Upravljanje zakazanim izdanjima Dobijte prozorčić za održavanje krojen po vama (samo za Enterprise račune s 10+ agenata)
Poziv za reviziju usluge i izvještaji Dobijte redovni poziv za reviziju usluge kako bi raspravili o kvaliteti usluge, predložili poboljšanja i dobili posebno krojeno izvješće o tiketima koje je naš tim podrške zaprimio (samo za Enterprise račune s 10+ agenata)
I do 40 prilagođenih uloga Kreirajte prilagođene uloge za agente podrške u vašoj organizaciji
Baza znanja na više razina Kreirajte više različitih baza znanja na različitim domenama s jednim LiveAgent računom
Potpomognuta integracija kanala Dobijte pomoć s postavljanjem vaših komunikacijskih kanala (samo za Enterprise račune s 10+ agenata)
Nema potrebe da tražite dalje. LiveAgent-ov Enterprise plan je pravi izbor za vas. Kao dodatak svim alatima koje znate iz prethodnih planova, dobit ćete i dodatne usluge kao što je prioritetna korisnička podrška, potpomognute integracije, prilagođeni raspored ažuriranja i još više. Pogledajte potpuni popis usluga i saznajte kako vam Enterprise plan može koristiti.
U dobrom ste društvu
Zadovoljni klijenti su najbolji klijenti
Usluga se naplaćuje sukladno cjeniku koji možete naći u potpunoj usporedbi planova ispod
Usporedite planove
Pogledajte našu usporedbu planova i izaberite najbolji za vas
Annual pricing is billed yearly and calculated based on the number of agents you add to the system. If you add more agent seats during the year, a top-up request will be generated at the same reduced rate.
$15
$29
$24
$49
$39
Y
$69
$59
Per agent/month billed monthly
Monthly pricing is billed monthly and calculated based on the number of agents you add to the system. If you add more agent seats during the month, a top-up request will be generated at the same reduced rate.
Dajte vašim klijentima opciju da vam se obrate putem kontakt obrasca smještenog izravno na vašoj web stranici.Značajka za kontakt obrazac
3
10
50
1
200
Kontakt obrasci – Unutar stranice
Dajte vašim klijentima opciju da vam se obrate putem kontakt obrasca smještenog izravno na vašu web stranicu.Značajka za kontakt obrazac
3
10
50
1
200
Slack obavijesti
Primite Slack obavijest svaki put kada dobijete novi tiket ili odgovor na tiket u LiveAgent-u. Značajka za Slack obavijest
Y
Y
Y
—
Y
Korisnički forum
Kreirajte online forum zajednice za vaše korisnike. Ohrabrite ih da postavljaju pitanja, pružaju odgovore i vode rasprave. Značajka za korisnički forum
Y
Y
Y
Y
Y
Email tiketing – Računi za dolaznu poštu
Pametni email tiketing osigurava da se nijedan email ne izgubi ili ostane neodgovoren. Naš sustav tiketinga također sprječava dvostruke odgovore koristeći značajku za otkrivanje sudaranja agenata. Značajka za tiketing
3
10
150
2
150
Email tiketing – Računi za odlaznu poštu
Pametni email tiketing osigurava da se nijedan email ne izgubi ili ostane neodgovoren. Naš sustav tiketinga također sprječava dvostruke odgovore koristeći značajku za otkrivanje sudaranja agenata. Značajka za tiketing
3
10
150
2
150
Live chat gumb
Pridobijte povjerenje klijenata i povećajte broj prodaja s personaliziranom live chat podrškom u realnom vremenu. Live chat značajka
Odgovarajte na Viber poruke izravno iz vašeg LiveAgent sučelja. Viber značajka
$39 /mjesec
$39 /mjesec
Y
—
Y
Twitter
Nadzirite jedinstvene ključne riječi i odgovarajte na tvitove koji zahtijevaju radnju. Svi odgovori kreirani putem LiveAgent-a su poslani kao tvitovi. Twitter značajka
$39 /mjesec
$39 /mjesec
Y
—
Y
Facebook
Odgovarajte na Facebook poruke, objave, komentare ili spominjanja izravno iz LiveAgent-a. Facebook značajka
$39 /mjesec
$39 /mjesec
Y
—
Y
Facebook + Instagram
Instagram integracija nije moguća bez Facebook integracije. Instagram značajka
$39/mjesec + $19/mjesec
$39/mjesec + $19/mjesec
Y
—
Y
WhatsApp
IIntegrirajte vaš WhatsApp broj s vašim LiveAgent tiketing sustavom i koristite ga za odgovaranje na WhatsApp poruke unutar tiketing sustava. Napomena: Integracija trenutno funkcinira samo s Twilio i 360dialog brojevima.
—
—
3 brojevima
—
3+brojevima
Funkcija video poziva
Povećajte odlazne prodaje i poboljšajte zadovoljstvo klijenata s našom značajkom za video pozive. Budite osobni i ne zaboravite na osmijeh! Značajka za video poziv
Beskrajna pohrana svih tiketa i transkripta chatova. Pristup svim prethodnim tiketima, razgovorima i snimkama poziva za osiguranje kvalitete, u pravne svrhe ili u svrhu treniranja bilo kada.
Neograničeno
Neograničeno
Neograničeno
7 dana
Neograničeno
Spajanje tiketa
Primili ste više tiketa o istom problemu i želite ih kombinirati? Nema problema! Iskoristite našu značajku za spajanje tiketa.
Y
Y
Y
Y
Y
Prilagođena polja tiketa
Saznali ste vrijedne informacije? Kreirajte prilagođeno polje za tikete i dodajte ga u panel za informacije o tiketu. Značajka za prilagođeno polje tiketa
Y
Y
Y
Y
Y
Razdvajanje tiketa
Dobili ste tiket s više zahtjeva? Podijelite tiket na dva dijela i dodijelite svaki drugom agentu/odjelu. Značajka za razdvajanje tiketa
Y
Y
Y
Y
Y
Interni tiketi
Kreirajte interne bilješke za vaše kolege. Bilješke su vidljive samo agentima, tako da se ne morate brinuti hoće li drugi krajnji korisnici ili klijenti vidjeti vaše privatne bilješke. Interni tiketi
Y
Y
Y
Y
Y
Privici
S lakoćom povucite i smjestite privitke (slike, glazbu, videa, dokumente i slično) kako bi ih podijelili s vašim klijentima. Značajka za privitke
Y
Y
Y
Y
Y
Masovne radnje za tikete
Izaberite više tiketa odjednom i provedite masovne radnje kako bi sačuvali vrijeme. S ovom značajkom možete riješiti, transferirati ili izbrisati više tiketa jednim klikom. Značajka za masovnu radnju za tikete
Y
Y
Y
Y
Y
To Solve algoritam
Automatski prioritizirajte tikete koji trebaju biti riješeni prema dogovoru o razini usluge (SLA) te datumu i vremenu primitka. To Solve značajka
Y
Y
Y
Y
Y
Anketa o zadovoljstvu tiketima
Automatski šaljite email ankete o zadovoljstvu tiketom nakon svake interakcije kako bi osigurali da vaši klijenti dobivaju visokokvalitetnu uslugu.
—
Y
Y
—
Y
Prilagođene oznake
Dodajte prilagođene oznake za organizaciju i filtriranje tiketa dok brzo pregledate njihov sadržaj.
Dodajte privatne bilješke na tikete. Privatne bilješke su vidljive samo agentima, tako da se ne morate brinuti da će ih vidjeti vaši klijenti ili drugi krajnji korisnici. Značajka za bilješke agenata na tiketima
Y
Y
Y
Y
Y
Upravljačke ploče u realnom vremenu
Pregled vaših statistika korištenja u realnom vremenu
Y
Y
Y
Y
Y
Transferi tiketa
Transfer tiketa prema agentima ili odjelima najbolje opremljenima za njihovo rješavanje, jednim klikom.
Y
Y
Y
Y
Y
WYSIWYG uređivač
Koristite naš WYSIWYG uređivač za oblikovanje sadržaja vaših emailova, email predložaka i članaka baze znanja. Značajka za WYSIWYG uređivač
Y
Y
Y
Y
Y
Više kartica za tikete
Rješavate više tiketa istovremeno? Nema problema! Otvorite više kartica za tikete u vašoj LiveAgent aplikaciji i prebacujte se po potrebi. Značajka za više kartica za tikete
Trebaju li vaši klijenti kopiju razgovora koji su vodili s vama? Dajte im transkripte chata putem emaila.
Y
Y
Y
—
Y
Dijeljenje datoteka putem chata
Naš live chat podržava dijeljenje JPG, JPEG, PNG, GIF, PDF i TXT datoteka.
Y
Y
Y
Y
Y
Mobilni chat prozorčić
Naši live chat widgeti su responzivni – klijenti s lakoćom mogu započeti chat na mobitelu ili računalu.
Y
Y
Y
Y
Y
Chat poruka dobrodošlice
Pošaljite automatsku chat poruku dobrodošlice vašim novim posjetiteljima kako bi pokazali da ste online i da ste im spremni pomoći ako treba.
Y
Y
Y
Y
Y
Nadzor posjetitelja u realnom vremenu
Nadzirite što posjetitelji vaše web stranice hoće. Pogledajte koje URL-ove otvaraju, koliko su pregledavali svaku stranicu i dobijte obavijest kada prijeđu na novu stranicu vaše web stranice.
—
Y
Y
—
Y
Anketa za zadovoljstvo chatom
Odmah dobijte povratne informacije nakon svake interakcije s klijentima. Saznajte kako se možete poboljšati, što činite dobro i nadzirite zadovoljstvo klijenata tijekom vremena. Značajka za ocjene agenata
—
Y
Y
—
Y
Praćenje vremena
Dobijte dublje razumijevanje izvedbe vašeg help deska praćenjem radnih navika vaših agenata. Pogledajte koliko dugo im treba da odgovore na svaki tiket, koliko vremena su online ili koliko im pauze traju. Značajka za praćenje vremena
$19 /mjesec
$19 /mjesec
Y
—
Y
Redovi za pozive
Ako su svi online agenti zauzeti s tekućim pozivima, LiveAgent će automatski kreirati red za pozive za nove pozivatelje. Indikator redova za pozive
—
Y
Y
—
Y
IVR
Poboljšajte iskustvo klijenata vašeg pozivnog centra dizajnirajući stabla za sveobuhvatni interaktivni glasovni odgovor (IVR) koja ih preusmjeravaju na točan odjel podrške ili agenta. IVR značajka
—
Y
Y
—
Y
Snimke tijekom poziva
Neograničeno snimanje poziva osigurava da ste uvijek zaštićeni s visokokvalitetnim snimkama vaših poziva kada ih najviše trebate. Značajka za neograničeno snimanje poziva<
—
Y
Y
—
Y
Preusmjeravanja i transferi poziva
Naš softver za pozivni centar je opremljen s ACD-om i potpomognutim transferima poziva. Uživajte u glatkom prelazu između poziva s jednog odjela ili agenta na druge, počevši od danas. Značajke za preusmjeravanje poziva i transfere poziva
—
Y
Y
—
Y
Prilagođene uloge
Kreirajte i imenujte uloge te prilagodite ovlaštenja agenata. Značajka za prilagođene uloge
Ograničenje API stope je trenutno postavljeno na 180 zahtjeva po minuti, izračunato za svaki API ključ pojedinačno. Ograničenje API stope
1
5
10
—
100
Predlošci za emailove za klijente
Konfigurirajte email predloške za vaše klijente i agente. Svi email predlošci poslani s LiveAgent-a mogu biti formatirani kao HTML ili obični tekst. Značajka za email predloške
Y
Y
Y
—
Y
Pravila i vremenska pravila
Kreirajte prilagođene okidače, pravila automatizacije i vremenska pravila kako bi ubrzali ponavljajuće zadatke koji ne zahtijevaju pažnju vaših agenata. Značajke za Pravila i Vremenska pravila
Y
Y
Y
Y
Y
Gamifikacija
Motivirajte, zabavite, povećajte produktivnost i njegujte suradnju u timovima. Značajka za gamifikaciju
Y
Y
Y
Y
Y
Prilagodba widgeta za kontakt obrasce
Izaberite widget za kontakt obrasce iz naše galerije predložaka i prilagodite ga kako bi odgovarao estetici vašeg poduzeća.
Y
Y
Y
Y
Y
Prilagodba chat widgeta
Izaberite chat widget iz naše galerije predložaka i prilagodite ga kako bi odgovarao bojama vašeg poduzeća.
Y
Y
Y
Y
Y
Prilagodba widgeta za chat pozivnice
Izaberite dizajn widgeta za poziv na chat iz naše galerije predložaka i prilagodite ga vašim potrebama.
Y
Y
Y
—
Y
Konfiguracija zvuka
Prilagodite ili onemogućite bilo koji zvuk obavijesti koji čujete u LiveAgent-u. Izaberite iz već postojećih zvukova ili učitajte vlastite. Značajka za konfiguraciju zvuka
—
Y
Y
—
Y
Pretražite i zamijenite
LiveAgent može automatski pretražiti određene nizove u svakoj dolaznoj poruci i zamijeniti ih nečim drugim prije prikazivanja ili pohrane u bazu podataka. Značajka za pretragu i zamjenu
—
Y
Y
—
Y
Prilagodba widgeta za poziv
Kreirajte poticajne widgete za poziv ili izaberite iz naše galerije predložaka. Prilagodite bilo koji postojeći dizajn vašim potrebama.
Y
Y
Y
Y
Y
Prilagodba widgeta za video poziv
Kreirajte angažirajuće widgete za video poziv ili izaberite postojeći dizajn iz naše galerije predložaka. Prilagodite bilo koji postojeći predložak vašim potrebama.
—
—
Y
—
Y
Baza znanja
Kreirajte kategorije u vašem korisničkom portalu na temelju vaših proizvoda, usluga ili vrste klijenata. Dodajte članke baze znanja, forume ili ploče za povratne informacije. Baza znanja
1
2
3
1
10
Dodatna baza znanja
Multi-Baza znanja* vam daje priliku kreiranja neograničenog broja zasebnih korisničkih portala, svaki s jedinstvenim dizajnom, postavkama i sadržajem. Baza znanja
$19 / mjesečno/ po bazi znanja
$19 / mjesečno/ po bazi znanja
$19 / mjesečno/ po bazi znanja
—
$19 / mjesečno/ po bazi znanja
Bez brendinga
Uklanja LiveAgent-ov brending s live chat prozorčića i gumba, baze znanja/korisničkog portala, prozorčića i gumba za pozive, kontakt obrazaca, obrazaca za povratne informacije i email predložaka.
newPoboljšajte svoju korisničku podršku s UI asistentom za odgovore. Pogonjen ChatGPT-om i vašim OpenAI API ključem, generira besprijekorne odgovore na poruke e-pošte, pojednostavljuje odgovaranje i pospješuje učinkovitost agenata.
Dobijte pregled vaše korisničke podrške. Vidite tko vrši interakciju s vašom kompanijom i nadzirite uslugu koju dobiva. Značajka za analitički pregled
—
Y
Y
—
Y
Izvještaj o izvedbi
Nadzirite izvedbu vaših agenata za podršku. Vidite tko je najproduktivniji, tko preferira email u odnosu na live chat i tko ima dosljedne rezultate tijekom vremena. Značajka za izvještaj o izvedbi
—
Y
Y
—
Y
Izvještaji o agentima
Kreirajte izvještaje o agentima za radno vrijeme, odgovorene tikete, chatove, pozive, prodaje, ocjene i više za određeni vremenski okvir. Značajka za izvještaje o agentima
Generirajte izvještaje o broju odgovorenih tiketa, chatova, poziva i više u određenom vremenskom okviru za svaki odjel. Značajka za izvještaje o odjelima
—
Y
Y
—
Y
Izvještaji o kanalima
LiveAgent vam pruža detaljne uvide u svaki komunikacijski kanal: email, live chat, pozivni centar, kontakt obrasci, Instagram, Facebook poruke, tvitovi i slično. Značajka za izvještaje o kanalima
—
Y
Y
—
Y
Izvještaji o oznakama
Generirajte izvještaje o oznakama za određeni vremenski period. Pojedinačni unosi mogu biti razvrstani po vremenskom rasponu, odjelu, kanalu i agentu. Značajka za izvještaje o oznakama
—
Y
Y
—
Y
Povijest tiketa
Filtrirajte tikete po danu, tjednu, mjesecu, godini ili određenom vremenskom rasponu kako bi generirali izvještaj o povijesti tiketa. Saznajte koji odjeli imaju najviše dodijeljenih tiketa, koji agenti su ih rješavali, njihove trenutne statuse i više.
—
Y
Y
—
Y
Izvještaj o vlastitom radu
Generirajte izvještaje o radu obavljenom tijekom dana, tjedna, mjeseca, godine ili određenog vremenskog raspona. Saznajte koliko vam je tiketa dodijeljeno, s kojeg kanala su došli i njihov trenutni status.
—
Y
Y
—
Y
Dostupnost agenata za pozive, chatove i tikete
Nadzirite dostupnost vaših agenata i točno vidite kada su online (datum, vrijeme, od, do) . Značajka za dostupnost agenata
—
Y
Y
—
Y
Dostupnost za pozive i chat
Generirajte izvještaje o dostupnosti svakog agenta za pozive i chat. Otkrijte tko najviše radi, a tko treba pojačati napore u svijetu podrške
—
Y
Y
—
Y
Količina poziva, chatova i tiketa
Saznajte kojim agentima je dodijeljeno najviše tiketa, poziva i chatova kako bi usporedili i optimizirali količinu posla vaših agenata.
Nudimo 24/7 korisničku podršku tijekom cijele godine. Kontaktirajte nas putem live chata, emaila, telefona, društvenih medija ili našeg korisničkog portala. Također nudimo višejezičnu podršku.
koliko je moguće
24/7
24/7
koliko je moguće
24/7
White Glove postavljanje
Opustite se i uživajte dok mi postavljamo vaš LiveAgent račun za vas. Prijavite se u helpdesk sustav spreman za korištenje koji će potaknuti produktivnost vaših agenata i poboljšati vašu korisničku službu.
Imate više poduzeća, proizvoda ili poddomena s jedinstvenim web stranicama? Nema problema, LiveAgent može dohvatiti i usmjeriti sve tikete u jedan LiveAgent račun.
Y
Y
Y
Y
Y
Podrška za više brendova
Rješavajte help desk komunikaciju za više brendova i poduzeća iz jednog softvera.
Y
Y
Y
Y
Y
Hardverski IP telefon
Osjećate se ugodnije koristeći vaš hardverski telefon? Nema problema! Povežite ga s LiveAgent-om kako bi njime odgovarali na pozive. Ne morate koristiti softphone ili odgovarati na pozive putem preglednika ako ne želite.
Y
Y
Y
Y
Y
Online obuka o proizvodu
Zakažite LiveAgent obuku za vašeg menadžera za podršku kako bi mu pomogli da bolje shvati alat ili pomogli u rješavanju nekih konfiguracijskih izazova s kojima se možda susreo koristeći LiveAgent.
—
Y
Y
—
Y
Senior account manager
Podrška od strane upravitelja za račun kao izravna točka kontakta. Upravitelj računa može biti dodijeljen na zahtjev u Large planu za račune s 50+ agenata.
—
—
—
—
Y
Dodijeljeni tim za uključivanje
Dobijte white-glove pomoć u postavljanju od našeg tima stručnjaka koji će vam pomoći da započnete s LiveAgent alatima i značajkama.
Trenutno posjedujemo više podatkovnih centara diljem svijeta. Mi instaliramo račune naših klijenata na najbolju moguću lokaciju poslužitelja, ovisno o tome gdje se nalaze te uzimajući u obzir njihovee državne zakone. Više podatkovnih centara
Y
Y
Y
Y
Y
SpamAssassin integracija
Uštedite vrijeme i borite se protiv spama koristeći automatsko filtriranje spama. LiveAgent implementira SpamAssassin anti-spam platformu, koja blokira spam. Značajka za SPAM filtere
Y
Y
Y
Y
Y
Ograničenje pristupa panelu za agente
Ograničite broj IP adresa koje imaju pristup vašem panelu za agente
Y
Y
Y
Y
Y
Politika upravljanja lozinkama
LiveAgent osigurava da lozinka koju ste izabrali nije bila kompromitirana u prethodnim curenjima podataka.
Svi LiveAgent hostani računi idu preko sigurne veze koja koristi HTTPS protokol. Značajka HTTPS enkripcije
Y
Y
Y
Y
Y
Popis blokiranih posjetitelja
Netko vam šalje spam ili je naporan? Blokirajte njegovu IP adresu kako bi ih spriječili da razgovaraju s vama. Odblokirajte ih kada ste za to spremni, nakon revizije popisa posjetitelja kojima ste zabranili chat.
Y
Y
Y
Y
Y
Zapis promjena
Pronašli ste nešto sumnjivo? Pregledajte zapis promjena kako bi vidjeli koje radnje je svaki od agenata obavljao u određenom vremenskom okviru. Značajka za zapis promjena
—
—
Y
—
Y
SSO
Koristite jedinstvenu prijavu (SSO) kako bi olakšali prijavljivanje vašim agentima. Prijavite se jednom, bez ponovnog unošenja faktora autentifikacije i ubrzajte proces.
—
—
Y
—
Y
Ugrađeni email poslužitelj
Umjesto svojih, iskoristite naše email poslužitelje za slanje emailova iz LiveAgent-a, pod vašom potvrdom.
—
—
Y
—
Y
Prilagodba email predložaka u sustavu
Promijenite sadržaj i dizajn svih emailova u sustavu i prilagodite ih kad god želite.
Postavite pravila automatizacije za različite događaje i odredite koje radnje će se automatski izvršavati svaki put kada se određena radnja dogodi u LiveAgent-u.
50
150
500
—
1000
Vremenska pravila
Postavite pravila na temelju vremena koja će automatski izvršavati radnje nakon što određeni vremenski period prođe u vašem LiveAgent sustavu.
—
30
100
—
200
SLA pravila
Postavite interna pravila o razini usluge (SLA) koja osiguravaju besprijekorno iskustvo za vaše agente i klijente. Iskoristite ih za određivanje odgovornosti, kazne i popravke, u svrhu održavanja ispravnog tijeka rada.
—
5
50
—
100
SLA razine
Postavite pravila vaših ugovora o razini usluge (SLA) na više razina kako bi osigurali pravilne tijekove rada na više od jedne razine. Možete ih koristiti za određivanje tijekova rada u različitim okolnostima.
—
5
20
—
100
Najbolja iskustva klijenata se grade uz LiveAgent
Satur
SATUR putnička agencija je najveća putnička agencija u Slovačkoj s više od 100 godina iskustva i preko 90 000 zadovoljnih klijenata koji imaju priliku putovati u više od 150 država…
LiveAgent Product Tour | Live AgentP0Y0M0DT0H0M145S
Live Agent
LiveAgent cijene
Trebate pomoć u odluci koji je najbolji plan za vas?
Svako poduzeće je različito. Imamo tim menadžera za uspjeh klijenata koji su spremni pogledati vaš specifični slučaj korištenja.
Uštedite više uz LiveAgent
Usporedite različite helpdesk softverske opcije i pronađite najbolju ponudu. Izaberite broj agenata koje trebate, dobijte usporedbu cijena i nađite svoj idealni alat za tiketing.
Tražite li nešto što će vam pomoći proširiti sposobnosti vaše korisničke službe? Pogledajte glavne značajke i prednosti LiveAgent-a ili se prijavite za besplatan probni period.
Povećajte angažman klijenata s personaliziranom višekanalnom podrškom. Učinite da se vaši klijenti osjećaju dobro svaki put kada se susretnu s vašim poduzećem.
Razmišljate li o LiveAgent-u kao svom softveru za upravljanje emailovima? Pogledajte našu recenziju i vidite kako se pokazao tijekom našeg općeg testiranja.
You will be in Good Hands!
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Naša web stranica koristi kolačiće (cookie). Ukoliko nastavite, smatramo kako ste dopustili korištenje cookie-a kako je i napisano i našoj Politika privatnosti i cookie pravila.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent
or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team
Schedule a one-on-one call
How to achieve your business goals with LiveAgent
Tour of the LiveAgent so you can get an idea of how it works
Answers to any questions you may have about LiveAgent