Kontrolni popis za sigurnost pozivnog centra uključuje preporuke za stroge mjere pristupa, ograničavanje privilegija, redovnu promjenu lozinki, zaštitu kartičnih podataka, usklađenost sa standardima i enkripciju podataka klijenata.
Jeste li sigurni da je vaš pozivni centar siguran? Ako ne, prođite kroz ovaj kontrolni popis za sigurnost pozivnog centra.
Raspravljat ćemo o najvažnijim sigurnosnim mjerama koje trebate poduzeti kako bi zaštitili vaše poslovanje. Pokrit ćemo sve, od zaštite lozinki do enkripcije podataka. Slijedite naše savjete i bit ćete sigurni da će vaš pozivni centar biti osiguran od hakera i ostalih eksternih prijetnji.
Pozivni centar je ključni dio svakog poslovanja. On je žila kucavica koja vas povezuje s vašim mušterijama i klijentima. Kao i svaki važan dio, treba biti dobro zaštićen.
Zato smo sastavili ovaj kontrolni popis za sigurnost pozivnog centra. Pomoći će vam da identificirate bilo koje slabe točke u sigurnosti vašeg kontakt centra, a dat će vam i savjete kako ih popraviti i poboljšati sigurnost vašeg pozivnog centra.
Vlasnici poduzeća
Ovaj kontrolni popis će vam pomoći procijeniti sigurnost vašeg pozivnog centra i ispuniti potrebe vašeg poslovanja.
Menadžeri pozivnog centra
Koristite ovaj kontrolni popis da procijenite sigurnost vašeg pozivnog centra i uvjerite se da je vrhunske kvalitete.
IT stručnjaci centra za pozive
Ako radite u IT timu, onda morate pročitati ovaj kontrolni popis. Pomoći će vam da identificirate sigurnosne rizike unutar pozivnog centra i nađete rješenja za njih.
Stroge mjere kontrole pristupa su ključne za svaki pozivni centar. One vam pomažu da spriječite neovlašteni pristup vašem sustavu i podacima. Autentifikacija korištenjem više faktora, jednostruka prijava i kontrola pristupa na temelju uloge su sve odlične opcije koje morate razmotriti.
Predstavnici korisničke podrške imaju pristup osjetljivim podacima korisnika. Zato je važno ograničiti razine pristupa prema njihovim ovlastima.
To vam pomaže spriječiti neovlašteni pristup osjetljivim podacima korisnika i sprječava da isti procure izvan tvrtke.
Ograničite pristup određenim područjima centra za pozive. Ograničite vrijeme koje agent može provesti u svakom području. Pratite aktivnost agenata i označite sumnjivo ponašanje.
Inzistiranje na redovitim promjenama lozinki je osnovna sigurnosna mjera.
Redovita promjena lozinki pomaže spriječiti neovlašteni pristup vašem sustavu. Također pomaže zaštititi vaše podatke u slučaju da lozinka procuri ili bude ukradena.
Možete koristiti alat za upravljanje lozinkama koji će generirati i pohraniti lozinke za vas. Također možete postaviti vlastiti raspored rotacije lozinki. Na primjer, možete zahtijevati od korisnika da mijenjaju svoje lozinke svakih 30 dana. Također bi trebali odmah promijeniti zadane lozinke.
Koliko često bi trebalo mijenjati lozinke? Većina stručnjaka preporučuje da ih mijenjate svakih 3 do 6 mjeseci. Međutim, ako imate puno osjetljivih informacija, možda ćete trebati češće mijenjati lozinke.
U slučaju sigurnosnog propusta, ne želite ostati bez pristupa vašim zapisima ili IP adresama.
Pristup povijesti zapisa i IP adresa pomaže vam naći izvor problema i spriječiti da se on ponovno dogodi.
Koristite sigurnu cloud-based uslugu koja pohranjuje zapise i IP adrese. To će vam omogućiti pravilnu pohranu i pristup s bilo kojeg mjesta. Također možete koristiti lokalno rješenje, no ona su obično skuplja.
Jedan od najčešćih načina na koji zlonamjerni softver nađe put do računala jest putem programa koji se instaliraju bez znanja korisnika.
To vam omogućuje da spriječite neovlašteni pristup vašem sustavu i podacima te štiti vašu tvrtku od odgovornosti ako se instalira program koji sadrži zlonamjerni softver.
Kao upravitelj pozivnog centra, trebali biste uspostaviti stroga pravila za instalaciju programa na računalima tvrtke. Zaposlenicima bi trebalo dopustiti da instaliraju samo programe koji su nužni za njihove radne obveze. Svi ostali programi trebaju biti zabranjeni.
Osim toga, sve programe bi trebao instalirati IT odjel, kako bi se osiguralo da se na računalima tvrtke instaliraju samo ovlašteni programi. Također koristite popis dopuštenih aplikacija, koji određuje koje se aplikacije mogu instalirati na vašem sustavu, te popis zabranjenih aplikacija.
Jedan od najboljih načina za sprečavanje sigurnosnih propusta je održavati sve sustave ažuriranima.
Redovita ažuriranja pomažu zatvoriti sve sigurnosne pukotine koje mogu postojati. Također pomažu zaštititi vaš sustav od novih sigurnosnih prijetnji koje su se mogle pojaviti od zadnjeg ažuriranja.
Koristite automatska ažuriranja ili ručno ažurirajte vaš sustav. U tom slučaju je izuzetno važno ne zaboraviti to činiti redovito – obratite veliku pažnju na to.
Zapamtite, vaša mrežna pravila su temelj vašeg sigurnosnog plana. Njihovim redovitim pregledom možete osigurati da i dalje štite vaše podatke.
Zato što kako vaše poslovanje raste, tako raste i broj uređaja i aplikacija koje pristupaju vašoj mreži. To može stvoriti nove sigurnosne rizike kojih možda niste svjesni. Redovitim pregledom vaših mrežnih pravila možete osigurati da i dalje učinkovito štite vaše podatke.
Trebali biste pregledati vaša mrežna pravila barem svakih 6 mjeseci. Međutim, ako dođe do promjena u vašem poslovanju (npr. dodavanje novih zaposlenika ili aplikacija), trebali biste češće pregledavati vaša mrežna pravila.
Ako ustanovite da vaša mrežna pravila više nisu učinkovita, napravite potrebne promjene i provedite ih što je prije moguće.
Vaši zaposlenici trebaju biti propisno trenirani za sigurnosne politike i procedure vaše kompanije (također i tijekom njihovog uključivanja). Omogućite stalnu obuku krojenu po specifičnim potrebama vašeg pozivnog centra.
Zato što su vaši zaposlenici prva linija obrane od sigurnosnih prijetnji. Omogućavanjem namjenske obuke za sigurnosne protokole, možete biti sigurni da su propisno pripremljeni za prepoznavanje sigurnosnih rizika i odgovor na njih.
Osigurajte da svi zaposlenici razumiju važnost sigurnosti i zašto je praćenje protokola ključno. To se može postići redovitom obukom i podsjetnicima.
Dajte svim zaposlenicima pristup priručniku vaše kompanije za sigurnosnu politiku. Dodatno, novi zaposlenici trebaju dobiti pravilnu obuku o sigurnosnim protokolima od prvog dana, tako da budu potpuno spremni.
Simulacije su odličan način obuke zaposlenika za to kako prepoznati sigurnosne rizike i odgovoriti na njih. U priručnik za zaposlenike uključite informacije o sigurnosnim politikama i procedurama vaše kompanije i redovno ih pregledajte sa svim zaposlenicima.
Gamifikacija je proces uključivanja elemenata igre u druge aktivnosti kako bi angažirali i motivirali ljude. Koji učinak ona ima na sigurnost vašeg pozivnog centra?
Zato jer ona angažira i motivira zaposlenike. Uvođenjem elemenata igre u proces obuke, možete ga pretvoriti u interaktivnu zabavu. To može ohrabriti zaposlenike da nastave učiti čak i kada završe svoj početnu obuku, što će poboljšati sigurnost vašeg pozivnog centra.
Značajke gamifikacije unutar LiveAgent-a ohrabruju vaše agente na bolju izvedbu. Rješavanjem upita i poboljšanjem svojih vještina, agenti tijekom vremena ostvaruju više razine. Kako bi još više motivirali svoje zaposlenike, možete dodjeljivati nagrade i značke za najmarljivije zaposlenike ili koristiti referentne vrijednosti i tablice s bodovima.
Korištenjem ovih značajki u korisničkoj službi, agenti postaju angažiraniji i promovira se zdravo nadmetanje. Kao rezultat toga, događa se porast produktivnosti i suradnje.
Baza znanja pozivnog centra je centralizirana platforma temeljena na cloudu, gdje je znanje pohranjeno u obliku vodiča i dokumenata. Ono je dostupno stalno i sa svih uređaja.
Zato što je vaša baza znanja ključan dio sigurnosnih procedura vašeg pozivnog centra. Ona pojednostavljuje operacije vašeg pozivnog centra dajući agentima brz i lak pristup informacijama koje trebaju.
Standard za sigurnost podataka u industriji platnih kartica (PCI DSS) je skup sigurnosnih standarda dizajniranih za zaštitu prijenosa podataka vlasnika kartice.
Zato što je PCI sukladnost potrebna za sve kompanije koje obrađuju, pohranjuju ili prenose informacije o kreditnim karticama. Zaštitom pristupa podacima o vlasniku kartice činite vašu kompaniju sukladnom sa PCI standardima. To sprječava krađe podataka i štiti informacije vaših klijenata.
Uključite sigurnost podataka u trening sesije za zaposlenike vašeg pozivnog centra. Enkriptirajte sve informacije o kreditnim karticama koje se prenose putem telefona i nikad ne zapisujte i ne pohranjujte brojeve kreditnih kartica. Zahtijevajte da zaposlenici koriste snažne lozinke za pristup sustavima koji obrađuju ili pohranjuju informacije o kreditnim karticama.
Ključno je da vaš softver za pozivni centar bude sukladan s najnovijim sigurnosnim mjerama.
Softver za pozivni centar mora biti sukladan s najnovijim sigurnosnim mjerama kako bi mogao zaštititi podatke vašeg pozivnog centra.
Kada birate softver za pozivni centar, provjerite s pružateljem softverske usluge posjeduje li on neki certifikat o sukladnosti. Sigurnost podataka treba biti prvi prioritet kompanije.
Pitajte industrijske stručnjake preporučuju li oni ovaj softver za pozivne centre i čitajte online recenzije da vidite imaju li ostali profesionalci za pozivne centre dobra iskustva s njime. Alternativno, uvijek možete kontaktirati savjetnika za sigurnost pozivnog centra kako biste dobili njegovo mišljenje koji je najbolji način potvrde sukladnosti.
Obavijesti u stvarnom vremenu će vam pomoći brzo otkriti i istražiti sumnjive aktivnosti te spriječiti curenje podataka.
Ako ste odmah obavješteni o svakom neovlaštenom pristupu, možete poduzeti korake kako biste spriječili kršenje sigurnosti.
Provjerite kod vašeg pružatelja softvera za pozivni centar jesu li dostupne sigurnosne značajke koje uključuju obavijesti o neovlaštenom pristupu. Također možete uspostaviti odvojeni sustav obavijesti koristeći alat poput IFTTT ili zatražiti od vašeg IT tima da postavi obavijesti kako bi bili obavješteni o svakom neovlaštenom pristupu.
Ljudskai faktor je jedan od vodećih uzroka curenja podataka. Automatizacijom što više procesa u vašem pozivnom centru možete pomoći u eliminiranju potencijalnih sigurnosnih rizika.
Automatizacijom zadataka pozivnog centra povećavate šanse da se oni izvrše ispravno i sigurno. To također oslobađa vrijeme vaših zaposlenika kako bi se oni mogli usredotočiti na druge zadatke i poboljšati učinkovitost vašeg centra za pozive.
Odredite kojim zadacima agenti vašeg kontakt centra moraju posvetiti najviše vremena i provjerite mogu li se automatizirati. Neki zadaci, kao što su korisnička služba ili prodaja, ne mogu se u potpunosti automatizirati. Međutim, i dalje možete koristiti automatizaciju za dijelove procesa, kao što su popratne radnje ili zakazivanje sastanaka.
Na primjer, u LiveAgentu možete automatizirati preusmjeravanje poziva po prioritetu ili iskoristiti automatske povratne pozive. Dodatno možete postaviti pravila automatizacije u help desku za transfer tiketa prema određenim odjelima, dodavanje oznaka, označavanje tiketa kao spam ili njihovo rješavanje.
Postoji mnogo prihvaćenih sigurnosnih okvira, kao što su ISO 27001, NIST 800-53 i COBIT.
To vam omogućuje da slijedite skup sigurnosnih smjernica koje su već isprobane i testirane. To također olakšava drugim tvrtkama da razumiju vaš stav prema sigurnosti, a revizorima da procijene vašu usklađenost.
Prvi korak je identificirati koji je okvir najrelevantniji za vaše poslovanje. Nakon što to učinite, možete početi mapirati stroge sigurnosne kontrole koje okvir zahtijeva i implementirati ih u vašem centru za pozive.
Ako vaš centar za pozive pruža međunarodne usluge, morate biti svjesni različitih standarda za podatke i privatnost koji postoje u svakoj zemlji, npr. GDPR.
Standardi za podatke i privatnost razlikuju se od države do države, stoga je važno osigurati da se pridržavate standarda na lokacijama na kojima poslujete kako biste izbjegli bilo kakve kazne.
Najbolji način za to je konzultirati se s odvjetnikom ili stručnjakom za usklađenost koji je upoznat sa standardima država u kojima poslujete. Ne biste se trebali oslanjati se na općenite savjete s interneta, jer se standardi mogu mijenjati i informacije koje pronađete možda nisu ažurirane.
End-to-end enkripcija je sigurnosna mjera koja enkriptira podatke na izvoru (pošiljatelj) i dekriptira ih tek na cilju (primatelj).
Tako se osigurava da samo pošiljatelj i primatelj mogu pristupiti podacima, čime se sprječava da ih posrednici dešifriraju ili čitaju.
Trebate odabrati rješenje za end-to-end enkripciju kompatibilno sa softverom vašeg pozivnog centra. Kada to uradite, možete početi s enkripcijom poziva koji se obavljaju u vašem pozivnom centru.
Hakeri neprestano nalaze nove načine za iskorištavanje ranjivosti sustava, a pozivni centri nisu iznimka. Zapravo, oni su čak i ranjiviji od ostalih poslovanja, zbog same prirode njihovog posla.
Jedna od najvećih prijetnji sigurnosti pozivnog centra je curenje podataka. To se može dogoditi na više načina, npr. da zaposlenik slučajno pošalje emailom osjetljive podatke pogrešnoj osobi ili da hakeri dobiju fizički pristup sustavima i ukradu podatke. Dakle, kako možete zaštititi kompaniju?
Educirajte zaposlenike o važnosti sigurnosti i pravilnog rukovanja osjetljivim informacijama. Implementirajte stroge politike i procedure za rukovanje osjetljivim podacima. Koristite enkripciju podataka kako bi zaštitili informacije, tranzitne i ostale. Redovno nadzirite sustave i tražite znakove neovlaštenog pristupa.
Još jedna od većih prijetnji sigurnosti pozivnog centra su nesegmentirane mreže, što znači da mreže koje koristi pozivni centar nisu odvojene od ostatka mreže kompanije. To može biti problem jer proboj sigurnosti na drugom dijelu mreže može također utjecati na pozivni centar.
Zbog tih razloga, važno je segmentirati pozivni centar od ostatka mreža kompanije koristeći firewall ili virtualne privatne mreže (VPN).
Također je važno imati sigurnosne politike i procedure koje ograničavaju pristup mreži pozivnog centra. Samo ovlašteno osoblje treba imati pristup, a i oni bi trebali moći pristupiti samo s odobrenih lokacija.
Phishing je tip cyber napada kada hakeri šalju obmanjujuće emailove ili poruke kako bi pokušali prevariti ljude da im odaju osjetljive informacije. To može biti problem za pozivne centre, jer zaposlenici mogu biti prevareni i dati hakerima pristup sustavu.
Kako bi se zaštitili od phishing napada, važno je osposobiti zaposlenike da ih prepoznaju. Također je dobra ideja uvesti sigurnosne mjere kao što je dvofaktorska autentifikacija, što otežava hakerima pristup sustavima.
Prevare putem socijalnog inženjeringa postaju sve sofisticiranije, a agenti pozivnog centra su obično prva linija obrane protiv takvih napada. Hakeri iskorištavaju socijalni inženjering kako bi naveli zaposlenike da im odaju osjetljive informacije ili daju pristup sustavu.
Edukacija je najbolji način zaštite od napada putem socijalnog inženjeringa. Zaposlenici trebaju biti svjesni znakova opasnosti kao što su neočekivani zahtjevi za informacijama ili pozivi s nepoznatih brojeva.
Ransomware i malware su vrste zloćudnog softvera koje se mogu koristiti za napad na pozivne centre. Ransomware se može koristiti za zaključavanje osjetljivih podataka i zahtijevanje otkupnine za njihovo otključavanje, dok se malware može koristiti za onemogućavanje sustava ili krađu podataka.
Uvođenje sigurnosnih mjera kao što je enkripcija i redovno sigurnosno kopiranje može pomoći u prevenciji tih vrsta napada. Također je odlična ideja posjedovanje sigurnosne politike koja zahtijeva od zaposlenika da prijave bilo kakve sumnjive emailove ili poruke.
Iako se VoIP općenito smatra sigurnijim od tradicionalnih telefonskih linija, još uvijek se s njime povezuju neki rizici. Na primjer, ako vaš VoIP sustav nije pravilno konfiguriran, moguće je da hakeri prisluškuju vaše razgovore. Međutim, ako koristite enkripciju poziva i sigurni softver za pozivni centar koji je kompatibilan sa svim propisima i sigurnosnim standardima, onda se nemate zašto brinuti.
Enkripcija je proces kojim se čitljivi podaci prebacuju u nečitljiv format. To osigurava da informacijama mogu pristupiti samo ovlašteni pojedinci. Enkripcija se često koristi u konjukciji s drugim sigurnosnim mjerama, kao što su lozinke ili biometrija, za dodatnu zaštitu podataka. Dakle, sve dok su ključevi za enkripciju sigurni, ona je vrlo učinkovit način osiguranja podataka.
IVR je vrsta automatiziranog sustava za pozive koji omogućava klijentima interakciju s kompanijom putem telefona dajući odgovore na prethodno snimljena pitanja. IVR sustavi se općenito smatraju vrlo sigurnima, jer ne zahtijevaju nikakvu ljudsku interakciju i svi pozivi se obično snimaju.
To štiti informacije o vašim klijentima od neovlaštenog pristupa. Dodatno, može pomoći u sprječavanju prijevara i drugih vrsta cyber zločina. Poboljšanje sigurnosti vašeg pozivnog centra također može pomoći u povećanju zadovoljstva klijenata i izgradnji vjere u vaš brend.
Oni trebaju koristiti sigurnu internet vezu (bez javnih mreža) kako bi zaštitili pristup na daljinu, kreirati i održavati snažne lozinke, pristupati svojim poslovnim računima samo sa sigurnih uređaja i potpuno se odjavljivati sa svih svojih računa po završetku rada. Ako slijede ove jednostavne sigurnosne mjere, agenti pozivnog centra koji rade od kuće mogu pomoći u zaštiti svojih podataka i informacija.
Kontrolni popis za odredišnu stranicu
Otkrijte kako optimizirati svoju odredišnu stranicu uz naš kontrolni popis! Naučite kreirati jasan sadržaj, privlačne CTA gumbe, koristiti slike i video, te poboljšati UX za više konverzija. Posjetite LiveAgent za detaljne smjernice i maksimizirajte uspjeh vaše stranice!
Otkrijte raznolike kontrolne popise na LiveAgentu za organiziranje poslovnih procesa. Bez obzira trebate li pomoć u postavljanju društvenih medija, uključivanju SaaS klijenata, pokretanju podcasta ili dubinskoj analizi klijenata, naši popisi će vam olakšati posao i povećati učinkovitost. Idealno za timove korisničke službe, marketinške stručnjake i HR regrutere. Posjetite nas i unaprijedite svoj radni tijek!
Kontrolni popis za reviziju web stranice
Explore our comprehensive website audit checklist on LiveAgent to ensure your site is functional and engaging. This guide covers visitor tracking, sitemap and robots.txt verification, security, content quality, page speed, mobile compatibility, and accessibility. Regular audits will enhance user experience and maintain high standards for your business's online presence. Visit now to optimize your website performance and attract more visitors!
Kontrolni popis za regrutiranje službenika korisničke službe
Otkrijte sve ključne korake za regrutiranje idealnog službenika korisničke službe uz naš kontrolni popis. Od postavljanja uvjeta i objave oglasa do testiranja vještina i komunikacijskih sposobnosti, sveobuhvatno pratite HR politiku i objektivne kriterije izbora kako biste osigurali uspješnu regrutaciju. Posjetite stranicu za detaljne smjernice i pronađite savršenog kandidata za vašu tvrtku!
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Naša web stranica koristi kolačiće (cookie). Ukoliko nastavite, smatramo kako ste dopustili korištenje cookie-a kako je i napisano i našoj Politika privatnosti i cookie pravila.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team