Povežite kanale društvenih mreža s LiveAgent-om i organizirajte sve zahtjeve kupaca u jednom pouzdanom rješenju. LiveAgent sustav za tiketiranje omogućuje vam da upravljate tiketima s Facebooka, Instagrama, Twittera, Vibera i WhatsAppa na jednom praktičnom mjestu. S potpuno opremljenom komunikacijskom platformom i help desk alatom u jednom, održavajte svoje društvene interakcije na najvišem nivou.
Društvena podrška
Korisnička podrška na društvenim mrežama relativno je nova softverska niša. Ovaj vam sustav omogućuje da učinkovito komunicirate sa svojom publikom tako što objedinjuje sve poruke i spominjanja vašeg branda s različitih društvenih mreža na jednom mjestu.
Glavna prednost višekanalnog help desk sustava je ta što možete vidjeti interakcije koje ste ostvarili s kupcima na drugim kanalima putem jedne nadzorne ploče. Osim toga, svaka se poruka sprema unutar univerzalnog ulaznog pretinca, a zatim pretvara u objedinjene tikete s hibridnim tijekom.
Najbolja rješenja
Najvažnije je da uzmete u obzir sve zahtjeve i očekivanja koja imate. Prvi korak je da provjerite želite li svom sustavu za komunikaciju dodati druge komunikacijske kanale i želite li objediniti svu komunikaciju na jednom mjestu. Drugo, provjerite trebate li chat uživo, e-poštu, telefonsku podršku ili korisnički portal. Sljedeća stvar koju trebate razmotriti su značajke i integracije. I konačno, usporedite cijene kako biste pronašli najbolju moguću vrijednost.
Povežite račune sa svih popularnih društvenih mreža i prepustite ih LiveAgent-u
00:00/03:02
Upravljanje publikom
Povežite svoje Facebook račune i nadgledajte sve bez prebacivanja između kartica ili računa. LiveAgent vam može pomoći u upravljanju korisničkom podrškom na društvenim mrežama putem univerzalnog pretinca za poruke. Integracija je jednostavna. Samo povežite svoje Facebook stranice i LiveAgent pretinac za poruke i započnite. Svi komentari i lajkovi vaših objava na društvenim mrežama, kao i korisnički upiti pretvorit će se u tikete. Izgradite publiku i osigurajte izvrsno korisničko iskustvo s popularnom platformom za društvene mreže.
Učinkovito dopisivanje
Pobrinite se za privatne Facebook poruke s Messengerom koji je uključen u vaš ulazni pretinac. LiveAgent može prikupiti sve poruke i pomoći vam da se lako nosite s problemima kupaca. Kompatibilan je s našim značajkama produktivnosti, stoga je odgovaranje puno organiziranije, pouzdanije i brže nego prije. Razvrstajte poruke i jednostavno odgovarajte na njih putem univerzalnog pretinca. Iskoristite širok raspon dostupnih značajki koje se neprimjetno pretapaju u Messenger tiketiranje.
00:00/03:02
00:00/06:38
Pratite tweetove
LiveAgent integracija za Twitter omogućuje vam praćenje svih @spominjanja vaše stranice ili bilo kojih #hashtagova po izboru. Jednostavno povežite svoj Twitter račun s LiveAgent nadzornom pločom i odaberite koje hashtagove i spominjanja želite pratiti. Svi hashtagovi i spominjanja koje pratite automatski će se pretvoriti u tikete koji se automatizmom dodjeljuju željenom odjelu. LiveAgent će automatski dohvatiti sve tweetove s ključnim riječima koje pratite, a vi možete odgovarati na njih putem nadzorne ploče.
Upravljajte pratiteljima
Vaše strategije za korisničku podršku i Instagram mogu međusobno dobro funkcionirati. Omogućite Instagram u LiveAgent-u i odgovorite na svaku objavu, spominjanje ili komentar koji dobijete. Ubrzajte vrijeme odgovora s namjenskim sustavom za tiketiranje i osnažite svoju korisničku podršku pravim značajkama. Instagram može postati jedna od najboljih društvenih platformi za rješavanje vaših korisničkih zahtjeva. Dok pružate podršku, ne zaboravite ga koristiti i za promoviranje svog branda.
00:00/04:03
00:00/01:45
Dopisivanje putem ulaznog pretinca za poruke
Agenti mogu rješavati pitanja korisničke podrške i putem Vibera, jedne od najpopularnijih platformi za razmjenu poruka u današnje vrijeme. LiveAgent će prenijeti sve poruke s ove platforme u vaš sustav za tiketiranje, gdje se iste zatim pretvaraju u korisničke tikete. Možete jednostavno odgovoriti na njih iz univerzalnog pretinca za poruke. Viber je odličan i kao dodatak društvenim kanalima za korisnike koji preferiraju platforme za razmjenu poruka. Odgovaranje na Viber poruke besprijekorno funkcionira s ostalim komunikacijskim kanalima u sklopu tiketiranja.
Slack obavijesti
Ako koristite Slack za socijaliziranje s kolegama, iskoristite našu integraciju. Budite obavješteni o novim korisničkim tiketima ili promjenama statusa tiketa. LiveAgent ima ugrađeni Slack plug-in kako ne biste propustili ništa važno. Jednostavno prebacite prekidač u postavkama i primajte LiveAgent obavijesti u namjenskom Slack kanalu. Ova je integracija vrlo prilagodljiva – možete odrediti koju vrstu informacija želite dobivati i odabrati pravila za slanje obavijesti određenim kontaktima ili kanalima.
WhatsApp podrška
WhatsApp je najpopularniji servis za razmjenu društvenih poruka u svijetu. Naša integracija omogućuje agentima iz korisničke podrške da koriste još jedan važan kanal za komunikaciju s kupcima. Pretvorite poruke u tikete za jednostavno rješavanje i ostanite popularni među svojom bazom korisnika uz njihov omiljeni servis za razmjenu poruka. Sve što trebate učiniti je dodati svoj WhatsApp račun u LiveAgent i možete početi odgovarati na poruke kupaca. WhatsApp integracija dobro funkcionira s našim značajkama za tiketiranje kako biste mogli pružiti bržu i pouzdaniju podršku.
Agenti jednostavno mogu odgovarati na upite kupaca zahvaljujući našem potpuno opremljenom univerzalnom pretincu za poruke. Povežite svoje račune s društvenih mreža kao što su Facebook, Twitter, Instagram i Viber kako biste pružili kvalitetniju i učinkovitiju korisničku podršku.
Usavršite korisničko putovanje uz:
Društvene mreže izvrstan su način za pružanje korisničke podrške. Izgradite lojalnost kupaca, rješavajte probleme ili podijelite savjete o kupnji sa svojom publikom. LiveAgent vam može pomoći u upravljanju razgovorima s korisnicima uz mnogo značajki i organizirani tijek rada.
Usavršite korisničko putovanje uz:
Jednostavno dodajte sve važne društvene kanale za korisničku podršku. Povežite svoje račune, upravljajte profilima s društvenih mreža i stvorite odanu bazu kupaca na njihovoj omiljenoj platformi.
Istražite sve ključne značajke koje vam pomažu pružiti izvrsnu korisničku uslugu i poboljšati mogućnosti upravljanja društvenom zajednicom
Organizirana komunikacija
Svaka privatna poruka s bilo koje društvene mreže organizirana je u univerzalnom pretincu. Najbolje od svega je što univerzalni pretinac pojednostavljuje komunikaciju sa svih komunikacijskih kanala i pomaže vam prikupiti razgovore u teme koje možete označiti. Svi procesi korisničke podrške lakši su kada su informacije na pravom mjestu.
Učinkovit tijek rada
Učinkovita korisnička usluga može se dodatno poboljšati s prilagođenim pravilima automatizacije. Ona vam pomažu da ostvarite brže i učinkovitije interakcije s kupcima, a također vam olakšavaju ponavljajuće i svakodnevne zadatke. Pravila se mogu prilagoditi i primijeniti na različite situacije i zadatke, što omogućuje stvaranje boljeg tijeka rada i ubrzava sortiranje korisničkih poruka.
Kategoriziranje
Timovi za korisničku podršku imaju različite specijalizacije. Raspodijelite predstavnike službe za korisnike u odjele i uvijek povežite svoje kupce s odgovarajućim stručnjacima. Također možete koristiti oznake za označavanje upita ili komentara kupaca. Oznake služe kao kategorije za vaš ulazni pretinac, tako da uvijek znate o kojoj je vrsti pitanja riječ.
Saznajte više o odjelima
Značajke tiketa
Skratite vrijeme odgovora i poboljšajte korisničku uslugu s prethodno pripremljenim porukama i unaprijed definiranim odgovorima. LiveAgent podržava različite vrste privitaka prilikom odgovaranja na tiket. Svojim kolegama možete ostaviti bilješke u tiketima i informirati ih o problemima s kupcima ili pozitivnim interakcijama u bilo kojem trenutku.
Isprobajte sve što nudimo uz besplatno 30-dnevno probno razdoblje
Saznajte zašto su tvrtke počele koristiti društvene mreže kao jedan od svojih glavnih kanala za korisničku podršku.
Ne znate o čemu ste prethodno razgovarali s istim kupcem na drugom kanalu? LiveAgent vodi brigu o tome.
Često se prebacujete između različitih vrsta softvera? Dopustite da LiveAgent radi umjesto vas.
Imate li nekoliko profila na različitim društvenim mrežama? LiveAgent vam omogućuje da njima upravljate putem jedne nadzorne ploče.
Pogledajte neke od najvažnijih statističkih podataka o korisničkoj podršci na društvenim mrežama i saznajte zašto biste ih trebali koristiti za pružanje korisničke podrške
Društvena prisutnost
Briga o kupcima na društvenim mrežama postaje neophodna u poslovnom svijetu. Dosegnite postojeće i potencijalne korisnike putem svojih društvenih profila. Pružite svojoj publici savjete o kupnji i korisničku podršku na društvenim mrežama.
63%
kupaca očekuje uslugu na društvenim mrežama
Društvene mreže postale su ključne za pružanje korisničke usluge. Poboljšajte svoju prisutnost na društvenim mrežama i budite dostupni svojoj publici.
Korisničko zadovoljstvo
Istraživanje pokazuje da rješavanje pritužbi i zahtjeva kupaca putem društvenih mreža ima visoku stopu uspješnosti. Povećajte korisničko zadovoljstvo uz LiveAgent i poboljšajte svoju korisničku podršku.
70%
korisničkog zadovoljstva
Visok postotak kupaca zadovoljan je načinom na koji se njihovi problemi rješavaju putem društvenih mreža. Nemojte zanemariti kvalitetu korisničke podrške na društvenim mrežama i poboljšajte je već danas.
Stvorite lojalnost
S LiveAgent-om kao vašim rješenjem za društvene mreže, mnogo ćete brže rješavati interakcije s kupcima. Brzo odgovarajte i redovito pružajte pronicljive savjete i odgovore putem svih svojih društvenih kanala.
79%
kupaca očekuje odgovor unutar 24 sata
Ostvarite najbolje rezultate u anketama o zadovoljstvu kupaca i pružajte brzu korisničku podršku na društvenim mrežama.
Pronađite softver za podršku na društvenim mrežama koji vam pruža najbolju vrijednost i štedi novac. Započnite usporedbu i pronađite prave značajke po pravoj cijeni.
Svjedočanstva
Pažljivo smo odabrali značajke u našim cjenovnim planovima kako biste mogli izabrati najpovoljniji plan s najboljom vrijednošću. Platite samo ono što koristite bez prekoračenja budžeta.
Most Popular
Otkrijte kako LiveAgent softver za kontaktni centar može transformirati vašu korisničku službu u 2023. Ujedinite sve komunikacijske kanale u jednu pristiglu poštu, poboljšajte produktivnost, smanjite troškove podrške i iskoristite dodatne prodajne prilike. Isprobajte besplatno i pridružite se 30k tvrtki koje nam vjeruju!
Predlošci za korisničku službu na društvenim medijima
Otkrijte besplatne predloške za korisničku službu na društvenim medijima s unaprijed pripremljenim odgovorima za brže rješavanje klijentovih upita. Poboljšajte povjerenje u svoj brend uz savjete i najbolje prakse za učinkovitu komunikaciju. Isprobajte savršene alate i predloške za personalizirane odgovore koji štede vrijeme i optimiziraju vašu uslugu.
Help desk značajke za društvene mreže
LiveAgent nudi help desk za društvene mreže. Unaprijedite svoju uslugu Instagram, Facebook, Twitter i Viber integracijama u LiveAgent.
Iskoristite softver za angažman korisnika
LiveAgent poboljšava zadovoljstvo kupaca pomoću višekanalnog softvera za angažman kupaca. Pogledajte prednosti LiveAgent-a i uvjerite se sami.
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Naša web stranica koristi kolačiće (cookie). Ukoliko nastavite, smatramo kako ste dopustili korištenje cookie-a kako je i napisano i našoj Politika privatnosti i cookie pravila.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team