LiveAgent nudi izvješće o radnom vremenu, ticketima, chatovima, pozivima, rasprodajama, nagradama i još mnogo toga (pogledajte sve opcije u nastavku) iz određenog vremenskog raspona. Pojedinačni unosi mogu se razvrstati prema vremenskom rasponu, odjelu, kanalu i agentu. Izvješća o agentima mogu se izvesti u CSV datoteku.
Opcije prikaza izvještaja o agentima:
- Oznaka (Tag)
- Odgovor
- Novi odgovor prosječno vrijeme
- Otvoreni odgovor prosječno vrijeme
- Pozivi
- Propušteni pozivi
- Minute poziva
- Chat poruke
- Chatovi
- Propušteni chatovi
- Odgovoreni chatovi prosječno vrijeme
- Chat prosječno vrijeme
- Neocijenjeno
- Neocijenjeno %
- Nagrade
- Nagrade %
- Prijekori
- Prijekori %
- Dolazne poruke
- Dolazni pozivi
- Završeni pozivi
- Dolazni chatovi
- Završeni chatovi
Izvještaji o agentima mogu se prikazati putem ovih vrsta grafikona:
Koristite izvještaja o agentima s API-em
Use LiveAgent REST API za dohvaćanje vrijednosti iz izvještaja o agentima.
Identify the most popular communication channels
Generate channel reports to see how many tickets came from which channel. Try it today. No credit card required.
Izvještaji o kanalima komunikacije
Otkrijte kako izvještaji o kanalima komunikacije u LiveAgent-u pružaju detaljan uvid u sve vaše komunikacijske kanale, uključujući e-mail, live chat i pozivni centar. Izvještaji su dostupni po odjelima, agentima i datumima, uz mogućnost izvoza u CSV format. Počnite s besplatnim probnim razdobljem sada i saznajte koji je najpopularniji kanal putem kojeg vas kupci kontaktiraju!