Odjel predstavlja određenu diviziju vaše organizacije razvrstanu po proizvodu ili usluzi, području znanja, fizičkom položaju ili odgovornosti.
Distribuirajte tickete i rasporedite agente podrške u odjele. Definirajte filtre i prenesite pravila tako da vaši ticketi uvijek dođu u prave ruke. Navedite različite potpise, Pravila odgovaranja na telefon i chat za različite odjele. Odmah pogledajte koliko je novih, otvorenih i riješenih ticketa u vašim odjelima.
Primjer
Možete stvoriti odjel pod nazivom “Prodaja” i dodijeliti mu prikladne tickete.
Svaki odjel imat će svoj vlastiti postupak podrške za koji možete odrediti agente, konfigurirati adrese e-pošte za podršku, pratiti upite za podršku, postaviti pravila tijeka rada, definirati SLA i a href=”https://www.liveagent.com/customer-support-glossary/business-hours/”>radno vrijeme.
Odjeli vam omogućuju da:
- Ograničite pristup ticketima agentima koji pripadaju istom odjelu kao i ticket
- Prilagodite vaše predloške e-mail komunikacije po Odjelu
- Konfigurirajte dostupnost chat-a, poziva i dopisivanja po Odjelu
Radite sami?
Ne morate koristiti odjele ako vodite tvrtku s jednim čovjekom ili vrlo malu organizaciju. U tom slučaju svi ticketi distribuiraju se svima, neovisno o vrsti upita.
Prednosti odjela:
- Distribuirajte zadatke i odgovornost
- Grupirajte timova specijalista zajedno
- Povećajte efektivnost i kvalitetu upravljanja ticketima
- Smanjite vrijeme odgovora i razlučivanja ticketa
Primjeri korištenja
- Funkcionalno: Ljudski resursi, IT, računovodstvo
- Po proizvedu ili usluzi: gradski bicikli, cestovni bicikli ili bikes-shop.com, flowers-shop.com
- Klijentima – Preprodavači, partneri, VIP
- Geografski – SAD, Europa, Azija
Izvještaj o odjelima
LiveAgent nudi izvješštaje o ticketima, chatovima, pozivima, rangove i još mnogo toga (pogledajte sve opcije u nastavku) iz određenog vremenskog raspona. Pojedinačni unosi mogu se razvrstati prema vremenskom rasponu, odjelu, kanalu i agentu. Izvještaj odjela može se izvesti u CSV datoteku.
Opcije prikaza izvještaja odjela
- Oznaka
- Odgovor
- Novi odgovor prosječno vrijeme
- Otvoreni odgovor prosječno vrijeme
- Pozivi
- Propušteni pozivi
- Minute poziva
- Chat poruke
- Chatovi
- Propušteni chatovi
- Odgovoreni chatovi prosječno vrijeme
- Chat prosječno vrijeme
- Neocijenjeno
- Neocijenjeno %
- Nagrade
- Nagrade %
- Prijekori
- Prijekori %
- Dolazne poruke
- Dolazni pozivi
- Završeni pozivi
- Dolazni chatovi
- Završeni chatovi
- Kreirani tiketi
- Riješeni tiketi
Izvještaji o odjelima mogu prikazati podatke u ovim tipovima grafikona:
Koristite izvještaje o odjelima putem API-a:
Koristite LiveAgent REST API za dohvatiti vrijednosti iz izvještaja o odjelima.
Discover which agents need more training
Generate time reports to see which tickets took the longest to answer, and who was working on them. Try it today. No credit card required.
Resursi baze znanja
Izvještaji o kanalima komunikacije
Otkrijte kako izvještaji o kanalima komunikacije u LiveAgent-u pružaju detaljan uvid u sve vaše komunikacijske kanale, uključujući e-mail, live chat i pozivni centar. Izvještaji su dostupni po odjelima, agentima i datumima, uz mogućnost izvoza u CSV format. Počnite s besplatnim probnim razdobljem sada i saznajte koji je najpopularniji kanal putem kojeg vas kupci kontaktiraju!
Izvještaj o usklađenosti sa SLA
Otkrijte kako LiveAgent-ov Izvještaj o usklađenosti sa SLA može unaprijediti vašu korisničku podršku. Pratite ispunjene i propuštene SLA ciljeve, analizirajte performanse agenata i optimizirajte uslugu s lakoćom. Isprobajte besplatno i poboljšajte efikasnost tima uz prilagodljiva SLA pravila.