Facebook je besplatna web stranica za društvene mreže koja omogućava registriranim korisnicima kreiranje profila, objavu fotografija i videozapisa, slanje poruka i održavanje kontakta s prijateljima, članovima obitelji i kolegama.
Spajanje LiveAgent-a s Facebookom omogućava LiveAgent korisnicima da odgovaraju na svoje Facebook poruke, objave i komentare izravno sa svoje LiveAgent upravljačke ploče (bez potrebe za prijavom u Facebook), što je vrlo učinkovita integracija toka rada.
Kako to radi?
LiveAgent usmjerava svaki komentar, objavu i poruku u vaš LiveAgent pretinac ulazne pošte i pretvara ga u zahtjev za podršku. Od tamo korisnici mogu odgovarati na svaki zahtjev za podršku kao da su na Facebooku. Krajnji rezultat? Vaši korisnici neće primijetiti nikavu razliku, osim vaše brzine odgovora!
Zašto je ova integracija tako vrijedna?
Integracija LiveAgent-a s Facebookom je prava strategija jer:
- Sustav zapisuje sve poruke, komentare i spominjanja te osigurava da odgovorite na baš sve
- Povećava produktivnost agenta
- Sigurnije je (sigurnije od dijeljenja podataka za prijavu s mnogo zaposlenika koji su odgovorni za odgovaranje na poruke s društvenih mreža)
- Ne zahtjeva dodjelu Facebook administratorske uloge vašim zaposlenicima
- Uklanja svakodnevnu potrebu za nadzorom više računa i uređaja
- Poboljšava vrijeme odgovora
- Poboljšava zadovoljstvo korisnika
- Može doprinijeti povećanoj prodaji i većem prihodu
- Olakšava korisničku podršku preko društvenih medija
- Uklanja stres
- Omogućava vam upravljanje i nazdor nekoliko Facebook poslovnih računa
- Troškovno učinkovito
Uvjereni ste da vam ne morate pružati podršku preko Facebooka? Razmislite opet!
Ako ne koristite Facebook kao kanal korisničke podrške, ne živite u 21. stoljeću! Od 2021. na Facebooku je gotovo 2,8 milijardi aktivnih korisnika. Osim toga, moderni su korisnici vješti s tehnologijom, digitalni domoroci i strastveni korisnici Facebooka koji zahtijevaju da se društvene mreže tretiraju kao i svaki drugi kanal za podršku. Naime, prema istraživanju koje je proveo Conversocial, 54 % korisnika preferira društvene mreže za korisničku podršku u odnosu na telefon ili e-poštu.
Ako više od polovice vaše korisničke baze preferira društvene mreže kao kanal korisničke podrške, ne smije ih se ignorirati. Vrijeme je da se pobrinete za potrebe i očekivanja svojih korisnika i odvedete svoje poslovanje u 21. stoljeće.
Kako integrirati Facebook s LiveAgent-om
Slijedite ove korake kako biste već danas započeli odgovarati na Facebook poruke preko LiveAgent-a!
- Prijavite se na LiveAgent
- Kliknite Configuration (ikona sa zupčanikom na traci lijevog izbornika)
- Kliknite Facebook and Instagram
- Kliknite Accounts
- Kliknite Connect
- Pojavit će se novi skočni prozor i zatražiti da se prijavite u svoj Facebook račun. Unesite svoje informacije za prijavu, ili ako ste već prijavljeni, kliknite Continue As
- Kada se pojavi ova poruka: ”LiveAgent would like to manage your Pages, publish as Pages you manage and access your Facebook Page’s messages.” prihvatite ju pritiskom na gumb OK
- Vratite se u LiveAgent i odaberite koje stranice želite povezati i odaberite dozvole koje želite dozvoliti. Možete odabrati sljedeće mogućnosti:
- Dohvaćanje objava na zidu
- Dohvaćanje privatnih poruka
- Odaberite odjele u koje želite preusmjeravati dolazne Facebook zahtjeve za podršku
- Kliknite Save
Što možete uraditi s integracijom s Facebookom?
Aktiviranjem Facebook integracije, možete provoditi sve ovo izravno iz LiveAgent-a:
- Odgovarati na privatne/izravne poruke
- Slati priloge, poveznice, emotikone i GIF animacije
- Odgovarati na komentare
- Kliknuti “Sviđa mi se” na komentare
- Brisati komentare brisanjem zahtjeva za podršku
- Rješavati zahtjeve za podršku odgovarajući na njih
Započeti sa uštedom vašeg dragocjenog vremena i teško stečenog novca
Ojačajte svoj tim za podršku tako da im date odgovarajuće alate. Uklonite ometanja koja nikada ne prestaju (zvukovi privatnih poruka, obavijesti, memeove koji ometaju ili popularni videozapisi s mačkama) već danas.
LiveAgent drži vaše agente fokusiranima, poboljšava njihovu produktivnost i štedi vaš novac, sve istovremeno. Kako? Implementacija ove značajke ne stoji ništa, osim, ako ju ne kupujete kao dodatak svojoj tarifi Zahtjev za podršku ili Zahtjev za podršku i čavrljanje.
Osim toga, trošak rješavanja zahtjeva za podršku pomoću integracije s društvenim mrežama je niži od onog preko e-pošte ili telefona.
Želite da vaša korisnička služba bude zaista organizirana?
LiveAgent može automatski rješavati Facebook zahtjeve za podršku nakon što ste odgovorili na njih, pojednostavljujući arhiviranje zahtjeva za podršku. Ako korisnik ponovno ima neki upit ili pošalje poruku, sustav će automatski ponovno otvoriti zahtjev za podršku. Ne trebate stalno nadzirati status zahtjeva za podršku, LiveAgent će se pobrinuti o svemu i obavijestiti kako trebate odgovoriti.
Čuvamo vaše podatke jako sigurnima
LiveAgent uklanja potrebu da dijelite Facebook podatke za prijavu među svojim zaposlenicima. Jednom kada spojite svoj Facebook račun s LiveAgent-om, svi vaši zaposlenici mogu odgovarati na poruke i komentare bez da se trebaju prijaviti na platformu.
Ovo je odlično jer značajno smanjuje mogućnost curenja i krađe podataka. Vaši se zaposlenici neće morati brinuti o zapisivanju lozinki, njihovom gubitku ili tome da su ostali prijavljeni u Facebook na javnom računalu.
Neka zadovoljstvo korisnika bude na vrhuncu
LiveAgent se povezuje s vašom Facebook stranicom i prati sve objave na zidu, komentare i privatne poruke kako biste imali svoje obožavatelje i mrzitelje pod kontrolom 24/7. Sve se prati i pretvara u Zahtjeve za podršku kako bi vaši Agenti korisničke podrške mogli reagirati čim se pritužba zabilježi i tako ugasiti požar prije nego se raširi. Zahvaljujući LiveAgent-u, bit ćete 100 % sigurni da se ništa na Facebooku nije izgubilo.
Izvori baze znanja
Trebate još pomoći s ovom integracijom? Pogledajte ovaj detaljni vodič za račune koji su hostirani u oblaku ili ovaj članak za samostalne verzije LiveAgent-a.
Dodatne informacije o postavljanju Facebook aplikacije za samostalne račune.
Trebate još informacija?
Slobodno nam se javite preko e-pošte (support@liveagent.com), čavrljanja uživo ili preko telefona. Rado ćemo vam pomoći i dati sve dodatne informacije koje biste mogli trebati.
{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “Što je Facebook integracija?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Facebook integracija korisničke službe usmjerava svaki komentar, objavu i poruku u vaš pretinac ulazne pošte i pretvara ih u zahtjev za podršku. Od tamo korisnici mogu odgovarati na svaki zahtjev za podršku kao i na Facebooku.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Zašto treba integrirati Facebook sa svojom korisničkom službom?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Kako bi se poboljšalo zadovoljstvo korisnika, poboljšalo vrijeme odgovora i osiguralo da svaka Facebook poruka i komentar budu zaprimljeni i odgovoreni.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Kako mogu spojiti Facebook sa svojom korisničkom službom?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Svaka korisnička služba ima različit, jedinstven komplet uputa za povezivanje s Facebookom. U LiveAgent-u trebate otići na Configuration, Facebook and Instagram, Accounts i zatim kliknuti Connect. Ovlastite LiveAgent za dohvaćanje i čitanje poruka, i gotovi ste.” } }] }Streamline your Twitter support today
Answer Tweets and comments directly from your help desk starting today. Start your free 14-day trial now. No credit card required.
Otkrijte kako integrirati Viber s LiveAgent-om i poboljšati korisničku podršku kroz jednostavno upravljanje porukama s jedne upravljačke ploče. Isprobajte besplatni probni rok i doživite besprijekornu komunikaciju s vašim korisnicima putem Vibera. Posjetite stranicu i saznajte više o prednostima integracije koje će unaprijediti produktivnost vašeg tima.
Pružite odličnukorisničku uslugu.
Odlična korisnička usluga počinje s boljim help desk softverom. Pogledajte prednosti LiveAgent-a i započnite s upotrebom za 5 minuta.