Trello korisnička podrška dostupna je putem e-maila, društvenih mreža i baze znanja. Nedostupni su live chat i telefonska podrška. Poveznice uključuju Trello-ove društvene mreže i bazu znanja, ali ne i direktne kontakte.
Čini se kako pokušajete dobiti Trelloovu korisničku podršku. Nažalost, nemamo poveznicu s Trelloovim timom korisničke službe. Radi se o dvije različite organizacija. Međutim, kako bi vam olakšali, istražili smo Trelloovu web stranicu i pronašli kontakt detalje. Molim vas kontaktirajte Trelloove predstavnike direktno koristeći kontakt podatke ispod.
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
Trello pomaže timovima iz cijelog svijeta da bolje surađuju
Trello pomaže timovima iz cijelog svijeta da bolje surađuju.
Trello tim korisničke podrške nudi sljedeće kanale za podršku: email putem obrasca, podrška preko društvenih medija i samoposlužna podrška.
Možete kontaktirati Trello mailom putem obrasca ili ostavljanjem poruke na jednoj od platformi društvenih medija. Alternativno, možete koristiti njihovu bazu znanja ako preferirate samoposlužnu podršku.
Možete kontaktirati Trello popunjavanjem obrasca. Prvo se trebate prijaviti: https://trello.com/contact#/
Ne, Trello nema live chat podršku.
Trello nema telefonsku korisničku podršku.
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Naša web stranica koristi kolačiće (cookie). Ukoliko nastavite, smatramo kako ste dopustili korištenje cookie-a kako je i napisano i našoj Politika privatnosti i cookie pravila.