Kontrolni popis za odredišnu stranicu nudi smjernice za optimizaciju sadržaja, dizajna i UX-a kako bi se povećale konverzije. Uključuje savjete o naslovima, vizualima, CTA gumbima i optimizaciji brzine i responzivnosti.
Postoji velikk broj aspekata koje morate razmotriti prije objave odredišne stranice. Ovaj zadatak može ponekad biti naporan, ali ključno je urediti sve detalje prije no ljudi krenu posjećivati vašu stranicu.
Ono što slijedi je popis stvari koje morate razmotriti prije kreiranja vaše odredišne stranice. Od teksta i elemenata dizajna, do stopa konverzije i ostalih mjerila, ovaj kontrolni popis će pokriti sve što trebate kako bi vaša odredišna stranica bila uspješna.
Kontrolni popis za odredišnu stranicu je odličan način da se uvjerite da ste pokrili sve osnove prije objave vaše web stranice. Njegovo postojanje će vam pomoći u otkrivanju bilo kakvih grešaka ili elemenata koji nedostaju prije objave web stranice, kao i spriječiti pojavu neočekivanih problema.
On vam pomaže da dobijete jasnu sliku putovanja koje klijenti poduzimaju na vašoj stranici. To vam pomaže razumjeti ne samo koliko dugo im treba da se pokrenu kroz lijevak odredišne stranice, nego i gdje se potencijalne konverzije pokažu neuspješne.
Kao dodatak već navedenim prednostima, što još možete dobiti od postojanja kontrolnog popisa za odredišnu stranicu?
U suprotnome, ako odlučite napraviti odredišnu stranicu bez uputa s kontrolnog popisa, možete zapeti na određenom dijelu, promašiti ključni element ili – još gore – promašiti prilike za poboljšanje.
Jednostavno, svima koji se žele specifično fokusirati na konverziju:
U osnovi, bilo tko tko želi razviti kohezivnu, pravilno planiranu i dobro dizajniranu odredišnu stranicu bez zaboravljanja ičeg bitnog što može imati utjecaj na buduće izvedbe.
Ispod ćete naći potpuni kontrolni popis za odredišnu stranicu sa svim stavkama koje trebate kada kreirate vašu odredišnu stranicu. Slobodno koristite ovaj popis kao inspiraciju te dodajte ili uklonite određene dijelove kako bi više odgovarao vašim potrebama i osobnom stilu.
Krenimo od početka i pogledajmo sve elemente koje efikasna odredišna stranica treba imati.
Sadržaj je prva stvar koju će ljudi vidjeti na vašoj odredišnoj stranici. Stoga, važno je pobrinuti se da izgleda estetski primamljivo i ima jasan poziv na akciju (CTA), kao i pozivnicu da saznate više.
Koje elemente ne smijete previdjeti kako bi osigurali da je sadržaj vaše odredišne stranice jasan i lak za čitanje?
Naslov je prvi tekst koji vaši posjetitelji vide i on je jedna od vaših prvih prilika da utječete na vašu stopu konverzije. Koristite naslov koji jasno iznosi najvažnije prednosti koje vaš proizvod nudi.
Podnaslovi se koriste za razbijanje stranice u komade informacija koje je lakše probaviti. Trebate osigurati da glavni naslov nije prevelik i ne zauzima previše prostora na ekranu.
Podnaslovi bi trebali objasniti o čemu je vaša odredišna stranica i zašto bi čitatelji htjeli nastaviti čitati.
Prodajna ponuda bi trebala uključivati određenu ponudu vrijednosti. Također treba biti jasna i lako razumljiva, tako da ljudi točno znaju što će dobiti kupovinom vašeg proizvoda ili usluge.
Važno je ne samo reći kako će poboljšati njihove živote, nego i zašto je to poboljšanje dovoljno vrijedno da ga klijent želi. Prodajna ponuda bi trebala biti nešto što kod potencijalnog klijenta budi osjećaj hitnosti, kao prilika koju ne smiju propustiti.
Prezentacija prednosti za posjetitelje putem vaše odredišne stranice je važna jer im to jasno pokazuje kako oni mogu riješiti vlastite probleme i napraviti pozitivne promjene. Pokazujte vrijednost vašeg proizvoda u svakoj sekciji vašeg sadržaja tako da posjetitelji nemaju sumnji da vaš proizvod ili usluga može promijeniti njihove živote nabolje.
Prezentirajte vašoj ciljnoj publici takozvanu hijerarhiju vrijednosti, prvo naglašavajući najvažnije značajke vašeg proizvoda, ostavljajući one manje važne za kraj..
Završni argument treba biti uvjerljiv i jasno prikazati prednosti vašeg proizvoda ili usluge. To je važno ne samo jer će uvjeriti ljude koji se premišljaju u vezi kupovine, nego i jer ih ohrabruje da su donijeli pravu odluku.
Završni argument može imati utjecaj na odluku o kupnji, tako da se trebate pobrinuti da bude dovoljno snažan da potakne ljude na željenu radnju.
Naslovna slika je jedan od najvažnijih vizualnih aspekata odredišne stranice. Ona će privlačiti pažnju posjetitelja i uvjeriti ih da nastave čitati, tako da treba odražavati imidž vašeg brenda, a i dalje davati informacije o tome što točno vaš proizvod ili usluga rade.
Ako je moguće, koristite visokokvalitetne slike koje su relevantne za vas, kao i za vaše klijente.
Raspored treba biti jasan i lak za navigaciju posjetiteljima. Oni moraju moći vidjeti ono što vi želite da vide, bez zamaranja suvišnim informacijama ili neuređenom stranicom.
Vaša web stranica treba jak početak, kao i jasan put koji treba slijediti. Posjetitelje treba ohrabriti da poduzmu prikladne radnje.
Dodavanje bilješke od strane stručnjaka će vam pomoći povećati kredibilitet vašeg brenda. Važno je biti jasan u vezi specijalizacije vaših stručnjaka i zašto je njihov unos posebno vrijedan posjetiteljima vaše odredišne stranice.
Dodavanje svjedočanstva postojećih klijenata će povećati povjerenje posjetitelja. Pobrinite se da su vaši klijenti voljni javno iznijeti svoje korištenje vašeg proizvoda ili usluge.
To je posebno važno ako prodajete uslugu, jer svjedočanstva uvjeravaju posjetitelje da već netko smatra vaše poslovanje vjerodostojnim.
Važno je omogućiti ljudima da vide što točno nudite. Slike trebaju biti visoke kvalitete i naglašavati proizvode ili usluge koje nudite.
Kao dodatak izboru relevantnih fotografija, također trebate izabrati slike koje ilustriraju kako bi proizvod izgledao da ga klijent koristi i kakva mu je kvaliteta.
Videa koja demonstriraju prednosti vašeg proizvoda mogu imati velik utjecaj. Gledatelji pamte 95% informacija sadržanih u videu.
Dodavanje videa o proizvodu će poboljšati korisničko iskustvo jer će im olakšati da saznaju više o vašem proizvodu ili uslugi. Dodatno, to je osobniji način dijeljenja poruke i povezivanja s potencijalnim klijentima. Napravite video koji je inspirativan i angažirajući.
Dodavanje statističkih podataka iz istraživačkih studija će dodati kredibilitet vašoj stranici. Brojevi se mogu koristiti kao dokaz tvrdnji koje iznosite i pomoći potencijalnim klijentima da shvate što prodajete.
Statistički podaci moraju doći iz vjerodostojnih izvora ako želite da im posjetitelji vjeruju.
Ako su vaš proizvod ili usluga slični drugima na tržištu, takva tablica može biti korisna za ljude koji ih žele usporediti rame uz rame. To će olakšati posjetiteljima da vide što vas razlikuje od ostalih i zašto bi trebali izabrati vas, a ne alternativu.
Također možete koristiti ovaj dio da usporedite vaš proizvod ili uslugu s onima od konkurencije i pokažete vaše jedinstvene pozitivne strane.
Dodavanje FAQ dijela će olakšati ljudima pronalaženje odgovora i razumijevanje vaše ponude. Pitanja moraju biti jasno napisana, tako da ne zbunjuju posjetitelje, a i dalje biti informativna.
Također je korisno ako koristite FAQ Schema markup na ovome dijelu kako bi vaša pozicija na pretraživaču bila bolja. Na taj način Google može bolje shvatiti što se pita, kao i koji odgovori se podudaraju s tim pitanjima.
Za sva dodatna pitanja, vaše kontakt informacije trebaju biti jasno vidljive i lako pristupačne. Ljudi koji posjećuju vašu odredišnu stranicu ne bi trebali imati problema s pronalaskom kontakt detalja.
Jedna od kontakt opcija je i chat prozorčić putem kojeg vam se ljudi mogu izravno obratiti. LiveAgent live chat značajka omogućuje korisnicima da razgovaraju s agentima koji im mogu pružiti pomoć.
Samo trebate izabrati live chat gumb, prilagoditi chat prozorčić, integrirati ga u vašu odredišnu stranicu i započeti s pružanjem odlične podrške.
Uključivanje citata vaših klijenata, popisa prednosti značajki i drugih trikova u formatiranju će učiniti vašu odredišnu stranicu čitljivom. Ti elementi se mogu koristiti da je podijele i učine manje napornom.
Ne zaboravite ukloniti sve navigacijske poveznice koje mogu ometati posjetitelje i fokusirajte se na to da posjetitelji poduzmu samo jednu određenu akciju.
Stranice kraćeg formata sadrže manje informacija, što znači manje ometanja za korisnike koji trebaju upisati svoje informacije. Kada dizajnirate obrazac za prijave, zapamtite da treba biti što kraći.
Dodavanje kratkog obrasca na vrh vaše stranice ili u obliku pop-upa je lagan način da posjetitelji poduzmu radnju i prijave se. Zatim će im biti lako da upišu svoje detalje, umjesto da idu sve do dna stranice kako bi našli obrazac.
Isticanje vaših gumba za akciju je ključno, tako da ih ljudi mogu lako naći. Trebate izabrati boje koje su u kontrastu s vašom stranicom kako bi gumbi bili vidljiviji, a i dalje prikladni i ne odudarati previše od ostalih elemenata.
Tekst na gumbima za akciju treba biti izravan i pozivati na akciju. Koristite riječi kao “uzmite”, “rezervirajte” i “iskušajte”, umjesto dosadnih fraza poput “predajte” ili “unesite”. Vaše akcijske riječi trebaju sadržavati određeni tekst povezan s vašom potvrdom i koristiti prvo lice kako bi imale što više utjecaja, na primjer, “Započnite vašu besplatnu probu”.
Provjera i dorada vaše stranice su važne kako bi osigurali da nema grešaka u tipkanju ili gramatičkih pogrešaka koje mogu pobuditi sumnju posjetitelja u vaš kredibilitet. Što vaša odredišna stranica izgleda profesionalnije, to je veća šansa da će se netko prijaviti putem nje.
Također je važno imati na umu da, ako je nešto previše zbunjujuće ili prekomplicirano za posjetitelje, oni će vjerojatno otići. Neka sadržaj bude kratak, minimalistički i izravan.
Pobrinite se da se vaša stranica brzo učitava kako bi posjetitelji bili angažirani s informacijama. Što brže oni mogu vidjeti sve to, vjerojatnije je da ćete ih konvertirati u potencijalne ili stvarne klijente.
Testirajte dizajn i sadržaj vaše odredišne stranice koristeći Google Optimize za ciljane, relevantne odredišne stranice koje su stvarane da privuku više konverzija i daju bolji povrat uloženog. Možete integrirati Google Optimize s drugim Google proizvodima kao što je Analytics, Google Ads i Firebase, za još više uvida.
Prije objave vaše stranice, trebate osigurati da je responzivna i izgleda dobro na svim uređajima, uključujući mobilne telefone i tablete. Sporo učitavanje može uništiti vašu stopu konverzije.
Ako se vaša odredišna stranica ne prikazuje ispravno ljudima koji pretražuju internet koristeći manje uređaje, to može uzrokovati da oni potpuno napuste stranicu.
Objavljivanje i zakazivanje sadržaja za vašu stranicu je važno, tako da ona bude aktivna kada je ljudi dođu posjetiti. Koristite sustav za upravljanje sadržajem koji vam je ugodan za korištenje.
To vam također omogućuje da idete unatrag i uređujete vaše objave.
Kako bi optimizirali promociju sadržaja na vašoj odredišnoj stranici i držali posjetitelje angažiranima, važno je koristiti različite strategije. Koristite softver za korisničku službu putem društvenih medija kako bi izravno angažirali potencijalne klijente na popularnim platformama, gradeći odnose i odgovarajući na upite. Implementirajte učinkovite kampanje email marketinga kako bi dostavili personalizirani i zanimljivi sadržaj koji ohrabruje posjetitelje da dalje istraže vašu odredišnu stranicu. Razmislite o inkorporiranju kreativnih PR trikova i angažiranju viralnog sadržaja kako bi stvorili pomamu i privukli širu publiku. Kombinacijom ovih različitih pristupa možete maksimizirati vidljivost i angažman sadržaja vaše odredišne stranice, što će dovesti do uspjeha vaših marketinških napora.
Također trebate provoditi odvojene testove za individualne elemente kako bi vidjeli možete li napraviti neku promjenu za bolju konverziju stranice.
Također možete testirati samo neke aspekte vaše odredišne stranice kako bi dobili odgovor na pitanja poput “Koja boja gumba privlači više konverzija?”
Na kraju, trebate mjeriti rezultate vaših napora kako bi znali što radi, a što se treba promijeniti. Što više informacija imate, lakše će vam biti poboljšati se. Samim time, vaši posjetitelji će se nastaviti vraćati u budućnosti.
Pogledajte sažetak vaše revizije stranice kako bi dobili jasniju sliku o uspješnosti vaše web stranice. Ovo su neka od pitanja koja vam mogu pomoći odrediti je li vaša odredišna stranica uspješna ili treba doradu.
Što više pitanja možete odgovoriti s “da”, to je vjerojatnije da će vaša odredišna stranica biti uspješna. Međutim, to samo nije dovoljno. Također trebate pratiti neke podatke i metrike kako bi dobili ideju koliko dobro vaša odredišna stranica radi.
Prikazi odredišne stranice
Ovo je najosnovnija metrika koju želite pratiti. Privlači li vaša odredišna stranica promet? Ako jeste, koliko pregleda dosad ima?
Ovo je važno jer ako nema posjetitelja koji dolaze vidjeti što se nudi, nema šanse da ih konvertira u potencijalne ili stalne kupce. Varijacije unutar ove metrike mogu indicirati da se nešto promijenilo, što može imati utjecaj na to koliko su uspješne vaše odredišne stranice u privlačenju prometa.
Kako provjeriti ove brojeve? Kako bi izvukli ovaj izvještaj iz Google Analytics, idite na Ponašanje→ Sadržaj stranice →Sve stranice. Kada dođete do toga, možete izabrati pojedinačne odredišne stranice i prikazati relevantne podatke.
Što je privuklo promet vašoj odredišnoj stranici? Jesu li je posjetitelji pronašli putem objave na društvenim medijima ili email kampanje ili slično?
Razumijevanje odakle vaši posjetitelji dolaze će pomoći da znate što radi i ima li novih mogućnosti za promociju.
Možete pronaći podatke o vašim izvorima prometa u Google Analytics pod Preuzimanja→ Sav promet → Izvor/Medij.
Ostvarenja ciljeva
Postavljanje ciljeva unutar Google Analytics je prvi korak u praćenju konverzija vaše odredišne stranice. Uz cilj povezan s vašom kampanjom i njenom stranicom za zahvalu, moći ćete pratiti broj posjetitelja i broj ljudi koji su poduzeli željene akcije.
Možete pronaći ispunjene ciljeve gledajući one koje ste nedavno postavili na Konverzije → Ciljevi→ Pregled.
Konverzije po izvoru
Što je uspješno u privlačenju ljudi, a što nije? Je li objava na društvenim medijima bila uspješna ili je email marketinška kampanja privukla najviše konverzija dosad?
Razumijevanje razlike između svake aktivnosti će vam pomoći u donošenju budućih odluka o prioritizaciji aktivnosti. Na primjer, ako je email marketinška kampanja puno uspješnija nego ostali pokušaji, to vam govori da je korisnije slati poruke koristeći ovaj kanal u odnosu na druge kanale promocije.
Koiiki utjecaj svaka sesija ili stranica imaju u konverziji posjjetitelja? Ovaj podatak će vam reći koliko se ljudi zadržavaju i koliko truda ode u njihovu konverziju.
Ako nema konverzija, to može ukazivatii na problem s ključnim riječima i važnosti tema. Možete ga popraviti dodavanjem više detalja o tome što nudite i objasniti bilo koju nedoumicu koju potencijalni klijenti možda imaju.
Odnos posjetitelja i kontakta
Koliko posjetitelja dođe, ali ne napravi idući korak? Ako znate da velik broj ljudi koji dođu na vašu stranicu je i automatski napusti, to znači da imate problem negdje.
To može biti povezano s time koliko profesionalno i vjerodostojno vaša odredišna stranica izgleda ili je problem negdje drugdje. Problem može također biti i s ključnim riječima i gdje su one smještene na stranici, što može odvući ljude od cilja.
Ako pretpostavimo da se manje od 20% posjetitelja konvertira u potencijalne klijente (ovaj broj varira u ovisnosti od industrije), onda je vrijeme da uredite vaš primjerak odredišne stranice kako bi bio jasniji. Napravite promjene koje se odnose na fontove, boju CTA gumba i slično.
Koliko ljudi dođe na vašu stranicu i napusti je odmah? Ako je ova brojka visoka, onda je vrijeme da pobliže pogledate vašu odredišnu stranicu.
Naslov, slike i tekst utječu na to koliko se vaši posjetitelji zadržavaju na vašoj odredišnoj stranici, tako da razmislite o poboljšanjima koje možete napraviti.
Stopu odbijanja možete pronaći u Ponašanje → Sadržaj stranice → Odredišne stranice.
Koliko vremena ljudi provode na vašoj stranici? Ako ljudi ne ostaju dovoljno dugo tamo, bit će ih teško uvjeriti da vaša ponuda može riješiti njihove probleme.
Možete koristiti stvari kao što su svjedočanstva klijenata, analize slučaja i pokrivenost u medijima kao društveni dokaz kako bi pružili dokaz za prednosti. Ako to ne pomaže ili je broj posjetitelja općenito nizak, možda ima više smisla uložiti trud negdje drugo dok se promet ne poveća organski kroz SEO aktivnosti.
Pronalazak ovih podataka u Google Analytics je isti kao i za vašu stopu odbijanja. Idite na Ponašanje → Sadržaj stranice → Sve stranice.
Koliko stranica ljudi posjete u prosjeku? Ako je taj broj nizak, to znači da posjetitelji ne dobivaju dovoljno informacije prije odlaska, što također znači da možda imate problema s načinom na koji ste do sad rješavali ključne riječi i važnost tema.
Uvijek možete pružiti više detalja o tome što se ovdje nudi dodavanjem opisa proizvoda, blog objava ili FAQ. U osnovi, dodajte bilo što što može pomoći odgovoriti na pitanja koja vaši klijenti imaju.
Kako bi pratili broj stranica po sesiji za vašu odredišnu stranicu unutar Google Analytics i vidjeli prosječan broj stranica koje vaši posjetitelji pregledaju kada dolaze na vašu web stranicu putem vaše odredišne stranice, idite na Ponašanje → Sadržaj stranice → Odredišne stranice.
Ako već imate odredišnu stranicu, trebate li je praviti od nule? Odgovor je “ne”, ali onda morate napraviti temeljitu reviziju odredišne stranice.
Redovita analiza vam omogućava da vidite što funkcionira, a što se treba promijeniti.
Revizija vaše odredišne stranice će vam pomoći da identificirate propuste. Na tržištu postoje alati za optimizaciju odredišne stranice koji vam mogu pomoći u tome.
Ti alati pružaju set značajki za mjerenje sveukupne izvedbe, identifikaciju aspekata s lošom izvedbom i poboljšanje vaših odredišnih stranica tako da pokreću više konverzija. Ako koristite graditelj za odredišnu stranicu, onda je lako napraviti određene promjene i dodavanja nakon objave vaše stranice.
Jednostavnost ovih optimizacijskih alata čini ih privlačnim za korisnike. Nadalje, velik broj njih nudi predloške koji vam mogu pomoći u poboljšanju vaše stope konverzije, pogotovo ako ne znate kako započeti.
Revizija odredišne stranice nije lak zadatak. Zahtijeva strpljenje i posvećenost detaljima. Slijedeće stvari trebate uzeti u obzir tijekom tog procesa:
Idemo razložiti cijeli proces revizije odredišne stranice na 7 koraka:
shvatite što vaši posjetitelji rade – Gdje klikću, koliko dugo ostaju i što ih tjera da napuste stranicu (alati za optimizaciju odredišnih stranica su ovdje korisni).
pregledajte trenutni sadržaj na vašoj odredišnoj stranici – Provjerite gramatiku, pravopis i je li dovoljno informativan.
obavite funkcionalnu i dizajnersku analizu – Je li font premalen ili boja vašeg CTA gumba ne potiče ljude da poduzmu željenu radnju? (promjene će biti puno lakše izvesti ako koristite graditelj odredišnih stranica).
pregledajte korisničko iskustvo – Mogu li se korisnici lako kretati kroz odredišnu stranicu?
Ako ste odgovorili ‘ne’ na bilo koje od pitanja iznad, vrijeme je da poduzmete akciju odmah.
Uvijek tražite način za poboljšanje zadovoljstva korisnika testiranjem odredišnih stranica, analizom slabih točaka i potrebnim promjenama.
Kako bi trebali procijeniti vašu odredišnu stranicu na temelju našeg kontrolnog popisa? Pogledajmo nekoliko primjera koje smo detaljno analizirali ispod.
Sa svojom šarolikim i dinamičnim izgledom, Biteable odredišna stranica se odmah ističe. Kao alat za poslovna videa, odlično koriste ovaj format na svojoj stranici. Što je s drugim komponentama?
✅ Sadržaj:
Ova odredišna stranica je prepuna informacija o proizvodu i prednostima koje dobivate njegovim korištenjem. Također je uključen i kratki vodič u pet koraka za kreiranje poslovnih videa s njihovim alatom. Dakle, potencijalni klijenti mogu vidjeti kako ovaj proizvod može skraitti proces kreiranja videa.
✅ Stil:
Biteable zna kako se obraćati svojoj publici i zainteresirati ljude koji su puni novih ideja koje žele prenijeti u poslovni video. Ovaj primjerak je profesionalno napisan i pun savjeta, a opet lako razumljiv svima.
✅ Uvjerljivost:
Glavni naslov i podnaslovi izazivaju znatiželju publike, a alat se čini jasan i lak za korištenje, kao i koristan za kreiranje poslovnih videa od samih osnova. “Pridružite se za sekundu. Kreirajte za minutu” je uvjerljiv poziv na akciju koji privlači pažnju.
✅ Iskustvo dizajna:
Dizajn odredišne stranice je privlačan, ima lako pamtljiv izgled i neki elementi su animirani za dinamičnije iskustvo.
Biteable stranica ima odličan primjer odredišne stranice koja ima veliku šansu za konverziju potencijalnih klijenata u stvarne. Količina teksta bi se mogla i smanjiti, ali sve u svemu, ima sve što dobra odredišna stranica treba imati: uvjerljiv CTA, animacije, privlačan dizajn i videa.
LiveAgent-ova odredišna stranica je dobro dizajnirana i laka za navigaciju. Ispod sadržaja koji je na vrhu je kratki obrazac s tri polja za započeti besplatnu probu, što znači da posjetitelji mogu odmah poduzeti željenu akciju kada dođu na stranicu.
✅ Sadržaj:
Pažnja je odmah privučena na gumb za reprodukciju kratkog animiranog videa koji objašnjava i demonstrira alat, jasno ilustrirajući tri razloga zašto kompanije koriste LiveAgent. Tu su osnovne značajke, svjedočanstva i recenzije, plus što odredišna stranica daje odgovore na najčešća pitanja u FAQ sekciji.
✅ Stil:
LiveAgent prenosi najkritičnije informacije na izravan i pristupačan način. Nadalje, predstavlja vjerodostojnu i profesionalnu sliku.
✅ Uvjerljivost:
Na odredišnoj stranici se pojavljuje pop-up kako bi ohrabrio ljude da testiraju besplatnu probu, ali on nije napadan. Osim samog pokazivanja značajki proizvoda, odredišna stranica naglašava njegove prednosti i pokazuje kako ovaj alat može pomoći ljudima.
✅ Iskustvo dizajna:
LiveAgent odredišna stranica ima jednu boju pozadine, ali i raznovrsne grafike koji daju stranici privlačnost. Stranica je dobro dizajnirana, tako da posjetitelji mogu brzo naći potrebne informacije.
Iako ima velik broj elemenata, oovo je dobar primjer odredišne stranice koja nije prenapadna za korisnike.
Iako ova stranica nema dinamičke ili neke druge animacije, također je odličan primjer dobro napravljene odredišne stranice. Nema nikakve sumnje u to što trebate raditi ili što je cilj ove stranice.
✅ Sadržaj:
Većina pažnje je usmjerena na prijavu za besplatnu probu i to je prvi element koji posjetitelji vide pri učitavanju stranice. Kontakt obrazac je kratak i lak za popuniti.
Važan dio ove odredišne stranice je “Isprobajte Kontentino i dobijte,” što vizualizira pet stvari koje čine Kontentino odličnim rješenjem. Na kraju, svaka prednost je popraćena CTA gumbom.
✅ Stil:
Ovo je alat namijenjen menadžerima ili profesionalcima koji su odgovorni za društvene medije i njegov glavni cilj je pojednostavniti njihov tijek rada. Sukladno tome, odredišna stranica je u profesionalnom stilu koji nije napadan, nego informativan.
✅ Uvjerljivost:
Ova odredišna stranica nastoji motivirati ljude da koriste njihov proizvod pokazujući im prednosti koje mogu ostvariti korištenjem. To može ohrabriti posjetitelje da daju Kontentino proizvodu šansu.
✅ Iskustvo dizajna:
Odredišna stranica je podijeljena na dva glavna dijela: jedan s tamnom pozadinom i drugi sa svijetlom. Počinje i završava s CTA gumbom i obrascem za popuniti, što čini stranicu lakom za čitati i razumjeti.
Kontentino-va odredišna stranica izgleda odlično, pokazuje jasne informacije i prednosti te uvjerava potencijalne klijente da iskušaju alat. Kada navigirate ovom stranicom, nećete imati nikakvih sumnji da ohrabruje ljude da isprobaju rješenje. Kao rezultat toga, posjetitelji točno znaju koju akciju poduzeti, bez ikakvih ometanja.
Odredišna stranica nije isto što i početna stranica. Početna stranica obično sadrži sve stranice web stranice s poveznicama na svaku od njih, dok se odredišna stranica fokusira na jedan određeni proizvod ili uslugu koju oglašavate. Velik broj kompanija voli koristiti odredišne stranice i početne stranicem pošto je cilj držati posjetitelje na ‘informacijskoj dijeti’. Međutim, neka istraživanja su pokazala da su ljudi koji posjete jednu stranicu s previše informacija, kao što je početna stranica, skloni zatvoriti tu stranicu i otići drugdje. To znači da ne želite nekoga tko je slučajno došao na vašu domenu i klikće, nego želite nekoga tko je baš to tražio.
Kontrolni popisi su nevjerojatno učinkovit način sustavnog pristupa za postizanje poslovnih ciljeva. Nadalje, kada je kontrolni popis kreiran, stavke na njemu se mogu dovršiti iz pamćenja, uz manje truda i više točnosti. Najklasičniji primjer toga za većinu ljudi je ‘to-do’ popis, koji se koristi jer im pomaže zapamtiti stvari koje su izostavili ili im dali niži prioritet. Takav popis vas također prisiljava da ostanete fokusirani na sve vaše označene stavke prije nego započnete novi. Isto vrijedi i za kontrolni popis za odredišnu stranicu. Preporučujemo vam da pregledate vašu stranicu, provjerite najčešće probleme i onda ih precrtavate kako ih rješavate.
Odredišne stranice se koriste za raznovrsne online marketinške strategije. Jedan od popularnih pristupa je koristiti ih kao dio oglašivačkih i email kampanja. s ciljem povećanja konverzija od klikova na oglase ili pretplata na novosti. Kao rezultat toga, možete brzo proširiti vaš popis emailova.
Ako već imate odredišnu stranicu koja je trenutno online i funkcionira za vaše poduzeće, onda ne. Mogu postojati dijelovi te stranice kojima bi godilo malo poboljšanja, ali ako već rade ono što trebate od njih (tj. vrše dobru konverziju), onda nema dobrog razloga za drastične izmjene, osim ako se nešto promijeni u vezi samog proizvoda ili usluge.
Teško je reći bez pogleda na vašu stranicu. Velik broj različitih odredišnih stranica se može koristiti za bilo koje poduzeće ili proizvod, tako da sve ovisi o tome što prodajte i zašto bi ljudi trebali kupovati od vas, a ne od konkurencije. Jedini način da znate hoće li naš kontrolni popis biti koristan za baš vašu stranicu ili ne je da ga sami iskušate. Međutim, imajte na umu da ponekad mijenjanje malih stvari kao što su fontovi ili dodavanje svjedočanstva ne mora imati velik utjecaj, dok značajnije promjene (kao raspored) mogu imati značiti razliku, ovisno od toga koliko su ih posjetitelji spremni prihvatiti.
Ne postoji ‘najbolji’ kontrolni popis, jer je svaka kompanija različita i trebate izabrati onaj koji vam najviše odgovara. Takav kontrolni popis za odredišnu stranicu će pomoći osigurati da niste ništa propustili i trebao bi smanjiti greške, tako da možete brže objavljivati vaše stranice. Dobar proces također olakšava rad na više projekata istovremeno, umjesto da morate neprestano skakati naprijed-natrag između njih ili stalno gubiti pojam do koje faze ste došli sa svakim od njih.
Trebate prvo iskušati besplatne da vidite kakvi su i koliko lako ih je koristiti, prije trošenja novca na verzije koje se plaćaju. Naš besplatni kontrolni popis je odličan način da započnete s osnovama onoga što vam je potrebno za vašu web stranicu.
Nema ih! To je jednostavno učinkovit način da osigurate da vaše stranice rade ono što trebate od njih prije nego prijeđete na druge stvari.
Ne, oni su zapravo prilično laki za korištenje.
Otkrijte raznolike kontrolne popise na LiveAgentu za organiziranje poslovnih procesa. Bez obzira trebate li pomoć u postavljanju društvenih medija, uključivanju SaaS klijenata, pokretanju podcasta ili dubinskoj analizi klijenata, naši popisi će vam olakšati posao i povećati učinkovitost. Idealno za timove korisničke službe, marketinške stručnjake i HR regrutere. Posjetite nas i unaprijedite svoj radni tijek!
Kontrolni popis za pokretanje nove web stranice
Naš kontrolni popis za pokretanje web stranice će vam pomoći minimizirati greške i pripremiti vašu novu stranicu za objavljivanje. Ultimativni vodič za sve točke.
Kontrolni popis za osnivanje poduzeća
Naš kontrolni popis za osnivanje poduzeća će vam pomoći na vašem putu od ideje do vođenja posla. Ultimativni vodič, točku po točku.
WordPress kontrolni popis plugin
Zanima li vas povećani angažman vaših čitatelja? Pogledajte naš besplatni WP plugin za kontrolni popis koji poboljšava UX te je optimiziran za SEO.
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Naša web stranica koristi kolačiće (cookie). Ukoliko nastavite, smatramo kako ste dopustili korištenje cookie-a kako je i napisano i našoj Politika privatnosti i cookie pravila.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team