bila personaliziranija i efikasnija.
Jedna od njegovih najvećih prednosti je da podržava samoposlugu. Možete snabdjeti svoju ciljanju publiku s dodijeljenom korisničkom podrškom i forumom zajednice, gdje mogu naći rješenje njihovih problema bez potrebe za kontaktiranjem vašeg tima korisničke podrške. To zauzvrat smanjuje prosječno vrijeme čekanja u rješavanja te popravlja vaš rezultat za korisničko zadovoljstvo.
Ključne značajke:
- Izvješća koja je jednostavno analizirati
- Praćenje i nadzor trendova
- Više mogućnosti za integraciju podataka klijenta
- Dodjela tiketa na temelju vještina
- Poboljšanje korisničke podrške i usluge
- Samoposlužni portal i forum zajednice
- Botovi s AI osnovom
Prednosti i nedostaci:
Prednosti:
- Lako izvještavanje
- Više opcija intregracije
- CRM korisničke službe
- Dodijeljeni centar za pomoć
Nedostaci:
- Čak i kada je određeni okidač deaktiviran, možete primijeniti ostale okidače na tiket
- Možete upravljati samo s ograničenim brojem tiketa
- Nabacano sučelje
Cijena
- Suite Team: $49/agent/mjesec
- Suite Growth: $79/agent/mjesec
- Suite Professional: $99/agent/mjesec
9. Hiver
Hiver je jednostavno i efektivno rješenje koje vam omogućuje korištenje vaše Gmail ulazne pošte. Možete dodijeliti email tikete svojim agentima s jednim klikom, te držati svu konverzaciju s klijentima organiziranom. Hiver također ima napredno izvještavanje i pruža akcijske uvide u sveukupnu izvedbu, SLA prekršaje i distribuciju količine rada. Sve to, plus integracije za Zapier i Slack, ga čine jednostavnim a visoko efektivnim rješenjem.
Ključne značajke:
- Email oznake za poboljšanu prioritizaciju i kategorizaciju korisničkih problema
- Značajka za uzbunu u slučaju sudaranja za primanje obavijesti tijekom odgovora na emailove
- Vremenska crta aktivnosti za pregled svih email akcija
- Besprijekorna distribucija količine posla i optimizacija
- Dodatni komunikacijski kanali i kontakti korisničke službe putem Zapiera i Slacka
- Gmail tiketing sustav
Prednosti i nedostaci:
Prednosti:
- Brza korisnička služba
- Zapier i Slack integracija
- Odlično korisničko iskustvo
Nedostaci:
- Pravila automatizacije trebaju više mogućnosti optimizacije
- Značajke kao što je widget za web stranicu i CRM integracije nisu uključene
- Sustavu nedostaje masovno dodavanje email adresa
Cijena
- Lite: $7/korisnik/mjesec
- Grow: $22/korisnik/mjesec
- Pro: $37/korisnik/mjesec
- Elite: $57/korisnik/mjesec
10. Spiceworks help desk
Spicework korisnička podrška je savršen izbor za one koji žele ohrabriti svoje klijente da predaju nove upite bez kontakta s agentima korisničke službe. Umjesto toga, vaše osoblje koristi ovaj softver korisničke podrške za kreiranje korisničkog portala putem kojeg klijenti predaju tikete i nadziru napredak u rješavanju postojećih zahtjeva.
Omogućuje vam kreiranje baze podataka u kojoj možete ponuditi odgovore na najčešća pitanja. Spiceworks također pomaže vašim klijentima da se obrazuju u pogledu dobivanja najbolje korisničke službe. Mobilne aplikacije ponuđene uz email tiketing sustav će osigurati da je vaš tim uvijek ažuran kada su novi tiketi u pitanju.
Ključne značajke:
- Poboljšana organizacija tiketa
- Prilagođena polja
- Suradnja agenata
- Prilagodljivi samoposlužni korisnički portal
- Automatska dodjela tiketa za više agenata
- Email podrška na daljinu
Prednosti i nedostaci:
Prednosti:
- Besplatan softver za poduzeća i pojedinačne korisnike
- Upravljanje IT uslugama
- Push notifikacije
- Mobilne aplikacije
- Kompatibilan s mobilnim uređajima
Nedostaci:
- Ograničena cloud verzija
- Ne podržava ITIL okvir
Cijena
- Besplatan za sve
11. HelpCrunch
HelpCrunch pruža više odličnih značajki, uključujući automatsko dijeljenje popratnih emailova, pravovremene pretpreglede poruka i napredne chat značajke.
Međutim, njegova glavna prednost je mogućnost simultanog izvođenja više zadataka – spajanje, dodjela i označavanje razgovora podrške u svrhu povećanja produktivnosti vašeg tima korisničke službe. Jedan agent može istovremeno upravljati s do pet korisničkih interakcija, smanjujući prosječno vrijeme čekanja klijenta.
Ključne značajke:
- Već napravljeni odgovori na najčešća pitanja klijenata
- Obavijesti za Slack, email i pretraživač
- Standardni odgovori
- Mobilni i web live chat
- Prikupljanje povratnih informacija klijenata
- Indikator online statusa
- Ocjene klijenata
Prednosti i nedostaci:
Prednosti:
- Lako upravljanje tiketima
- Sučelje je lako za korištenje
- Slack integracija
- Samoposlužna baza podataka i FAQ
- Mobilne aplikacije i za iOS i za Android
- Ujedinjena, dijeljena HelpCrunch ulazna pošta
- Automatski popratni emailovi
Nedostaci:
- Potrebno je više jezičnih prijevoda
- Facebook i Twitter integracije su još u tijeku
- Chatbot mogućnosti prilagodbe su nemaštovite
Cijena
- Standard: $23/korisnik/mjesec
- Premium: $39/korisnik/mjesec
- Enterprise: Po zahtjevu
12. ConnectWise Control
Originalno dizajniran za IT timove i odjele, svjetski prepoznati ConnectWise Control je intuitivni softver koji vam omogućava ubiranje plodova automatizacije.
Također je i odličan alat za poboljšanje korisničkog iskustva. Njegove brojne značajke uključuju upravljanje imovinom, projektima i inventarom, korisničku podršku i napredni sustav email podrške za lakšu prioritizaciju i zakazivanje emailova.
Softver također uključuje chat alate i može se besplatno isprobati. Kao rezultat toga, čini kompletno rješenje za upravljanje zadacima tima korisničke službe i automatizaciju tiketa.
Ključne značajke:
- Chat u realnom vremenu
- Kompatibilne integracije
- Napredno izvještavanje
- Praćenje interakcija
- Raspoređivanje na cloud
- Kompatibilnost s Android, iOS, Windows i Mac sustavima
- Strategije tiketinga
- Automatizacija notifikacija i tiketa
- Dodjela timova
- Praćenje vremena
- Upravljanje računom
- Pomoć u kibersigurnosti
Prednosti i nedostaci:
Prednosti:
- Besplatni demo
- Visoka kompatibilnost s digitalnim softverom i operacijskim sustavima
- Integracije s aplikacijama treće strane
- Dodatne opcije
- Korisnička podrška
- Jedinstveno softversko rješenje
Nedostaci:
- Nema pohrane dokumenata
- Treba automatsko usmjeravanje
Cijena
- Single License Restriction: $19/mjesec
- Standard: $35/tehničar/mjesec
- Premium: $45/tehničar/mjesec
13. Freshservice
Freshservice nije samo email sustav podrške i softver korisničke podrške, nego i cloud-based alat za upravljanje IT uslugama. Ovo jedinstveno rješenje pruža kompanijama svih veličina najefikasniji način pojednostavljivanja timskog tijeka rada, kao i individualnog.
Optimizacija tijeka rada i automatizacija su odlični sustavni procesi za dodjelu, kategorizaciju i prioritizaciju tiketa na temelju već postojećih pravila. Vaši agenti korisničke službe mogu s lakoćom skloniti ili uređivati pravila tiketa kako žele. Softver također uključuje dodatne opcije kao što su upravljanje IT imovinom i upravljanje projektima.
Ključne značajke:
- 24/7 live korisnička podrška
- Pohrana dokumenata
- Automatsko usmjeravanje
- Opcije gamifikacije
- Automatizacija tiketa
- Email upravljanje
- Automatizacija tijeka rada
- Mobilne aplikacije za Android i iOS
- Upravljanje IT uslugama
- Remote pristup email tiketing sustavu
Prednosti i nedostaci:
Prednosti:
- 21-dnevni besplatni probni period
- Višekanalna podrška
- Cloud-based ITSM
- Lakoća korištenja
- Kompatibilan s mobilnim uređajima
- Praćenje podataka
Nedostaci:
- Nema besplatne verzije
Cijena
- Starter: $19/agent/mjesec
- Growth: $49/agent/mjesec
- Pro: $89/agent/mjesec
- Enterprise: $109/agent/mjesec
14. Front
Iako je dizajniran kao rješenje za upravljanje ulaznom poštom, Front je odličan sustav email podrške za male i srednje kompanije s dosta vrijednih značajki, uključujući automatsko usmjeravanje tiketa.
Osim standardnih stvarčica kao što su standardni odgovori i praćenje izvedbe tima, Front podržava integraciju sa softverom treće strane. Omogućuje vašim agentima korisničke podrške gradnju automatskih tijekova rada, organizaciju interakcija s klijentima, prioritizaciju zahtjeva i više. Front također nudi brojne add-one kao što su dodatni timski kanali, povećan API limit i Twitter integracija.
Ključne značajke:
- Alat za upravljanje ulaznom poštom
- Email tiketing sustav
- Standardni odgovori
- Praćenje i analiza izvedbe tima
- Automatski tijekovi rada
- Prioritizacija zadataka
- Twitter integracija
- Izvještavanje u realnom vremenu
- Automatsko usmjeravanje tiketa
Prednosti i nedostaci:
Prednosti:
- Dodijeljenja ulazna pošta za tim
- 7-day besplatni probni period
- Dodatni add-oni
- Dodatni timski kanali
- Automatski zahtjevi
- Chat u realnom vremenu
- Praćenje iteracije
Nedostaci:
- Nema podrške za pohranu dokumenata
Cijena
- Starter: $19/osoba/mjesec
- Prime: $49/osoba/mjesec
- Enterprise: $99/osoba/mjesec
15. HappyFox
HappyFox pruža visokoefikasni email tiketing sustav podrške temeljen na webu i online softver korisničke podrške. Ovaj softver vam omogućuje potpunu prilagodbu iskustva korisničke službe s personaliziranim tijekovima rada i prilagođenim poljima.
Integracije korisničke podrške su dovoljne da podrže čak i najzahtjevnije potrebe poslovanja a možete i dobiti opciju chata za vašu web stranicu. Uz HappyFox, dobit ćete efikasan sustav upravljanja s dodatnim opcijama kao što su višekanalni tiketing i prikvačeni tiketi.
Ključne značajke:
- Integracije korisničke podrške
- Email tiketing
- Prilagođena polja
- Chat uživo
- Višekanalni tiketing
- Izvještavanje u realnom vremenu
- Upravljanje imovinom
- Uzbune/eskalacije
- Višekanalna podrška
- Sustav tiketa podrške
- Samoposlužna baza podataka
Prednosti i nedostaci:
Prednosti:
- Sučelje je lako za korištenje
- Chat u realnom vremenu
- Uređivanje informacija tiketa
- Dnevni popisi zadataka
Nedostaci:
- Nema podrške 24/7
Cijena
- Godišnji plan počinje od $29/agent/mjesec
- The annual plan for enterprises goes up to $89/agent/month
16. Kayako
Kayako je dobro poznati softver korisničke službe za mala poduzeća i start-upe, te vladine i dobrotvorne organizacije. Iako je zapravo sustav podrške korisničke službe, Kayako također nudi dobru email tiketing podršku, uključujući značajku live chata i raspon drugih impresivnih značajki.
Ove značajke uključuju pomoć u timskoj komunikaciji i suradnji, standardne odgovore i CRM integracije. Jedna od prednosti korištenja Kayaka je mjerenje zadovoljstva korisnika kroz CSAT.
Ključne značajke:
- 24/7 live chat i korisnička podrška
- SaaS, cloud i web implementacija
- Integracija s aplikacijama i CRM-om
- Standardni odgovori
- Timska komunikacija i suradnja
- CSAT rezultati
- Izvještavanje u realnom vremenu
Prednosti i nedostaci:
Prednosti:
- Lakoća korištenja
- Lakoća korištenja
- Rješenje za suradnju
- Live chat aplikacije za iOS i Android
Nedostaci:
- Nema pohrane dokumenata
- Nema praćenja interakcije
Cijena
- Inbox: $15/agent/mjesec
- Growth: $30/agent/mjesec
- Scale: $60/agent/mjesec
17. ManageEngine
Ako trebate rješenje koje ujedinjuje IT upravljanje, email podršku i tiketing, ManageEngine je pravo softversko rješenje za vas. Nudi širok raspon alata email podrške kao što su korisnička podrška, praćenje interakcije i nadzor diska.
Možete kreirati IT bazu podataka, omogućiti vašim klijentima da predaju svoje zahtjeve i pružiti im samoposlužni portal kako bi bili informirani 24/7. Također možete računati na automatiziranu dostavu, API integraciju SLA upravljanje i podršku za više stranica.
Ključne značajke:
- Interna i eksterna baza podataka
- Samoposlužni portal
- IT upravljanje
- Automatska dostava
- API integracija
- 24/7 live podrška
- Pohrana dokumenata
- Praćenje interakcija
- Integracija s aplikacijama treće strane
- Automatsko usmjeravanje
Prednosti i nedostaci:
Prednosti:
- Chat u realnom vremenu
- Dva-u-jedan rješenje
- Besplatni alati, kao što su PST Migration Tools, Script Zone i Disk Monitor Lite
- Izvorne mobilne aplikacije za iOS i Android
- Sustav za korisničku podršku
Nedostaci:
- Teško je pronaći sve uređaje prikazane na poslužitelju
- Upravljačka ploča može biti zbunjujuća i teška za snalaženje
Cijena
- Starter: počinje od $10/tehničar/mjesec
- Prime: počinje od $21/tehničar/mjesec
- Enterprise: počinje od $50/tehničar/mjesec
18. Salesforce Essentials
Kako tvrdi Forbes, Salesforce Essentials je jedno od najinovativnijih softverskih rješenja na tržištu. Ovo cloud-based rješenje za mala poduzeća nudi kompanijama višekanalnu email podršku. Također ima i tiketing sustav optimiziran za podržavanje potreba korisničke podrške i službe takve organizacije.
Softver vam pomaže da pružite svojim klijentima samoposlužne portale, pohranu dokumenta, automatsko usmjeravanje i praćenje interakcija. Također možete koristiti i dodatne značajke kao što su integracije s društvenim medijima, promjene/eskalacije i upravljanje tiketima.
Ključne značajke:
- Cloud-based email tiketing
- Podrška za više kanala
- Samoposlužni portal
- Pohrana dokumenata
- Integrations with Facebook, Instagram, Twitter, Messenger, and YouTube
- Uzbune/eskalacije
- Upravljanje tiketima
- CRM integracija
- Potpisi i ankete za klijente
Prednosti i nedostaci:
Prednosti:
- 30-dnevni besplatni probni period
- Android i iOS implementacija
- Pohrana dokumenata
- Dodatne značajke
- Potpomognuto uključivanje
- Lako postavljanje
- Integracija aplikacija za korisničku podršku
Nedostaci:
- Ograničena korisnička podrška za email
Cijena
- Cijene variraju od $25 do $300 mjesečno.
19. Team Support
TeamSupport je B2B-usmjeren softver korisničke službe s glavnim fokusom na poboljšanje suradnje unutar tima. S ovim softverom možete lako ukloniti ponavljanje iz svakodnevnih zadataka korištenjem automatizacije, eskaliranjem i rješavanjem tiketa, postavljanjem pravila za usmjeravanje tiketa i integracijom emaila za podršku.
Još važnije, ovaj softver dolazi s dodatnim značajkama koje pružaju vašim agentima podršku i podatke koje trebaju, uključujući predložena rješenja.
Ključne značajke:
- Automatizacija
- Email integracija
- Upravljanje tiketima
- Automatsko usmjeravanje
- IBM Watson tehnologija
- Korisnička podrška na daljinu
Prednosti i nedostaci:
Prednosti:
- Besplatni demo
- Pristupačne Android i iOS mobilne aplikacije
- Pohrana dokumenata
- Analiza mišljenja
Nedostaci:
- Nema 24/7 live podrške
Cijena
- Support Desk: $50/agent/mjesec
- Enterprise: $69/agent/mjesec
20. Vivantio Pro
Vivantio Pro se smatra standardom za ITIL-sukladnu korisničku službu usmjerenu na poduzeća i ponudu podrške. Osim konkurentne cijene, Vivantio Pro dolazi s nekoliko naprednih značajki koje ga odvajaju od ostalih sustava za email podršku i tiketing.
Možete učiniti sve vaše operacije email tiketinga transparentnijima, automatizirati procese, kreirati neograničene tipove tiketa i više.
Ključne značajke:
- Samoposlužni portali
- Ujedinjena ulazna pošta za tikete
- Laka distribucija informacija
- Mobilno izdanje
- Upravljanje s više tiketa
- ITIL podrška
- Više SLA
- KPI nadzor i praćenje
- Prilagođena polja
- Kreirajte pravila usmjeravanja
- Prilagođena upravljačka ploča
Prednosti i nedostaci:
Prednosti:
- Laka konfiguracija
- Intuitivno sučelje lako za korištenje
- Mobilna aplikacija za Android
- Upravljanje bazom podataka
- Globalni oglasi na pretraživaču
Nedostaci:
- Potpun set značajki zahtijeva najskuplji plan
- Zahtijeva trening za pravilnu upotrebu
Cijena
- Value: $42/korisnik/mjesec
- Vital: $52/korisnik/mjesec
- Velocity: $82/korisnik/mjesec
- Visionary: $142/korisnik/mjesec
21. Agiloft Service Desk
U svijetu email tiketinga i podrške, nisu sva rješenja jednaka. Velike korporacije trebaju naprednu korisničku podršku i rješenja za službu za korisnike koja mogu skalirati kako kompanija raste.
Agiloft je slučajno baš takvo rješenje. Ovaj sustav za korisničku službu i podršku će vam pomoći popraviti vaše scenarije za suočavanje s klijentima i internu službu. To je cijela platforma sa značajkama koje omogućuju velikim kompanijama i poduzećima korištenje widgeta za pružanje agilne usluge i podrške svojoj bazi potrošača, u realnom vremenu
Ključne značajke:
- Upravljanje imovinom
- Tiketi društvenih medija s Twittera i Facebooka
- Baza podataka
- Samoposlužni portal
- Widget za podršku
- Prilagođeno izvještavanje
Prednosti i nedostaci:
Prednosti:
- Odlične opcije prilagodbe
- Predefinirana izvješća
- Odlična integracija
- ITIL sukladan
- Bolji tijekovi rada
Nedostaci:
- Nema kontrole na daljinu
- Nema 24/7 live chat podrške
- Nema chatbot podrške
Cijena
- Professional: $45
- Professional Unlimited: $65
- Enterprise: $75
22. Gorgias
Gorgias vam omogućava da premostite jaz između prodajne i korisničke službe. Ovaj sustav email podrške nudi raspon značajki i alata, kao što su asistent za uključivanje, ankete za klijente i chat kampanje kako bi vam pomogao dobiti nove potencijalne kupce i pretvoriti ih u vjerne klijente.
Najveća snaga koju Gorgias ima je jednostavna integracija s top tri najpopularnije e-commerce platforme – BigCommerce, Magento i Shopify. Dodatno, kroz svoj napredni sustav za email tiketing, vaši agenti korisničke službe mogu također povlačiti zahtjeve klijenata, interakcije, podatke i upite izravno iz platforme.
Ključne značajke:
- Upravljanje tiketima
- Neograničeni korisnici
- Chat uživo
- Integracije s trećom stranom
- Pomoć pri uključivanju
- Chat kampanje
- Ankete za klijente
- Metrike prihoda
- Upravljanje timovima
- Dijeljenje pregleda
- Automatizacija rutinskih zadataka korisničke službe
- Integracije s društvenim medijima kao što su Facebook, FB Messenger i Instagram
- SMS tiketing
Prednosti i nedostaci:
Prednosti:
- 7-day besplatni probni period
- E-commerce alati
- Lakoća korištenja
- Jasno sučelje
- Višekanalni pristup
Nedostaci:
- Treba kontrolu spama
- Teško je postaviti tijekove rada
Cijena
- Basic: $60/mjesec
- Pro: $300/mjesec
- Advanced: $750/mjesec
23. Groove
Groove je odlično rješenje za poslovanja koja su prerasla svoj email za korisničku službu i trebaju skalabilno rješenje za email tiketing. Groove može pružiti sve potrebne i skalabilne usluge i podržati potrebe vašeg tima za rješavanjem upita na više kanala.
Zahvaljujući njegovim intuitivnim i efikasnim alatima za suradnju, možete organizirati vaš cijeli email promet, dodijeliti određene zahtjeve na temelju vještina, popraviti kooperaciju timova, dodati interne privatne bilješke u privatne rasprave i više.
Ključne značajke:
- Ujedinjena ulazna pošta
- Baza podataka
- Chat uživo
- Web widget
- API pristup
- Integracije s aplikacijama treće strane
- Napredno izvještavanje
- SMS i WhatsApp tiketing
- SSO/SAML
- Alat za suradnju timova
- Cyber-sigurnost
Prednosti i nedostaci:
Prednosti:
- Izvrsne značajke automatizacije
- Pristupačni mjesečni planovi
- Napredni alati
- Prilagodljive baze podataka
- Samoposlužna opcija za klijente
Nedostaci:
- Nema prilagodljivih web obrazaca
- Zapisi telefonskih poziva se trebaju poboljšati
Cijena
- Starter: $9/korisnik/mjesec
- Plus: $19/korisnik/mjesec
- Pro: $29/korisnik/mjesec
- Company: Cijena na upit
24. Userlike
Userlike je najbolje rješenje za poduzeća koja trebaju kombinaciju mobilnih poruka i web chata – dva najvažnija kanala za komunikaciju s potrošačima.
Userlike može pomoći vašom menadžerima i agentima prodaje, kao i vašim agentima podrške i klijentima. Imat ćete opciju chata s klijentima koristeći SMS, Telegram, WhatsApp, Facebook Messenger ili koristeći chatbot za automatizaciju konverzacija.
Ključne značajke:
- Standardni odgovori
- Chat i razmjena poruka u realnom vremenu
- Chatbot
- Upravljanje tiketima i komunikacijom
- Analiza korisničke usluge i podrške
- Upravljanje i distribucija emailova
- Prikupljanje povratnih informacija
- Geotargeting
- Proaktivni chat i upravljanje redom čekanja
- Anketiranje klijenata
- Integracije s aplikacijama treće strane
- SMS poruke
- Integracija s Facebook Messenger, Trello, Mailchimp, Slack, Hubspot i više
- Analiza i metrike izvedbe
- Napredno izvještavanje
Prednosti i nedostaci:
Prednosti:
- Više načina za povezivanje s klijentima
- Širok raspon naprednih značajki
- Web, SaaS i cloud implementacija
- Mobilna podrška
- FAQs/forum
- Besplatni probni period
Nedostaci:
- Besplatni probni period
- Funkcije filtriranja spama bi mogle biti i bolje
Cijena
- Besplatno
- Team: $90/mjesec
- Corporate: $290/mjesec
25. HelpOnClick
HelpOnClick je sveobuhvatni sustav email podrške za e-commerce poslovanja i trgovce koji trebaju lak način za doći u dodir sa svojim klijentima. Ovaj softver pruža intuitivnu i izravnu podršku korisnicima i live chat opcije.
Možete integrirati operacije svoje korisničke podrške s centraliziranim odjelom za podršku, CMS i CRM sustavima, dodati prilagodljive ikone, chat agente i nadzor prometa u realnom vremenu kako bi osigurali vrhunsku uslugu i podršku za vašu ciljanju publiku.
Ključne značajke:
- Upravljanje pozivnim centrom
- Standardni odgovori
- Email upravljanje
- Chat uživo
- Dijeljenje ekrana
- Ankete i povratne informacije
- Upravljanje tiketima
- Integracija za Facebook i Twitter
- SLA
Prednosti i nedostaci:
Prednosti:
- Besplatni probni period
- Pristupačni planovi
- Mobilna podrška
- Podržava 20 jezika, uključujući japanski i ruski
- Kompatibilan s iOS i Android uređajima
- Radi na svakoj web stranici
Nedostaci:
- Problemi s pokretanjem unutar Google Chrome-a
- Ograničena upravljačka ploča
- Zbunjujuće postavke
Cijena
- Starter: $12/agent//mjesec
- Advanced: $19/agent//mjesec
Top 5 email sustava podrške – usporedba
Pošto smo već spomenuli top pet email sustava podrške, hajdemo ih kratko usporediti naglašavanjem značajki kojima se ističu od ostalih.
1. LiveAgent
Sa sučeljem lakim za korištenje, hibridnim tijekom tiketa, odličnom korisničkom podrškom i dodatnim pogodnostima društvenih medija i rasponom integracija za softver i aplikacije treće strane za Facebook, Instagram, ili WordPress, LiveAgent se ističe.
Dobivate pristup korisničkoj službi i softveru za bazu znanja, unikatnim značajkama gamifikacije sa značkama i nagradama, pa čak i jezično prilagodljive widgete. Najbolja stvar je da možete iskušati ovaj moćni alat kroz demo ili besplatnu verziju prije nego potrošite i novčić na njega. Možete čak i uskočiti i iskusiti njegov puni potencijal s 30-dnevnim besplatnim probnim periodom.
Pošto LiveAgent ima 26 nagrada na svom reveru, sa sigurnošću možemo reći da će on sigurno i nevjerojatno efikasno rješenje za poduzeća koja trebaju potpunu kontrolu nad svojim email tiketing aktivnostima.
Ovo je robusno rješenje s nekoliko cjenovnih opcija za svaki budžet, što donosi prvo mjesto za LiveAgent na našem popisu.
Too many options to choose from
LiveAgent is an all-in-one customer service solution that helps companies with customer support and reduce churn.
2. Zendesk
Zendesk nije samo softversko rješenje za vaše potrebe email tiketinga – on je vrhunski sustav email podrške. Lak je za korištenje i omogućuje agentima vaše korisničke službe pojednostavljenje email tiketing procesa i konverzacija s klijentima.
Iako pruža mnoge korisne značajke, neka povoljnija rješenja nude širi raspon podrške za rješavanje skalabilnog upravljanja email tiketima.
3. Zoho Desk
Zoho Desk je na našem popisu top pet rješenja za email tiketing jer je jedan od vodećih softvera za kontaktne centre. Osim omogućavanja svih potrebnih značajki za email podršku, Zoho Desk je unikatno rješenje za rješavanje korisničkih interakcija jer dolazi s chatbotom – značajka koju većina modernih kompanija danas preferira .
Iako je cjenovno pristupačniji od većine sličnih rješenja, Zoho Desk nema određene značajke koje bi mu dale veću poziciju na popisu. Ipak, Zoho Desk ima mogućnosti Windows i Mac implementacije, što je ogroman plus.
4. ProProfs Help Desk
ProProfs Help Desk zaslužuje mjesto na našem popisu jednostavno zato što je odličan alat za prioritizaciju. Zahvaljujući toj značajki, ProProfs postaje višekanalna email podrška koja pomaže vašem timu organizirati i prioritizirati najkritičnije emailove i konverzacije.
Još važnije, vaši agenti nikad više neće propustiti hitne tikete s ovim softverskim rješenjem. Na stranu to, ovaj softver također uključuje dodatne značajke za podršku i graditelj anketa. Može se ponositi istim rasponom značajki kao i neki drugi alati, ali će osigurati 24/7 uslugu koju vaši klijenti zaslužuju.
5. Freshdesk
Osim što je odlično rješenje za nadogradnju vaše korisničke podrške, Freshdesk je i rješenje za upravljanje emailovima s ujedinjenom ulaznom poštom i impresivnim mogućnostima integracije.
Ima trgovinu s više od 500 dodatnih aplikacija za korisničku podršku i omogućuje vam upravljanje Twitter i Facebook konverzacijama. Iako je nekoliko drugih sustava s našeg popisa bolje kada je u pitanju područje korisničke službe, Freshdesk ima jednu prednost – može analizirati posljednje trendove u korisničkoj službi.
Email sustav podrške | Capterra ocjena | Besplatna verzija | Besplatan probni period | Početna cijena |
LiveAgent | 4.7/5 (cca 1000 ocjena) | DA | DA | $9 po agentu/mjesečno |
ZenDesk | 4.3/5 (cca 2500 ocjena) | NE | DA | $19 po agentu/mjesečno |
Zoho Desk | 4.5/5 (cca 1600 ocjena) | DA | DA | $14 po agentu /mj |
ProProfs Help Desk | 4.9/5 (8 ocjena) | DA | DA | $15 po agentu /mj |
Freshdesk | 4.5/5 (cca 2300 ocjena) | NE | DA | $19 po značajki/mj |
Zaključak
Postoji puno varijabli za razmisliti o njima kada birate najbolje rješenje za sustav email podrške za vaše poslovanje. Zato smo kreirali nekoliko pitanja i odgovora kako bi vam pomogli donijeti pravu odluku.
Koje rješenje za sustav email podrške je pravo za vaše poduzeće?
Pošto svako poslovanje ima različite potrebe za email podrškom, teško je reći koji sustav je najbolji za vašu kompaniju. Međutim, nećete pogriješiti ni s jednom opcijom s naše liste. Preporučujemo da date šansu LiveAgent-u jer je lak za konfigurirati, postaviti i svakodnevno koristiti.
Najbolje posljedično jedinstveno rješenje za sustav email podrške
Najbolje jedinstveno rješenje za sustav email podrške treba sadržavati sve značajke koje trebate za vođenje vašeg dolaznog i odlaznog email prometa. To uključuje sve dodatne opcije za pomoć nadogradnje korisničkog računa vaših klijenata sukladno njihovim potrebama-. LiveAgent i ZenDesk su među najboljim jedinstvenim rješenjima s najviše značajki koje su potrebne za pristojnu email podršku.
Najbolji email sustav podrške s ugrađenim tiketingom i live chatom
LiveAgent je vaša najbolja opcija kada je u pitanju live chat i ugrađene mogućnosti za tiketing. Osim pružanja potpunog raspona značajki za podršku, također omogućuje personaliziranje email prometa stupanjem u dodir s vašim klijentima preko komunikacijskih kanala koje oni preferiraju.
Najbolji email sustav podrške kada su značajke u pitanju
Kada su u pitanju značajke, LiveAgent ih nudi najviše (200+)
Email sustav podrške koji je najbolji omjer uloženog i dobivenog
S početnom cijenom od samo $15 mjesečno, LiveAgent vam omogućuje sve što trebate da bi osigurali potpuno operativan sustav email podrške. On je najbolje rješenje u odnosu na omjer uloženog i dobivenog.
Najbolje ocijenjeni email sustav podrške
Sudeći po Capterri, LiveAgent i ProProfs Help Desk su najbolje rangirani softveri, s odgovarajućom ocjenom od 4.7 (1000 ocjena) i 4.9 (8 ocjena) od mogućih pet zvjezdica.
Email sustav podrške koji je najlakše postaviti i koristiti
Ako tražite email sustav podrške koji možete lako postaviti i početi koristiti, LiveAgent bi trebao biti vaš prvi izbor. Potreban vam je minimum znanja o tehnologiji ili programiranju kako bi ga postavili.
Bilješka urednika: Ako je bilo koja informacija u ovoj recenziji netočna, kontaktirate nas i mi ćemo je revidirati na prikladan način.
Still deciding?
Improve your customer service with the award-winning help desk software that combines ticketing, live chat, social media, knowledge base, and customer portal.
Frequently Asked Questions
What is an email support system?
An email support system is one of the most important customer service channels and support for most businesses. Email is still one of the preferable ways for consumers to reach out to brands. An effective email support system allows a company to handle all email traffic while providing each user with an excellent experience.
What is the difference between an email support system and a support ticketing system?
Although an email support system and a support ticketing system software are almost the same, they differ slightly in how they allow your customer service teams to handle email traffic. Some companies prefer using email for support – others rely more on email support ticket systems. Support ticket systems are better in terms of team support and simplicity and offer a unified solution for handling all customer interactions simultaneously. Doing this over email only requires more time, staffing, and resources.
What’s the difference between cloud-based and on-premise email support systems?
Cloud-based email support differs from on-premises systems in one vital way – a cloud environment allows your company to focus on its core mission by hiring a third-party provider to host it for you. With on-premise systems, you need to take care of the hosting yourself. A cloud-based system relies on virtual technology to host your email ticketing needs offsite too.
What is an omnichannel email support system solution?
Omnichannel support is an advanced customer support model that empowers your customers to reach you via the communication channels of their choice. These channels include everything from modern live chat options and social media to traditional options such as email and phone.
What are the benefits of using an email support system?
There are many benefits of using an email support system, but we’re going to mention the key ones: a centralized system allows your customer support agents to organize a high volume of customer inquiries, create a single threat to consolidate all interactions, create customer service and support according to the latest industry standards, allow your agents to tap into previous communications context, improved email communication with your users leads to increased satisfaction, more efficient team collaboration and ticket management, automation of workloads and process management, increased productivity and efficiency of your service agents.
How much does the email support system cost?
If we take all email support systems listed here, we can safely say that the cost of such a system ranges from $7 to $750, depending on the type of pricing plan.
How to choose the best email support system?
Since there’s no one-size-fits-all solution here, we recommend that you choose a system that provides top features that such a system should have: streamlined communication, automation capabilities, knowledge base, reporting tools. LiveAgent includes all this and more.
How does the email support system work?
The email support system works by allowing for asynchronous communication with the customers. They can send their service requests and inquiries conveniently by using the communication channel they prefer, preferably email. The system ensures that the company’s customer service provides a timely response accordingly. The customer doesn’t have to wait to get their answer.
Why is quality assurance necessary for email support system solutions?
Quality assurance is essential because it helps improve your email support solution by removing any bugs or glitches and ensuring your system functions properly. QA also empowers your agents to handle complex tasks with success and improves overall team performance.
What equipment is needed for an email support system?
Email support systems don’t require any special equipment. All it takes is an internet-enabled device, a fast internet connection, and a little bit of tech-savvy. In addition, top-rated systems like LiveAgent have pre-made templates that you can further customize and personalize to better suit your customer support needs.
Podijelite ovaj članak
Korisnička služba u odnosu na korisničku podršku
Otkrijte ključne razlike između korisničke službe i korisničke podrške! Naučite kako pružiti vrhunsko korisničko iskustvo razumijevanjem njihovih jedinstvenih uloga. Posjetite naš vodič za detalje koji će vam pomoći da optimizirate zadovoljstvo kupaca i efikasnost vaših timova.
Email predlošci za uključivanje klijenata
Otkrijte najbolje prakse za uključivanje klijenata s našim email predlošcima koji pretvaraju potencijalne u vjerne klijente. Naučite personalizirati poruke i optimizirati dobrodošlice emailove kako biste osigurali uspjeh i zadovoljstvo kupaca. Posjetite LiveAgent i isprobajte besplatno!
Predlošci pozivnog centra koje grade čvrste odnose s korisnicima
Unaprijedite korisničko iskustvo s našim skriptama pozivnog centra koje osiguravaju dosljednu, visoko kvalitetnu komunikaciju. Naučite kako izraditi učinkovit pozdrav, smireno rješavati probleme i graditi čvrste odnose s korisnicima. Isprobajte LiveAgent besplatno i transformirajte svoju korisničku podršku danas!