Kontrolni popis za uključivanje SaaS klijenata pomaže menadžerima u praćenju ključnih zadataka za uspješno pokretanje klijentovog putovanja s novom SaaS aplikacijom, minimizirajući rani odljev klijenata.
Kontrolni popis za uključivanje SaaS klijenata je alat koji menadžeri za uspjeh klijenata koriste za praćenje ključnih zadataka koji se moraju završiti tijekom početka klijentovog putovanja s novom Software as a Service (SaaS) aplikacijom. Ovi koraci će pomoći da klijenti dobiju najviše od vašeg SaaS-a i izbjegnu sve potencijalne prepreke na putu koje mogu dovesti do ranog odljeva klijenata.
Uspješno uključivanje klijenata u novu SaaS aplikaciju ovisi od toga koliko je ona laka za korištenje i koliko brzo klijent može vidjeti rezultate korištenja softvera. Ako je proces uključenja klijenta dug, kompliciran ili mu nedostaju ključni koraci, to će vjerojatno obeshrabriti nove klijente po pitanju korištenja softvera i uzrokovati njihov odljev.
Kontrolni popis za uključivanje klijenata za SaaS može pomoći menadžerima zaduženima za uspjeh klijenata u praćenju ključnih zadataka koji se trebaju završiti tijekom početka putovanja klijenta i pravilnom izvršenju svakog od njih. Implementacijom ovih metoda, moći ćete pružiti svojim klijentima sjajno iskustvo uključivanja koje održava njihovo zadovoljstvo vašim proizvodom.
Menadžeri za uspjeh korisnika
Kontrolni popis za uključivanje SaaS klijenata može pomoći menadžerima zaduženima za uspjeh klijenata da prate ključne zadatke koji se moraju izvršiti tijekom početka klijentskog putovanja. To će im omogućiti da pravilno izvrše svaki zadatak i pruže svojim klijentima odlično iskustvo uključivanja.
Upravitelji računa
Ako ste upravitelj računa, kontrolni popis za uključivanje SaaS klijenata vam pomaže u praćenju zadataka koji se trebaju završiti za svakog klijenta pojedinačno. Na taj način im možete pružiti najbolje moguće iskustvo i biti sigurni da vaši klijenti dobivaju najviše od vaše SaaS aplikacije.
Novi SaaS klijenti
Kontrolni popis za uključivanje SaaS klijenata može pomoći novim klijentima da dobiju najviše iz vašeg softvera. Ako kompanija slijedi sve korake s takvog kontrolnog popisa, klijenti će brzo moći vidjeti rezultate i nastaviti biti zadovoljni s uslugom.
Kada se novi klijent prijavi za vaš SaaS, poželite mu dobrodošlicu potaknutu okidačem.
Ovo je prva interakcija koji novi klijent ima s vašom kompanijom. Važno je da poruka bude maksimalno prijateljski nastrojena i izražava dobrodošlicu, jer će to odrediti ton budućih interakcija.
Vaš pozdrav bi trebao uključivati informacije kako započeti rad s vašim softverom i što se može očekivati od vašeg procesa uključivanja klijenata. Također je dobra ideja uključiti poveznice na korisne resurse, kao što je blog vaše kompanije ili FAQ odjeljak.
Kada ste poželjeli dobrodošlicu klijentu, vrijeme je da mu se obratite i zakažete poziv.
Telefonski poziv je odličan način za gradnju bližih odnosa s novim klijentom. To je prilika da se predstavite, upoznate ih bolje, naučite o njihovim potrebama i odgovorite na sva pitanja koja oni mogu imati.
Pošaljite klijentu email ili pozivnicu za kalendar s datumom i vremenom poziva, kao i poveznicu na sastanak. Pobrinite se da uključite sve dodatne informacije koje im mogu zatrebati, kao što je dnevni red ili popis pitanja da se pripreme za poziv.
Ovo je prva stvar koju novi klijenti vide kada se prijave, tako da to postavlja ton budućih interakcija.
Ne samo da je to prilika za ostaviti odličan prvi dojam, nego i šansa da pružite neke korisne informacije o vašem softveru. To će dati do znanja vašim klijentima što mogu očekivati i kako dobiti najviše iz vaše SaaS aplikacije.
Kreirajte ga sami, koristeći HTML, CSS, i JavaScript ili koristite alate kao što je Appcues kako bi kreirali vaše dobrodošlice i upravljali njima.
Tijekom poziva ili sastanka, pitajte što klijent želi postići korištenjem vašeg SaaS-a.
Jasno razumijevanje ciljeva uključivanja klijenta znači da ćete moći krojiti proces uključenja prema njihovim specifičnim potrebama. To će im pomoći da brže vide rezultate i povećati njihove šanse za uspješno korištenje vašeg proizvoda.
Radite s klijentom kako bi prepoznali njegove specifične ciljeve za korištenje vašeg softvera. Kada shvatite što se oni nadaju postići, kreirajte popis zadataka za uključivanje, tako da oni mogu najbolje koristiti vašu SaaS aplikaciju za postizanje tih ciljeva.
Kada su ciljevi klijenta postavljeni, vrijeme je dodijeliti nekoga da nadzire napredak ispunjenja tih ciljeva.
Dobar menadžer za uspjeh klijenata će pomoći klijentu da izvuče najviše iz vašeh softvera pružanjem naputaka i podrške. Bit će tu da odgovori na sva pitanja, ponudi savjet i nadzire kako klijentu ide.
Izaberite nekoga tko poznaje vaš softver, a istovremeno je dobar u radu s ljudima. Ta osoba bi trebala biti netko s kime će klijentu biti ugodno komunicirati i imatui povjerenja da će mu pomoći u postizanju ciljeva.
Model koji izaberete će ovisiti o potrebama vašeg poduzeća i vaših klijenata
Proces uključivanja u SaaS bi trebao biti dizajniran za ispunjenje specifičnih potreba vašeg poduzeća i vaših klijenata. Ako je predug ili prekompliciran, riskirate gubitak klijenata i prije nego ste započeli.
Samoposlužno uključivanje znači da klijenti mogu početi koristiti vaš softver bez ikakve pomoći s vaše strane, što je često najbolja opcija za jednostavne aplikacije koje nisu prekomplicirane. Model uključivanja s malo dodira zahtijeva malo pomoći s vaše strane, ali klijenti mogu sami shvatiti većinu stvari. Model s više dodira je najbolji za kompleksnije aplikacije gdje klijenti trebaju dosta pomoći za uspješnije korištenje.
To će vam omogućiti prepoznavanje područja na kojima klijent ima poteškoća.
Provjera napretka klijenta će vam pomoći mjeriti napredak u ispunjenju njihovih ciljeva i preopznati potencijalne probleme. Kao rezultat toga, moći ćete im pomoći i osigurati da su na pravom putu.
Jedna od najučinkovitijih metoda je pristup temeljen na podacima. To znači prikupljanje informacija iz različitih izvora kako bi dobili cjelovitu sliku klijentovog napretka.
“A-ha!” trenutak je kada klijent odjednom shvati vrijednost vašeg proizvoda.
“A-ha!” trenutak je ključan za usvajanje proizvoda i sprječavanje odljeva klijenata. To je točka u kojoj shvate puni potencijal vašeg proizvoda i kako im on može pomoći u postizanju ciljeva.
Možete pitati vaše postojeće zadovoljne klijente kada su oni osjetili taj trenutak, kroz ankete, intervjue ili obični razgovor. Također možete tražiti uzorke u vašim podacima kako bi prepoznali kada će različiti klijenti najvjerojatnije imati svoj Eureka trenutak.
Ovo je niz događaja koji je vodio vašeg klijenta od prvog korištenja vašeg softvera do “a-ha!” trenutka.
Razumijevanjem koraka koji su doveli do “a-ha!” trenutka, možete raditi kako bi osigurali da svi klijenti imaju glatko i uspješno putovanje do njega. To će na kraju pomoći u smanjenju stope odljeva i povećati usvajanje proizvoda.
Započnite s mapiranjem različitih koraka koji su doveli do “a-ha!” trenutka, zatim ih okrenite naopačke kako bi kreirali put klijenta. Kada dobijete put, možete prepoznati eventualne prepreke i raditi na njihovom uklanjanju.
Posjedovanje zbirke članaka, vodiča o proizvodima i ostalih resursa će pomoći klijentima u korištenju vašeg SaaS-a.
One mogu biti vrijedan resurs za klijente koji se muče pri korištenju vašeg proizvoida ili imaju pitanja o njemu. Dajući im potrebne odgovore, možete smanjiti vjerojatnost odustajanja i odljeva.
Kreirajte članke sami, nađite nekoga da ih napiše za vas ili koristite alat koji će ih automatski generirati. Sve zajedno, trebali bi imati barem 100 članaka u vašoj bazi znanja.
Vodiči bilo koje vrste su odličan način da pomognete klijentima da nauče kako koristiti vaš proizvod.
Ako klijenti ne mogu shvatiti kako koristiti vaš proizvod, vjerojatno će odustati i otići. Omogućavanjem korak-po-korak vodiča možete povećati šansu da oni postanu dugoročni klijenti ili čak zagovornici vašeg brenda.
Možete ih kreirati sami ili zaposliti nekog drugog da to napravi. Postoji nekoliko različitih načina pravljenja tutorijala, ali video je obično najučinkovitiji.
Ovo je odličan način da vašim klijentima pružite podršku u stvarnom vremenu dok oni koriste vaš softver.
Klijenti koji se muče s korištenjem vašeg SaaS-a možda trebaju pomoć u stvarnom vremenu. Ponuda te vrste pomoći će im pomoći da najbolje iskoriste vaš proizvod i smanjiti vjerojatnost odljeva.
Dostupno je više različitih chatbotova i alata za pomoć uživo, tako da morate odlučiti koji je najbolji za vaše poslovanje. Kada odlučite, možete početi postavljati alat i obučavati vaš tim zadužen za proizvod kako ga koristiti.
LiveAgent je moćan alat koji nudi odličan način pružanja izvrsne korisničke podrške.
Pružanjem podrške putem help deska možete povećati zadovoljstvo klijenata i njihovu vjernost. Uzrok tome je što možete riješiti njihove probleme i pomoći im da najbolje iskoriste vaš SaaS.
Trebat ćete napraviti račun i zatim početi podešavati značajke.
Kako bi znali to uraditi, pogledajtee LiveAgent bazu znanja. Tu možete pronaći hrpu korisnih vodiča kako bi pokrenuli softver bez imalo muke.
Kada koristite multi-kanalni help desk softver, možete pružati besprijekornu korisničku uslugu putem svih kanala. Korištenjem ovog rješenja, moći ćete poboljšati vrijeme odgovora i brže odgovarati na upite klijenata – posljedično čineći vaše klijente sretnijima.
LiveAgent nudi besplatnu probu, tako da u svakom trenutku možete istražiti ključne značajke i vidjeti odgovara li vašem poduzeću.
Omogućite jednostavnu prijavu
Proces treba biti što jednostavniji za nove klijente, tako da minimizirajte broj koraka i pobrinite se da je proces prijave kratak i jednostavan. Komplicirana procedura prijave će samo obeshrabriti potencijalne klijente.
Navedite ih da koriste vaš SaaS što je prije moguće
Što prije novi klijent krene koristiti vaš softver, to bolje. Jednom kada se prijave, dajte im obilazak proizvoda ili im pošaljite email s uputama kako započeti.
Stvorite personalizirano iskustvo
Vaš SaaS bi trebao biti krojen za svakog klijenta posebno, dodavanjem osobnog dodira, tako da se pobrinite da prikupite podatke o tome što im se sviđa i koristite te podatke za krojenje iskustva uključivanja klijenta. To može uključivati stvari kao što je slanje ciljanog sadržaja ili omogućavanje personaliziranog obilaska proizvoda.
Sakupljajte povratne informacije i koristite ih kako biste poboljšali proces
Mišljenja klijenata su ključna za poboljšanje vaše strategije uključivanja, tako da trebate redovno prikupljati povratne informacije i koristiti ih za pozitivne promjene. To možete uraditi putem popratnih emailova, poruka putem aplikacije, anketa, intervjua i slično. Mišljenja korisnika koja su podijeljena online također mogu služiti kao društveni dokaz i na pozitivan način ohrabriti više potencijalnih klijenata na korištenje vašeg SaaS-a.
Omogućite besplatnu probu
Omogućavanje potencijalnim klijentima da probaju vaš SaaS prije obavezne kupovine je odličan način povećanja konverzija. Samo se pobrinite da je probni period dovoljno dug da klijenti mogu osjetiti proizvod bez ograničavanja značajki i sprečavanja potencijalnih klijenata da iskuse njegov puni potencijal.
Prvi korak je učiniti vašu strategiju uključenja klijenata jednostavnom i lakom za slijediti. Brzo ih uključite u svaku ključnu značajku davanjem poveznice na hrpu korisnih materijala za uključivanje, kao što su tutorijali i vodiči, te ponudite podršku, tako da vaša baza klijenata može dobiti pomoć ako je zatreba.
Za početak je važno jasno definirati što želite da novi klijenti urade – bilo da je to prijava za besplatnu probu, kupnja ili nešto posve drugo. Kada odredite vaš željeni ishod, možete ići unatrag da otkrijete korake koji su potrebni za njega. Zatim se pobrinite da je vaš proces SaaS uključivanja jednostavan i lak za razumjeti. Možda odlučite da je proces uključivanja koji je fokusiran na malo kontakta i puno samoposlužnih alata najbolji način za smanjenje vremena potrebnog za uključivanje.
Jedna od najvažnijih stvari za poboljšanje stope zadržavanja klijenata je pobrinuti se da su oni zadovoljni s vašim proizvodom ili uslugom. Obratite pažnju na svaku pritužbu klijenata i nastojte ih riješiti što prije te se redovno javljajte vašim klijentima da vidite kako im ide i koje potrebe imaju. Ako možete proaktivno rješavati bilo koje probleme prije nego netko postane nezadovoljan, bit ćete u puno boljoj poziciji da spriječite njihov odljev i pretvorite ih u odane klijente.
Općenito gledano, ako to uradite čim se klijent prijave za vašu uslugu, to vam daje najbolju priliku da osigurate da će oni razumjeti kako koristiti vaš proizvod ili uslugu i izvući najbolje od njih. Također je važno održavati redovitu komunikaciju s klijentima kako bi prepoznali područja gdje će im biti potrebna dodatna pomoć.
Pokažite zahvalnost jer su izabrali vaše poduzeće – jednostavna poruka zahvale može značiti jako puno ako želite da se klijenti osjećaju cijenjenima. Također se pobrinite da imaju pozitivno iskustvo – prvi dojam ostaje, tako da učinite sve što treba da novi klijenti uživaju u poslovanju s vama od prvog koraka.
Otkrijte raznolike kontrolne popise na LiveAgentu za organiziranje poslovnih procesa. Bez obzira trebate li pomoć u postavljanju društvenih medija, uključivanju SaaS klijenata, pokretanju podcasta ili dubinskoj analizi klijenata, naši popisi će vam olakšati posao i povećati učinkovitost. Idealno za timove korisničke službe, marketinške stručnjake i HR regrutere. Posjetite nas i unaprijedite svoj radni tijek!
Kontrolni popis za regrutiranje službenika korisničke službe
Otkrijte sve ključne korake za regrutiranje idealnog službenika korisničke službe uz naš kontrolni popis. Od postavljanja uvjeta i objave oglasa do testiranja vještina i komunikacijskih sposobnosti, sveobuhvatno pratite HR politiku i objektivne kriterije izbora kako biste osigurali uspješnu regrutaciju. Posjetite stranicu za detaljne smjernice i pronađite savršenog kandidata za vašu tvrtku!
Email predlošci za uključivanje klijenata
Otkrijte najbolje prakse za uključivanje klijenata s našim email predlošcima koji pretvaraju potencijalne u vjerne klijente. Naučite personalizirati poruke i optimizirati dobrodošlice emailove kako biste osigurali uspjeh i zadovoljstvo kupaca. Posjetite LiveAgent i isprobajte besplatno!
Predlošci e-pošte za dobrodošlicu
Otkrijte moć predložaka e-pošte za dobrodošlicu u e-trgovini s LiveAgent-om! Usmjerite ton komunikacije, izgradite lojalnost brendu i poboljšajte odnose s kupcima pomoću potpuno prilagodljivih predložaka. Isprobajte besplatno naš najocjenjeniji softver za ticketing i unaprijedite svoj eCommerce uspjeh. Bez obaveza, prijavite se danas!
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Naša web stranica koristi kolačiće (cookie). Ukoliko nastavite, smatramo kako ste dopustili korištenje cookie-a kako je i napisano i našoj Politika privatnosti i cookie pravila.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team