Što je chat u stvarnom vremenu?
Chat uživo alat je za neposrednu komunikaciju s posjetiteljima vaše web stranice. Chat u stvarnom vremenu može pružiti prikladne odgovore koje kupci žele, a istovremeno daje značajne prednosti osoblju i materijalnom aspektu vaše tvrtke. Korisnički Chat Uživo gradi povjerenje kupaca tijekom kupnje i povećava cjelokupno korisničko iskustvo.
Jeste li znali da: “63% korisnika vjerojatnije će se vratiti na web mjesto koje pruža chat uživo?”
ljudskog faktora vašoj web stranici i razgovor s korisnicima u stvarnom vremenu može promijeniti igru.
Poslovne pogodnosti Chata uživo:
- Povoljna cijena
- Praktičnost za posjetitelje u stvarnom vremenu
- Povećano zadovoljstvo korisnika
- Kompetitivna prednost
- Prosječno povećanje konverzija od 23%
- Poboljšano iskustvo korisnika (CX)
- Manji troškovi za telefonsku podršku
- Prilagođenost korisnicima
Funkcije LiveAgent-ovog chata u stvarnom vremenu:
Pozovite agenta u Chat
Dok imate aktivnu chat sesiju s posjetiteljem, možete pozvati svog kolegu da vam pomogne. Na primjer, kad niste sigurni kako riješiti neki problem. U chat možete pozvati onoliko agenata koliko vam je potrebno. Pozvani agenti mogu izravno slati poruke u chatu ili pisati bilješke vidljive samo drugom agentu.
Razgovarajte istovremeno s više korisnika
Jednostavno prebacivanje između kartica u softveru za korisničku podršku i učinkovito rješavanje upita kupaca.
Mobilni chat uživo
Još jedna sjajna značajka koju nudi LiveAgent-ov chat putem interneta je ta što lako možete pružiti korisničku podršku dok ste u pokretu koristeći chat uživo. LiveAgent ima mobilnu aplikaciju za chat i za Android i za iOS. Uvijek budite dostupni za razgovor putem LiveAgent-ovog mobilnog chata uživo i steknite prednost u odnosu na konkurente.
Bilješke u chatu
Možete jednostavno dodati bilješku u svoj chat (bilješka je vidljiva samo vama i ostalim agentima).
Povucite i ispustite datoteke u chat
Omogućite kupcima da lako pošalju datoteke dok razgovaraju s predstavnicima vaše podrške. Učinite čitav postupak lakšim i bržim.
Povratne informacije putem chata
Izbjegnite pružanje loše korisničke podrške tako što će vaši korisnici moći ocijeniti odgovore koje su dobili od agenata iz vaše korisničke podrške. Nagradite svoje najbolje agente i pomognite onima koji su trenutno neuspješni. Prepoznajte negativne trendove u svojoj korisničkoj podršci i djelujte u skladu s tim.
Automatske pozivnice za chat uživo
Angažirajte posjetitelje svoje web stranice pozivajući ih na chat u stvarnom vremenu sa svojim agentima. Postavite chat pozivnice za prilagođene URL-ove na svojoj web stranici (npr. na stranici s cijenama).
Ako želite saznati više, pročitajte Pozivnice za proaktivni chat.
Laka integracija
Jednostavan sustav olakšava stvaranje prilagođenih gumbova za chat koji se mogu lako integrirati na vašu web stranicu. Samo kopirajte i zalijepite mali HTML kod.
Prethodno kreirani gumbi za Chat uživo
LiveAgent nudi razne unaprijed izrađene i prilagodljive gumbe za chat uživo. Niste pronašli pravi stil gumba za chat putem interneta? Ne brinite, možete stvoriti prilagođeni gumb tako što ćete učitati sliku ili napisati vlastiti HTML kod.
Pogledajte sve LiveAgent-ove prilagodljive gumbe – Galerija gumbova za chat uživo.
Try out LiveAgent's Live Chat Free Trial
Handle all customer inquiries from one interface. Start improving your live chat support with a 14-day free trial right away!
Opcije postavljanja i dizajna chata uživo:
Dizajn prozora za chat uživo
Možete birati između 4 stila prethodno izrađenog prozora za chat:
- Klasični chat
- Kvadratni chat
- Musho chat
- Chat s oblačićem
Odredite veličinu, položaj i boju prozora za chat.
Moguće izmjene u dizajnu prozora:
- Naslov
- Poruka dobrodošlice
- Položaj
- Omogućavanje skočnog prozora
- Veličina
- Boja obruba
- Boja gumba
- Boja statusa
- Boja agentove poruke
- Boja posjetiteljeve poruke
Nadalje, također možete definirati svoj prilagođeni CSS kod za precizno podešavanje izgleda i stila svakog prozora za kontakt.
Postavke chata i usmjeravanje
Kako bi osigurao brzu i preciznu komunikaciju, LiveAgent dodjeljuje chatove Agentima koji su već prethodno komunicirali s korisnicima s kojima razgovaraju.
Osim nasumičnog dodjeljivanja, postoje i 3 druge mogućnosti za napredno usmjeravanje chata.
Nasumična dodjela
Novi chatovi bit će nasumično dodijeljeni jednom od agenata dostupnih za chat. Ova vam strategija pomaže dodijeliti jednaku količinu chatova svakom agentu.
Prosječna iskorištenost
Novi chatovi dodijelit će se agentu s najmanjim brojem aktivnih chatova kako bi se zadržala ista iskorištenost svih dostupnih agenata. Ova vam strategija pomaže raspodijeliti uravnoteženi broj usporednih chatova između svih dostupnih agenata.
Maksimalna iskorištenost
Novi chatovi dodijelit će se agentu s najvećim brojem aktivnih chatova kako bi njegova iskorištenost ostala na vrhuncu. Kad agent više nema slobodnih mjesta za chat, novi zahtjev za chat bit će preusmjeren na sljedećeg dostupnog agenta. Ova vam strategija pomaže maksimizirati podjelu razgovora među agentima i dopušta da ostali agenti rade na tiketima izvan mreže.
Zvono-za-sve
Novi zahtjevi za chat obavijestit će sve agente koji su dostupni za chat dok ga jedan od njih ne prihvati.
Koliko košta implementiranje chata uživo na moju web stranicu?
LiveAgent nudi nekoliko pretplata koje možete izabrati. Ako niste sigurni koja je prava za vas, evo 14-dnevnog besplatnog probnog razdoblja.
Cijene chata uživo mogu se razlikovati ovisno o tome koliko agenata ima vaša tvrtka. LiveAgent je kompleksno rješenje, stoga uključuje više stavki od samog chata uživo. Ovdje saznajte više o cijenama za LiveAgent chat uživo.
Cijene chata uživo prikazane su u nastavku:
Resursi iz baze znanja
Želite li implementirati podršku putem chata uživo na vašu web stranicu?
Evo detaljnog vodiča za integriranje gumba za chat uživo na vašu web stranicu.
Želite li doznati više?
Pročitajte 10 razloga zašto implementirati gumb za chat uživo.
Try out LiveAgent's Live Chat Free Trial
Handle all customer inquiries from one interface. Start improving your live chat support with a 14-day free trial right away!
Povećajte učinkovitost vaše agencije uz LiveAgent live chat softver! Omogućite brz i direktan kontakt s klijentima, unaprijedite marketinške aktivnosti i generirajte vrijedne lead-ove. Integrirajte live chat i pružite klijentima izvanredno korisničko iskustvo koje danas očekuju. Saznajte kako LiveAgent može transformirati vašu agenciju.
Trebate poboljšati svoju korisničku službu?
Poboljšajte svoju korisničku službu uz napredne značajke korisničke podrške koje vam pomažu personalizirati komunikaciju i pružati brze odgovore vašim klijentima.
Tražite help desk za WordPress?
LiveAgent je vodeće help desk rješenje za vaše WordPress stranice. Kombinirajte najbolje ocijenjeni help desk s najpopularnijim CMS-om.
Poboljšajte zadovoljstvo sa softverom za povratne pozive
Softver za povratne pozive od LiveAgent-a je sveobuhvatna opcija koja uključuje i pozivni centar. Naše rješenje za povratne pozive ima sve potrebne značajke. Isprobajte ga besplatno.