Što su kontaktne grupe?
Kontaktne grupe su skupine kupaca koji dijele nešto zajedničko. Zajednički bi mogli biti slični interesi, rad u istoj tvrtki, ista vremenska zona, govoriti istim jezikom, upotrebljavanje iste vrste proizvoda ili posjedovanje iste razine pretplate.
Što možete učiniti sa kontaktnim grupama?
Dodavanje kontakata u grupe omogućuje Vam segmentiranje kupaca, što olakšava upravljanje Vašom službom za pomoć. Stvaranje kontaktnih grupa također je izvrsno za marketing i prodaju, jer Vam omogućuje pružanje personaliziranijeg sadržaja za svaku grupu.
Grupe kontakata Vam omogućuju:
- Sortirajte svoje poslovne kontakte
- Dodajte više kontakata u jednu grupu
- Dodijelite više kontaktnih grupa jednom kontaktu
- Dodijelite određena pravila
- Dodijelite posebna vremenska pravila
- Dodijelite specifična SLA pravila
- Pregledajte tikete, kontakte i tvrtke po kontaktnim grupama
Segment customers with ease
Segment your customers according to their purchasing power, interest, geolocation, and more. Create contact groups for free starting today. No credit card required.
Kako kreirati kontaktne grupe u LiveAgent-u
- Prijavite se na LiveAgent
- Kliknite na Kupce
- Kliknite na Kontaktne grupe
- Kliknite narančasti gumb Stvori
- Nazovite svoju korisničku grupu
- Odaberite boju teksta i boju pozadine za oznaku segmenta kupaca
- Kliknite Stvori
Kako dodati korisnike u kontaktne grupe
- Prijavite se na LiveAgent
- Kliknite na Kupce
- Odaberite kupce po Vašem izboru
- Pronađite polje Grupe i kliknite oznaku
- Odaberite grupu u koju ih želite dodati
- Kliknite “Sačuvaj”
Kako urediti ili izbrisati postojeće kontaktne grupe
- Prijavite se na LiveAgent
- Kliknite na Kupce
- Kliknite na Kontaktne grupe
- Klikom na gumb za uređivanje odaberite kontaktnu grupu koju želite urediti
- Uredite naziv kontaktne grupe, boju oznake ili boju teksta
- Kliknite “Sačuvaj”
- Neobvezno: Odaberite kontakatnu grupu koju želite izbrisati klikom na gumb za brisanje
Kako mogu profitirati grupiranjem korisnika?
Poboljšan tijek rada
Kreiranje radnog tijeka sa usmjeravajućih tiketa koji uzimaju u obzir segmente kupaca vrlo je učinkovito i produktivno. Na primjer, usmjeravanjem tiketa od određenih grupa kupaca (poput VIP-a ili prodavača) ravno do njihovih odgovarajućih upravitelji računa, vi poboljšavate vrijeme odgovora, fstopu riješenosti prvih kontakata, a prije svega korisničko zadovoljstvo. Također uklanjate bilo kakvu zabunu ili stagnaciju tiketa.
Povećana posvećenost
Korisničke grupe izvrsne su i za marketing i segmentaciju prodaje. Na primjer, možete stvoriti LiveAgent pravilo koje će slati jedinstveno personalizirane i unaprijed oblikovane e-poruke za praćenje svakoj korisničkoj grupi. Ovakve personalizirane poruke poboljšat će angažman kupaca, što će donijeti prihod i generirati veću prodaju.
Jednostavnije filtriranje tiketa
Grupe kupaca također Vam mogu pomoći u pronalaženju tiketa u univerzalnoj pristigloj pošti. Vaše službe za pomoć. Uvijek je korisno imati alate koji olakšavaju filtriranje tiketa, jer se nećete morati sjećati određenih detalja o svakoj tiketi koju pokušavate pronaći. Umjesto toga, sve čega se morate sjetiti je njihova korisnička grupa, što situaciju znatno olakšava.
Slučaj upotrebe: Korištenje kontaktnih grupa za brže odgovaranje VIP korisnicima
Recimo da želite stvoriti VIP grupu i prioritetno odgovoriti na njihove upite. Da biste to učinili, možete postaviti pravilo koje će aktivirati kad god jedan od tih određenih kupaca podnese tiketu. To možete učiniti usmjeravanjem njihovih tiketa do određenog odjela ili promjenom razine SLA tako da Vaši agenti brže odgovaraju na njihove poruke. U oba slučaja morat ćete pronaći grupu kontakt u postavkama pravila.
Izvori baze znanja
Ako želite saznati više o kontaktnim skupinama ili temama povezanim s kontaktnim skupinama, pogledajte našu bazu znanja, akademija, pojmovnik i webinar resursi. Ne zaboravite provjeriti naš blog i naš koje možete koristiti za slanje naših personaliziranih biltena e-pošte svojim kontaktnim grupama.
- Kako kreirati kontaktne grupe
- Kako postaviti i kreirati kontakte
- Korištenje kontakatnih grupa za brži odgovor VIP korisnicima
Jeste li spremni stvoriti jedinstvene kontaktne grupe?
Otkrijte kako je lako segmentirati kupce i pružiti personaliziranu uslugu s našim besplatnim 30-dnevnim probnim razdobljem. Nije potrebna kreditna kartica.
Is managing and organizing customer contacts becoming a hassle?
Take control of your customer communication and boost efficiency with LiveAgent's contact groups feature!
Povećajte angažman s LiveAgent-om
Povećajte angažman klijenata s personaliziranom višekanalnom podrškom. Učinite da se vaši klijenti osjećaju dobro svaki put kada se susretnu s vašim poduzećem.