LiveAgent je alternativa za Freshdesk, nudi alate za korisničku podršku poput e-mail ticketinga, live chata i pozivnog centra po cijeni od 15-19 USD mjesečno po agentu. Nudi 14-dnevni probni period i preko 179 funkcionalnosti.
Razmotrite LiveAgent kao glavno rješenje za tim službee za korisnike ukoliko ste u potrazi za alternativama customer support platforms. LiveAgent nudi alate za rješavanje problema korisnika i stvaranje boljih odnosa s kupcima.
Nudimo vam više od 125 značajki, odlične alate i nebrojeno integracija kako bi vam pomogli riješiti upite korisnika na brz i jednostavan način. Iskoristite email ticketing, live chat, pozivni centar, društvene mreže ili značajke baze znanja kako biste kreirali vrhunsko iskustvo s našim softverom i iskoristili sve mogućnosti jedne platforme.
Zainteresirani ste? Nastavite čitati o značajkama LiveAgenta ili zapolnite 30–dnevno probno razdoblje. Bez ugovorne obveze i ostavljanja podataka o kreditnoj kartici.
LiveAgent je kompletno rješenje spremno za rješavanje problema procesa korisničke podrške ws različitim alatima za produktivnost. Naše značajke su to kako bi vam pomogli riješitiupite korisnika brže, a u isto vrijeme eliminirajući ponavljajuće zadatke i povećavajući vašu produktivnost.
Ticketing sustava pretvara sve vaše razgovore s korisnicima iz npr. e-maila u tickete koji se mogu zatim riješavati od strane agenata službe za korisnike. Postavljanje live chata može biti isplativo zbog brže komunikacije s korisnicima.
Pokažite svijetu što je odlično korisničko iskustvo putem društvenih mreža kao što su Facebook, Twitter, ili Instagram. Poboljšajte vaše upravljanje odnosima s kupcima koristeći LiveAgent pozivni centar ili kreirajte korisnički portal također poznat i kao baza znanja.
Značajke | Liveagent | Competitor |
---|---|---|
Ukupne ocijene | 4.7 / 5 | 4.5 / 5 |
Jednostavnost korištenja | 4.6 / 5 | 4.5 / 5 |
Korisnička podrška | 4.7 / 5 | 4.6 / 5 |
Vrijednost za novac | 4.7 / 5 | 4.4 / 5 |
Cijena | $15/month/agent Cijena u USD po agentu mjesečno. | $19/mjesečno/agent Cijena u USD po agentu mjesečno. |
Obavijesti | Nudi upozorenja i eskalacije. | Nudi upozorenja i eskalacije. |
Automatsko usmjeravanje | Nudi automatizirano usmjeravanje. | Nudi automatizirano usmjeravanje. |
Upravljanje pozivnim centrom | Nudi upravljanje pozivnim centrom. | Nudi upravljanje pozivnim centrom. |
Upravljanje redovima čekanja | Nudi upravljanje redovima čekanja. | Nudi upravljanje redovima čekanja. |
Upravljanje e-mailovima | Nudi upravljanje e-mailovima. | Nudi upravljanje e-mailovima. |
Mjerni podaci o izvedbi | Nudi mjerne podatke o izvedbi. | Nudi mjerne podatke o izvedbi. |
Upravljanje bazom znanja | Nudi upravljanje bazom znanja. | Nudi upravljanje bazom znanja. |
Višekanalna komunikacija | Nudi višekanalnu komunikaciju. | Nudi višekanalnu komunikaciju. |
Real-time chat | Nudi chat u stvarnom vremenu. | Nudi chat u stvarnom vremenu. |
Izvještavanje/Analitika | Nudi izvještavanje/analitiku. | Ne nudi izvještavanje/analitiku. |
Portal za samoposluživanje | Nudi portal za samoposluživanje. | Nudi portal za samoposluživanje. |
Upravljanje sporazumom o razini usluge (SLA) | Nudi upravljanje sporazumom o razini usluge (SLA). | Nudi upravljanje sporazumom o razini usluge (SLA). |
Integracija s društvenim mrežama | Nudi integracije s društvenim mrežama. | Nudi integracije s društvenim mrežama. |
Upravljanje ticketima | Nudi upravljanje ticketima. | Nudi upravljanje ticketima. |
Upravljanje tijekom rada | Nudi upravljanje tijekom rada. | Nudi upravljanje tijekom rada. |
Ne morate upravljati upitima samo putem e-maila. LiveAgent može održavati performanse vaših agenata i pomoći finalizirati korisnikovo putovanje na vašoj stranici putem najbržeg live chat widgeta na tržištu.
Pripremite se za brže odgovore i riješite upite korisnika još brže. Live chat widgeti nisu samo effective alat za korisnički podršku već mogu i pretvoriti vašu zajednicu korisnika u one koji plaćaju..
U kombinaciji s drugim LiveAgent značajkama, kao što su unaprijed pripremljeni odgovoris, pregled tipkanja u stvarnom vremenu i arhiviranje odgovora možete odraditi sve što treba uz LiveAgent i njegove aplikacije i alate za produktivnost.
Naše vam značajke omogućuju obavljanje mnogih aktivnosti službe za pomoć i automatizacije zadataka koje bi inače produžile vrijeme odziva. Uklonite zadatke koji se ponavljaju i odgovorite na uobičajena pitanja pripremljenim porukama.
Kad budete imali slobodnog vremena, slobodno pomozite kolegama s teškim zadacima u zajedničkoj pristigloj pošti s više kanala. Poboljšajte svoj tijek rada pravilima, oznakama i privatnim bilješkama u ticketima za korisničku podršku. Prikupite povratne informacije kupaca kako biste nastavili s dobrim radom.
Proširite svoju interakciju s korisnicima na kanalima društvenih medija i povežite drugi softver i alate trećih strana za stvaranje integracija s LiveAgentom. Istražite značajke i skup alata LiveAgent i saznajte zašto je popularan izbor za tvrtke diljem svijeta.
Želite li samo ticketing za korisničku podršku ili više kanala za komunikaciju s klijentima?
LiveAgent može biti softver za korisničku podršku ili softver za suradnju koji odgovara stilu i namjeni vašeg tima za korisničku podršku.
Radite li iz pristigle pošte na Gmailu? Povežite sve e-mail adrese koje imate u pristiglu poštu tima i pobrinite se za vašu e-mail podršku.
LiveAgent vam može poslužiti kao vrhunski e-mail klijent. Upotrijebite predloške, postavite pravila dodjeljivanja i ostavite bilješke agentima kako bi mogli učinkovito služiti milijunima klijenata.
Pristupite chatu uživo kako biste agentima pojednostavili komunikacijski proces. Chat uživo je također idealan izbor za korisnike koji žele brze odgovore na njihova pitanja.
Stavite gumb na svoju web stranicu i povećajte zadovoljstvo korisnika chatom. Primajte obavijesti u stvarnom vremenu i pratite koliko ljudi pregledava vaš web.
Omogućite izvrsno iskustvo korisničke podrške sa svojim pozivnim centrom. Telefonski pozivi dio su sustava za ticketing pa možete pratiti sve upite kupaca.
LiveAgent bilježi sve razgovore s korisnicima, uključujući i telefonske pozive. Izradite prilagođena IVR stabla i usmjeravajte pozive pravim agentima korisničke službe.
Jedan od novih popularnih komunikacijskih kanala kupaca su društveni mediji. Iskoristite Facebook, Twitter i Instagram kako biste unaprijedili vašu uslugu za korisnike.
Tvrtke koriste kanale društvenih medija za pokazivanje boljeg korisničkog iskustva, stjecanje lojalnosti kupaca i druge aktivnosti korisničke podrške.
Platforme za podršku koriste portale za samoposluživanje ispunjene korisnim člancima. Članci iz baze znanja povećavaju mogućnosti samoposluživanja za ljude koji žele pronaći odgovore.
LiveAgent dobro funkcionira kao softver za bazu znanja. Dodajte članke iz baze znanja ispunjene vrijednim resursima znanja i arhivu odgovora za svoje klijente.
Korisničko sučelje LiveAgenta puno je značajki koje podržavaju jednostavne procese i masovno opterećenje zadataka. Aplikacije za produktivnost dio su standardne službe za pomoć.
Upravljanje korisničkom podrškom postaje lakše s integracijama s alatima trećih strana. LiveAgent se zatim pretvara u višekanalni alat za suradnju u različite svrhe.
U slučaju dodatnih pitanja, slobodno nas kontaktirajte putem e-maila, društvenih mreža ili nas nazovite.
Ovdje smo 24 sata dnevno kako bi vam pomogli oko bilo čega u vezi s korisničkom podrškom i LiveAgentom. Isprobajte LiveAgent danas besplatno bez podataka o kreditnoj kartici i bez ugovora.
Ako želite više informacija, pogledajte naš video zapis s primjerima korištenja alata i učinkovitog tijeka rada kako biste vidjeli sve što LiveAgent nudi.
Spreman sam isprobati LiveAgent
Migrirajte s Freshdesk-a na LiveAgent lako i brzo! Iskoristite naš API ili stručnu podršku za besplatnu i sigurnu migraciju svih podataka, uključujući agente, tikete i oznake. Uživajte u vrhunskoj korisničkoj podršci i naprednim funkcijama našeg softvera. Pridružite se tvrtkama kao što su Huawei i BMW u pružanju izvanredne usluge. Započnite besplatni probni period bez kreditne kartice već danas!
Tražite alternativu za HappyFox? LiveAgent nudi nenadmašan softver za korisničku službu s univerzalnom ulaznom poštom, hibridnim tiketing sustavom, automatizacijom i najbržim chat widgetom na tržištu. Povećajte produktivnost i zadovoljstvo korisnika uz više od 179 značajki, a sve to uz uštedu novca. Isprobajte LiveAgent besplatno i pridružite se 15,000 zadovoljnih kompanija diljem svijeta!
Tražitealternativu za Rocket.Chat?
Otkrijte zašto je LiveAgent najbolja alternativa za Rocket.Chat: besplatno postavljanje, 24/7 podrška, besplatna proba. Prijavite se sada!
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Naša web stranica koristi kolačiće (cookie). Ukoliko nastavite, smatramo kako ste dopustili korištenje cookie-a kako je i napisano i našoj Politika privatnosti i cookie pravila.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team