Kontrolni popis za regrutiranje službenika korisničke službe obuhvaća ključne korake: definiranje uvjeta, kreiranje plana, objavu oglasa, testiranje vještina i komunikacija, te zapošljavanje idealnog kandidata uz poštivanje HR politike.
Pronalazak prave osobe za ulogu službenika korisničke službe može biti dugotrajan proces. Uz kontrolni popis za regrutaciju, možete pokriti sve osnove tijekom zapošljavanja najboljeg kandidata za posao. Kreirali smo kontrolni popis koj možete slijediti i prilagođavati da pristaje vašim potrebama.
Posao službenika korisničke službe je ključan za uspjeh kompanije. Ne samo da osoba u ovoj ulozi pruža podršku klijentima, nego i predstavlja kompaniju njenoj bazi klijenata.
Službenici korisničke službe su zaduženi za širok raspon zadataka, od rješavanja upita klijenata do rješavanja pritužbi. Oni moraju imati odlične komunikacijske vještine i moći raditi s timom.
Proces regrutacije može biti dugotrajan i težak, ali se napor isplati kada nađete pravog kandidata za posao. Sa setom koraka za slijediti, možete biti sigurni da nećete izostaviti ijedan faktor pri donošenju odluke o zapošljavanju.
Vlasnici poduzeća
Kontrolni popis za regrutaciju daje set naputaka za slijediti pri zapošljavanju za tu poziciju. To će pomoći vlasnicima poduzeća da izaberu najkvalificiranije pojedince za posao.
HR odjel
Stručnjaci za ljudske resurse su obično odgovorni za holističku regrutaciju za pozicije unutar korisničke službe. Oni trebaju imati čvrst kontrolni popis koji mogu slijediti kako bi bili sigurni da pokrivaju sve osnove pri provjeri kandidata.
Kontrolni popis za regrutaciju službenika korisničke službe može pomoći pojednostaviti proces zapošljavanja. Njegovim korištenjem, HR predstavnici mogu osigurati da su uzeli u obzir sve potrebne faktore pri izboru pravog kandidata.
Headhunteri
Kada je u pitanju regrutacija kandidata za korisničku službu, headhunteri mogu biti vrijedan resurs. Oni imaju iskustvo i znanje kako bi pomogli identificirati najbolje kandidate za timove korisničke službe i također mogu voditi proces regrutacije.
Korištenjem kontrolnog popisa za regrutaciju, headhunteri mogu pojednostaviti svoju potragu i osigurati pronalazak najboljih kandidata za svoje klijente. To će im pomoći da se istaknu nad konkurencijom koristeći profesionalan pristup i pruže visokokvalitetnu uslugu svojim klijentima.
Bivši službenici korisničke podrške (odustajanje od uloge)
Kontrolni popis za regrutaciju može biti koristan za bivše predstavnike korisničke službe koji traže nove poslove. On im pomaže da bolje razumiju što poslodavac traži. To im može dati prednost nad ostalim kandidatima i pomoći im da se istaknu nad konkurencijom.
Također, kada netko napušta poziciju službenika korisničke službe, može koristiti ovaj kontrolni popis za procjenu svoje zamjene.
Kako bi započeli, važno je postaviti uvjete za ovu poziciju. Bez toga jednostavno ne možete nastaviti proces.
Navođenje jasnih uvjeta pomaže osigurati da tražite prave kvalifikacije i iskustvo dok provjeravate kandidate. Poznavanje seta vještina i kvaliteta koji su potrebni za ovu ulogu pomaže da ostanete fokusirani pri intervjuiranju kandidata.
Posjedujte jasno razumijevanje poslovnih obveza i dužnosti. Također je važno zapamtiti da se uvjeti mogu promijeniti tijekom vremena. Kako vaša kompanija raste, tako i potrebe na poziciji službenika korisničke službe mogu rasti. Ne zaboravite revidirati i ažurirati vaše uvjete po potrebi.
Kada ste postavili uvjete za poziciju, vrijeme je da kreirate plan regrutacije.
Nikad ne biste trebali započeti proces regrutacije ako nemate plan. Posjedovanjem plana regrutacije vam daje jasnu sliku što treba uraditi i kada to treba uraditi. To će pomoći da proces teče što ugodnije.
Vaš plan regrutacije treba uključivati sve od odabira kandidata do obavljanja intervjua. Također treba naglašavati tko je odgovoran za svaki korak u procesu.
Prije nego zapravo započnete s procesom regrutacije, trebate pripremiti proračun.
Riješite proračun kako bi znali koliko novca je dostupno za troškove regrutiranja. To će pomoći da najbolje iskoristite vaš novac i spriječiti prekomjerno trošenje.
Vaš proračun treba uključivati sve troškove povezane s regrutacijom. To uključuje stvari kao što su objava oglasa za posao, oglašavanje i putni troškovi. Ključno je biti što precizniji pri procjeni ovih troškova, tako da nikad ne prekoračite vaš proračun.
Kada imate plan politike zapošljavanja, idući korak je posjedovanje HR politike regrutacije.
Ona postavlja pravila i procedure za regrutaciju zaposlenika. To pomaže osigurati da svi uključeni razumiju što se očekuje od njih.
Vaša HR politika regrutacije treba uključivati stvari kao što su proces predavanja prijava za posao, vrste intervjua koji će se održati i način nuđenja ponuda.
Idući korak u procesu regrutacije je opis slobodne pozicije.
To daje potencijalnim kandidatima bolje razumijevanje što posao obuhvaća. To može pomoći privući više kvalificiranih kandidata i smanjiti broj oni koji nisu pravi izbor za poziciju.
Vaš opis posla treba uključivati kratak presjek pozicije, kao i popis obveza i odgovornosti. Naglasite što čini poziciju jedinstvenom i koje vještine su potrebne. Uz detaljan opis posla, potencijalni kandidati će imati bolje razumijevanje što pozicija obuhvaća.
Kada ste gotovi, dvaput provjerite je li sve točno.
Netočan opis posla može obeshrabriti kvalificirane kandidate pri prijavi.
Vaš opis posla treba pregledati netko tko je upoznat s tom pozicijom. On može potvrditi da su obveze i odgovornosti točne, kao i identificirati bilo kakve dodatne vještine koje mogu biti potrebne. Pobrinite se da je i naziv pozicije potvrđen.
Kontaktiranje članova postojećeg osoblja prije same objave može pomoći širenju vijesti o slobbodnoj poziciji.
Oni mogu pružiti povratne informacije u vezi opisa posla i pomoći promovirati poziciju. Također mogu preporučiti kvalificirane kandidate za poziciju. Također, vaš tim korisničke podrške zna koje vještine su najpotrebnije za brigu o uspjehu klijenata, brizi o klijentima ili drugim izazovima u polju korisničke službe.
Članovima postojećeg osoblja se možete obratiti slanjem emaila ili poruke na vašem kanalu za internu komunikaciju. Dajte im sve relevantne informacije, kao što je naziv posla, obveze i odgovornosti i kako se prijaviti. Oni koji su zainteresirani za poziciju se mogu izravno prijaviti putem vaše web stranice.
Nakon što je opis posla završen, možete oglasiti otvorenu poziciju.
Objavljivanje otvorene pozicije omogućuje zainteresiranim kandidatima da se prijave. Također omogućuje da pratite prijave i tko se prijavio za poziciju.
Možete objaviti poziciju na web stranici vaše kompanije, kao i na oglasnim pločama i društvenim medijima. Također možete kontaktirati potencijalne kandidate izravno i dati im poveznicu na oglas za posao. Možete i kontaktirati prethodne kandidate koji su već u vašem bazenu talenata i javiti im za otvorenu poziciju.
Razvijanje kriterija unaprijed će vam pomoći u donošenju objektivnih odluka pri izboru kandidata.
To omogućava objektivnu procjenu svih kandidata i izbor samo najkvalificiranijih za tu poziciju. Također vam omogućava praćenje napretka tijekom procesa regrutacije i prepoznavanje svih područja gdje su potrebna poboljšanja. Nadalje, omogućava vam da uspoređujete kandidate rame uz rame, što čini proces izbora učinkovitijim.
Vaš kriterij izbora treba uključivati vještine, iskustvo i kvalifikacije koje su potrebne za poziciju. Razmotrite i hoće li se kandidat kulturološki uklopiti i bi li s uklopio u vašu kompaniju ili ne. Bez kriterija je teško objektivno uspoređivati kandidate.
Priprema pitanja za intervju unaprijed vam omogućava da postavite prava pitanja i dobijete informacije koje su vam potrebne za donošenje odluke.
Postavljanje pravih pitanja tijekom intervjua vam može pomoći da procijenite kandidatove kvalifikacije, vještine i iskustvo. Također vam daje uvide u njihovu osobnost i kako bi se uklopili u kompaniju. Bez pripreme pitanja, može biti teško procijeniti sve relevantne informacije o kandidatu.
Možete pripremiti strukturirane intervjue brainstormingom svih informacija koje trebate znati o kandidatu. Kada imate popis pitanja, možete ih početi organizirati u kategorije. Na primjer, možete imati popis različitih pitanja o svakoj od kvalifikacija, vještina i iskustava kandidata.
Istraživanje i regrutiranje kvalificiranih kandidata može biti dugotrajan proces, ali to je proces koji treba pomno odraditi.
Kvalificirani kandidati će vjerojatnije biti uspješni u ulozi, tako da trebate učiniti sve kako bi bili sigurni da dobivate najbolje moguće kandidate za posao. To će pomoći poboljšati kvalitetu vaše radne snage.
Postoji nekoliko načina za istražiti i regrutirati kvalificirane kandidate. Možete objaviti poziciji na oglasnicima i društvenim medijima ili se izravno obratiti potencijalnim kandidatima. Također možete odlučiti koristiti alat za procjenu kako bi pregledali kandidate i prepoznali najkvalificiranije pojednice.
Slušanje je ključna vještina za službenike korisničke službe. Oni trebaju moći razumjeti potrebe klijenata i pružiti im rješenja problema.
Zato što se predstavnik korisničke službe koji ne može učinkovito slušati neće moći nositi s teškim klijentima ili uspješno rješavati njihove probleme.
Postavljajte im pitanja o njihovom iskustvu i što bi uradili u određenim situacijama. Također im možete dati scenarij i zatražiti da objasne kako bi ga riješili.
Službenici korisničke službe trebaju imati odlične komunikacijske vještine i trebate to potvrditi prije potpisivanja ugovora.
Komunikacija je ključ korisničke službe. Kandidati trebaju moći učinkovito komunicirati s frustriranim klijentima, kao i s ostalim članovima tima.
Kako bi našli najboljeg službenika korisničke službe za vašu kompaniju, potvrdite komunikacijske vještine kandidata. To se može učiniti putem telefonskih intervjua ili pitajući ih izravno da dovrše pismene vježbe o rješavanju određenih problema klijenata. Nadalje, trebate također procijeniti njihove međuljudske vještine i sposobnost rješavanja situacija s teškim klijentima.
Službenici korisničke službe trebaju moći koristiti CRM tiketing sustave kao što je LiveAgent kako bi pružili najbolju moguću korisničku uslugu.
To otkriva kako bi se nosili s upitima i pritužbama klijenata. Također, oni trebaju moći pokazati timovima korisničke službe kako poslije koristiti znanje o proizvodu kako bi se cijeli tim ubrzao.
Učinkovito korištenje tiketing sustava kao što je LiveAgent utječe na tijek rada cijelog tima korisničke službe, što im olakšava da se nose sa svim tiketima i zahtjevima klijenata.
Možete rješavati tikete sa svih kanala – emailovi, chatovi, forumi, čak i društveni mediji – s LiveAgent-ovom univerzalnom ulaznom poštom. Korištenjem ovog tiketing softvera možete nadzirati izvedbu korisničke službe i testirati sposobnosti agenata za rješavanje tiketa. Dobijte korisne izvještaje o izvedbi, pregled ocjena agenata i još puno drugih analitičkih značajki (testiranje je besplatno).
Zato bi kod kandidata već trebali tražiti sposobnost korištenja takvog softvera. Kao rezultat toga, oni će se moći brže priviknuti na novi softver.
To će vam pomoći odrediti ima li kandidat potrebne vještine korisničke službe.
Ova vrsta testa vam omogućava da vidite kako bi kandidat riješio situaciju iz stvarnog života unutar korisničke službe. Njegova izvedba će vam dati ideju o njegovim vještinama i sposobnostima, kao i njegovom stavu prema klijentima, što vam omogućuje da donesete informiranu odluku je li on prava osoba za posao ili ne.
Postoji nekoliko različitih načina za izvođenje praktičnog testa korisničke službe. Jedan je da date kandidatu scenarij (npr. problem unuutar tima korisničke službe) i pitate ga da objasni kako bi on to odradio. Drugi način je da mu postavite zadatak za korisničku službu koji mora dovršiti, kao što je rješavanje pritužbe klijenata ili rješavanje problema.
Ova predselekcija vam može uštedjeti dosta vremena i novca koji bi inače bili potrošeni na upoznavanje s kandidatima koji ne bi odgovarali vašoj kompaniji.
Neki uvjeti su ključni za ulogu službenika korisničke službe. Ne želite zaposliti nekoga tko ne zna osnove, jer se vjerojatno neće uklopiti u vašu kompaniju.
Pošaljite im email ili pismo koje ih informira da su bili neuspješni ili ih kontaktirajte i recite im to putem telefona. Također kandidatima možete pružiti povratne informacije, kako bi oni saznali na kojim područjima trebaju poraditi kako bi u budućnosti bili uspješniji.
Kada ste skratili popis kandidata, vrijeme je da ih intervjuirate. To će vam omogućiti da procijenite njihovo znanje i vještine u korisničkoj službi.
To vam omogućava da ih upoznate bolje i saznate više o njihovoj motivaciji za posao.
Postavljajte im pitanja i njihovim vještinama i iskustvu u korisničkoj službi. Dajte im praktični zadatak da ga završe, kao što je rješavanje pritužbe klijenta ili rješavanje problema. U slučaju video intervjua, postavljajte im pitanja o njihovoj motivaciji i čime mogu pomoći timu. Također možete procijeniti njihove komunikacijske vještine postavljajući im pitanja o njihovom iskustvu unutar korisničke službe i kako bi vodili tim korisničke službe.
Držite kandidate obaviještenima o procesu intervjua, pošto će im to pokazati da ste zainteresirani za njihovu prijavu i da cijenite njihovo vrijeme.
Ako ne budete obavještavali kandidate, možete ostaviti dojam da ne cijenite njihovo vrijeme ili vas njihova prijava ne zanima. To može dovesti do toga da oni povuku svoju prijavu ili smanjiti šansu da oni prihvate vašu ponudu za posao.
Budite kratki. Proces prijave može biti dug i naporan, tako da trebate obavještavati kandidate o napretku. To možete raditi slanjem emaila ili putem telefonskih poziva. Ne mora biti dugi razgovor, samo kratko ažuriranje o procesu.
Kada ste intervjuirali kandidate, potvrdite njihove kvalifikacije i preporuke prije donošenja konačne odluke.
Trebate provjeriti ima li određeni kandidat iskustva s klijentima, posjeduje li meke vještine i može li u stvarnom vremenu reagirati na različite probleme u polju korisničke službe. Profesionalci korisničke službe trebaju imati set kvalifikacija, tako da mogu pružiti vrhunsku korisničku uslugu.
Pitajte preporuke od njihovih prethodnih poslodavaca, pisane ili usmene. Ako sumnjate, testirajte vaše kandidate i zaposlite profesionalnu službu da vam pomogne s procesom potvrde.
Vaše povratne informacije ne moraju biti duge i detaljne. Jednostavan email ili telefonski poziv će biti dovoljan.
To će im pokazati da cijenite njihovo vrijeme. Također im pomaže da poboljšaju svoju prijavu za buduće uloge.
Pošaljite im kratak email ili ih nazovite kako bi im dali povratne informacije o njihovoj prijavi. Zahvalite im na vremenu i zanimanju za ulogu. Također možete predložiti neke načine za poboljšanje njihove prijave za budućnost ili ih dodati u bazen talenata vaše kompanije kako bi ostali u kontaktu s njima.
Nakon što ste intervjuirali kandidate i potvrdili njihove kvalifikacije, važno je donijeti odluku i zaposliti odabranog kandidata ili kandidate.
Ovaj korak završava proces regrutacije i zapošljava pravu osobu za posao. Kada izaberete najprikladnijeg kandidata za ulogu, možete biti sigurni da će on pružiti potrebnu razinu korisničke usluge.
Trebate im dati pisanu ponudu za zapošljavanje, koju će oni trebati potpisati i vratiti. Kada vrate potpisani ugovor, bit će i službeno zaposleni i mogu početi raditi. Možda vam zatreba i NDA obrazac.
Zapečatite dogovor ugovorom o zaposlenju koji je jasan svim stranama.
Ugovor o zaposlenju je pravno obvezujući dokument koji postavlja uvjete zaposlenja. To je važno jer objema stranama mora biti jasno što se očekuje, bez imalo nedoumica o ulozi ili očekivanjima kompanije.
Možete koristiti predložak za ugovor o zaposlenju, koji možete pronaći online ili kod vašeg pravnog savjetnika. Pobrinite se da ga prilagodite vašoj kompaniji i određenoj ulozi. Kada imate ugovor, zatražite od izabranog kandidata da ga potpiše prije početka rada.
Proces uključivanja je zadnji stadij procesa regrutacije. To je kada pomažete novom zaposleniku da se uklopi u svoju ulogu i uhoda u kompaniju.
On pomaže da novi zaposlenik prijeđe u svoju ulogu i postane produktivan što brže. Također pomaže u gradnji njihove vjernosti kompaniji.
Proces uključivanja bi trebao početi prvog dana posla. Novom zaposleniku treba dati obilazak ureda, predstaviti ga timu i omogućiti mu bilo kakvu obuku koja mu je potrebna. Također mu treba dati primjerak priručnika za zaposlenike, tako da se može upoznati s procedurama i politikama kompanije.
Iako se čini očitim, naziv pozicije je ključan dio opisa posla jer govori kandidatima koja je to točno uloga.
Svrha posla
Zajedno s nazivom pozicije, također trebate uključiti kratki opis uloge. To bi trebalo naglasiti glavnu svrhu posla i vrstu zadataka čije izvršenje se očekuje od uspješnog kandidata.
Raspon plaće
Važno je biti transparentan u vezi plaće kada regrutirate, jer će to pomoći privući prave kandidate. Uključite raspon plaće u opis posla, tako da kandidati znaju što očekivati i da nema nesporazuma poslije.
Pošto korisnička služba zahtijeva vještine, trebat ćete navesti potrebne kvalifikacije i iskustvo. To može uključivati obuku za korisničku službu, prethodno iskustvo u sličnoj ulozi ili bilo koje druge relevantne kvalifikacije. Svaki posao službenika korisničke službe će imati različite uvjete, tako da se pobrinite da krojite opis posla po određenoj ulozi.
To će ovisiti o razini uloge. Za početničke poslove u korisničkoj službi možete zahtijevati samo srednjoškolsku diplomu. Za više pozicije od kandidata možete zahtijevati fakultetsku diplomu.
Naravni, iskustvo je važno za posao u korisničkoj službi. Trebat ćete navesti potrebno iskustvo u opisu posla, tako da kandidati mogu znati što očekivati. To može uključivati prethodno iskustvo na sličnim pozicijama ili u bilo kojoj ulozi u radu s klijentima.
Određeno znanje i vještine mogu biti preduvjet za ulogu. To mogu biti određene softverske vještine ili znanje specifično za industriju. Opet, pobrinite se da sve to navedete u opisu posla, tako da se kandidat mogu sami procijeniti.
Trebate uključiti popis obveza i odgovornosti u opis posla, tako da će ih kandidati biti unaprijed svjesni. To će pomoći osigurati da su pripremljeni za ulogu i mogu odmah početi raditi.
Svakodnevne aktivnosti
Bez puno detalja, trebali bi također uključiti kratak pregled svakodnevnih aktivnosti uloge. To će dati kandidatima bolje razumijevanje onoga što će svakodnevno raditi.
Kako bi privukli prave kandidate, trebate biti transparentni u vezi radnih uvjeta. To može uključivati radno vrijeme, raspored smjena i je li pozicija uredska ili se radi na daljinu.
Na kraju, nemojte zaboraviti spomenuti sve povlastice koje idu uz ulogu. Među njima može biti zdravstveno osiguranje, fleksibilno radno vrijeme ili obuka na trošak kompanije. To je odličan način privlačenja vrhunskih talenata u vaše poduzeće.
Kontrolni popis za regrutaciju je dokument koji naglašava korake koje trebate poduzeti pri zapošljavanju novog zaposlenika. To uključuje kreiranje opisa posla, odabir kandidata, obavljanje intervjua i proširivanje ponude. Uz kontrolni popis za regrutaciju možete biti sigurni da pokrivate sve osnove i donosite najbolje odluke o zapošljavanju za vaše poduzeće.
To ovisi o poslodavcu. Neki poslodavci traže prijavu samo jednom i onda je pohrane za buduće pozicije. Drugi poslodavci mogu od vas tražiti popunjavanje nove prijave svaki put kada se prijavite. U svakom slučaju, uvijek je dobra ideja imati kopiju vašeg životopisa i motivacijskog pisma u slučaju da ih potencijalni poslodavac zatraži.
On se obično sastoji od nekoliko ključnih koraka. Važno je da potpuno razumijete uvjete posla i kulturu kompanije prije same prijave. Kada ste istražili sve, idući korak je obično predati vaš životopis i motivacijsko pismo. Nakon što su vaši materijali pregledani, od vas se može zatražiti da sudjelujete u intervjuu (ili više njih). To omogućuje objema stranama da saznaju više jedni o drugima i odluče odgovaraju li si. Na kraju, faza ponude se pojavljuje kada poslodavac proširuje poslovnu ponudu za kandidata. U tom trenutku se raspravlja o plaći i povlasticama, prije samog potpisivanja ugovora o radu.
Obično se prvo krene s pregledom životopisa. Nakon toga nastavljate na obavljanje intervjua s izabranim kandidatima. Idući korak je potvrditi njihove kvalifikacije i preporuke. Zatim morate donijeti odluku i zaposliti izabranog kandidata. Na kraju, pobrinite se o njegovom uključivanju.
Pronalazak, provjera, intervjuiranje i proširenje ponude.
Kontrolni popis za obuku agenata korisničke službe
Otkrijte kako osposobiti svoje agente korisničke službe uz naš kontrolni popis! Naučite najbolje savjete za pružanje izvrsne usluge, rješavanje pritužbi i praćenje napretka. Poboljšajte zadovoljstvo kupaca i osigurajte da vaši agenti budu spremni za svaki izazov.
Otkrijte raznolike kontrolne popise na LiveAgentu za organiziranje poslovnih procesa. Bez obzira trebate li pomoć u postavljanju društvenih medija, uključivanju SaaS klijenata, pokretanju podcasta ili dubinskoj analizi klijenata, naši popisi će vam olakšati posao i povećati učinkovitost. Idealno za timove korisničke službe, marketinške stručnjake i HR regrutere. Posjetite nas i unaprijedite svoj radni tijek!
Kontrolni popis za reviziju web stranice
Explore our comprehensive website audit checklist on LiveAgent to ensure your site is functional and engaging. This guide covers visitor tracking, sitemap and robots.txt verification, security, content quality, page speed, mobile compatibility, and accessibility. Regular audits will enhance user experience and maintain high standards for your business's online presence. Visit now to optimize your website performance and attract more visitors!
Kontrolni popis za program identifikacije klijenata
Otkrijte kako spriječiti pranje novca uz naš detaljni kontrolni popis za program identifikacije klijenata. Osigurajte sukladnost sa Zakonom o bankarskoj tajni (BSA) i potvrdu identiteta novih klijenata, kreirajte profile i dodijelite rizike uz učinkovite KYC procese. Posjetite kako biste zaštitili svoju organizaciju i stvorili sigurniji financijski sustav.
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Naša web stranica koristi kolačiće (cookie). Ukoliko nastavite, smatramo kako ste dopustili korištenje cookie-a kako je i napisano i našoj Politika privatnosti i cookie pravila.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team