Umorni ste od Vašeg softvera za pomoć?

Otkrijte zašto je LiveAgent najbolja Freshdesk alternativa na tržištu.

  • ✓ Bez troškova postovljanja    
  • ✓ Korisnička podrška 24/7    
  • ✓ Kreditna kartica nije potrebna    
  • ✓ Otkažite u bilo kojem trenutku
Koriste ga
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
Help desk software comparison
Alternatives background

Tražite alternativu za Freshdesk?

Razmotrite LiveAgent kao glavno rješenje za tim službee za korisnike ukoliko ste u potrazi za alternativama customer support platforms. LiveAgent nudi alate za rješavanje problema korisnika i stvaranje boljih odnosa s kupcima.

Nudimo vam više od 125 značajki, odlične alate i nebrojeno integracija kako bi vam pomogli riješiti upite korisnika na brz i jednostavan način. Iskoristite email ticketing, live chat, pozivni centar, društvene mreže ili značajke baze znanjakako biste kreirali vrhunsko iskustvo s našim softverom i iskoristili sve mogućnosti jedne platforme.

Zainteresirani ste? Nastavite čitati o značajkama LiveAgenta ili zapolnite 14–dnevno probno razdoblje. Bez ugovorne obveze i ostavljanja podataka o kreditnoj kartici.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
eSky logo
Slido green logo
Ticket fields in Help desk ticketing software - LiveAgent

Svi alati koji trebate za pružanje vrhunske usluge korisnicima

LiveAgent je kompletno rješenje spremno za rješavanje problema procesa korisničke podrške ws različitim alatima za produktivnost. Naše značajke su to kako bi vam pomogli riješitiupite korisnika brže, a u isto vrijeme eliminirajući ponavljajuće zadatke i povećavajući vašu produktivnost.

Ticketing sustava pretvara sve vaše razgovore s korisnicima iz npr. e-maila u tickete koji se mogu zatim riješavati od strane agenata službe za korisnike. Postavljanje live chata može biti isplativo zbog brže komunikacije s korisnicima.

Pokažite svijetu što je odlično korisničko iskustvo putem društvenih mreža kao što su Facebook, Twitter, ili Instagram. Poboljšajte vaše upravljanje odnosima s kupcima koristeći LiveAgent pozivni centar ili kreirajte korisnički portal također poznat i kao baza znanja.

Značajke Liveagent
Besplatno isprobajte najbolju alternativu samoposluživanja! Kreditna kartica nije potrebna.
Competitor
Ukupne ocijene
Ukupne ocjene softvera od provjerenih korisnika na Capterri.
4.7
Dobili smo ukupnu ocjenu 4,7 od 5 od provjerenih korisnika na Capterri.
4.5
Dobili smo ukupnu ocjenu 4,7 od 5 od provjerenih korisnika na Capterri.
Jednostavnost korištenja
Ocjene jednostavnosti korištenja od provjerenih korisnika na Capterri.
4.6
Ocijenjeno 4,6 od 5 za jednostavnost korištenja od strane provjerenih korisnika na Capterri.
4.5
Ocijenjeno 4,6 od 5 za jednostavnost korištenja od strane provjerenih korisnika na Capterri.
Korisnička podrška
Ocjene korisničke podrške provjerenih korisnika na Capterri.
4.7
Ocijenjeno 4,7 od 5 za korisničku podršku od provjerenih korisnika na Capterri.
4.6
Ocijenjeno 4,6 od 5 za korisničku podršku od provjerenih korisnika na Capterri.
Vrijednost za novac
Ocjene cijene i vrijednosti provjerenih korisnika na Capterri.
4.7
Ocijenjeni 4,7 od 5 za vrijednost proizvoda u odnosu na cijenu od strane provjerenih korisnika na Capterri.
4.4
Ocijenjeni 4,4 od 5 za vrijednost proizvoda u odnosu na cijenu od strane provjerenih korisnika na Capterri.
Cijena
Cijena softvera u USD po agentu mjesečno.
$15/month/agent Cijena u USD po agentu mjesečno.
$19/mjesečno/agent Cijena u USD po agentu mjesečno.
Obavijesti
Upozorenja i eskalacije za tickete i SLA na temelju prioriteta i unaprijed definiranih uvjeta.
Nudi upozorenja i eskalacije.
Nudi upozorenja i eskalacije.
Automatsko usmjeravanje
Automatsko usmjeravanje ticketa do određenih odjela i agenata na temelju unaprijed definiranih uvjeta.
Nudi automatizirano usmjeravanje.
Nudi automatizirano usmjeravanje.
Upravljanje pozivnim centrom
Centralizirana nadzorna ploča za upućivanje, primanje i upravljanje pozivima.
Nudi upravljanje pozivnim centrom.
Nudi upravljanje pozivnim centrom.
Upravljanje redovima čekanja
Sustav koji se koristi za upravljanje redovima poziva.
Nudi upravljanje redovima čekanja.
Nudi upravljanje redovima čekanja.
Upravljanje e-mailovima
Mogućnost povezivanja softvera za ticketing s više e-mail adresa u svrhu primanja, odgovaranja i pisanja e-mailova izravno iz softvera.
Nudi upravljanje e-mailovima.
Nudi upravljanje e-mailovima.
Mjerni podaci o izvedbi
Pratite ponašanje posjetitelja vaše web stranice. Pogledajte koliko dugo pregledavaju vašu web stranicu ili na kojoj su točno stranici.
Nudi mjerne podatke o izvedbi.
Nudi mjerne podatke o izvedbi.
Upravljanje bazom znanja
Značajka koja korisnicima omogućuje stvaranje i upravljanje sveobuhvatnim spremištima znanja./span>
Nudi upravljanje bazom znanja.
Nudi upravljanje bazom znanja.
Višekanalna komunikacija
Povezuje se s više komunikacijskih linija (poput e-maila, live chata, pozivnog centra ili društvenih mreža) kako bi pojednostavio sve poruke i omogućio korisnicima da na njih odgovore putem softvera za ticketing.
Nudi višekanalnu komunikaciju.
Nudi višekanalnu komunikaciju.
Real-time chat
Izvorni widget za live chat koji se može postaviti na vašu web stranicu i koristiti za komunikaciju u stvarnom vremenu s posjetiteljima vaše web stranice.
Nudi chat u stvarnom vremenu.
Nudi chat u stvarnom vremenu.
Izvještavanje/Analitika
Nadzorna ploča za analitiku koja korisnicima omogućuje generiranje izvješća o izvedbi.
Nudi izvještavanje/analitiku.
Ne nudi izvještavanje/analitiku.
Portal za samoposluživanje
Značajka koja vam omogućuje da izgradite korisnički portal na koji se vaši korisnici mogu registrirati za pristup prošlim ticketima i sadržaju baze znanja.
Nudi portal za samoposluživanje.
Nudi portal za samoposluživanje.
Upravljanje sporazumom o razini usluge (SLA)
Značajka koja vam omogućuje upravljanje i praćenje SLA zapisnika, usklađenost s SLA i još mnogo toga.
Nudi upravljanje sporazumom o razini usluge (SLA).
Nudi upravljanje sporazumom o razini usluge (SLA).
Integracija s društvenim mrežama
integracija s popularnim društvenim mrežama, kao što je Facebook.
Nudi integracije s društvenim mrežama.
Nudi integracije s društvenim mrežama.
Upravljanje ticketima
Upravljajte ticketima s prijenosom ticketa, spajanjem, dijeljenjem, označavanjem kao spam, odgađanjem itd.
Nudi upravljanje ticketima.
Nudi upravljanje ticketima.
Upravljanje tijekom rada
Pravila automatizacije koja se mogu implementirati kako bi se ubrzali procesi korisničke podrške.
Nudi upravljanje tijekom rada./span>
Nudi upravljanje tijekom rada./span>

Obrađujte sve dolazne zahtjeve kupaca s jednog mjesta

LiveAgent streamlines multiple customer service channels into one piece of software

Smanjite vrijeme odziva najbržim chatom uživo

Ne morate upravljati upitima samo putem e-maila. LiveAgent može održavati performanse vaših agenata i pomoći finalizirati korisnikovo putovanje na vašoj stranici putem najbržeg live chat widgeta na tržištu.

Pripremite se za brže odgovore i riješite upite korisnika još brže. Live chat widgeti nisu samo effective alat za korisnički podršku već mogu i pretvoriti vašu zajednicu korisnika u one koji plaćaju..

U kombinaciji s drugim LiveAgent značajkama, kao što su unaprijed pripremljeni odgovoris, pregled tipkanja u stvarnom vremenu i arhiviranje odgovora možete odraditi sve što treba uz LiveAgent i njegove aplikacije i alate za produktivnost.

Real-time chat feature in Help desk ticketing system - LiveAgent

Pristigla pošta tima s chatom uživo i prilagođenim web obrascima

Animated Gifs in help desk ticket answers - LiveAgent

Odgovarajuće značajke za korisničku podršku

Naše vam značajke omogućuju obavljanje mnogih aktivnosti službe za pomoć i automatizacije zadataka koje bi inače produžile vrijeme odziva. Uklonite zadatke koji se ponavljaju i odgovorite na uobičajena pitanja pripremljenim porukama.

Kad budete imali slobodnog vremena, slobodno pomozite kolegama s teškim zadacima u zajedničkoj pristigloj pošti s više kanala. Poboljšajte svoj tijek rada pravilima, oznakama i privatnim bilješkama u ticketima za korisničku podršku. Prikupite povratne informacije kupaca kako biste nastavili s dobrim radom.

Proširite svoju interakciju s korisnicima na kanalima društvenih medija i povežite drugi softver i alate trećih strana za stvaranje integracija s LiveAgentom. Istražite značajke i skup alata LiveAgent i saznajte zašto je popularan izbor za tvrtke diljem svijeta.

Učinite LiveAgent softverskom platformom prilagođenom za kvalitetnu korisničku uslugu

Želite li samo ticketing za korisničku podršku ili više kanala za komunikaciju s klijentima?
LiveAgent može biti softver za korisničku podršku ili softver za suradnju koji odgovara stilu i namjeni vašeg tima za korisničku podršku.

Radite li iz pristigle pošte na Gmailu? Povežite sve e-mail adrese koje imate u pristiglu poštu tima i pobrinite se za vašu e-mail podršku.

LiveAgent vam može poslužiti kao vrhunski e-mail klijent. Upotrijebite predloške, postavite pravila dodjeljivanja i ostavite bilješke agentima kako bi mogli učinkovito služiti milijunima klijenata.

Pristupite chatu uživo kako biste agentima pojednostavili komunikacijski proces. Chat uživo je također idealan izbor za korisnike koji žele brze odgovore na njihova pitanja.

Stavite gumb na svoju web stranicu i povećajte zadovoljstvo korisnika chatom. Primajte obavijesti u stvarnom vremenu i pratite koliko ljudi pregledava vaš web.

Omogućite izvrsno iskustvo korisničke podrške sa svojim pozivnim centrom. Telefonski pozivi dio su sustava za ticketing pa možete pratiti sve upite kupaca.

LiveAgent bilježi sve razgovore s korisnicima, uključujući i telefonske pozive. Izradite prilagođena IVR stabla i usmjeravajte pozive pravim agentima korisničke službe.

Jedan od novih popularnih komunikacijskih kanala kupaca su društveni mediji. Iskoristite Facebook, Twitter i Instagram kako biste unaprijedili vašu uslugu za korisnike.

Tvrtke koriste kanale društvenih medija za pokazivanje boljeg korisničkog iskustva, stjecanje lojalnosti kupaca i druge aktivnosti korisničke podrške.

Platforme za podršku koriste portale za samoposluživanje ispunjene korisnim člancima. Članci iz baze znanja povećavaju mogućnosti samoposluživanja za ljude koji žele pronaći odgovore.

LiveAgent dobro funkcionira kao softver za bazu znanja. Dodajte članke iz baze znanja ispunjene vrijednim resursima znanja i arhivu odgovora za svoje klijente.

Korisničko sučelje LiveAgenta puno je značajki koje podržavaju jednostavne procese i masovno opterećenje zadataka. Aplikacije za produktivnost dio su standardne službe za pomoć.

Upravljanje korisničkom podrškom postaje lakše s integracijama s alatima trećih strana. LiveAgent se zatim pretvara u višekanalni alat za suradnju u različite svrhe.

Zadovoljstvo korisnika naš je prioritet

Peter Komornik

LiveAgent kombiniraodličan live chat, ticketing i automatizaciju koji nam omogućuju pružanje iznimne podrške našim kupcima.

black Slido logo

Spremni se za vaš 14-dnevni probni period?

U slučaju dodatnih pitanja, slobodno nas kontaktirajte putem e-maila, društvenih mreža ili nas nazovite.

Ovdje smo 24 sata dnevno kako bi vam pomogli oko bilo čega u vezi s korisničkom podrškom i LiveAgentom. Isprobajte LiveAgent danas besplatno bez podataka o kreditnoj kartici i bez ugovora.

Ako želite više informacija, pogledajte naš video zapis s primjerima korištenja alata i učinkovitog tijeka rada kako biste vidjeli sve što LiveAgent nudi.

LiveAgent Product Tour | Live AgentP0Y0M0DT0H0M145SYoutube video: LiveAgent Product Tour
Live Agent

Usporedite nas s drugim help desk rješenjima

Related Articles to Alternativa za Freshdesk
LiveAgent nudi besplatnu migraciju podataka s Freshdesk-a. Svi vaši tiketi, agenti i povratne informacije s Freshdesk-a automatski će se prebaciti na LiveAgent.

Migrirate s Freshdesk-a?

Migrirajte s Freshdesk-a na LiveAgent lako i brzo! Iskoristite naš API ili stručnu podršku za besplatnu i sigurnu migraciju svih podataka, uključujući agente, tikete i oznake. Uživajte u vrhunskoj korisničkoj podršci i naprednim funkcijama našeg softvera. Pridružite se tvrtkama kao što su Huawei i BMW u pružanju izvanredne usluge. Započnite besplatni probni period bez kreditne kartice već danas!

LiveAgent je odlična HappyFox alternativa. LiveAgent ima kompetitivne cijene i pregršt integracija i značajki za korisničku službu. Isprobajte sami.

Trebate HappyFox alternativu?

Tražite alternativu za HappyFox? LiveAgent nudi nenadmašan softver za korisničku službu s univerzalnom ulaznom poštom, hibridnim tiketing sustavom, automatizacijom i najbržim chat widgetom na tržištu. Povećajte produktivnost i zadovoljstvo korisnika uz više od 179 značajki, a sve to uz uštedu novca. Isprobajte LiveAgent besplatno i pridružite se 15,000 zadovoljnih kompanija diljem svijeta!

LiveAgent je idealna alternativa za Rocket.Chat. Nudi višekanalno help desk iskustvo različitim tvrtkama širom svijeta.

Tražitealternativu za Rocket.Chat?

Otkrijte zašto je LiveAgent najbolja alternativa za Rocket.Chat: besplatno postavljanje, 24/7 podrška, besplatna proba. Prijavite se sada!

Liveagent je najrecenziraniji i najbolje ocijenjeni help desk softver, pa mislimo da je savršena alternativa za Zendesk. Liveagent je preveden na 43 različita jezika (neki su djelomično prevedeni) i podržava widgete prilagodljive jeziku.

Alternativa za Zendesk

Pronađite moćnu Zendesk alternativu s LiveAgentom! Brži chat widget, 175+ značajki i višejezična podrška. Isprobajte besplatno!

Naša web stranica koristi kolačiće (cookie). Ukoliko nastavite, smatramo kako ste dopustili korištenje cookie-a kako je i napisano i našoj Politika privatnosti i cookie pravila.

Start Free Trial x