Apple korisnička podrška dostupna je putem e-maila, live chata, pozivnog centra, društvenih mreža i baze znanja. SLA obuhvaća odgovor u roku od 3 dana. Pravni kontakti i uvjeti korištenja također su navedeni.
Čini se kako pokušajete dobiti Appleovu korisničku podršku. Nažalost, nemamo poveznicu s Appleovim timom korisničke službe. Radi se o dvije različite organizacija. Međutim, kako bi vam olakšali, istražili smo Appleovu web stranicu i pronašli kontakt detalje. Molim vas kontaktirajte Appleove predstavnike direktno koristeći kontakt podatke ispod.
N/A
Predstavnik korisničke podrške za Apple obično odgovara na e-mail u roku od 3 dana .
Predstavnik korisničke podrške za Apple obično odgovara na chat u roku od 3 dana .
Predstavnik korisničke podrške za Apple obično se javlja na poziv u roku od 3 dana .
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
Apple je jedna od najvrjednijih tvrtki na svijetu.
Apple je SasS tvrtka i jedna od najvrjednijih tvrtki u svijetu. Proizvodi popularne digitalne gadgete, uključujući Mac, iPod, iPhone i iPad.
Apple korisnička podrška nudi slijedeće kanale podrške: e-mail, live chat, call centar, podršku na društvenim mrežama, forum i samouslužnu podršku.
Apple možete kontaktirati e-mailom, putem live chat-a, pozivom ili ostavljanjem poruke na nekoj od platformi društvenih mreža. Također, možete koristiti i bazu znanja ako preferirate samouslužnu podršku.
Možete kontaktirati njihovu podršku putem ove stranice: https://getsupport.apple.com/.
Da, možete kontaktirati njihovu podršku putem ove stranice: https://getsupport.apple.com/.
Ukoliko preferirate telefonsku podršku, možete odabrati opciju na ovoj stranici: https://getsupport.apple.com/
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Naša web stranica koristi kolačiće (cookie). Ukoliko nastavite, smatramo kako ste dopustili korištenje cookie-a kako je i napisano i našoj Politika privatnosti i cookie pravila.