Ako ste tijekom vremena dobili veliki broj tiketa, možda ćete ih teško pratiti i pronaći onaj koji Vam je potreban. Zato imamo na raspolaganju značajku filtera koji će Vam pomoći organizirati svoj rad.
U Tiket odjeljku možete stvoriti Filtere kako bi sortirali Tikete po Vašim uvjetima. Možete stvoriti kategorije i usmjeravati željenje tikete do određenih kategorija.
Filteri
Primjer
Možete stvoriti novu kategoriju naziva “Potreban je odgovor” s uvjetima statusa filtera: Novo + Otvoreno + Odgođeno tako da možete vidjeti sve tikete koji trebaju Vaš odgovor u jednoj urednoj kategoriji.
Popis uvjeta za filtre:
Status:
- Odgovoreno
- Pozivanje
- Čavrljanje
- Neželjena pošta
- Izbrisano
- Novo
- Otvoren
- Riješen
- Odloženo
Izvor:
- Gumb za chat
- Kontakt obrazac
- Facebook poruka
- Poziv
- Forum
- Prijedlog
- Poziv
- Widget za pozive
- Predmet poput
- Na zahtjev
- Dodijeljeno
- Nije dodijeljeno
- Odjel
- Odjel (izuzeto)
- Poruka dodana
- Poruka
- Stvoreno
- Promijenjeno
- SLA razina
- Kategorija prijedloga
- Kategorija foruma
- Oznake
- Oznake izuzeto
- Platforma
- Stanje narudžbe
- Prioritet
- Status
- Kategorija
- Url
- Poštanska adresa
- Tvoja pozicija
- Tvrtka
Search for tickets with ease
Filter tickets by channel, customer, or any other custom filter to make searching easier. Try it today for free. No credit card required.
Resursi baze znanja
Otkrijte kako integrirati Viber s LiveAgent-om i poboljšati korisničku podršku kroz jednostavno upravljanje porukama s jedne upravljačke ploče. Isprobajte besplatni probni rok i doživite besprijekornu komunikaciju s vašim korisnicima putem Vibera. Posjetite stranicu i saznajte više o prednostima integracije koje će unaprijediti produktivnost vašeg tima.
Pružite odličnukorisničku uslugu.
Odlična korisnička usluga počinje s boljim help desk softverom. Pogledajte prednosti LiveAgent-a i započnite s upotrebom za 5 minuta.