Što je click-to-call gumb?
Click to call gumb je digitalni alat koji vam omogućuje pokretanje poziva u stvarnom vremenu putem interneta. Sve što trebate učiniti je kliknuti na ugrađenu poveznicu koja sadrži poslovni telefonski broj, a namjenski sustav, poput LiveAgent softvera za pozivni centar će izvršiti poziv.
Koja je razlika između click-to-call i click-to-dial poveznica?
Click-to-dial poveznica je drugi naziv za click-to-call poveznicu. Ovi se izrazi mogu zamijeniti i imaju isto značenje. U ovom tekstu ćemo koristiti oba izraza.
Što radi click-to-dial/click-to-call značajka?
Click-to-call tehnologija omogućuje vam biranje bilo kojeg ugrađenog (hiperpoveznica) telefonskog broja na internetu. Nakon što kliknete na nju, možete izvršiti poziv putem preglednika putem bilo kojeg odgovarajućeg programa, uključujući LiveAgent. Osim toga, funkcija može raditi s LiveAgent web kontakt karticama (proširenjima preglednika) koja vam omogućuju pregled kontakt informacija o ljudima i tvrtkama na webu.
Kako funkcionira click-to-dial?
Click-to-dial funkcionira zahvaljujući HTML tel link protokolima koji komuniciraju s dodijeljenim pozivnim centrima ili softphone aplikacijama. Kada kliknete na click-to-dial telefonski broj u hiperpoveznici, skripta na serveru traži od vašeg softvera za pozivni centar da poduzme radnju i pokrene poziv. Softver za pozive zatim poziva povezani broj i spaja pozivatelja i osobu/tvrtku koju pozivaju.
Tko koristi click to call?
Click-to-dial se može koristiti od strane bilo koje tvrtke ili pojedinca koji obavljaju velik broj telefonskih poziva. To je vjerojatno jedna od najkorisnijih značajki za SDR-ove (predstavnike razvoja prodaje), prodajne timove, marketare zadužene za doseg, izvršne asistente, istraživače tržišta i predstavnike korisničke podrške jer može olakšati njihov posao.
Iako click-to-dial koriste većinom B2B i B2C poduzeća, “obični” ljudi također mogu imati koristi od te značajke. Na primjer, ako klijent na svom mobilnom telefonu traži vaše kontaktne podatke, jednostavno može kliknuti na broj telefona u hiperpoveznici na vašoj web stranici i odmah započeti poziv umjesto da se prebacuju između preglednika i biranja broja na telefonu.
Zašto je click-to-call neophodan?
Click-to-dial je koristan jer ljudima štedi puno vremena. Umjesto da moraju ručno unijeti broj telefona svaki put kada žele obaviti poziv (bilo na mobilnom telefonu ili softphone aplikaciji), jednostavno mogu kliknuti na poveznicu za telefon i započeti poziv. Ovo vam dugoročno štedi puno vremena za unos podataka i omogućava vam da obavite još više odlaznih poziva. To pak, poboljšava učinkovitost radnog tijeka i štedi vrijeme agentima, a također štedi vaš novac.
U kombinaciji s click-to-email značajkom koja može otvoriti unaprijed popunjeni prozor za tiket u LiveAgent-u, predstavnici korisničke službe, prodajnog tima i marketari mogu povećati svoju produktivnost i poboljšati svoju radnu izvedbu.
Manje, ali učinkovite promjene poput ovih će održati vaše zaposlenike sretnima i spriječiti izgaranje na poslu, jer eliminiraju ponavljajuće, dosadne i besmislene zadatke. Umjesto toga, vaši zaposlenici mogu se usredotočiti na njegovanje odnosa s kupcima, stvaranje nevjerojatnog korisničkog iskustva i pružanje personalizirane i stručne podrške koristeći click-to-call i click-to-dial.
Kako učiniti da se broj telefona može kliknuti?
Ako želite postaviti click-to-call i napraviti klikabilne telefonske brojeve, morate imati pristup pozadini vaše web stranice kako biste mogli uređivati postojeće tekstove koji sadrže telefonske brojeve. Da biste postavili klikabilni telefonski broj, jednostavno kopirajte ovaj komad koda i zamijenite telefonski broj unutar navodnika s vašim vlastitim.
<a href="tel:1-234-567-1111">1-234-567-1111</a>
<a href="tel:1-234-567-1111">Click to Call</a>
Kada završite, sačuvajte promjene i ponovno učitajte stranicu. Vaš broj telefona trebao bi biti klikabilan. Ako nije klikabilan ili primijetite neku grešku, provjerite kod. Provjerite jesu li navodnici prisutni, kao i ostali znakovi i naredbe poput .
Kako koristiti click to call
Predlažemo da nabavite omnikanalni softver za kontaktne centre poput LiveAgent-a. Nakon što ga postavite i odaberete pružatelja VoIP usluge, sustav će moći besplatno vršiti dolazne i odlazne pozive iz vašeg preglednika.
Ako želite preuzeti LiveAgent-ovo proširenje preglednika za web kontaktne kartice kako biste vidjeli dodatne informacije o ugrađenim telefonskim brojevima, možete to učiniti. Ako to učinite, nakon što prijeđete pokazivačem preko ugrađenog broja telefona, pojavit će se LiveAgent kontakt kartica i prikazati dodatne CRM informacije. Klikom na click-to-dial telefonski broj, LiveAgent će stvoriti novi tiket i izvršiti poziv. Sve to će biti vidljivo u vašoj upravljačkoj ploči.
Međutim, ako ne želite preuzimati LiveAgent-ovo prošitenje za preglednik, ne morate. Nema potrebe za instalaciju ili integraciju bilo kojih programa ili dodataka. LiveAgent može djelovati kao zadani obradnik ugrađenih veza. Nakon klika na njih, LiveAgent help desk softver može izvršiti pozive i otvoriti prethodno popunjena polja za tikete.
Razlika između gumba za poziv i click-to-call poveznice
Gumb za poziv i click-to-call poveznica rade na isti način. Međutim, estetski se razlikuju. click-to-call poveznica je, naravno, samo poveznica. S druge strane, gumb za poziv je minijaturni banner ili ikona telefona koja izgleda kao tipka. Može se postaviti bilo gdje na vašoj stranici te imati različite stilove, tekstove, veličine i boje.
Improve your calls with LiveAgent!
LiveAgent's call center features offer exactly what you need to improve your customer support over the phone. Get started today!
Spremni ste omogućiti click-to-dial za svoj tim?
Ako ste spremni poboljšati učinkovitost svog tima dok štedite vrijeme i novac, vrijeme je da počnete koristiti click-to-call. Alternativno, preuzmite LiveAgent proširenje za pretraživač za web kontaktne kartice za bržu komunikaciju i više uvida. Proširenje za pretraživač je besplatno i možete ga preuzeti sa Google Chrome Web Store ili Mozzila Firefox popisa add-ona. Kad ste već tu, isprobajte LiveAgent. Nudimo besplatnu sveobuhvatnu 30-dnevnu probu i nije vam potrebna kreditna kartica da biste započeli.
Otkrijete koliko vi i vaš tim možete biti učinkoviti već danas.
Softver za dolazne pozive call centra
Otkrijte kako LiveAgent softver za dolazne pozive pomaže tvrtkama da poboljšaju korisničko iskustvo i povećaju prodaju pomoću IVR tehnologije, pametnog usmjeravanja poziva i integriranog video chata. Uživajte u neograničenom snimanju poziva i detaljnoj analitici za optimizaciju vašeg call centra.