Što je automatska distribucija tiketa?
Automatska distribucija tiketa je funkcija korisničke podrške koja automatski dodjeljuje tikete korisničke podrške agentima podrške sljedeći predefinirana pravila. Svaka korisnička podrška ima različita pravila automatske distribucije tiketa, kao što su kružni sustav, zazvoni svima, nasumična dodjela ili maksimalna iskorištenost.
Zašto je automatska distribucija tiketa bitna?
Automatska distribucija tiketa može pomoći vašim timovima korisničke službe na više načina. Može:
- Povećati efikasnost i produktivnost
- Smanjiti vrijeme potrebno za odgovor i rješenje
- Ostaviti manje prostora za ljudsku grešku
- Sačuvati vrijeme i smanjiti troškove
77% korisnika kaže da neefikasna korisnička iskustva smanjuju njihovu kvalitetu života.
Koje vrste automatske distribucije tiketa postoje u LiveAgent-u?
LiveAgent softver za korisničku podršku ima više različitih metoda automatske distribucije tiketa za dolazne tikete, pozive i chat.
Ove metode automatske distribucije tiketa osiguravaju da vaši agenti uvijek imaju optimalnu količinu tiketa, rotirajuću telefonsku dužnost i dodijeljene pauze za odmor.
LiveAgent opcije usmjeravanja chata
Zazvoni svima
Zazvoni svima metoda obavještava sve online agente o novom dolaznom pozivu/chatu i zvoni dok netko ne odgovori.
Maksimalna iskorištenost
Metoda maksimalne iskorištenosti dodjeljuje nove chatove agentima s najvećim brojem tekućih chatova, zbog postizanja maksimalne iskorištenosti. Jednom kada predstavnik za korisnike nema više slobodnih mjesta za chat, idući chatovi će biti usmjereni na idućeg dostupnog agenta. S ovom metodom, možete maksimizirati količinu tiketa za chat agente i pustiti ostale agente da rade na offline tiketima.
Prosječna iskorištenost
Metoda prosječne iskorištenosti dodjeljuje nove dolazne chatove agentima s najmanjim brojem tekućih chatova, kako bi držali isti stupanj iskorištenosti svih agenata. U osnovi, ova metoda automatske distribucije istovremeno balansira količinu chata između svih dostupnih agenata podrške.
Nasumična dodjela
Distribucijska metoda nasumične dodjele dodjeljuje tikete nasumično. Ova metoda distribucije tiketa može prosječno i tijekom duljeg vremena, pomoći dodijeliti isti broj chatova svakom od vaših agenata.
Ready to improve customer service workload?
Test our subscriptions with our 14-day free trials. Don't waste any more time and get on board with an all-in-one help desk solution right away.
Chat prioriteti
Ako želite, možete postaviti chat prioritete za određene agente. Kao rezultat toga, novi chatovi će biti preusmjereni na agente s najvećim prioritetom (1- najveći, 100 – najmanji).
Maksimalna količina chata
Definirajte maksimalnu količinu chata za svakog agenta. Jednom kada se maksimalna količina dosegne, novi chatovi će biti preusmjereni na druge online agente s visokim chat prioritetom.
Preusmjeravanje telefona i prioriteti agenata
Postoje dvije opcije za preusmjeravanje telefona:
- Nasumična dodjela – dolazni pozivi će biti nasumično dodijeljeni online agentu
- Dodjela po prioritetu – dolazni pozivi će biti dodijeljeni slobodnom agentu s najvećim prioritetom
Preusmjeravanje poziva na osobni uređaj
S LiveAgent-om, agenti imaju opciju preusmjeravanja dolaznih poziva na osobni uređaj, kao što je mobilni telefon. To omogućuje agentima pružanje korisničke podrške u hodu.
Kako postaviti automatsku distribuciju tiketa u LiveAgent-u?
Chat distribucija
- Prijavite se na LiveAgent
- Kliknite na Konfiguracija (ikona zupčanika u lijevoj traci izbornika)
- Kliknite na Chat
- Kliknite na Postavke chata
- Nađite sekciju Preusmjeravanje chata i izaberite metodu distribucije koju preferirate
- Kliknite Sačuvaj
Distribucija poziva
- Prijavite se na LiveAgent
- Kliknite na Konfiguracija (ikona zupčanika u lijevoj traci izbornika)
- Kliknite na Zovi
- Kliknite na Postavke
- Nađite sekciju Preusmjeravanje poziva i izaberite metodu distribucije koju preferirate
- Kliknite Sačuvaj
Distribucija tiketa
Postavljanje automatske distribucije tiketa za email, upite socijalnih medija i tikete baze znanja može biti urađeno na dva načina.
Distribucija tiketa po odjelima
- Prijavite se na LiveAgent
- Kliknite na Konfiguracija (ikona zupčanika u lijevoj traci izbornika)
- Kliknite na Odjeli
- Ili Uredite postojeći odjel ili kreirajte novi (ako kreirate novi odjel, uvjerite se da je To solve opcija označena)
- Kliknite na Agenti i dodajte agente koji će biti odgovorni za rješavanje tiketa iz ovog odjela
- Kliknite Sačuvaj
- Kao primjer, možete kliknuti na Twitter i Twitter računi. Kliknite Uredi i u sekciji Odjeli izaberite odjel koji ste upravo kreirali. Ovaj korak može biti ponovljen za Viber, Facebook, Instagram, gumbe za poziv, gumbe za video chat, gumbe za chat, pozivnice, obrasce za kontakt i email račune.
- Kliknite Sačuvaj. Odsad će svi novi Twitter tiketi biti usmjereni u odjel koji ste upravo izabrali i biti vidljivi agentima koje ste odabrali. Novi dolazni Twitter tiketi će se pokazivati u To Solve sekciji. Jednom kada agent otvori tiket iz To Solve gumba, sustav će mu automatski dodijeliti tiket.
Distribucija tiketa po agentima
- Prijavite se na LiveAgent
- Kliknite na Konfiguracija (ikona zupčanika u lijevoj traci izbornika)
- Kliknite na Agenti
- Kliknite na Uredi ili kreiraj novog agenta (ako kreirate novog agenta, popunite njihove osobne informacije i nastavite na idući korak)
- Kliknite na Odjeli i dodajte ih odjelima kojima pripadaju (uradite isto u sekciji Tiketi, Chatovi i Pozivi)
- Kliknite Sačuvaj
Korištenje pravila za kreiranje vlastitih tijekova rada
Ako želite ići korak naprijed, možete koristiti pravila automatizacije za kreiranje unikatnih tijekova rada koji se ponašaju kao metode distribucije tiketa. Da bi to uradili, prijavite se u LiveAgent, kliknite Konfiguracija, izaberite Automatizacija, kliknite na Pravila i kliknite Kreiraj.
Slobodno iskušavajte različite scenarije. Kada je LiveAgent automatizacija u pitanju, mogućnosti su beskonačne.
Prednosti automatske distribucije tiketa
Poboljšano vrijeme rješavanja i zadovoljstvo korisnika
Kada se tiket dodijeli pravom agentu u pravo vrijeme, to može imati pozitivan utjecaj na brzinu rješavanja što posljedično utječe na zadovoljstvo klijenta. Zadovoljni klijenti su kamen temeljac svakog poslovanja, jer utječu na preporuke, online ocjene, usmenu predaju i prodaju. Stoga, svako poduzeće treba težiti održavanju klijenata sretnima s odličnom uslugom, brzim odgovorom i osobnim pristupom.
Automatska distribucija listića štedi vrijeme i novac
Možete li zamisliti dodjelu odgovornosti za svaki tiket ručno? Ne samo da bi to oduzelo ekstremno puno vremena, nego bi i bilo vrlo skupo. Srećom, softveri za korisničku podršku kao što je LiveAgent mogu razmjerno brzo rješavati automatsko usmjeravanje tiketa. Prepustite logistiku nama, tako da se vaši agenti mogu usredotočiti na ono što je važno — njegovanje veza s klijentima.
Izvori baze znanja
Kako bi saznali više o automatskom usmjeravanju tiketa, pogledajte naše izvore baze znanja:
- Kako automatski dodijeliti tiket agentu
- Kreiranje tiketa i odabir odjela kada koristite proslijeđeni email račun
- Kako automatski dodijeliti tiket agentu nakon što odgovori
- Postavljanje odjela
- Kako usmjeravanje chata radi
Spremni za automatsku distribuciju tiketa?
Otkrijte kako je lako pružati osobnu, pravovremenu i stručnu podršku s LiveAgent-om. Započnite vaš besplatni 14-dnevni probni period danas. Kreditna kartica nije potrebna.
{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “Štoje automatska distribucija tiketa”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Automatska distribucija tiketa je značajka korisničke podrške koja automatski dodjeljuje tikete korisničke podrške agentima podrške sljedeći predefinirana pravila” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Koje vrste automatske distribucije tiketa postoje?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Svaka korisnička podrška ima različit set automatskih distribucija tiketa, kao žto su kružni sustav, zazvoni svima, nasumična dodjela ili maksimalna iskorištenost. ” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Zašto je automatska distribucija tiketa bitna?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Automatska distribucija tiketa može pomoći vašim timovima korisničke službe na više načina. Može: -Povećati efikasnost i produktivnost -Skratiti vrijeme potrebno za odgovor i rješavanje -Ostaviti manje prostora za ljudsku grešku -Sačuvati vrijeme i smanjiti troškove ” } }] }