Jeste li se ikada pitali kako riješiti tiket u kojem se klijent žali na više problema za koji trebaju različiti agenti/odjeli? S Podijeli tiket značajkom, možete riješiti više problema brže i efikasnije nego ikad prije.
Kako to radi?
Kada primite Tiket u kojem klijent treba rješenje dva ili više problema, kliknete na gumb Podijeli. Ova radnja kreira kopiju originalnog tiketa s novim referentnim brojem koju možete koristiti kao normalni, važeći tiket sa svim standardnim značajkama. Pogledajmo shemu načina rada:
Primjer
Vaš klijent David se pita kako postaviti i konfigurirati svoju zadanu email adresu za email komunikaciju s kupcima, te također postoji li mogućnost prilagodbe chat gumba od strane naših dizajnera. Možemo jasno vidjeti da je ovo slučaj za dva različita odjela i vaš agent za korisničku podršku će iskoristiti Podijeli tiket značajku da podijeli i dodijeli tiket drugim prikladnijim agentima/odjelima.
Gumb Podijeli će jednostavno kopirati tiket s novim referentnim brojem i agent ga može dodijeliti odgovarajućem Odjelu.
Komunikacija u Tiketu A, u vezi s postavljanjem i konfiguriranjem email adrese, će se nastaviti u originalnom tiketu. Komunikacija u vezi dizajnerskih mogućnosti će biti rješavana u Tiketu B, s novim referentnim brojem i dodijeljenim agentom
Solve problems more efficiently
Split tickets that contain multiple requests into two to ensure faster problem resolution. Try it today. No credit card required.
Izvori baze znanja
Pružite odličnukorisničku uslugu.
Jednostavan help desk softver za bolju korisničku podršku! Besplatno probno razdoblje, 24/7 podrška, bez troškova postavljanja. Isprobajte sada!
Landing PPC Archive - LiveAgent
LiveAgent – Višekanalna help desk platforma s chatom uživo, ticketingom i integracijama. Poboljšajte korisničku podršku već danas!"