Kontrolni popis za uključivanje novog klijenta pomaže u pružanju boljeg korisničkog iskustva kroz praćenje korisnika, postavljanje ciljeva i dodjelu predstavnika. Idealan za vlasnike poduzeća, menadžere i predstavnike korisničke službe.
Jeste li vi vlasnik poduzeća koji traži način da poboljšate vaš proces uključivanja klijenata? Ako jeste, na pravom ste mjestu – ovaj članak će vam dati predložak za kontrolni popis za uključivanje novih klijenata kako bi sam proces bio besprijekoran i manje stresan za vas, kao i za vaše klijente. Nastavite čitati za više informacija.
Kao vlasniku poduzeća, važno vam je da imate kontrolni popis za uključivanje novog klijenta kako bi osigurali da će oni imati najbolje moguće korisničko iskustvo s vašom kompanijom. Posjedovanje kontrolnog popisa koji možete slijediti možete ubrzati proces uključivanja klijenta i učiniti ga učinkovitijim.
Vlasnici poduzeća
Kontrolni popis za uključivanje novih klijenata vam može pomoći da pojednostavite vaš proces i uvjerite se da pružate najbolju moguću uslugu vašim klijentima. Ako slijedite kontrolni popis, možete biti sigurni da ste se pobrinuli za sve potrebne korake, tako da su vaši klijenti zadovoljni sa svojim iskustvom.
Menadžeri
Menadžeri su često odgovorni za iskustvo uključivanja klijenta i zato im treba ovakav popis. On im pomaže da ne preskoče ništa važno, pobrinu se da su poduzeli sve potrebne korakte i poboljšavaju učinkovitost izbjegavanjem dupliciranja.
Predstavnici korisničke službe
Kontrolni popis za uključivanje novih klijenata omogućuje agentima korisničke podrške da brzo i lako uključe novog klijenta u vašu kompaniju i njene proizvode ili usluge. Također može pomoći da izbjegnete greške i dostavite pozitivno korisničko iskustvo od početka.
Klijenti
Klijenti također imaju koristi od kontrolnog popisa za uključivanje novih klijenata. Kada su sve potrebne informacije i dokumenti na jednom mjestu, znat će što očekivati i tako izbjeći frustracije. Dobro iskustvo uključivanja klijenata može dovesti do toga da oni ponovno surađuju s vašim poduzećem i ostave pozitivne online recenzije.
Ova osoba će biti odgovorna za održavanje kontakta s klijentom, kao i njegovu opskrbu informacijama o vašoj kompaniji te njenim proizvodima ili uslugama.
Prodajni predstavnik je ključni kontakt između klijenta i kompanije s kojom surađuje. Dodijeljena osoba će biti odgovorna za izgradnju veza i osiguravanje pozitivnog iskustva klijenta. Klijentov prodajni predstavnik bi stoga trebao biti netko na koga se može osloniti u pogledu odgovora na sva ključna pitanja ili brige.
Menadžer zadužen za proces uključivanja klijenta je taj koji bi trebao dodijeliti prodajnog predstavnika. Menadžer će uzeti u obzir potrebe i zahtjeve klijenta, kao i kompanijine proizvode i usluge, kako bi odlučio koje su najbolje osobe za dodijeliti kojim klijentima.
Dodijeljena osoba će u ovom slučaju biti odgovorna za pružanje podrške klijentu i odgovaranje na sva pitanja koja on može imati.
Svaki put kad klijent ima pitanje ili se susretne s problemom, treba se moći osloniti na nekoga tko mu može pružiti odgovore i riješiti problem na vrijeme.
Predstavnik za brigu o korisnicima se može dodijeliti na isti način kao i prodajni predstavnik, od strane menadžera zaduženog za proces uključivanja klijenta. Oni će stoga slijediti isti proces kao iz prošlog koraka kako bi dodijelili nekoga za koga vjeruju da će najbolje odgovarati određenom klijentu.
Ugovor je ključni dokument koji navodi uvjete dogovora između vaše kompanije i klijenta.
Ugovor je pravno obvezujući dokument koji navodi uvjete dogovora između dvije ili više stranki. Prije nastavka kupnje, važno je potvrditi ugovor kako bi bili sigurni da su uvjeti pošteni i razumni, svi detalji točni i obje strane sretne s dogovorom o prodajnom procesu..
Upravitelj zadužen za proces uključivanja klijenta će pregledati ugovor i pobrinuti se da su svi uvjeti jasni i koncizni. Također će provjeriti da su svi detalji točni i obje strane zadovoljne s dogovorom.
Slanje pozdrava vašem klijentu je odličan način za započeti proces uključivanja.
Email dobrodošlice je uljudna gesta koja pomaže u ostavljanju dobrog prvog dojma. Također pruža priliku za predstavljanje kompanije, njenih proizvoda i usluga, kao i objašnjavanje što klijent može očekivati od procesa uključivanja.
Jedna od dužnosti prethodno dodijeljenog predstavnika, koji će se predstaviti u procesu, je slanje emaila dobrodošlice klijentu. Ova poruka bi također trebala uključivati pregled što klijent može očekivati tijekom svog uključivanja, kontakt detalje (npr. email adrese) predstavnika za brigu o korisnicima, priloženu kopiju ugovora i sve ostale relevantne informacije.
Za nastavak procesa uključivanja klijenta, trebate zakazati sastanak s njime, uživo ili online.
To je najbolja prilika da prođete kroz sve detalje ugovora, odgovorite na sva pitanja koja imaju i osigurate da razumiju dogovor. Taj vam sastanak također daje priliku da objasnite što klijent može očekivati od ostatka procesa uključivanja.
Prodajni predstavnik zadužen za klijenta će zakazati vrijeme i datum koji odgovaraju objema stranama, te će također izabrati najbolji format za sastanak (osobno ili online). Taj proces može biti dio emaila dobrodošlice iz prethodnog koraka.
Tijekom sastanka, klijent će vjerojatno imati ključna pitanja i neke brige u vezi procesa uključivanja, ugovora i/ili vašeg budućeg odnosa.
To će vam omogućiti da ih riješite tijekom sastanka. Također pomaže da klijent osjeća da ga slušate i ozbiljno razmatrate njegove brige te identificira bilo koja područja gdje će klijentu trebati više objašnjenja.
Dodijeljeni prodajni predstavnik bi trebao praviti bilješke o bilo kojem problemu koji klijent spomene tijekom sastanka. Alternativno, on može pitati klijenta je li u redu da snima razgovor kako bi ga poslije mogao ponovno slušati i pregledati sve detalje.
Dok prolazite kroz pitanja i brige koje je klijent spomenuo, možete identificirati neke potencijalne prepreke na putu.
To je prilika da ih izravno riješite i učinite da se klijent osjeća ugodnije u vezi s nastavkom procesa uključivanja. Također im omogućuje da naznače područja gdje će kompanija možda morati napraviti neke promjene.
Zabilježite bilo koje znakove za uzbunu ili probleme koje klijent iznese. Prodajni predstavnik odgovoran za klijenta ih može zapisati ili snimiti.
Nakon odgovora na sva pitanja i brige, vrijeme je za saznati čemu se točno vaš klijent nada od poslovanja s vama.
To znači da će obje strane biti jednako upoznate sa svime i da neće biti iznenađenja na putu. To je također i prilika za postavljanje realističnih ciljeva o tome što vaša kompanija može pružiti, a što ne.
Tijekom sastanka, trebate izravno pitati klijenta što očekuje. Također se možete raspitati o njegovim ciljevima i težnjama kako bi dobili bolji osjećaj što traže.
Sada kad znate što klijent želi, vrijeme je za postavljanje nekih ciljeva.
To vam daje plan puta za kretanje vašeg budućeg odnosa s klijentom prema naprijed. Također vam omogućuje da pratite proces i mjerite uspjeh tijekom vremena.
Ciljevi trebaju biti specifični, mjerljivi, ostvarivi, relevantni i imati vremenski okvir. Također trebaju biti usklađeni s očekivanjima klijenata.
Sada kad imate novog klijenta, važno je pohraniti njegove informacije i držati ih ažuriranima.
Te informacije će biti korištene za komunikaciju s klijentima, razumijevanje njihovih potreba i pružanje najbolje moguće usluge. Također će pomoći u praćenju vaših interakcija s klijentom i mjerenja njegovog zadovoljstva tijekom vremena..
Možete koristiti LiveAgent-ove help desk kontakte za pohranu imena klijenta, emaila, telefonskog broja i drugih osobnih informacija. Help desk softver kao što je LiveAgent vam također omogućuje kreiranje prilagođenih polja za kontakte kako bi mogli pohranjivati jedinstvene informacije o vašim klijentima za personaliziraniju komunikaciju.
Kada je novi klijent počeo poslovati s vama, vrijeme je da procijenite kako oni koriste vaše usluge ili alate.
To će vam pomoći da razumijete kako klijent koristi vaše proizvode ili usluge i koristi li njihov puni potencijal. Također vam može pomoći da identificirate područja gdje klijentu možda treba više podrške.
Postavljanjem izravnih pitanja klijentu, promatranjem njihovog ponašanja, pregledom podataka i analiza i/ili obavljanjem testova korištenja. Zatim možete usporediti te informacije s vašim ciljevima da vidite koliko je usporedivo s načinom korištenja koji klijent koristi.
Nakon što ste procijenili klijentovo korištenje vaših usluga, zabilježite bilo koje promjene u njihovom ponašanju.
To vam omogućava da razumijete koliko dobro klijent koristi vaše proizvode ili usluge. Na temelju tih informacija možete predložiti dodatne usluge ili podršku.
Praćenjem podataka i analiza tijekom vremena, možete vidjeti promjene u načinu korištenja . Ako primijetite smanjenje korištenja, možete se obratiti klijentu da vidite treba li ikakvu pomoć.
Pošaljite personaliziranu zahvalnicu unutar 24 sata od upoznavanja klijenta
Uvijek je dobra ideja poslati zahvalnicu nakon susreta s novim i perspektivnim klijentom. Ovaj popratni email ili druga vrsta poruke pokazuje da vas zanima gradnja veze i da ste zahvalni jer posluju s vama.
Dodajte novog klijenta na vaš popis emailova i povremeno mu pošaljite novosti o vašem poduzeću
Moći ćete ih držati obaviještenima o vašem poduzeću i s vremenom izgraditi snažnu vezu. Kao rezultat toga, bit će skloniji korištenju vaših proizvoda ili usluga u budućnosti.
Povežite se s klijentom na društvenim medijima i pratite njegova ažuriranja
Društveni mediji su odličan način da budete u kontaktu sa svojim klijentima – prateći njihova ažuriranja možete više saznati o njima i njihovim interesima. Kao rezulatat toga, moći ćete im pružiti bolju uslugu i smanjiti odljev klijenata.
Pozovite klijenta na događaje ili sastanke za umrežavanje relevantne za njihovu industriju
Time ćete pokazati da vas zanima njihovo poslovanje i da im želite pomooći da rastu. To će vam također omogućiti da saznate više o njihovoj industriji i izgradite vašu mrežu.
Ponudite besplatne resurse ili usluge konzultacije koje bi klijentu mogle koristiti
To će pokazati klijentu da vas zanima njegov uspjeh te će vam omogućiti da im date važne informacije ili usluge. Mala gesta poput ove može značiti puno u gradnji snažnih veza s klijentom.
Redovno se javljajte klijentu da vidite kako mu ide
Ako ih redovno kontaktirate, čak i ako je to samo brzi poziv ili email, možete biti sigurni da su zadovoljni vašim proizvodima ili uslugama. Na taj način im također možete ponuditi dodatnu podršku ako je potrebna.
To ovisi o vašem poduzeću i koliko često se vaši procesi mijenjaju, ali idealno bi bilo da ga ažurirate svaki put kada se dogode promjene u procedurama vaše kompanije, proizvodima ili bazi klijenata. Redovito pregledavanje vašeg popisa da vidite postoje li područja gdje možete poboljšati učinkovitost također može biti korisno.
Da, koristeći softver kao što je CRM, platforme za email marketing i alati za upravljanje projektima. Korištenje tehnologije za automatizaciju vašeg procesa uključivanja novih klijenata vam može uštedjeti vrijeme i energiju, kao i pomoći u lakšem praćenju vaših novih klijenata.
Unaprijed planirajte korake koje ćete poduzeti, tj. slijedite kontrolni popis kao ovaj koji smo vam dali ovdje te se pobrinite da je sve što vaš novi klijent može trebati već spremno i čeka ih kada se priključe. Što više olakšate početak novom klijentu, to će on vjerojatnije biti zadovoljan s vašim uslugama i duže ostati s vama. To zauzvrat povećava prosječni vijek trajanja vašeg klijenta i stope zadržavanja klijenata.
Pri uključivanju novog klijenta postoji velik broj faktora za razmotriti, ali neke od najčešćih grešaka uključuju nedostatak komunikacije o ciljevima i očekivanjima projekta između vas i klijenta, neadekvatno objašnjavanje ili pokazivanje kako vaš proizvod ili usluga radi, nedostatak vremenske crte ili rokova za završetak i nedostatak komunikacije s klijentom nakon završetka posla .
Kada odlučujete o tome, zapitajte se: “Hoće li oni moći ponuditi razinu usluge jednaku ili višu od mojih očekivanja?”, “Jesu li sposobni pratiti rast moje kompanije?”, “Može li im se vjerovati pri rukovanju osjetljivim podacima klijenata?” i “Je li njihovo rješenje cjenovno isplativo?”. Ako je odgovor na sva pitanja “DA”, on da je outsourcing procesa uključivanja vašeg novog klijenta možda i najbolja opcija za vaše poduzeće. Ali ako je odgovor “Ne” na bilo koje od pitanja, bolje je da proces uključivanja obavite unutar poduzeća..
Kontrolni popis za obuku agenata korisničke službe
Otkrijte kako osposobiti svoje agente korisničke službe uz naš kontrolni popis! Naučite najbolje savjete za pružanje izvrsne usluge, rješavanje pritužbi i praćenje napretka. Poboljšajte zadovoljstvo kupaca i osigurajte da vaši agenti budu spremni za svaki izazov.
Otkrijte raznolike kontrolne popise na LiveAgentu za organiziranje poslovnih procesa. Bez obzira trebate li pomoć u postavljanju društvenih medija, uključivanju SaaS klijenata, pokretanju podcasta ili dubinskoj analizi klijenata, naši popisi će vam olakšati posao i povećati učinkovitost. Idealno za timove korisničke službe, marketinške stručnjake i HR regrutere. Posjetite nas i unaprijedite svoj radni tijek!
Kontrolni popis za reviziju web stranice
Explore our comprehensive website audit checklist on LiveAgent to ensure your site is functional and engaging. This guide covers visitor tracking, sitemap and robots.txt verification, security, content quality, page speed, mobile compatibility, and accessibility. Regular audits will enhance user experience and maintain high standards for your business's online presence. Visit now to optimize your website performance and attract more visitors!
Kontrolni popis za regrutiranje službenika korisničke službe
Otkrijte sve ključne korake za regrutiranje idealnog službenika korisničke službe uz naš kontrolni popis. Od postavljanja uvjeta i objave oglasa do testiranja vještina i komunikacijskih sposobnosti, sveobuhvatno pratite HR politiku i objektivne kriterije izbora kako biste osigurali uspješnu regrutaciju. Posjetite stranicu za detaljne smjernice i pronađite savršenog kandidata za vašu tvrtku!
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Naša web stranica koristi kolačiće (cookie). Ukoliko nastavite, smatramo kako ste dopustili korištenje cookie-a kako je i napisano i našoj Politika privatnosti i cookie pravila.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team