U LiveAgentu možete konfigurirati predloške e-pošte za svoje kupce i agente. Svi predlošci e-pošte poslani iz vašeg LiveAgent-a mogu se oblikovati kao HTML ili obične tekstualne e-poruke. Korištenjem implementiranog WYSIWYG uređivača možete jednostavno uređivati i oblikovati sadržaj svojih predložaka e-pošte.
Predlošci e-pošte kupaca
To su unaprijed konfigurirane e-poruke koje se šalju kupcima kada se dogode određene vrste događaja.
Predloške e-pošte za kupce možete prilagoditi za:
- Odgovor na Tiket (šalje se kupcu kada agent odgovori na postojeći tiket.)
- Novi tiket (šalje se kupcu kada agent kreira tiket koristeći sastavljenu poruku.)
- Prosljeđivanje poruke (šalje se kada agent proslijedi poruku kupcu.)
- Tiket je riješen (šalje se kupcu kad se riješi status tiketa.)
- Transkripti chata (predložak e-pošte za transkript razgovora koji je poslan kupcu. Kupac mora odabrati opciju slanja transkripta da bi ga mogao primiti putem e-pošte.)
- Odgovor na temu ili prijedlog na forumu (Šalje se kupcu kada se novi odgovor doda na forum ili temu, a ova e-poruka šalje se svim kupcima koji su komentirali ili glasali za prijedloge/temu. Ova e-poruka sadrži i poveznicu za otkazivanje pretplate.)
- Registracijska e-poruka (šalje se kupcu kada kreira račun u bazi znanja. Ova e-poruka sadrži poveznicu na kojoj kupac može postaviti lozinku. Također služi i kao potvrda e-adrese kupca. Kupci koji koriste lažne e-adrese neće moći postaviti lozinku za svoj račun.)
- E-poruka u vezi zaboravljene lozinke (šalje se kupcu kada klikne na poveznicu za zaboravljenu lozinku. Ova e-poruka sadrži poveznicu za poništavanje njegove/njezine lozinke.)
Save time with email templates
Create beautifully formatted email templates with our WYSIWYG editor. Try it today for free. No credit card required.
Predlošci e-pošte agenta
To su unaprijed konfigurirane e-poruke poslane agentu kada se dogode određene vrste događaja.
Predloške e-pošte agenta možete prilagoditi za:
- Kupac je odgovorio u dodijeljenom tiketu (šalje se agentu kada kupac odgovori na tiket koji mu je dodijeljen. Obavijest se ne šalje kada je agent prijavljen u sustav.)
- Tiket je dodijeljen agentu (šalje se agentu kad mu je dodijeli tiket. Obavijest se ne šalje kad je agent prijavljen u sustav.)
- Stvoren je novi tiket (šalje se agentu kada se novi tiket kreira u bilo kojem od njegovih odjela)
- E-poruka u vezi zahtijevanja nove lozinke (šalje se agentu ili kupcu kada korisnik zatraži novu lozinku. Ova e-poruka sadrži poveznicu za poništavanje njezine/njegove lozinke.)
- E-poruka u vezi zaboravljene lozinke (šalje se agentu kad korisnik klikne na poveznicu za zaboravljenu lozinku. Ova e-poruka sadrži poveznicu za poništavanje njezine/njegove lozinke.)
- Registracijska e-poruka (šalje se agentu kad ga administrator doda u sustav. Ova e-poruka sadrži poveznicu za postavljanje lozinke.)
Resursi iz baze znanja
Landing PPC Archive - LiveAgent
LiveAgent – Višekanalna help desk platforma s chatom uživo, ticketingom i integracijama. Poboljšajte korisničku podršku već danas!"