Nikad ništa ne propustite s LiveAgent email obavijestima. One vas obavještavaju svaki put kad primite email. Nikad više nećete propustiti razgovor, a možete nastaviti raditi to što radite bez prečestog provjeravanja vaše ulazne pošte.
Email notifications can be activated to automatically send emails to Agents:
- When a Ticket is assigned to an agent
- Kada kupac odgovori u dodijeljenoj karti
- When a new ticket is created in a Department the agent is a part of

It prevents your customer service ticketing software from becoming overloaded with unanswered tickets.
Say goodbye to abandoned tickets
Get email notifications about each new ticket, or ticket response. Try it today. No credit card required.
Resursi baze znanja
Izvještaji o kanalima komunikacije
Otkrijte kako izvještaji o kanalima komunikacije u LiveAgent-u pružaju detaljan uvid u sve vaše komunikacijske kanale, uključujući e-mail, live chat i pozivni centar. Izvještaji su dostupni po odjelima, agentima i datumima, uz mogućnost izvoza u CSV format. Počnite s besplatnim probnim razdobljem sada i saznajte koji je najpopularniji kanal putem kojeg vas kupci kontaktiraju!
Softver za upravljanje emailovima
Olakšajte upravljanje emailovima uz napredne značajke LiveAgent softvera! Povećajte produktivnost i zadovoljstvo korisnika već danas!