Prednosti dijeljenog poštanskog pretinca uz malu pomoć LiveAgent-a
Dijeljena ulazna pošta je dio našeg rješenja za korisničku podršku i tiketing. Gledajte je kao pametniju verziju vašeg Gmaila. Svaki od vaših agenata podrške ima svoj unikatni pristupni proces, međutim, jednom kada se prijave u ulaznu poštu, svi imaju pristup istoj upravljačkoj ploči. Svi mogu vidjeti sve dolazne tikete, tko odgovara na što i što se treba rješavati odmah. Ulazna pošta automatski organizira sve upite u odjele, niže tikete u ovisnosti o prioritetima i dodjeljuje odgovornosti individualnim agentima.
Zadovoljstvo korisnika je u bliskoj korelaciji s njihovim angažmanom, stopama konverzije i prihodom. Što su vaši klijenti zadovoljniji, to bolje za vaše poslovanje. Pružanjem brze, personalizirane i stručne usluge vašim klijentima, poboljšat ćete angažman klijenata, prihod i stope konverzije.
Vaši agenti neće morati trošiti svoje dragocjeno vrijeme na nadzor različitih računa i prebacivanje između uređaja. Dakle, mogu provoditi više vremena pružajući personaliziranu i stručnu uslugu vašim klijentima.
Svaki agent ima unikatni pristup i potreba za nadzorom više računa je eliminirana. Dijeljena ulazna pošta je najsigurnije rješenje za vaše poduzeće i vaše klijente.
Kako vaše poduzeće raste, stvara više profita, ali i više zahtjeva za podršku, pitanja o proizvodu i općenitih upita. Prije je bio slučaj da jedna osoba u organizaciji bude odgovorna za odgovaranje na emailove. Kada ona ode na odmor, pristupne informacije su se predavale agentu koji ju je mijenjao. Međutim, to je dovodilo do zbrke i nesporazuma zbog manjka konteksta i transparentnosti. Zvuči poznato? Imamo rješenje!
LiveAgent nudi napredne značajke koje vam pomažu u rješavanju zahtjeva klijenata iz jedne upravljačke ploče na brz i efikasan način.
LiveAgent je najviše puta ocijenjen i najbolje ocijenjen SMB softver korisničke podrške u 2020. Ostanite bliski s vašim klijentima i pomozite im brže uz LiveAgent.
LiveAgent je najviše puta ocijenjen i najbolje ocijenjen softver korisničke podrške za mala poduzeća u 2019 – 2020.
Preko 21.000 poduzeća u raznim industrijama je izabralo LiveAgent za potrebe svoje korisničke podrške.
Sa 180+ značajki, 40+ integracija i bezbrojnim prilagodbama, ovaj alat se lako prilagođava potrebama vašeg poslovanja.
Potpuno cloud-based, siguran, lak za postaviti i koristiti. Započnite koristiti LiveAgent u par minuta.
Dobijte naše profesionalno help desk rješenje po fiksnoj mjesečnoj cijeni, bez skrivenih troškova ili dugoročnih obaveza. Prijavite se za besplatni 30-dnevni probni period kako bi dobili potpuni pristup svim dostupnim značajkama.
Što čekate? Isprobajte naš dijeljeni poštanski pretinac već danas!
Most Popular
Predlošci e-pošte za prodaju proizvoda
Koristite naše predloške e-pošte za prodaju proizvoda. Oni su idealni za promoviranje svake prodaje. Samo spremite, prilagodite i gotovi ste!
Trebate povećati brzinu odgovora?
Poboljšajte svoju brzinu odgovora za 26% uz LiveAgent. Vaši klijenti će biti oduševljeni i vaša prodaja će porasti. isprobajte LiveAgent danas.
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Naša web stranica koristi kolačiće (cookie). Ukoliko nastavite, smatramo kako ste dopustili korištenje cookie-a kako je i napisano i našoj Politika privatnosti i cookie pravila.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team