Značajka internih poziva vam omogućava da zamijenite interno čavrljanje s puno prikladnijim načinom komunikacije s kolegama, glasovnim čavrljanjem. Značajka, koja je izravno ugrađena u LiveAgent s ostatkom pozivnog centra, omogućava vam da brzo riješite sve problema koje možete imati ili da dobijete odgovor u jako kratkom vremenu. Uspostavljanje internog poziva je vrlo jednostavan zadatak.
Jednostavno kliknite na gumb s plusom u gornjem kutu i odaberite “New internal call” s popisa mogućnosti.
Ovo će otvorit novi dio LiveAgent-a u kojem možete odabrati osobu s kojom želite razgovarati. Klik na gumb za poziv će otvoriti novi zahtjev za podršku s vlastitim ID oznakom i sučelje slično ostatku LiveAgent-a.
Slično kao i kod internog čavrljanja, možete umetnuti bilješku koja sadrži ID oznaku zahtjeva za podršku (na koju se može kliknuti i koja će vas usmjeriti na taj zahtjev za podršku).
Ako trebate pomoć s konkretnim zahtjevom za podršku ili korisničkim zahtjevom, možete pokrenuti interni poziv izravno iz sučelja tog zahtjeva za podršku. Klikom na tri točkice prikazat će se dostupne mogućnosti, i interni je poziv dio njih. Proces uspostavljanja poziva je isti kao i prethodni način. Odaberite kolegu kojeg želite i pritisnite gumb za poziv.
Feeling stuck? Hit up a colleague
LiveAgent enables you to call your online colleagues for free, without the need for any third-party software. Try it today. No credit card required.
Poboljšajte zadovoljstvo sa softverom za povratne pozive
Softver za povratne pozive od LiveAgent-a je sveobuhvatna opcija koja uključuje i pozivni centar. Naše rješenje za povratne pozive ima sve potrebne značajke. Isprobajte ga besplatno.