U LiveAgentu možete konfigurirati predloške e-pošte za svoje kupce i agente. Svi predlošci e-pošte poslani iz vašeg LiveAgent-a mogu se oblikovati kao HTML ili obične tekstualne e-poruke. Korištenjem implementiranog WYSIWYG uređivača možete jednostavno uređivati i oblikovati sadržaj svojih predložaka e-pošte.
Predlošci e-pošte kupaca
To su unaprijed konfigurirane e-poruke koje se šalju kupcima kada se dogode određene vrste događaja.
Predloške e-pošte za kupce možete prilagoditi za:
- Odgovor na Tiket (šalje se kupcu kada agent odgovori na postojeći tiket.)
- Novi tiket (šalje se kupcu kada agent kreira tiket koristeći sastavljenu poruku.)
- Prosljeđivanje poruke (šalje se kada agent proslijedi poruku kupcu.)
- Tiket je riješen (šalje se kupcu kad se riješi status tiketa.)
- Transkripti chata (predložak e-pošte za transkript razgovora koji je poslan kupcu. Kupac mora odabrati opciju slanja transkripta da bi ga mogao primiti putem e-pošte.)
- Odgovor na temu ili prijedlog na forumu (Šalje se kupcu kada se novi odgovor doda na forum ili temu, a ova e-poruka šalje se svim kupcima koji su komentirali ili glasali za prijedloge/temu. Ova e-poruka sadrži i poveznicu za otkazivanje pretplate.)
- Registracijska e-poruka (šalje se kupcu kada kreira račun u bazi znanja. Ova e-poruka sadrži poveznicu na kojoj kupac može postaviti lozinku. Također služi i kao potvrda e-adrese kupca. Kupci koji koriste lažne e-adrese neće moći postaviti lozinku za svoj račun.)
- E-poruka u vezi zaboravljene lozinke (šalje se kupcu kada klikne na poveznicu za zaboravljenu lozinku. Ova e-poruka sadrži poveznicu za poništavanje njegove/njezine lozinke.)
Save time with email templates
Create beautifully formatted email templates with our WYSIWYG editor. Try it today for free. No credit card required.
Predlošci e-pošte agenta
To su unaprijed konfigurirane e-poruke poslane agentu kada se dogode određene vrste događaja.
Predlošci e-pošte agenta
Predloške e-pošte agenta možete prilagoditi za:
- Kupac je odgovorio u dodijeljenom tiketu (šalje se agentu kada kupac odgovori na tiket koji mu je dodijeljen. Obavijest se ne šalje kada je agent prijavljen u sustav.)
- Tiket je dodijeljen agentu (šalje se agentu kad mu je dodijeli tiket. Obavijest se ne šalje kad je agent prijavljen u sustav.)
- Stvoren je novi tiket (šalje se agentu kada se novi tiket kreira u bilo kojem od njegovih odjela)
- E-poruka u vezi zahtijevanja nove lozinke (šalje se agentu ili kupcu kada korisnik zatraži novu lozinku. Ova e-poruka sadrži poveznicu za poništavanje njezine/njegove lozinke.)
- E-poruka u vezi zaboravljene lozinke (šalje se agentu kad korisnik klikne na poveznicu za zaboravljenu lozinku. Ova e-poruka sadrži poveznicu za poništavanje njezine/njegove lozinke.)
- Registracijska e-poruka (šalje se agentu kad ga administrator doda u sustav. Ova e-poruka sadrži poveznicu za postavljanje lozinke.)
Resursi iz baze znanja
Predlošci za politiku korisničke službe
Kreiranje politike za korisničku službu možda djeluje dosadno, ali je ključno za pružanje najbolje podrške. Pogledajte ove predloške za politiku korisničke službe koji će vam uštedjeti vrijeme!
Predlošci za popratne emailove
Predlošci za popratne emailove mogu biti vrlo korisni u različitim situacijama. Neka vam naši primjeri i besplatni predlošci pobude inspiraciju.