Jedan od načina da ubrzate chat jest aktiviranje značajke koja se naziva prikaz tipkanja u stvarnom vremenu. Drugim riječima, to je značajka koja omogućava vašim agentima da vide tekst koji kupac trenutno upisuje.
Jeste li znali da;
Je 1 od 5 kupaca spreman prestati koristiti proizvod ili uslugu zbog sporog vremena odziva putem internetskog chata?
Općenito govoreći, ova značajka vašim agentima može dati potrebno vrijeme za analizu situacije i brže pružanje točnog odgovora.
Mnoge tvrtke kao što su; Paypal ili Ikea koriste značajku uvida u poruke za pružanje provklasne korisničke usluge. Ne samo da pomaže vašim agentima da brže pronađu rješenje, već im omogućuje i da obavljaju više zadataka. Dakle, povećava njihovu ukupnu učinkovitost.
Kako funkcionira prikaz tipkanja u stvarnom vremenu?
Prije nego što kupac klikne na gumb “Pošalji poruku”, moći ćete u stvarnom vremenu vidjeti što tipka.
To vam daje više vremena za pripremu odgovora ili rješenja za kupčev problem. Kupci cijene brze i precizne odgovore
Primjer
Na gornjoj slici možete vidjeti agenta kako pita posjetitelja: “Zdravo, ja sam Andrej, kako vam mogu pomoći?”
U stvarnom vremenu možete vidjeti što posjetitelj tipka: “Bok, Andrej, trebam pomoć u vezi…”
U međuvremenu, agent može pripremiti svoj odgovor.
Kako možete aktivirati značajku prikaza tipkanja u stvarnom vremenu?
Da biste u stvarnom vremenu pregledali poruku na chatu uživo, morate;
1. Prijaviti se na svoj LiveAgent račun
2. Otići na Konfiguracije
3. Kliknuti na Chat -> Postavke chata
4. Pronaći Prikaži tekst koji kupac tipka
5. Aktivirati tu funkciju
6. Spremiti
Ova značajka nije obavezna. Stoga, ako biste ju u nekom trenutku htjeli deaktivirati, možete to učiniti na isti način.
Poslovne koristi:
- Kompetitivna prednost
- Štedi vrijeme
- Bolje CX (korisničko iskustvo)
- Povećanje prodaje
Ready to increase your customer service effectiveness with LiveAgent?
Have your answers prepared before the customer submits a question with the Real-time Typing view feature in Live Chat. Try out our 14-day free trial and discover more help desk features.
Resursi iz baze znanja
Ako želite saznati više, pročitajte kako postaviti chat uživo – LiveAgent.
Bonus:
Želite li poboljšati vrijeme tipkanja u vašoj korisničkoj službi?
LiveAgent pruža besplatni test tipkanja u chatu uživo kako bi pomogao vašim agentima da svakodnevno budu bolji.
Otkrijte kako integrirati Viber s LiveAgent-om i poboljšati korisničku podršku kroz jednostavno upravljanje porukama s jedne upravljačke ploče. Isprobajte besplatni probni rok i doživite besprijekornu komunikaciju s vašim korisnicima putem Vibera. Posjetite stranicu i saznajte više o prednostima integracije koje će unaprijediti produktivnost vašeg tima.
Otkrijte kako chat u stvarnom vremenu s LiveAgentom može poboljšati korisničko iskustvo i povećati konverzije uz povoljnu cijenu. Iskoristite besplatno probno razdoblje i dobijte kompetitivnu prednost uz jednostavnu integraciju i napredne funkcije. Ne propustite priliku za poboljšanje podrške korisnicima i smanjenje troškova!
Imate poteškoća u pružanjudobre usluge u vrijeme COVID-a?
Optimizirajte korisničku podršku tijekom pandemije uz LiveAgent. Isprobajte naš softver za daljinski rad besplatno, bez obaveza i kreditne kartice. Osigurajte sigurnost zaposlenika i zadovoljstvo klijenata uz 24/7 podršku. Pridružite se liderima poput Forbesa i Airbusa. Započnite 14-dnevno besplatno probno razdoblje danas!