Agenti su najvažniji dio bilo kojeg softvera za korisničku podršku, jer oni unose vještine potrebne za pružanje najbolje korisničke podrške na vašem help desk-u. Agenti ispunjavaju ulogu rješavača problema, pomagača i pomažu vašoj tvrtki i vašem brandu da dođu do vrha.
Agenti su ljudi koji pružaju usluge podrške. Pomoću administratorske uloge mogu nadzirati i konfigurirati sustav. Stoga oni vode računa o nekim stvarima ili o svemu što se događa u vašem LiveAgent-u, ovisno o njihovim ulogama.
Agenti i predstavnici kupaca u osnovi znače isto, to je univerzalna definicija za sve ljude koji pružaju korisničku podršku (rješavaju zahtjeve za podršku).
Tipovi korisnika
- Agent – Agenti brinu o svim zahtjevima kupaca, odgovaraju na chatove, telefonske pozive i druge poruke. Po želji mogu upravljati člancima iz baze znanja. Nemaju pristup konfiguraciji.
- Administrator – Administratori mogu konfigurirati sustav, pregledavati izvješća i upravljati ostalim korisnicima.
- Vlasnik – vlasnik je posebna vrsta administratora koji, osim toga, može mijenjati i nadograđivati plan pretplate i ima pristup informacijama o naplati i računima.
Start supporting your customers with LiveAgent
Invite an unlimited number of agents into your help desk and start providing excellent customer service. Start today with a free 14-day trial. No credit card required.
Resursi baze znanja
Pružite odličnukorisničku uslugu.
Odlična korisnička usluga počinje s boljim help desk softverom. Pogledajte prednosti LiveAgent-a i započnite s upotrebom za 5 minuta.