Hibridni tijek tiketa je značajka korisničke podrške koja dozvoljava agentima korisničke podrške praćene rješavanja tiketa korisnika kroz više kanala u istom threadu. Na primjer, ako klijent počne razgovor u live chatu, ali kasnije nastavi koristeći email ili telefon, sve tri interakcije će biti dostupne u istom toku tiketa.
Zašto je hibridni tijek tiketa neophodna funkcija?
Posjedovanje korisničke podrške koja ima značajku za hibridni tijek tiketa može biti bitno jer:
- Uklanja zbrku
- Poboljšava efikasnost agenata
- Ubrzava odgovor
- Poboljšava zadovoljstvo korisnika
- Pruža holistički pregled rješenja svakog problema korisnika
Koje kanale podržava?
LIveAgent korisnici mogu nastaviti konverzaciju u istom threadu hibridnog tiketa koristeći:
Connect the dots with ease
Get a complete overview of the customer’s resolution journey, even across different channels. Try it today. No credit card required.
Kako hibridni tijek tiketa izgleda/kako radi u praksi?
Hibridni thread tiketa se može usporediti s konverzacijom unutar Facebook messengera. Možete vidjeti razmijenjene tekstualne poruke kao i dokaze video poziva ili glasovnih poziva.
Međutim, LiveAgent ide dalje i svojim korisnicima pruža snimke poziva koje se mogu reproducirati u bilo kojem trenutku. Osim toga, ako hibridni stream ulaznica sadrži e-poruke, chatove uživo ili poruke društvenih medija, prikazuje ih izravno unutar niti.
Pogledajte ovaj video i vidite kako radi:
Kako vi možete imati koristi od hibridnog tijeka tiketa?
U osnovi, hibridni tijek listića poboljšava korisničko iskustvo. Poboljšano korisničko iskustvo vodi do većeg stupnja zadovoljstva klijenata, što je jedan od najboljih načina za ostvariti više prodaja, smanjiti odljev i dobiti vjerne klijente s visokom vrijednosti životnog vijeka.
Dakle, kako hibridni tijek tiketa doprinosi tome? Kao što smo već naveli, eliminira zbrku, poboljšava efikasnost agenata, ubrzava odgovor i pruža holistički pregled rješavanja problema svakog klijenta.
Pogledajmo detaljnije svaki od ovih argumenata.
Eliminira zbrku
Budimo iskreni, zaključivanje može biti teško bez hibridnog tijeka tiketa. Ako klijent preferira korištenje različitih kanala za komunikaciju s vašim poduzećem, vaši agenti mogu lako zaboraviti što je sve izrečeno i dogovoreno.
Na primjer, jedan agent može pomagati klijentu putem Twittera i obećati povrat novca te onda otići na odmor. Ako klijent želi nastaviti razgovarati o povratu novca putem emaila, agent koji ga preuzme neće imati pojma o čemu klijent priča (osim ako ima pristup hibridnom tijeku tiketa).
To bi moglo stvoriti neugodne situacije za vaše agente, pa čak i dovesti do odljeva kupaca.
Poboljšanje efikasnosti agenata
Posjedovanje hibridnog tijeka tiketa je odlično za efikasnost agenata. Kada je uključen, agenti ne moraju trošiti vrijeme tražeći određene tikete ako se gore navedeni scenarij obistini.
S hibridnim tijekom tiketa, sve je spremljeno na istom mjestu, čineći shvaćanje korisničkih zahtjeva jednostavnim.
Ubrzava odgovor
Kada agenti mogu vidjeti sve poruke vezane za isti problem na jednom mjestu, neće gubiti vrijeme tražeći dodatne informacije. To ne čini vaše agente samo stručnijima, nego i smanjuje vrijeme potrebno za odgovor, što je faktor koji ima ogroman utjecaj na zadovoljstvo korisnika.
U osnovi, što se brže problem riješi, to bolje.
Holistički pregled rješenja svakog problema korisnika
Ovo ujedinjuje sve već navedene prednosti. Hibridni tijek tiketa omogućuje agentima bolje razumijevanje klijenata i njihovih problema. To rezultira u boljem korisničkom iskustvu, više zadovoljstva, više preporuka i više prodaja.
Izvori Baze znanja
Ako želite saznati više o značajkama dostupnima u LiveAgent tiketing softveru, pogledajte ove članke ili video vodič kroz naš proizvod.
Spremni iskušati naš hibridni tijek tiketa?
Otkrijte kako je lako pružati osobnu, pravovremenu i stručnu podršku s LiveAgent-om. Započnite svoj besplatni 30-dnevni probni period. Kreditna kartica nije potrebna.
Looking for an efficient way to manage your customer service requests?
With LiveAgent's hybrid ticket stream, you can easily manage all of your customer service requests from multiple channels in one place.
Frequently Asked Questions
Čaronto je hibridni tijek tiketa?
Hibridni tijek tiketa je značajka korisnike podrčaronke koja omogućuje agentima korisnike podrke praenje rjeavanja tiketa korisnika kroz viscarone kanala u istom threadu.
Kako hibridni tijek tiketa izgleda/kako radi u praksi?
Ako klijent započne konverzaciju u live chatu, ali poslije nastavi putem emaila ili telefona, sve tri interakcije e biti dostupne u istom tijeku tiketa.
Kako vam hibridni tijek tiketa može donijeti korist?
U osnovi, hibridni tijek tiketa poboljava korisničko iskustvo. Poboljšano korisničko iskustvo vodi do većeg stupnja zadovoljstva klijenata, što je jedan od najboljih načina za ostvariti vie prodaja, smanjiti odljev i dobiti vjerne klijente s visokom vrijednosti životnog vijeka.
Saznajte kako ID Tiketa u LiveAgentu omogućava brže i efikasnije rješavanje korisničkih problema. Svaki tiket ima jedinstveni ID za jednostavnu identifikaciju i upravljanje, što olakšava agentima eliminiranje konfuzije i poboljšava zadovoljstvo kupaca. Isprobajte LiveAgent besplatno i unaprijedite svoju korisničku podršku!
Softver za dolazne pozive call centra
Otkrijte kako LiveAgent softver za dolazne pozive pomaže tvrtkama da poboljšaju korisničko iskustvo i povećaju prodaju pomoću IVR tehnologije, pametnog usmjeravanja poziva i integriranog video chata. Uživajte u neograničenom snimanju poziva i detaljnoj analitici za optimizaciju vašeg call centra.
Help desk značajke za društvene mreže
LiveAgent nudi help desk za društvene mreže. Unaprijedite svoju uslugu Instagram, Facebook, Twitter i Viber integracijama u LiveAgent.