Samopomoć brzo postaje prvi izbor za sve veći broj potrošača kada je u pitanju korisnička podrška. Istraživanje pokazuje kako 2 od 3 potrošača radije sami traže odgovore nego razgovaraju s agentom za korisničku podršku, čineći često postavljana pitanja najčešće korištenom opcijom samoučenja.
Pomoću LiveAgent-ove službe za pomoć i često postavljanih pitanja možete svojim klijentima omogućiti da sami pronađu odgovore koji traže na brz, učinkovit i prikladan način.
Kada se više korisnika iznova i iznova obraća vašem timu za podršku s istim pitanjima, to sprječava agente u rješavanju drugih problema i smanjuje njihovu produktivnost. FAQ (često postavljana pitanja) softver omogućuje tvrtkama da odgovore na najčešća pitanja koja redovito dobivaju od kupaca o svojim proizvodima ili uslugama i smanje opterećenje timova za podršku kupcima. Obično dolazi kao dio složenije platforme za korisničku podršku.
Softver za često postavljana pitanja nudi više od jednog načina organizacije, pohrane i prikazivanja znanja vaše organizacije svojim kupcima. Koristi i kupcima i agentima. Evo kako:
FAQ su učinkovit dodatak vašim značajkama za samopomoć koje pomažu u smanjenju broja ponavljajućih pitanja kupaca, pružajući vašem timu za podršku više vremena da se usredotoči na zahtjevnija pitanja
Over 70% of korisnikaradije potraže odgovore na svoja pitanja na web stranici tvrtke umjesto da kontaktirate korisničku podršku. Odjeljak s čestim pitanjima omogućuje im brzo pronalaženje odgovora i povećava zadovoljstvo.
FAQ može poboljšati učinkovitost i produktivnost agenta. Izgradite internu bazu znanja za svoj tim za podršku i neka važne informacije budu lako dostupne na jednom mjestu.
Postavite bazu znanja s najčešće postavljenim pitanjima u 4 jednostavna koraka kako biste pružili odgovore na uobičajena pitanja kupaca, pružite 24-satnu samoposlužnu podršku i omogućite svojim kupcima da si pomognu sami.
Pomoću jednostavnog, ali moćnog WYSIWYG uređivača možete lako stvoriti uredno oblikovan sadržaj koji se može organizirati u članke u raznim kategorijama. Dodajte slike i druge vizuale kako biste sadržaj učinili zanimljivijim i lakšim za razumijevanje.
Učinite sadržaj svoje baze znanja još korisnijim i vrijednijim dodavanjem privitaka za preuzimanje koje vaši kupci mogu pohraniti na svoja računala i pristupiti im kad god zatrebaju.
Prilikom izrade kategorija i dodavanja članaka u svoju bazu znanja i često postavljana pitanja možete odabrati hoće li sadržaj biti javno dostupan i dostupan svim kupcima ili će ostati interni i vidljiv samo vašem timu za podršku.
Postavite neograničen broj baza znanja i često postavljanih pitanja za različitu publiku na jednom LiveAgent računu, od kojih svaka ima svoj jedinstveni dizajn, postavke i sadržaj. Vrlo je korisno ako upravljate s više tvrtki, proizvoda, usluga ili robnih marki.
Omogućite svojim kupcima brz i lagan pronalazak informacija koje traže pomoću widgeta za pretraživanje koji automatski generira prijedloge u stvarnom vremenu. Widget će predložiti povezani sadržaj iz vaše baze znanja na temelju unesenih ključnih riječi.
Osigurajte da se vaš portal za samoučenje poklapa s identitetom vaše tvrtke. Jednostavno prilagodite svoju bazu znanja temom koja najbolje odgovara vašoj korporativnoj slici, logotipu, bojama marke, prilagodite zaglavlja ili podnožja, prilagodite CSS-u i još mnogo toga.
FAQ i softver za bazu znanja samo su dio našeg složenog višekanalnog rješenja koje sadrži 180 značajki. Unaprijedite svoju cjelokupnu strategiju korisničke podrške i poboljšajte zadovoljstvo kupaca korištenjem svih naprednih funkcija koje LiveAgent nudi.
Uživajte u čitavom nizu značajki upravljanja ticketima, uključujući pametno usmjeravanje ticketa, pravila automatizacije, SLA-ove, upravljanje odgovornošću za tickete, spremljene odgovore, alate za suradnju agenata, robusne značajke izvještavanja i još mnogo toga. Jednostavno upravljajte svim svojim višekanalnim komunikacijama s kupcima s jednog mjesta pomoću naše univerzalne ulazne pošte.
Za 63% potrošača vjerojatnije je kako će se vratiti na web stranicu koja pruža podršku putem live chata. LiveAgent alat za chat uživo nudi i standardne i napredne značajke – od mogućnosti distribucije chata, proaktivnih pozivnica za chat i mrežnog nadzora posjetitelja do povijesti chata, internog chata i prikaza tipkanja u stvarnom vremenu.
Izgradite virtualni pozivni centar zasnovan na oblaku, integrirajte se s bilo kojim VoIP pružateljem i primajte pozive s fiksnih telefona ili direktno sa svoje web stranice (i glasovne i video) bez dodatnih troškova po minuti. Dizajnirajte komplicirana i personalizirana IVR stabla, napravite neograničene snimke poziva i još mnogo toga!
LiveAgent se odlično integrira s najpopularnijim kanalima društvenih mreža kao što su Facebook, Twitter i Instagram. Pratite sve svoje poruke na društvenim mrežama, komentare i spominjanja robnih marki, upravljajte njima s jedne nadzorne ploče, bez potrebe za ručnim nadgledanjem više računa ili dijeljenjem vjerodajnica za prijavu.
90% potrošača očekuje da brandovi nude internetski portal za samoučenje. Osim baze znanja i često postavljanih pitanja, svoje mogućnosti samoučenja možete proširiti i forumom koji vašim kupcima omogućuje jednostavno podnošenje upita za podršku i praćenje njihovog statusa izravno s vašeg korisničkog portala
LiveAgent nudi 4 plana pretplate – bez ugovora i potpuno transparentne, poštene cijene. Naše samoposlužne mogućnosti opremljene bazom znanja i često postavljanim pitanjima ugrađene su u svaki plaćeni plan. Odaberite onu koja je najprikladnija za vaše poslovanje i podignite svoju korisničku službu na sljedeću razinu.
Otkrijte kako LiveAgent softver za kontaktni centar može transformirati vašu korisničku službu u 2023. Ujedinite sve komunikacijske kanale u jednu pristiglu poštu, poboljšajte produktivnost, smanjite troškove podrške i iskoristite dodatne prodajne prilike. Isprobajte besplatno i pridružite se 30k tvrtki koje nam vjeruju!
Vodeći softphone softver za poslovne B2B & B2C kontakte
Explore LiveAgent's leading softphone software for seamless VoIP support in B2B & B2C businesses. Benefit from cost-effective SIP integration, remote work flexibility, and reliable features like call recording and IVR. Start a free trial and enhance your customer service from anywhere with our mobile app!
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Naša web stranica koristi kolačiće (cookie). Ukoliko nastavite, smatramo kako ste dopustili korištenje cookie-a kako je i napisano i našoj Politika privatnosti i cookie pravila.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team