Kontrolni popis za pokretanje web stranice nudi savjete za uspješan početak, uključujući postavljanje ciljeva, testiranje funkcionalnosti i sigurnosne provjere. Pomaže u minimiziranju grešaka i pripremi stranice za objavljivanje.
Konačmo je tu. dan koji ste čekali – vaša web stranica je skoro spremna za objavu. Uzbuđeni ste i spremni ste proširiti dobre vijesti, ali postoji još nekoliko stvari koje morate uraditi.
Korištenje našeg kontrolnog popisa će pomoći u osiguravanju osnova.
Uspješno pokretanje web stranice mora biti odrađeno bez grešaka. Kontrolni popis će osigurati da pokrivate sve važne stavke i brzo identificirati sve greške.
Iako nitko ne želi odgađati pokretanje, korištenje sveobuhvatnog kontrolnog popisa za pokretanje web stranice pomaže u osiguravanju da vam ništa ne promakne, što će vam dugoročno sačuvati vrijeme i novac,
Blogeri, vlasnici malih poduzeća i samostalni poduztnici mogu imati koristi od popisa zadataka koji se moraju obaviti prije objave web stranice. Bilo tko tko ima plan projekta ili želi ostati organiziran ga može iskoristiti.
Razmislite o tome što želite dobiti od svoje web stranice i kako ćete postići te ciljeve. Kako bi taj proces bio učinkovit, trebate jasnu viziju vašeg cilja. Rano postavljanje ciljeva će vam pomoći u donošenju boljih odluka i objasniti na što se trebate fokusirati.
Dajte si vremena da razmislite za koga je ova web stranica. Tko će čitati članke? Do koga ćete doprijeti s vašim proizvodima ili uslugama?
Ta pitanja zahtijevaju odgovore, tako da možete sastaviti poruku i dizajn koji su fokusirani na vašu ciljanu publiku. Bez publike, nema ni web stranice.
Sada kada znate tko je vaša ciljana publika i što ona traži, vrijeme je da kreirate komade sadržaja za web stranicu. Od blog objava do prodajnih stranica, zapišite sve čega se možete sjetiti. To će vam pomoći da budete u tijeku sa svojim sadržajem i izbjegnete praznine koje mogu naštetiti uspjehu vaše stranice.
Vrijeme je da izgradite stranice koje će se najčešće pregledavati, kao što su “O nama”, “Kontakt” i “Usluge”. Razdijelite to na mapu stranice, tako da točno znate gdje će što ići, uključujući koje informacije će biti navedene na kojim stranicama (kao što su opisi proizvoda) i kako je to povezano s primarnim ciljem stranice.
Uspješno lansiranje web stranice počinje s izborom prave platforme. Sadržaj koji predstavljate na vašoj stranici bi primarno trebao odrediti najprikladniju platformu za njega. Velik broj ljudi bira WordPress za postavljanje svojih blogova, web shopova i drugih stranica iz različitih razloga. Prvi je lakoća korištenja. Čak i manje tehnološki potkovani ljudi ga mogu koristiti bez problema. Drugi razlog je ekstenzivna i društvena zajednica WordPress korisnika. Čak i ako se novi korisnik muči s nečime, bezbrojni forumi, videa i članci će ga usmjeriti u pravom smjeru i odgovoriti na njihova pitanja.
Osim WordPress-a, drag and drop graditelj web stranice može biti dobra opcija za kreiranje vaše stranice. Sustav za upravljanje sadržajem (CMS) koji odaberete će utjecati na izgled vaše web stranice, raspored i funkcionalnost, što znači da trebate uložiti vrijeme u proces donošenja odluka.
Kreiranje profila na društvenim medijima će vam pomoći u povećanju prometa web stranice i dobivanju više pogleda na vaš sadržaj. Nemojte zaboraviti osigurati da svaka platforma odražava brend vaše kompanije.
Dajte si barem dva mjeseca za postavljanje svega za vaš veliki dan. Od tada, bit će potrebno nekoliko tjedana za objavu sadržaja i privlačenje pogleda na vašu stranicu (objave na društvenim medijima obično trebaju to vrijeme za povećanje prometa).
Profesionalni dizajn je ključni dio kreiranja stranice kojoj ljudi vjeruju. Najbolje je ne žuriti s ovim korakom i ne nastojati uštedjeti korištenjem besplatnih slika. Plus, pobrinite se da je dizajn vaše stranice sukladan sa sveukupnim brendingom.
Ton brenda je način na koji se obraćate publici. Osigurajte da sve odgovara vašim očekivanjima, kao i očekivanjima klijenata. Nemojte se bojati zatražiti drugo mišljenje ako je potrebno.
Želite li da vaša web stranica bude vrlo minimalistička s dosta bijelog prostora ili preferirate šarenilo boja i dizajna? Izaberite fontove koji su lako čitljivi. Ako je moguće, odradite anketu kako bi saznali koje boje ljudi smatraju najprivlačnijima. Možete donijeti odluku na temelju toga što izgleda vizualno privlačnije.
Hoćete li uključiti fotografije, videa ili glazbu na vašu web stranicu? Ako je odgovor potvrdan, pobrinite se da posjedujete prikladne dozvole. Neke slike ne podliježu autorskim pravima jer su pod Creative Commons Attribution licencom, dok druge zahtijevaju plaćanje. Na svakoj stranici jasno naglasite postoje li ograničenja za korištenje sadržaja zaštićenog autorskim pravima i kako dobiti dozvole.
Velik broj pametnih uređaja može pristupiti vašoj stranici. Ona mora biti responzivna kako bi odgovarala različitim veličinama ekrana. Možda ćete je trebati prilagoditi za pametne telefone i tablete ako raspored ne bude u redu. Ako niste sigurni kako bi vaša web stranica trebala izgledati na različitim uređajima, možete koristiti neki od mnogih online alata za responzivni dizajn..
Pobrinite se da je sav sadržaj na vašoj web stranici točan i originalan. Ako postoje izvori za statističke podatke, neka budu laki za pronaći, tako da čitatelji znaju otkuda podaci dolaze.
Putovanje klijenta treba biti jasno i lako za slijediti. Na primjer, želite li da oni izravno kontaktiraju prodajni odjel ili da popune email obrazac? Jasne upute mogu pomoći u angažmanu posjetitelja i dati im veću kontrolu nad njihovim putem kroz vašu stranicu.
Testirajte svaku stranicu na većem rasponu posjetitelja kako bi osigurali da je njihovo iskustvo glatko i koncizno na svakom dijelu stranice. Za dobrobit vašeg budžeta, truda i živaca, napravite sve nužne promjene prije lansiranja stranice.
Ako se pobrinete da su slike komprimirane, to može ubrzati vrijeme potrebno da se vaša stranica učita. To je posebno važno ako imate eCommerce stranicu, pošto će potencijalni kupci očekivati brže vrijeme učitavanja.
Pobrinite se da vaši obrasci za kontakt rade. To će pomoći u prevenciji gubitka potencijalnih klijenata i osigurati da vam se posjetitelji mogu obratiti kad god trebaju. Provjerite sva polja obrazaca i proces podnošenja.
Ako poslije lansiranja vaša stranica bude prikazivala grešku 404 ili prazne stranice umjesto sadržaja, to može imati razarajući učinak. Postoji mogućnost da je Google već indeksirao neke stare verzije vaše stranice. Trebat ćete javiti Google-u da te stranice više ne postoje.
Može se dogoditi da mali dijelovi izbrisanih informacija i dalje budu dostupni posjetiteljima (npr. poruka “ovaj proizvod je ukinut”). Kako bi izbjegli negativne povratne informacije, pobrinite se da se to ne dogodi.
Ključno je testirati kako vaši posjetitelji navigiraju vašom stranicom kada ona bude objavljena. Testirajte koliko dobro interne poveznice funkcioniraju i provjerite izvore poveznica (ne želite imati poveznice koje ne rade).
Kako bi izbjegli bilo kakve sramotne greške kada vaša stranica bude objavljena, uvjetite se da ste odradili korekturu teksta prije objave. Dobra ideja je da i drugi članovi tima pogledaju tekst, jer mogu uočiti nešto što ste vi propustili.
Dizajn vaše stranice bi trebao odgovarati vašem poslovnom brendu i izjavi o misiji. Kao dodatak, pobrinite se da je vaša stranica sukladna sa svim ostalim marketinškim materijalima koje možda imate, kao što su stranice društvenih medija ili tiskani materijal (brošure ili vizitke, na primjer).
Provjerite prikazuje li se vaš favicon (ikona za vašu stranicu smještena na vrhu mrežnog pretraživača, u adresnoj traci) ispravno. To se često previdi kod promjena dizajna, tako da uvijek provjerite dvaput.
Pobrinite se da ste provjerili da svi kolačići i relevantna polja za pristanak rade kako bi trebali. To je posebno važno ako koristite usluge treće strane, kao što je Google Analytics softver ili marketinške platforme koje će sačuvati podatke vaše web stranice (npr. Mailchimp). Potvrdite da se informacije o kolačićima ispravno prikazuju pri posjeti vaše web stranice.
Kreiranje koherentnog iskustva za vašu stranicu zahtijeva dodatne alate kao što su obrasci, live chatovi ili integracije za društvene medije.
Možete koristiti rješenje koje kombinira sve u jednome, kao LiveAgent. To je alat koji vam može pomoći uštedjeti dosta vremena integracijom svojih rješenja u vašu web stranicu – a početi je lako.
Sa samo par jednostavnih koraka, možete implementirati live chat (koji hvata potencijalne klijente), pozivni centar, koristiti softver za podršku putem društvenih medija i upravljati svim vašim interakcijama s klijentima iz jedne univerzalne ulazne pošte.
LiveAgent je potpuno besplatan za isprobati, tako da možete saznati koliko dobro on radi za vašu web stranicu.
Provjerite jesu li vaši ponuđači platnih integracija (npr. Stripe) postavljeni i rade li. Na primjer, ako koristite Shopify, provjerite jesu li svi podaci točno unešeni kako bi osigurali da klijenti neće imati problema s narudžbama nakon objave stranice.
Provjerite brzinu učitavanja vaše web stranice. Ako imate dosta slika ili videa, koristite alate kao što su GTmetrix ili PageSpeed Insights da vidite gdje možete napraviti poboljšanja. Ovo je posebno bitno ako predviđate veliku količinu prometa na vašoj stranici. Osigurajte da su sve slike optimizirane i da svaki video i animacija ispravno reproducira kada se stranica učitava.
Potvrdite da RSS poveznica pravilno funkcionira. To će biti ključno ako imate blog i želite da se ljudi pretplate na ažuriranja ili dijele vaš sadržaj sa svojom publikom
Ako imate bilo kakve kodove za praćenje, skripte ili marketinške alate treće strane instalirane na vašoj web stranici, pobrinite se da ih nikakva greška ne sprječava u radu. Provjerite te elemente tijekom zadnjih nekoliko dana prije lansiranja, tako da možete riješiti bilo koje greške prije nego one naprave znatnije probleme.
Ako već niste, sada je pravo vrijeme da integrirate analitički alat (mi preporučujemo Google Analytics). To će vam pomoći u praćenju važnih metrika, kao npr. odakle posjetitelji dolaze i kako su došli do vaše stranice. Ovo je također bitno za poboljšanje pozicije stranice na pretraživačima.
Ako želite biti sigurni da niste propustili ništa važno u vezi optimizacije za pretraživač, pogledajte naš SEO kontrolni popis za novu web stranicu.
Ako je vaša stranica prilagođena za mobilne uređaje, razmislite o implementaciji Accelerated Mobile Pages (AMP). Ova nova Google inicijativa će vam dati ogroman poticaj za vidljivost i SEO rangiranje za mobilne uređaje. Ovo je imperativno ako vaša stranica većinom dobiva promet s mobilnih uređaja .
Uvjerite se da ste sposobni kontrolirati sadržaj na vašoj stranici. Trebate moći napraviti promjene kada su potrebne. To je bitno u sprječavanju hakiranja vaše stranice. Ako nemate tehničke vještine da sami to napravite, razmislite o plaćanju kompanije za web razvoj.
Pobrinite se da sačuvate vaše pristupne podatke za web stranicu i slične podatke na jednom mjestu gdje će biti lako pristupačni i sigurni. Ako ih izgubite ili nepravilno sačuvate, bit će teško ponovno praviti stranicu od nule.
Ako niste originalni autor određenih dijelova vaše stranice, osigurajte da imate dozvolu za njihovu reprodukciju. To je posebno važno ako oni sadrže slike ili drugi medijski sadržaj (imajte na umu da će to utjecati na način na koji tražilice indeksiraju vašu web stranicu).
Nemojte zaboraviti dodati stranicu s uvjetima korištenja, kao i politiku privatnosti. To će pomoći u zaštiti vaše stranice od bilo kakvih pravnih problema u budućnosti, posebno ako oni uključuju treće strane.
Ako koristite Google Analytics, pobrinite se da interne IP adrese (tj. one iz vašeg ureda) ne budu uključene u analitičke izvještaje za promet vaše web stranice. Interna očitanja mogu poremetiti rezultate i podaci možda neće odražavati pravi promet web stranice i posjetitelje.
Ako želite poboljšati online sigurnost vaše web stranice, razmislite o ulaganju u SSL certifikat. To će vam dati više kredibiliteta i vaši posjetitelji će biti uvjereni da su na sigurnoj web stranici. Provjerite pojavljuje li se HTTPS u URL-u vaše web stranice – ako jeste, to znači da je stranica sigurna
Ako ne koristite rješenje za automatsko sigurnosno kopiranje, sada je pravo vrijeme da ga postavite. Morate redovno praviti sigurnosne kopije vaše web stranice. Idealno bi bilo jednom tjedno ili češće ako su pravljene značajnije promjene (npr. dodavanje novih stranica). To pomaže minimizirati bilo kakvu potencijalnu štetu na vašoj stranici.
Također vrijedi provjeriti sukladnost vaše web stranice kada su u pitanju potencijalni legalni problemi, kao što je zaštita podataka i privatnosti. Ako nemate stručnosti ili vremena da to sami uradite, razmislite o zapošljavanju pravnog stručnjaka za pomoć s time.
Pobrinite se da možete nadzirati vašu web stranicu. Na primjer, usluga kao što je Pingdom će slati upozorenja ako ima nekih problema sa stranicom ili hostingom, tako da ih možete brzo riješiti i minimizirati nedostupnost stranice za posjetitelje.
Ako se sadržajem vaše stranice upravlja koristeći sustav za upravljanje sadržajem (WordPress, na primjer), pobrinite se da je ažuriran na posljednju verziju svaki put. Pomoći će vam spriječiti bilo kakve buduće sigurnosne probleme i pružiti besprijekorno iskustvo vašim posjetiteljima.
Razmislite kako će ljudi pristupati vašoj web stranici. Je li prilagođena za mobilne uređaje? Ako ne, riješite to prije lansiranja.
Uzmite dovoljno vremena za testiranje vaše nove stranice na probleme s najčešćim pretraživačima (Chrome, Firefox i Safari). Testovi pretraživača će osigurati da su bilo koji problemi identificirani prije objave stranice.
Nemojte zaboraviti dvaput provjeriti da sve vaše interne poveznice ispravno rade i da nijedna nije pokvarena. To znači obilazak svake stranice i ručnu provjeru da svi URL-ovi vode na pravo mjesto. Također možete koristiti online alat za provjeru pokvarenih poveznica koji će to uraditi umjesto vas.
Pobrinite se da uključite relevantne pozive na akciju (CTA) na svaku stranicu vaše nove web stranice. To pomaže usmjeriti vašu publiku na njihovom klijentskom putovanju vašom stranicom. Ako želite poboljšati vaše konverzije, iskoristite ovu priliku da dodatne relevantne CTA.
Slično, ako koristite društvene medije, pobrinite se da svaki kanal ispravno radi. Na primjer, ako dijelite vaše blog objave na društvenim medijima, posjetitelji moraju moći vidjeti ta ažuriranja kada dođu na vašu stranicu. Ako to nije slučaj, onda se ljudi neće dugo zadržati tražeći taj sadržaj.
Na dan lansiranja stranice, trebate biti potpuno spremni. Ne smiju se dogoditi da stranice nedostaju ili bilo kakve potrebe za promjenama. Dvaput provjerite da je sve na svome mjestu prije lansiranja.
Također, pobrinite se za promociju lansiranja stranice kako bi pokrenuli stvari. To može biti u obliku email kampanje, Facebook objave ili samo obavještavanja drugih ljudi da je vaša nova stranica objavljena i radi.
Na kraju, jedan od najboljih način za poboljšati vaš promet i dobiti više posjetitelja je ulaganje u Google Ads. Najbolje u vezi ovih oglasa je to što su visoko ciljani. Možete biti sigurni da ćete uvijek imati relevantnu publiku za svaku kampanju.
Ako imate vremena, razmislite i o pisanju priopćenja za javnost. To je odličan način da podijelite svoju stranicu s javnošću, a možda vam čak i pomogne u dobivanju povratnih poveznica za SEO svrhe.
Promocija je ključ. Neka ljudi pričaju o vašoj stranici i prenesite im privlačnu poruku. Napravite ponudu koju vaši klijenti ne mogu odbiti. To može biti popust na vaše usluge, besplatni uzorci proizvoda ili ekskluzivni sadržaj.
Zove se ‘privatna’ web stranica, što znači da samo osobe s ovlaštenim pristupom mogu vidjeti sadržaj. Na dan lansiranja vaša nova web stranica postaje ‘javna’ i svi je mogu vidjeti.
Postoji dosta načina kako promovirati svoju novu web stranicu. Možete koristiti društvene medije, email marketing, čak i priopćenje za medije. Razmislite što će najbolje upaliti kod vaše ciljane publike i odaberite to rješenje.
Ako vaša web stranica padne, važno je popraviti problem što je brže moguće. Posebno ako se oslanjate na posjetitelje koji online pronalaze vaše proizvode ili usluge.
Kontrolni popis za odredišnu stranicu
Otkrijte kako optimizirati svoju odredišnu stranicu uz naš kontrolni popis! Naučite kreirati jasan sadržaj, privlačne CTA gumbe, koristiti slike i video, te poboljšati UX za više konverzija. Posjetite LiveAgent za detaljne smjernice i maksimizirajte uspjeh vaše stranice!
Otkrijte raznolike kontrolne popise na LiveAgentu za organiziranje poslovnih procesa. Bez obzira trebate li pomoć u postavljanju društvenih medija, uključivanju SaaS klijenata, pokretanju podcasta ili dubinskoj analizi klijenata, naši popisi će vam olakšati posao i povećati učinkovitost. Idealno za timove korisničke službe, marketinške stručnjake i HR regrutere. Posjetite nas i unaprijedite svoj radni tijek!
Kontrolni popis za reviziju web stranice
Explore our comprehensive website audit checklist on LiveAgent to ensure your site is functional and engaging. This guide covers visitor tracking, sitemap and robots.txt verification, security, content quality, page speed, mobile compatibility, and accessibility. Regular audits will enhance user experience and maintain high standards for your business's online presence. Visit now to optimize your website performance and attract more visitors!
Kontrolni popis za uvrštavanje startupa u direktorije
Otkrijte najbolje direktorije za uvrštavanje vašeg startupa i povećajte vidljivost, povjerenje i kredibilitet. Naš detaljan vodič nudi besplatne i plaćene opcije za promociju, pružajući vašem startupu najbolji početak. Posjetite naš kontrolni popis i lansirajte svoj startup na pravim platformama!
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Naša web stranica koristi kolačiće (cookie). Ukoliko nastavite, smatramo kako ste dopustili korištenje cookie-a kako je i napisano i našoj Politika privatnosti i cookie pravila.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team